Het is hier gruwelijk warm ja. En ook nog van die gore plakwarmte. Ik ben een beetje misselijk nu. Combinatie van de warmte en tandartsangst (morgen "mag" ik weer voor controle) .quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:01 schreef Guanabana het volgende:
Oei, het oosten heeft het wel zwaar ten opzichte van het westen:
https://www.buienradar.nl(...)mperatuur/1uur-terug
Ik had weertechnisch beter in omgeving Den Haag kunnen blijven wonen.
quote:In Twente is woensdag een temperatuur van 28,4 graden gemeten. Niet eerder was het op 18 mei zo warm in Nederland. Het oude record was 27,9 graden en werd in 1918 gemeten in Maastricht.
Zijn daar in Twente intussen al wat meer van die ventilatoren gebouwd, of nog niet?quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:28 schreef Arizona het volgende:
De weerklachten zijn dus wel terecht!
https://www.nu.nl/binnenl(...)-warm-op-18-mei.html
[..]
Nou de statistieken aangaande de vorige twee keer geven aan dat de kans groot is dat jij dat weer wordt 😅quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
We wachten rustig af wie nummer 3 wordt.
Huh wanneer heb ik jou voor het eerst met de dood bedreigdquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou de statistieken aangaande de vorige twee keer geven aan dat de kans groot is dat jij dat weer wordt 😅
Toen je indirect aangaf dat ik de 50 niet zou halenquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Huh wanneer heb ik jou voor het eerst met de dood bedreigd
Nou ja, toen hadden we ook nog die oorlog erbij.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:28 schreef Arizona het volgende:
De weerklachten zijn dus wel terecht!
https://www.nu.nl/binnenl(...)-warm-op-18-mei.html
[..]
Maar dat is inmiddels wel gelukt. We zitten nu aan post 211!quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen je indirect aangaf dat ik de 50 niet zou halen
Net over de grens staan tientallen van die dingen! Maar hier nog geen enkele.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn daar in Twente intussen al wat meer van die ventilatoren gebouwd, of nog niet?
Want anders gaat het natuurlijk ook nooit afkoelen.![]()
[ [url=https://img.leidschdagblad.nl/hmBtUPLr-0oVGh375FDREDiNoLE=/0x0/smart/https://cdn-kiosk-api.tel(...)05005.jpg]afbeelding[/url] ]
Deze staan hier verderop, heerlijk hoor.
Ohjaquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen je indirect aangaf dat ik de 50 niet zou halen
Ik denk dat het in die loopgraven anders best koel wasquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, toen hadden we ook nog die oorlog erbij.
Moeten we deze even quoten voor het nageslacht?quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja![]()
Oké ik beloof dat ik niet nummer 3 word
Snap je dat ik huiverig ben om je op je woord te geloven?quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja![]()
Oké ik beloof dat ik niet nummer 3 word
Daar ligt dan een mooie taak voor een verbouwing van de achtertuinquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat het in die loopgraven anders best koel was
quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar ligt dan een mooie taak voor een verbouwing van de achtertuin![]()
Laat die buren maar praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hitte hierquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is hier gruwelijk warm ja. En ook nog van die gore plakwarmte. Ik ben een beetje misselijk nu. Combinatie van de warmte en tandartsangst (morgen "mag" ik weer voor controle) .
Nee.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:29 schreef Arizona het volgende:
Het is hier nu bewolkt. Niet minder drukkend warm trouwens.
In huis is het nog prima vol te houden
Hopelijk bij jullie ook
Nadat ik mijn teams meeting had, ben ik niet meer echt productief.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:40 schreef AgnesGru het volgende:
Man man, ben zo niet productief vandaag.
quote:
Ik ook niet. Maar gelukkig ben ik vrij. Ik heb wel wat huishoudelijke klusjes gedaan maar ik lig vooral op de bankquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:40 schreef AgnesGru het volgende:
Man man, ben zo niet productief vandaag.
Internet heeft het ook te warm natuurlijk, ik werk ook niet goed als het heet is.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:44 schreef Arizona het volgende:
Het internet is weer aan het kötten. Was laatst ook al. Dan is het weer even in de lucht, dan ligt het er weer uit.
Caiway had laatst ook al storing toen het nog niet zo warm was. Duurde toen uren voordat ik weer normaal kon internettenquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Internet heeft het ook te warm natuurlijk, ik werk ook niet goed als het heet is.
Je kan daar zeker niet onder posten "Ja hoor, het gaat nl regelmatig fout, dus dit is precies zoals we het gewend zijn!quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:05 schreef Arizona het volgende:
Van de Caiwaysite. #werkenbijcaiway:
“Op dit moment gaat er iets niet goed in ons netwerk waardoor diensten mogelijk niet werken zoals je gewend bent.”
Neequote:Op woensdag 18 mei 2022 16:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan daar zeker niet onder posten "Ja hoor, het gaat nl regelmatig fout, dus dit is precies zoals we het gewend zijn!"
Kut Caiway! Ook niet erg bevorderlijk voor de productiviteit ditquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:44 schreef Arizona het volgende:
Het internet is weer aan het kötten. Was laatst ook al. Dan is het weer even in de lucht, dan ligt het er weer uit.
Nee, superirritant!quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Kut Caiway! Ook niet erg bevorderlijk voor de productiviteit dit
Ben maar een stuk gaan schrijven waar ik nog mee bezig moest, maar daarna weet ik het niet meer, hoor!
Klinkt goed!quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:03 schreef Arizona het volgende:
Examenperiode, dus dochter moet vertroeteld worden en mag iedere dag kiezen wat we eten. Vandaag waren het broodje kipburger, ijsbergsla en gefrituurde uienringen. Die laatste had ik nog nooit gemaakt. Het zijn geen uienringen geworden, maar uien-creaturen
Maar lékker dat ze waren![]()
Wisselend. Vandaag viel het wat tegen, maandag viel het meequote:Op woensdag 18 mei 2022 18:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Heeft ze ene beetje vertrouwen in de examens?
Wat een top moederquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:03 schreef Arizona het volgende:
Examenperiode, dus dochter moet vertroeteld worden en mag iedere dag kiezen wat we eten. Vandaag waren het broodje kipburger, ijsbergsla en gefrituurde uienringen. Die laatste had ik nog nooit gemaakt. Het zijn geen uienringen geworden, maar uien-creaturen
Maar lékker dat ze waren![]()
Ik heb DOUZE POINTquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:54 schreef Momo het volgende:
Momo in ESF / [Prijsvraag] Voorspel de top 10 juist en win een ESF-bordspel!
Uitslag!
Jammerquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Thierry Baudet wordt vader: 'Zoiets moois'
Het heeft zich voortgeplant
En ze wil minstens 3, misschien 5 kinderen, hoorde ik net bij Boulevard.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
De boreale uil slaat zijn vleugels uit en komt met zeer boreale kindjesquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Komt ze nog wel op terugquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
En ze wil minstens 3, misschien 5 kinderen, hoorde ik net bij Boulevard.
Leuk vakantiehuisje in Ruslandquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:14 schreef Em31 het volgende:
En ze wil ook een lekkere plek in het buitenland om te wonen.
Misschien om te ontsnappen al Thierry, dat zou ik wel begrijpen.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Aan haar voedselinname zal het niet liggen in ieder gevalquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een top moeder![]()
Hopelijk gaan haar examens goed
Met de kanttekening dat we gelukkig niet allemaal zoals onze ouders zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Hè bah, nuance.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat we gelukkig niet allemaal zoals onze ouders zijn.
Nee, sommige mensen zijn nog veel erger dan hun oudersquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat we gelukkig niet allemaal zoals onze ouders zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Valt me vooral tegen van haar dat ze zich daarvoor leent. Hoe kan je een kind nemen met zo’n man.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Nou, over een school hoeven de ouders gelukkig niet meer na te denken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Genoeg vrouwen die ook zo zijnquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Valt me vooral tegen van haar dat ze zich daarvoor leent. Hoe kan je een kind nemen met zo’n man.
Gedrogeerd en gehersenspoeld.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Valt me vooral tegen van haar dat ze zich daarvoor leent. Hoe kan je een kind nemen met zo’n man.
Volgend jaar naar Kerkrade. Dat voelt toch een beetje als buitenland.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:45 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Twee overwinningen en een gelijkspel meer en het had nog meegedaan om Europees voetbal
Dat is zowat Belgiëquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar naar Kerkrade. Dat voelt toch een beetje als buitenland.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:40 schreef Fascination het volgende:
Lol, ik zag een interview van Thierry en vrouw samen. Ze kijkt hem steeds goedkeurend aan na elke vraag alvorens antwoord te geven.
Een groter probleem dan het kunstgrasveld, dat hadden we lang niet voor mogelijk gehouden.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Morgenochtend een beetje regen waarna het weer warm wordt en al dat vocht weer opdampt voor een extra hoge luchtvochtigheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:31 schreef Meridiaan het volgende:
Even mopperen op mezelf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Zuidelijke regionen zoals de tropische regenwouden, ja.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]perfect weer voor mensen uit bepaalde zuidelijkere regionen.
Ja die. Niet Limburg of zo.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zuidelijke regionen zoals de tropische regenwouden, ja.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:
Ja, ach, rampseizoen compleet zoquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:08 schreef ijs_beer het volgende:
@:Hamlapjes ach, Telstar, MVV en Dordrecht zijn ook mooie tegenstanders
Bij Heracles niet, nee.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[..]
Ja, ach, rampseizoen compleet zo
Gelukkig had ik vanavond een intensieve vergadering om de gedachten te verzetten!
En voetbal is geen sport
Goede timing wel!quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:07 schreef koffieleuk het volgende:
Toch nog op tijd voor m'n geboortejaar topic.
@:Nexum van harte![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |