Ik heb DOUZE POINTquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:54 schreef Momo het volgende:
Momo in ESF / [Prijsvraag] Voorspel de top 10 juist en win een ESF-bordspel!
Uitslag!
Jammerquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Thierry Baudet wordt vader: 'Zoiets moois'
Het heeft zich voortgeplant
En ze wil minstens 3, misschien 5 kinderen, hoorde ik net bij Boulevard.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
De boreale uil slaat zijn vleugels uit en komt met zeer boreale kindjesquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Komt ze nog wel op terugquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
En ze wil minstens 3, misschien 5 kinderen, hoorde ik net bij Boulevard.
Leuk vakantiehuisje in Ruslandquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:14 schreef Em31 het volgende:
En ze wil ook een lekkere plek in het buitenland om te wonen.
Misschien om te ontsnappen al Thierry, dat zou ik wel begrijpen.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Aan haar voedselinname zal het niet liggen in ieder gevalquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat een top moeder![]()
Hopelijk gaan haar examens goed
Met de kanttekening dat we gelukkig niet allemaal zoals onze ouders zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Hč bah, nuance.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat we gelukkig niet allemaal zoals onze ouders zijn.
Nee, sommige mensen zijn nog veel erger dan hun oudersquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Met de kanttekening dat we gelukkig niet allemaal zoals onze ouders zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Valt me vooral tegen van haar dat ze zich daarvoor leent. Hoe kan je een kind nemen met zo’n man.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Nou, over een school hoeven de ouders gelukkig niet meer na te denken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Genoeg vrouwen die ook zo zijnquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Valt me vooral tegen van haar dat ze zich daarvoor leent. Hoe kan je een kind nemen met zo’n man.
Gedrogeerd en gehersenspoeld.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Valt me vooral tegen van haar dat ze zich daarvoor leent. Hoe kan je een kind nemen met zo’n man.
Volgend jaar naar Kerkrade. Dat voelt toch een beetje als buitenland.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:45 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Twee overwinningen en een gelijkspel meer en het had nog meegedaan om Europees voetbal
Dat is zowat Belgiėquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgend jaar naar Kerkrade. Dat voelt toch een beetje als buitenland.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:40 schreef Fascination het volgende:
Lol, ik zag een interview van Thierry en vrouw samen. Ze kijkt hem steeds goedkeurend aan na elke vraag alvorens antwoord te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |