Nadat ik mijn teams meeting had, ben ik niet meer echt productief.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:40 schreef AgnesGru het volgende:
Man man, ben zo niet productief vandaag.
quote:
Ik ook niet. Maar gelukkig ben ik vrij. Ik heb wel wat huishoudelijke klusjes gedaan maar ik lig vooral op de bankquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:40 schreef AgnesGru het volgende:
Man man, ben zo niet productief vandaag.
Internet heeft het ook te warm natuurlijk, ik werk ook niet goed als het heet is.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:44 schreef Arizona het volgende:
Het internet is weer aan het kötten. Was laatst ook al. Dan is het weer even in de lucht, dan ligt het er weer uit.
Caiway had laatst ook al storing toen het nog niet zo warm was. Duurde toen uren voordat ik weer normaal kon internettenquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Internet heeft het ook te warm natuurlijk, ik werk ook niet goed als het heet is.
Je kan daar zeker niet onder posten "Ja hoor, het gaat nl regelmatig fout, dus dit is precies zoals we het gewend zijn!quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:05 schreef Arizona het volgende:
Van de Caiwaysite. #werkenbijcaiway:
“Op dit moment gaat er iets niet goed in ons netwerk waardoor diensten mogelijk niet werken zoals je gewend bent.”
Neequote:Op woensdag 18 mei 2022 16:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je kan daar zeker niet onder posten "Ja hoor, het gaat nl regelmatig fout, dus dit is precies zoals we het gewend zijn!"
Kut Caiway! Ook niet erg bevorderlijk voor de productiviteit ditquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:44 schreef Arizona het volgende:
Het internet is weer aan het kötten. Was laatst ook al. Dan is het weer even in de lucht, dan ligt het er weer uit.
Nee, superirritant!quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:39 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Kut Caiway! Ook niet erg bevorderlijk voor de productiviteit dit
Ben maar een stuk gaan schrijven waar ik nog mee bezig moest, maar daarna weet ik het niet meer, hoor!
Klinkt goed!quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:03 schreef Arizona het volgende:
Examenperiode, dus dochter moet vertroeteld worden en mag iedere dag kiezen wat we eten. Vandaag waren het broodje kipburger, ijsbergsla en gefrituurde uienringen. Die laatste had ik nog nooit gemaakt. Het zijn geen uienringen geworden, maar uien-creaturen
Maar lékker dat ze waren![]()
Wisselend. Vandaag viel het wat tegen, maandag viel het meequote:Op woensdag 18 mei 2022 18:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Heeft ze ene beetje vertrouwen in de examens?
Wat een top moederquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:03 schreef Arizona het volgende:
Examenperiode, dus dochter moet vertroeteld worden en mag iedere dag kiezen wat we eten. Vandaag waren het broodje kipburger, ijsbergsla en gefrituurde uienringen. Die laatste had ik nog nooit gemaakt. Het zijn geen uienringen geworden, maar uien-creaturen
Maar lékker dat ze waren![]()
Ik heb DOUZE POINTquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:54 schreef Momo het volgende:
Momo in ESF / [Prijsvraag] Voorspel de top 10 juist en win een ESF-bordspel!
Uitslag!
Jammerquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:08 schreef Guanabana het volgende:
Thierry Baudet wordt vader: 'Zoiets moois'
Het heeft zich voortgeplant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |