Is beetje lastig om uit te leggen, maar ik hoef het gelukkig niet te betalen hoor ik net.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:27 schreef Arizona het volgende:
[..]Wat ging er mis dan? Het komt vast goed inderdaad, maar je hebt er toch weer gedoe van
Heeft iets met eerlijkheid te maken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:24 schreef Dave het volgende:
Waarom trekken ze uberhaupt die helften nog?
Denk dat Halo het wel een stuk beter gedaan zou hebben met een betere zangeres.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
We hebben wederom gezien hoe "goed" EDM tracks het doen in Europa. Pia Maria in de halve finale eruit gekraaiden Tsjechië 21e (al hadden die ook wel last van de running order gezien ze in de halve finale 4e zijn geworden)
quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:23 schreef Guanabana het volgende:
Zo slecht geslapen.
Ik wil weer koude nachten.
Dat is beter dan een live meetingquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb zo een meeting via Teams.
Jawel dat welquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar jij kunt wel Nederlands toch? Deze mensen spreken mijn naam mislukt Engels uit
Bij Subwoolfer viel de dj me niet negatief op! Die hebben dat wel goed opgelostquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk dat Halo het wel een stuk beter gedaan zou hebben met een betere zangeres.
Maar dj's op het podium blijft cringe.
DIT.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:23 schreef Guanabana het volgende:
Zo slecht geslapen.
Hier heb ik gisteren toch maar eens het dekbed weggehaald en slaap alleen nog met lakens Temperatuur in de slaapkamer is zo'n 25 graden nu, bij jou dan?quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:23 schreef Guanabana het volgende:
Zo slecht geslapen.
Ik lees net toevallig dat het jouw verjaardag isquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:09 schreef Nexum het volgende:
Ik ben blij dat mijn verjaardag vandaag is en niet gisteren, gisteren ging letterlijk ALLES fout heb in tijden niet zo'n rotdag gehad
Gefeliciteerd Nexumquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:09 schreef Nexum het volgende:
Ik ben blij dat mijn verjaardag vandaag is en niet gisteren, gisteren ging letterlijk ALLES fout heb in tijden niet zo'n rotdag gehad
Ik ben gelukkig vrij vandaagquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:20 schreef ijs_beer het volgende:
Kortom, het gaat hier in de SC lekker bij iedereen qua werk begrijp ik.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:09 schreef Nexum het volgende:
Same. Maar ik ben een luxepaardje en kan vanavond de airco aandoenquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:23 schreef Guanabana het volgende:
Zo slecht geslapen.
Dat is wel weer zo. Intussen klaar. Heeft ruim een uur geduurd.quote:
Dat is niet echt handig.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:19 schreef ijs_beer het volgende:
Het programma dat ik gebruik om te calculeren, calculeert na een update onze belangrijkste productlijn niet meer.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:09 schreef Nexum het volgende:
Google geeft bij jou in de buurt nu 22 graden aan? Klopt dat niet?quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:17 schreef Em31 het volgende:
Voelt als van dat vieze benauwde augustus weer vandaag
Wat is 'ie subtiel hè.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik had je stille hint door![]()
Verkapte “feliciteer me!” post dus hier is ie, lieve Nexie: GEFELICITEERD!quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:09 schreef Nexum het volgende:
Ja maar er is geen zon, van dat weer dat het voelt alsof het gaat onwerenquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Google geeft bij jou in de buurt nu 22 graden aan? Klopt dat niet?
Stalkerquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Google geeft bij jou in de buurt nu 22 graden aan? Klopt dat niet?
Kloptquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vond het meer een ‘niet zo klagen, het is maar 22 graden’ post
Als je één keer zeikt over het weer daar terwijl het bij ons warmer is ga je eraanquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt![]()
Als ik zou willen stalken had ik wel 'bij jou thuis' gezegd.
Ik denk iets van 22/23. Maar om te slapen vind ik dat niks. Ik hou ook van gewicht op me, dus (nu al, in mei) onder een laken gaan slapen no way. Ik heb mijn winterdekbed nog liggenquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier heb ik gisteren toch maar eens het dekbed weggehaald en slaap alleen nog met lakens Temperatuur in de slaapkamer is zo'n 25 graden nu, bij jou dan?
En de ventilator staat ook sinds deze week weer de hele nacht aan.
Dit is de tweede doodsbedreiging deze maand. Nog eentje en ik onderneem actiequote:Op woensdag 18 mei 2022 12:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je één keer zeikt over het weer daar terwijl het bij ons warmer is ga je eraan
Subtiel zijn is nooit mijn sterkste kant geweestquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Verkapte “feliciteer me!” post dus hier is ie, lieve Nexie: GEFELICITEERD!
Gefeliciteerd Nexquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:09 schreef Nexum het volgende:
Als het vaker voorkomt zal het wel aan jou liggenquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is de tweede doodsbedreiging deze maand. Nog eentje en ik onderneem actie
Haha nou hopelijk valt het mee.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik denk iets van 22/23. Maar om te slapen vind ik dat niks. Ik hou ook van gewicht op me, dus (nu al, in mei) onder een laken gaan slapen no way. Ik heb mijn winterdekbed nog liggen
Vreselijk humeur, ik word pas weer blij in oktober, joe.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als het vaker voorkomt zal het wel aan jou liggen
Het is hier inderdaad een stuk beter te doenquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:01 schreef Guanabana het volgende:
Oei, het oosten heeft het wel zwaar ten opzichte van het westen:
https://www.buienradar.nl(...)mperatuur/1uur-terug
Ik had weertechnisch beter in omgeving Den Haag kunnen blijven wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |