Heet jij Achille? Nooit geweten!quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:33 schreef Redefine het volgende:
Ik schaam mij gewoon voor mijn naamgenoot. Zelden zo'n respectloos gedrag gezien.
Gewoon diskwalificeren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik vind Israel nu ineens de slechtste van de avond.
Die s hebben ze laten vallen omdat mijn voetproblemen wel erg toepasselijk waren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heet jij Achille? Nooit geweten!
Bezorgde zo ongeveer in zijn eentje zijn land goud op de OS van 1998.quote:
Brooke heeft wel een leuk liedje voor ze.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:34 schreef Meridiaan het volgende:
En dan was er gezeur dat Israël geen eigen beveiliging kon meenemen naar het festival, maar die beveiliging die er nu is let dus ook niet goed op zijn eigen mensen.
Volgens mij vergisten we ons de vorige keer ook in Tsjechiëquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:34 schreef Fred_B het volgende:
In ander nieuws denk ik trouwens dat WE uit deze semi iedereen behalve Zweden moeten kunnen hebben. Tenzij de jury lastig doet.
Deels waar. Maar het team was toen ook gewoon goed.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bezorgde zo ongeveer in zijn eentje zijn land goud op de OS van 1998.
Wayne Gretzky durfde geen shoot-out te nemen tegen hem.
Oh sorry, het gaat voor de verandering natuurlijk over het ESF hier nu.
Polen?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:34 schreef Fred_B het volgende:
In ander nieuws denk ik trouwens dat WE uit deze semi iedereen behalve Zweden moeten kunnen hebben. Tenzij de jury lastig doet.
Dit was mijn hoop-lijstje. Maar denk dat Australië en Estland de finale nog wel eens kunnen halen, Israël miss ook, en Azerbeidzjan is blijkbaar ook populair? Maarjaaa ten koste van wie gaan die dan?quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:38 schreef Moira het volgende:
Dit is meer een hooplijstje (in 'ongeveer-maar-toch-beetje-random'-volgorde):
Servië
Georgië
Tsjechië
San Marino
Ierland
Zweden
Finland
België
Roemenië
Polen
NQ's
Israël
Malta
Australië
Cyprus
Estland
Azerbeidzjan
Noord-Macedonië
Montenegro
Je moet inderdaad nog doen alsof het erbij hoort ook ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef Dave het volgende:
Je kan hem als host ook geen mep geven natuurlijk
Zit me nog steeds op te windenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef Dave het volgende:
Je kan hem als host ook geen mep geven natuurlijk
Ja ik heb Jan Smit ook laag zitten. Maar nog wel boven Frank de Boer hoorquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Volgens mij vergisten we ons de vorige keer ook in Tsjechië
Die moet S10 prima kunnen hebben.quote:
Dat gaat toch geen televote-magneet worden? Hij stond drie minuten te slapen.quote:
Frank de Boer is van het niveau San Marino op het ESF.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja ik heb Jan Smit ook laag zitten. Maar nog wel boven Frank de Boer hoor
Eens, behalve Cyprus.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:36 schreef NailQueen het volgende:
Voor mij door in running order:
Finland
Servie
Georgie
Australie
Cyprus
Ierland
Estland
Romenie
Belgie
Zweden
Maar dat is juist logisch met zo'n liedje.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:37 schreef molloot200 het volgende:
Cyprus komt echt niet over in de recap hè? Of ligt dat aan mij
quote:
Jan Smit is commercieel directeur van een voetbalclub, ik zie Frank nog niet op die positiequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja ik heb Jan Smit ook laag zitten. Maar nog wel boven Frank de Boer hoor
Uit de DingaDongpodcast begreep ik dat zijn interviews met de lokale Italiaanse host ook zeer ongepast waren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:38 schreef Moira het volgende:
[..]_
tbh hadden ze bij die 3 rehearsal shows die ze hiervoor doen ook wel kunnen bedenken dat ze dat stukje niet voor de greenroomseat van Israël hadden moeten houden
Vond Cyprus beter dan Tsjechie en Polenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:37 schreef molloot200 het volgende:
Cyprus komt echt niet over in de recap hè? Of ligt dat aan mij
Sting maakt er nog wel wat breekbaars van, maar dit is niks nee.quote:
Nee Fragile.quote:
Ja hoezo bedenken ze dan dat ze voor de seat van Israël moeten gaan staan bij de liveuitzendingquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:39 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Uit de DingaDongpodcast begreep ik dat zijn interviews met de lokale Italiaanse host ook zeer ongepast waren.
Hierna komt Snap.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:41 schreef Meridiaan het volgende:
Dus we zijn fragiel, maar nu hebben we de power
Even gegoogled en het is ook echt Patti Smith. Netjes Billie! Goede gok.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Dit klinkt een beetje als Patti Smith.
Die snappen dit ook niet.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:41 schreef Dave het volgende:
DE ZON IS OPEN, IK HERHAAL: DE ZON IS OPEN!
Kennerquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Even gegoogled en het is ook echt Patti Smith. Netjes Billie! Goede gok.
wejow alle 3 van onderstaande moeten meequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:42 schreef Spablauw214 het volgende:
Mijn lijstje:
Tsjechië
Finland
Zweden
Australië
Estland
Servië
België
San Marino
Azerbaijan
En dan 1 van onderstaande:
Roemenië
Ierland
Georgië
Ik kende het lied - voor zover ik weet - niet, maar het klonk erg als een ander lied van haar! Verrassende keuze.quote:
Die zong zelf jaar ook zo geweldig.quote:
Die vond ik ook leuk! Verrassingen zijn de wereld nog niet uit!quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:41 schreef Nexum het volgende:
Ben nog steeds het meest verrast door Servië. Dat kwam zo ongelofelijk goed uit live
Iddquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:43 schreef Meridiaan het volgende:
Finland gewoon degelijk in dit veld hoor
Niks mis met Patti Smith.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kende het lied - voor zover ik weet - niet, maar het klonk erg als een ander lied van haar! Verrassende keuze.
Eens maar er zit wat lucht tussen wat ik denk en wat ik hoopquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:43 schreef Moira het volgende:
[..]
wejow alle 3 van onderstaande moeten mee
Vocaal doet het inderdaad niet onder voor de meeste anderen en dat had ik een maand geleden niet verwacht te zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:43 schreef Meridiaan het volgende:
En dat terwijl de live versie wel erg flets was.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:43 schreef Meridiaan het volgende:
Er kan nooit te veel Patti Smith zijnquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niks mis met Patti Smith.
Verrassende keuze zeker. Maar vooral omdat het wel heel erg willekeurig was.
Malta kan in de middellandse zee worden afgezonken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:44 schreef Fred_B het volgende:
1. Zweden
2. Polen
3. Australië
4. Tsjechië
5. Estland
6. Servië
7. Finland
En drie van deze vier
België, Azerbeidzjan, Malta, San Marino
Voor kwalificatie dus. Ik hoop dat Malta sneuvelt.
Maar ga je stemmen of doe je daar niet aan? Nou ja, je vond geloof ik niks het stemmen waardquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:44 schreef Strani het volgende:
Ik vond persoonlijk Georgië het leukst vanavond. En dan Estland.
Meer kon er ook echt niet van gemaakt worden, bij UMK was de zang al matigquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat terwijl de live versie wel erg flets was.
Dat. Plus allerlei andere mogelijkheden om Italiaanse liedjes te zingen. En dan doen ze dit.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:43 schreef gniffie het volgende:
Is dat Laura Pausini,al haar nummers uit mijn spotify lijst halen. Geniale nummers, krijgen we dit.
Oh ja inderdaadquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:45 schreef Moira het volgende:
Malta had met dat zilveren jurkje ook prima in de 2021 editie gepast
Dit waren de enige liedjes die ze allebei kenden, ze hadden maar een week voorbereidingquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niks mis met Patti Smith.
Verrassende keuze zeker. Maar vooral omdat het wel heel erg willekeurig was.
Dan ren ik rondjes door mijn huis.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:45 schreef NailQueen het volgende:
Wat een shock als Noord-macedonie doorgaat
Nee hij deed het best oké vanavond. Nationale finale toen was echt een stuk slechter.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vocaal doet het inderdaad niet onder voor de meeste anderen en dat had ik een maand geleden niet verwacht te zeggen
Had de ze dan lekker afzonderlijk laten zingen zou je dan denken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit waren de enige liedjes die ze allebei kenden, ze hadden maar een week voorbereiding
Ik wil Cyprus toch omruilen voor Tsjechiequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:36 schreef NailQueen het volgende:
Voor mij door in running order:
Finland
Servie
Georgie
Australie
Cyprus
Ierland
Estland
Romenie
Belgie
Zweden
Een van de relatief weinige nummers die je vaker aan kan horen op Spotifyquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:47 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik vind het moeilijk te snappen dat mensen enthousiast zijn over Tsjechië vanavond…en dat bedoel ik niet vervelend, maar oprecht (en vrolijk) verbaasd. Blijkbaar hoort iedereen dan toch weer iets anders zeg maar.
Dat is toch altijd verschillend. Er zijn ook mensen die Cyprus goed vinden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:47 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik vind het moeilijk te snappen dat mensen enthousiast zijn over Tsjechië vanavond…en dat bedoel ik niet vervelend, maar oprecht (en vrolijk) verbaasd. Blijkbaar hoort iedereen dan toch weer iets anders zeg maar.
Jinx het niet, we zijn er nog nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:47 schreef Strani het volgende:
Even tussendoor; toch mooi dat iedereen live heeft kunnen optreden
Ik vond de staging ook niet bij het nummer passen. Maar ze mogen toch door van mij.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:47 schreef Manusje_v_a het volgende:
Misschien dat je het beter 'snapt' als je gewoon de studioversie hoort. Niet alles komt live de eerste keer horen goed tot zijn recht.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:47 schreef Manusje_v_a het volgende:
Was de finalisten even vergeten. Maar als blijkt dat ik zo veel macht heb, dan zal ik proberen dat voor goede zaken te gebruikenquote:
Naar België of Duitsland gaan.quote:
Eensquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:47 schreef Manusje_v_a het volgende:
Het gaat al heel snel fout gezien de derde van Il Volo er dus niet live bij isquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:47 schreef Strani het volgende:
Even tussendoor; toch mooi dat iedereen live heeft kunnen optreden
Viezig waren ze toen ook wel al.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:51 schreef Spablauw214 het volgende:
Ze zijn wel een beetje viezig oud geworden.
Ja die zullen vast heel slecht kunnen voetballen.quote:
Thuis.quote:
Lesje zingenquote:
Gewoon vanuit de hotelkamer zoals de derde Il Volo nu.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:52 schreef Dave het volgende:
Als er nu nog iemand positief getest wordt, zouden ze dan het halve finale optreden eenzamers nog es ingooien?
Dat lijkt mij wel. Of iets anders.quote:
Zo'n Ferrari vreet wel benzine ja.quote:
Dat lijkt mij niet verstandig met al die lege plekken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:53 schreef Dave het volgende:
Waarom doen ze dat zaallicht steeds aan? Zon van: kijk ons eens publiek hebben of zo?
De rechtse (zonder bril). Maar die was in 2015 al veel afgevallen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:54 schreef Moira het volgende:
Welke van deze 3 gasten was eerder dik en nu niet meer?ik kan me een dikkere herinneren
Beiden denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:54 schreef AgnesGru het volgende:
Zijn we nou zo verwend door vorig jaar of is dit allemaal slecht
Heb na het ESF niets meer van ze gezien denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De rechtse (zonder bril). Maar die was in 2015 al veel afgevallen.
Nee. En al helemaal niet als je het ook nog eens totaal niet grappig inkleed.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef Meridiaan het volgende:
Dit hoeft echt niet meer van mij, dit soort filmpjes
Het VK en Spanje geven zo nog een voorproefjequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef Guanabana het volgende:
Kan niet zeggen dat ik erg geniet van deze avond.
Il volo heeft ze outshined.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:54 schreef AgnesGru het volgende:
Zijn we nou zo verwend door vorig jaar of is dit allemaal slecht
Warmmakertje voor zaterdagquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef Guanabana het volgende:
de meest linksequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:54 schreef Moira het volgende:
Welke van deze 3 gasten was eerder dik en nu niet meer?ik kan me een dikkere herinneren
Bijna tijd voor je raketjequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef Guanabana het volgende:
Jaaa Sam Ryder to the rescuequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het VK en Spanje geven zo nog een voorproefje
Heb hardop gelachen, graag meer van dit.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:56 schreef Redefine het volgende:
Ik wordt altijd heel erg melig als het een hele slechte organisatie is en de liedjes matig zijn. De grote hoeveelheid hele slechte grappen vanavond zegt genoeg over wat ik van deze avond vind.
Dan eindelijk Maneskin. Wordt ook weleens tijd dat je de winnaar nog ziet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Warmmakertje voor zaterdagen straks nog ff huilen dat een paar leuke wss niet doorgaan
Zweden ook nietquote:
Italië is ook niet zo heel goed dit jaar.quote:
'wetlook' is heel early 00s toch?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:58 schreef GeorgeM het volgende:
Wat hebben die dames toch allemaal in de haren? Is dat een nieuwe trend?
De waterval spettertquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:58 schreef GeorgeM het volgende:
Wat hebben die dames toch allemaal in de haren? Is dat een nieuwe trend?
Dat is op zich best makkelijk. Gewoon hinderlijk bij iedereen in de weg gaan lopen en alle aandacht naar je toe trekken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik vraag me nu wel af he, wie gaat Israel doen bij de ESF-karaoke?
Ik zie 't gebeuren hoorquote:
quote:
Sam ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:00 schreef Meridiaan het volgende:
De gast kan ook echt niet stil blijven staan he
Dat is niet zo moeilijkquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:01 schreef AgnesGru het volgende:
UK gaat dit jaar meer punten halen dan vorig jaar
Wat kan ze zingen he?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:57 schreef Guanabana het volgende:
Jezus Laura wordt wel steeds enger he.
Duitsland is nog een twijfelgevalletje.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:01 schreef AgnesGru het volgende:
Gewaagde voorspelling.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:01 schreef AgnesGru het volgende:
Het Common Linnets-beginshot is erg gaaf gedaan en trekt je er echt in, komt goed!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:01 schreef Redefine het volgende:
Qua staging etc. ben ik niet heel erg enthousiast. Maar dat kan nog wel eens zaterdag anders zijn.
Jij gaat zaterdag een hele rare avond beleven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik geloof niet dat VK met dit nummer echt hoog hoog gaat eindigen. Leuke kerel, dat wel.
Ik kreeg ook nog niet het idee naar de onvermijdelijke winnaar te kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:01 schreef Redefine het volgende:
Qua staging etc. ben ik niet heel erg enthousiast. Maar dat kan nog wel eens zaterdag anders zijn.
Zou wel passen bij ze. Een liedje wat best ok is dat nul punten krijgt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Duitsland is nog een twijfelgevalletje.
Hopelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij gaat zaterdag een hele rare avond beleven.
Dat geloof ik wel ja. De beelden van de Big 6 zijn vaak wel wat rommelig op de dinsdag/donderdag.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het Common Linnets-beginshot is erg gaaf gedaan en trekt je er echt in, komt goed!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind dit als Eminem klinken.
Wat dacht je toen je dat zagquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:03 schreef koffieleuk het volgende:
Kom ook even binnenwippen
Goed om te lezen dat MBD gecanceld is hier.
Iets te veel rap, wat mij betreft.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
Toch ook wel een sympathiek liedje van Duitsland hoor.
cringequote:
Ja Tsjechië vond ik ook erg goed!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:03 schreef koffieleuk het volgende:
Damn, ben echt verrast door Ierland en Tsjechië. Had Ierland niet als finalist voorspeld, maar zie het zeker gebeuren nu.
En Achille Lauro zeg
Nee. Al heb ik dat nog bij enkele inzending tot nu toe.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kreeg ook nog niet het idee naar de onvermijdelijke winnaar te kijken.
Zag er écht mooi uit! Dacht dat het overdreven is, maar vond het echt vet.quote:
Relax, take it easyquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:05 schreef Meridiaan het volgende:
Wat zal de gedachte zijn achter de kleding van Mika?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |