Niks mis met Patti Smith.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik kende het lied - voor zover ik weet - niet, maar het klonk erg als een ander lied van haar! Verrassende keuze.
Eens maar er zit wat lucht tussen wat ik denk en wat ik hoopquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:43 schreef Moira het volgende:
[..]
wejow alle 3 van onderstaande moeten mee
Vocaal doet het inderdaad niet onder voor de meeste anderen en dat had ik een maand geleden niet verwacht te zeggenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:43 schreef Meridiaan het volgende:
Finland gewoon degelijk in dit veld hoor
En dat terwijl de live versie wel erg flets was.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:43 schreef Meridiaan het volgende:
Finland gewoon degelijk in dit veld hoor
Er kan nooit te veel Patti Smith zijnquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niks mis met Patti Smith.
Verrassende keuze zeker. Maar vooral omdat het wel heel erg willekeurig was.
Malta kan in de middellandse zee worden afgezonken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:44 schreef Fred_B het volgende:
1. Zweden
2. Polen
3. Australië
4. Tsjechië
5. Estland
6. Servië
7. Finland
En drie van deze vier
België, Azerbeidzjan, Malta, San Marino
Voor kwalificatie dus. Ik hoop dat Malta sneuvelt.
Maar ga je stemmen of doe je daar niet aan? Nou ja, je vond geloof ik niks het stemmen waardquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:44 schreef Strani het volgende:
Ik vond persoonlijk Georgië het leukst vanavond. En dan Estland.
Meer kon er ook echt niet van gemaakt worden, bij UMK was de zang al matigquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat terwijl de live versie wel erg flets was.
Dat. Plus allerlei andere mogelijkheden om Italiaanse liedjes te zingen. En dan doen ze dit.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:43 schreef gniffie het volgende:
Is dat Laura Pausini,al haar nummers uit mijn spotify lijst halen. Geniale nummers, krijgen we dit.
Oh ja inderdaadquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:45 schreef Moira het volgende:
Malta had met dat zilveren jurkje ook prima in de 2021 editie gepast
Dit waren de enige liedjes die ze allebei kenden, ze hadden maar een week voorbereidingquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niks mis met Patti Smith.
Verrassende keuze zeker. Maar vooral omdat het wel heel erg willekeurig was.
Dan ren ik rondjes door mijn huis.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:45 schreef NailQueen het volgende:
Wat een shock als Noord-macedonie doorgaat
Nee hij deed het best oké vanavond. Nationale finale toen was echt een stuk slechter.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vocaal doet het inderdaad niet onder voor de meeste anderen en dat had ik een maand geleden niet verwacht te zeggen
Had de ze dan lekker afzonderlijk laten zingen zou je dan denken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit waren de enige liedjes die ze allebei kenden, ze hadden maar een week voorbereiding
Ik wil Cyprus toch omruilen voor Tsjechiequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:36 schreef NailQueen het volgende:
Voor mij door in running order:
Finland
Servie
Georgie
Australie
Cyprus
Ierland
Estland
Romenie
Belgie
Zweden
Een van de relatief weinige nummers die je vaker aan kan horen op Spotifyquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:47 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik vind het moeilijk te snappen dat mensen enthousiast zijn over Tsjechië vanavond…en dat bedoel ik niet vervelend, maar oprecht (en vrolijk) verbaasd. Blijkbaar hoort iedereen dan toch weer iets anders zeg maar.
Dat is toch altijd verschillend. Er zijn ook mensen die Cyprus goed vinden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:47 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik vind het moeilijk te snappen dat mensen enthousiast zijn over Tsjechië vanavond…en dat bedoel ik niet vervelend, maar oprecht (en vrolijk) verbaasd. Blijkbaar hoort iedereen dan toch weer iets anders zeg maar.
Jinx het niet, we zijn er nog nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:47 schreef Strani het volgende:
Even tussendoor; toch mooi dat iedereen live heeft kunnen optreden
Ik vond de staging ook niet bij het nummer passen. Maar ze mogen toch door van mij.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:47 schreef Manusje_v_a het volgende:
Misschien dat je het beter 'snapt' als je gewoon de studioversie hoort. Niet alles komt live de eerste keer horen goed tot zijn recht.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:47 schreef Manusje_v_a het volgende:
Was de finalisten even vergeten. Maar als blijkt dat ik zo veel macht heb, dan zal ik proberen dat voor goede zaken te gebruikenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |