Deels waar. Maar het team was toen ook gewoon goed.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bezorgde zo ongeveer in zijn eentje zijn land goud op de OS van 1998.
Wayne Gretzky durfde geen shoot-out te nemen tegen hem.
Oh sorry, het gaat voor de verandering natuurlijk over het ESF hier nu.
Polen?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:34 schreef Fred_B het volgende:
In ander nieuws denk ik trouwens dat WE uit deze semi iedereen behalve Zweden moeten kunnen hebben. Tenzij de jury lastig doet.
Dit was mijn hoop-lijstje. Maar denk dat Australië en Estland de finale nog wel eens kunnen halen, Israël miss ook, en Azerbeidzjan is blijkbaar ook populair? Maarjaaa ten koste van wie gaan die dan?quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:38 schreef Moira het volgende:
Dit is meer een hooplijstje (in 'ongeveer-maar-toch-beetje-random'-volgorde):
Servië
Georgië
Tsjechië
San Marino
Ierland
Zweden
Finland
België
Roemenië
Polen
NQ's
Israël
Malta
Australië
Cyprus
Estland
Azerbeidzjan
Noord-Macedonië
Montenegro
Je moet inderdaad nog doen alsof het erbij hoort ook ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef Dave het volgende:
Je kan hem als host ook geen mep geven natuurlijk
Zit me nog steeds op te windenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef Dave het volgende:
Je kan hem als host ook geen mep geven natuurlijk
Ja ik heb Jan Smit ook laag zitten. Maar nog wel boven Frank de Boer hoorquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Volgens mij vergisten we ons de vorige keer ook in Tsjechië
Die moet S10 prima kunnen hebben.quote:
Dat gaat toch geen televote-magneet worden? Hij stond drie minuten te slapen.quote:
Frank de Boer is van het niveau San Marino op het ESF.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja ik heb Jan Smit ook laag zitten. Maar nog wel boven Frank de Boer hoor
Eens, behalve Cyprus.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:36 schreef NailQueen het volgende:
Voor mij door in running order:
Finland
Servie
Georgie
Australie
Cyprus
Ierland
Estland
Romenie
Belgie
Zweden
Maar dat is juist logisch met zo'n liedje.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:37 schreef molloot200 het volgende:
Cyprus komt echt niet over in de recap hè? Of ligt dat aan mij
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |