Heet jij Achille? Nooit geweten!quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:33 schreef Redefine het volgende:
Ik schaam mij gewoon voor mijn naamgenoot. Zelden zo'n respectloos gedrag gezien.
Gewoon diskwalificeren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik vind Israel nu ineens de slechtste van de avond.
Die s hebben ze laten vallen omdat mijn voetproblemen wel erg toepasselijk waren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heet jij Achille? Nooit geweten!
Bezorgde zo ongeveer in zijn eentje zijn land goud op de OS van 1998.quote:
Brooke heeft wel een leuk liedje voor ze.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:34 schreef Meridiaan het volgende:
En dan was er gezeur dat Israël geen eigen beveiliging kon meenemen naar het festival, maar die beveiliging die er nu is let dus ook niet goed op zijn eigen mensen.
Volgens mij vergisten we ons de vorige keer ook in Tsjechiëquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:34 schreef Fred_B het volgende:
In ander nieuws denk ik trouwens dat WE uit deze semi iedereen behalve Zweden moeten kunnen hebben. Tenzij de jury lastig doet.
Deels waar. Maar het team was toen ook gewoon goed.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bezorgde zo ongeveer in zijn eentje zijn land goud op de OS van 1998.
Wayne Gretzky durfde geen shoot-out te nemen tegen hem.
Oh sorry, het gaat voor de verandering natuurlijk over het ESF hier nu.
Polen?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:34 schreef Fred_B het volgende:
In ander nieuws denk ik trouwens dat WE uit deze semi iedereen behalve Zweden moeten kunnen hebben. Tenzij de jury lastig doet.
Dit was mijn hoop-lijstje. Maar denk dat Australië en Estland de finale nog wel eens kunnen halen, Israël miss ook, en Azerbeidzjan is blijkbaar ook populair? Maarjaaa ten koste van wie gaan die dan?quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:38 schreef Moira het volgende:
Dit is meer een hooplijstje (in 'ongeveer-maar-toch-beetje-random'-volgorde):
Servië
Georgië
Tsjechië
San Marino
Ierland
Zweden
Finland
België
Roemenië
Polen
NQ's
Israël
Malta
Australië
Cyprus
Estland
Azerbeidzjan
Noord-Macedonië
Montenegro
Je moet inderdaad nog doen alsof het erbij hoort ook ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef Dave het volgende:
Je kan hem als host ook geen mep geven natuurlijk
Zit me nog steeds op te windenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef Dave het volgende:
Je kan hem als host ook geen mep geven natuurlijk
Ja ik heb Jan Smit ook laag zitten. Maar nog wel boven Frank de Boer hoorquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Volgens mij vergisten we ons de vorige keer ook in Tsjechië
Die moet S10 prima kunnen hebben.quote:
Dat gaat toch geen televote-magneet worden? Hij stond drie minuten te slapen.quote:
Frank de Boer is van het niveau San Marino op het ESF.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja ik heb Jan Smit ook laag zitten. Maar nog wel boven Frank de Boer hoor
Eens, behalve Cyprus.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:36 schreef NailQueen het volgende:
Voor mij door in running order:
Finland
Servie
Georgie
Australie
Cyprus
Ierland
Estland
Romenie
Belgie
Zweden
Maar dat is juist logisch met zo'n liedje.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:37 schreef molloot200 het volgende:
Cyprus komt echt niet over in de recap hè? Of ligt dat aan mij
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |