Eensquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:47 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik vind het moeilijk te snappen dat mensen enthousiast zijn over Tsjechië vanavond…en dat bedoel ik niet vervelend, maar oprecht (en vrolijk) verbaasd. Blijkbaar hoort iedereen dan toch weer iets anders zeg maar.
Het gaat al heel snel fout gezien de derde van Il Volo er dus niet live bij isquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:47 schreef Strani het volgende:
Even tussendoor; toch mooi dat iedereen live heeft kunnen optreden
Viezig waren ze toen ook wel al.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:51 schreef Spablauw214 het volgende:
Ze zijn wel een beetje viezig oud geworden.
Ja die zullen vast heel slecht kunnen voetballen.quote:
Thuis.quote:
Lesje zingenquote:
Gewoon vanuit de hotelkamer zoals de derde Il Volo nu.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:52 schreef Dave het volgende:
Als er nu nog iemand positief getest wordt, zouden ze dan het halve finale optreden eenzamers nog es ingooien?
Dat lijkt mij wel. Of iets anders.quote:
Zo'n Ferrari vreet wel benzine ja.quote:
Dat lijkt mij niet verstandig met al die lege plekken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:53 schreef Dave het volgende:
Waarom doen ze dat zaallicht steeds aan? Zon van: kijk ons eens publiek hebben of zo?
De rechtse (zonder bril). Maar die was in 2015 al veel afgevallen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:54 schreef Moira het volgende:
Welke van deze 3 gasten was eerder dik en nu niet meer?ik kan me een dikkere herinneren
Beiden denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:54 schreef AgnesGru het volgende:
Zijn we nou zo verwend door vorig jaar of is dit allemaal slecht
Heb na het ESF niets meer van ze gezien denk ikquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De rechtse (zonder bril). Maar die was in 2015 al veel afgevallen.
Nee. En al helemaal niet als je het ook nog eens totaal niet grappig inkleed.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef Meridiaan het volgende:
Dit hoeft echt niet meer van mij, dit soort filmpjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |