quote:
Sam ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:00 schreef Meridiaan het volgende:
De gast kan ook echt niet stil blijven staan he
Dat is niet zo moeilijkquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:01 schreef AgnesGru het volgende:
UK gaat dit jaar meer punten halen dan vorig jaar
Wat kan ze zingen he?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:57 schreef Guanabana het volgende:
Jezus Laura wordt wel steeds enger he.
Duitsland is nog een twijfelgevalletje.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:01 schreef AgnesGru het volgende:
Gewaagde voorspelling.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:01 schreef AgnesGru het volgende:
Het Common Linnets-beginshot is erg gaaf gedaan en trekt je er echt in, komt goed!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:01 schreef Redefine het volgende:
Qua staging etc. ben ik niet heel erg enthousiast. Maar dat kan nog wel eens zaterdag anders zijn.
Jij gaat zaterdag een hele rare avond beleven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik geloof niet dat VK met dit nummer echt hoog hoog gaat eindigen. Leuke kerel, dat wel.
Ik kreeg ook nog niet het idee naar de onvermijdelijke winnaar te kijken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:01 schreef Redefine het volgende:
Qua staging etc. ben ik niet heel erg enthousiast. Maar dat kan nog wel eens zaterdag anders zijn.
Zou wel passen bij ze. Een liedje wat best ok is dat nul punten krijgt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Duitsland is nog een twijfelgevalletje.
Hopelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij gaat zaterdag een hele rare avond beleven.
Dat geloof ik wel ja. De beelden van de Big 6 zijn vaak wel wat rommelig op de dinsdag/donderdag.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het Common Linnets-beginshot is erg gaaf gedaan en trekt je er echt in, komt goed!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind dit als Eminem klinken.
Wat dacht je toen je dat zagquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:03 schreef koffieleuk het volgende:
Kom ook even binnenwippen
Goed om te lezen dat MBD gecanceld is hier.
Iets te veel rap, wat mij betreft.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:03 schreef BillDauterive het volgende:
Toch ook wel een sympathiek liedje van Duitsland hoor.
cringequote:
Ja Tsjechië vond ik ook erg goed!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:03 schreef koffieleuk het volgende:
Damn, ben echt verrast door Ierland en Tsjechië. Had Ierland niet als finalist voorspeld, maar zie het zeker gebeuren nu.
En Achille Lauro zeg
Nee. Al heb ik dat nog bij enkele inzending tot nu toe.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kreeg ook nog niet het idee naar de onvermijdelijke winnaar te kijken.
Zag er écht mooi uit! Dacht dat het overdreven is, maar vond het echt vet.quote:
Relax, take it easyquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:05 schreef Meridiaan het volgende:
Wat zal de gedachte zijn achter de kleding van Mika?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |