Het VK en Spanje geven zo nog een voorproefjequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef Guanabana het volgende:
Kan niet zeggen dat ik erg geniet van deze avond.
Il volo heeft ze outshined.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:54 schreef AgnesGru het volgende:
Zijn we nou zo verwend door vorig jaar of is dit allemaal slecht
Warmmakertje voor zaterdagquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef Guanabana het volgende:
de meest linksequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:54 schreef Moira het volgende:
Welke van deze 3 gasten was eerder dik en nu niet meer?ik kan me een dikkere herinneren
Bijna tijd voor je raketjequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef Guanabana het volgende:
Jaaa Sam Ryder to the rescuequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Het VK en Spanje geven zo nog een voorproefje
Heb hardop gelachen, graag meer van dit.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:56 schreef Redefine het volgende:
Ik wordt altijd heel erg melig als het een hele slechte organisatie is en de liedjes matig zijn. De grote hoeveelheid hele slechte grappen vanavond zegt genoeg over wat ik van deze avond vind.
Dan eindelijk Maneskin. Wordt ook weleens tijd dat je de winnaar nog ziet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Warmmakertje voor zaterdagen straks nog ff huilen dat een paar leuke wss niet doorgaan
Zweden ook nietquote:
Italië is ook niet zo heel goed dit jaar.quote:
'wetlook' is heel early 00s toch?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:58 schreef GeorgeM het volgende:
Wat hebben die dames toch allemaal in de haren? Is dat een nieuwe trend?
De waterval spettertquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:58 schreef GeorgeM het volgende:
Wat hebben die dames toch allemaal in de haren? Is dat een nieuwe trend?
Dat is op zich best makkelijk. Gewoon hinderlijk bij iedereen in de weg gaan lopen en alle aandacht naar je toe trekken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik vraag me nu wel af he, wie gaat Israel doen bij de ESF-karaoke?
Ik zie 't gebeuren hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |