abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 april 2022 @ 15:33:25 #1
499349 EinarBoe
Extreem mild
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 11 april 2022 @ 15:34:43 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_204404623
https://nl.motorsport.com(...)t-onderzoek/9808379/

De mondiale autosportfederatie FIA is een onderzoek gestart naar de Russische coureur Artem Severiukhin. Hij won een wedstrijd die meetelt in het Europees kampioenschap karting en bracht op het podium de nazigroet.

Severiukhin komt uit Rusland, maar rijdt onder de Italiaanse vlag mee in wedstrijden van de FIA. Dat komt vanwege de sancties die naar aanleiding van de Russische invasie in Oekrane ingesteld zijn. Deelnemers uit Rusland en Belarus mogen wel degelijk meedoen in FIA-evenementen, maar moeten een convenant tekenen waarin ze verklaren "achter de FIA-waarden staan ten aanzien van vrede en politieke neutraliteit" te staan.

Meteen eruit flikkeren. :W
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Overall beste user 2022 maandag 11 april 2022 @ 15:35:16 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204404629
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 11 april 2022 @ 15:37:44 #4
269692 Divje
brr brr patapim
pi_204404647
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 15:34 schreef Netsplitter het volgende:

De mondiale autosportfederatie FIA is een onderzoek gestart naar de Russische coureur Artem Severiukhin. Hij won een wedstrijd die meetelt in het Europees kampioenschap karting en bracht op het podium de nazigroet.

Severiukhin komt uit Rusland, maar rijdt onder de Italiaanse vlag mee in wedstrijden van de FIA. Dat komt vanwege de sancties die naar aanleiding van de Russische invasie in Oekrane ingesteld zijn. Deelnemers uit Rusland en Belarus mogen wel degelijk meedoen in FIA-evenementen, maar moeten een convenant tekenen waarin ze verklaren "achter de FIA-waarden staan ten aanzien van vrede en politieke neutraliteit" te staan.

twitter

Wtf :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 11 april 2022 @ 15:39:32 #5
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_204404665
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 15:37 schreef Divje het volgende:

[..]
[ twitter ]

Wtf :')
:')
Wat een evil lach ook
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_204404667
Is Sergey Shoigu al ergens dood gevonden?
pi_204404673
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 14:27 schreef Joppiez het volgende:

[..]
onder het juk van de Russen is er weinig om op te bouwen, een arm kutleven onder een dictatuur zal het dan worden. Waarom denk je dat de Oekrainers zo hard vechten? Die weten wat ze te wachten staat als ze dat niet doen. Zelensky doet slechts zijn taak als president, het land verdedigen en proberen te bevrijden van Russisch terrorisme.
Laat dat leven maar weg overigens. Als Rusland Oekraine zou kunnen overnemen volgt wederom een grootschalige genocide op het volk aldaar. Dat is nu al aan de gang met de vele forced deportaties via de vluchtcorridors die alleen richting Rusland gaan en de slachtpartijen in de dorpen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_204404678
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 15:39 schreef Rodgrod het volgende:

[..]
Wat een evil lach ook

Net een KLB troll die zijn eigen post weer leest :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  maandag 11 april 2022 @ 15:41:15 #9
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204404688
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 14:43 schreef superniger het volgende:
Slachtoffer Wierd. _O-
Leuk rubriek. _O-
[ twitter ]
Wierd Duk :')
Ook die misplaatste verongelijktheid. Hij wordt al jaren aangevallen omdat hij een Poetin-apologeet pur sang is, met een overduidelijke voorliefde voor dictatoriale conservatieve regimes en partjien die dat nastreven. Iedereen die hem een beetje volgt weet dat hij al sinds MH17 aan de foute kant van de geschiedenis terecht wil komen - dat is niet iets van de afgelopen maand.

Het is alleen zo dat hij niet alleen de 300 MH17-vliegtuigdoden wil weggummen - net zoals hij alle politieke gevangenen in Rusland altijd met een grijns heeft weggelachen want 'sterke man Poetin komt op voor zijn volk _O_' - maar hij ondertussen al over het graf van een kleine honderdduizend Oekraners heen heeft gepist met zijn walgelijke ondermijnende gedrag. Ja, en dan wordt de kritiek misschien net een beetje luider.

Gelukkig voor hem heeft ie zijn eigen NSB-blad nog om alle criticasters op te sporen en aan de schandpaal te nagelen met verzonnen bronnen, hij komt er wel weer bovenop. Onkruid vergaat niet.
pi_204404694
Jammer dat de nazi-ideologie en het communisme nog bestaan.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_204404706
quote:
8s.gif Op maandag 11 april 2022 15:41 schreef Alarmonoff het volgende:
Jammer dat de nazi-ideologie en het communisme nog bestaan.
Ja past niet meer in deze tijd.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 11 april 2022 @ 15:43:10 #12
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_204404716
https://edition.cnn.com/2(...)-sp/index.htmlRussia has defaulted on its foreign debt because it offered bondholders payments in rubles, not dollars, credit ratings agency S&P has said.
Russia attempted to pay in rubles for two dollar-denominated bonds that matured on April 4, S&P said in a note on Friday. The agency said this amounted to a "selective default" because investors are unlikely to be able to convert the rubles into "dollars equivalent to the originally due amounts."
According to S&P, a selective default is declared when an entity has defaulted on a specific obligation but not its entire debt.

Moscow has a grace period of 30 days from April 4 to make the payments of capital and interest, but S&P said it does not expect it will convert them into dollars given Western sanctions that undermine its "willingness and technical abilities to honor the terms and conditions" of its obligations.

A full foreign currency default would be Russia's first in more than a century, when Bolshevik leader Vladimir Lenin repudiated bonds issued by the Tsarist government.
Russia cannot access roughly $315 billion of its foreign currency reserves as a result of Western sanctions imposed following its invasion of Ukraine. Until last week, the United States allowed Russia to use some of its frozen assets to pay back certain investors in dollars. But the US Treasury has since blocked the country from accessing its reserves at American banks, part of its effort to ramp up pressure on Russian President Vladimir Putin and further diminish his war chest.
JPMorgan estimates that Russia had about $40 billion of foreign currency debt at the end of last year, with about half of that held by foreign investors.

Moscow prepares to go to court
Russia is now planning legal action.
"We will sue, because we undertook all necessary action so that investors would receive their payments," Finance Minister Anton Siluanov told pro-Kremlin Izvestia newspaper on Monday.
"We will show the court proof of our payments, to confirm our efforts to pay in rubles, just as we did in foreign currency. It won't be a simple process," he added. He did not say who Russia planned to sue.
Kremlin spokesperson Dmitry Peskov said in a press conference last week that any default would be "artificial" because Russia has the dollars to pay — it just can't access them.
"There are no grounds for a real default," Peskov said. "Not even close."
Russia has gone to great lengths to artificially prop up the ruble — which sank by as much as 40% to less than one US cent in the days after the invasion — including by hiking interest rates to 20%, and by forcing exporters to swap most of their foreign currency revenues for rubles.
That measure is still in place but the central bank has decided to relax some other restrictions, Reuters reported Monday, and last week announced that it was cutting interest rates to 17%.

The ruble was trading at 79 to the US dollar on Monday, according to data from Refinitiv. That's about 5% weaker than on Saturday.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_204404721
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2022 15:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Begrijpend lezen: Kolomoisky wordt ervan verdacht die 5 miljard gestolen te hebben, niet Zelensky.
Volgens mij lezen jullie niet goed ;)
Ik zei “de man die het presidentschap van Z heeft gefinancierd” die man is Kolomoisky.
Vakman pur sang
  maandag 11 april 2022 @ 15:44:02 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_204404728
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 15:20 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
In veel opzichten is Rusland volgens mij nog steeds vrij links. Waarom extreem rechts zo van Putin houdt komt natuurlijk door het extreem conservatisme en het onderdrukken van minderheden en LGBTers.
In welk opzichte is Rusland vrij links? Is het de hoogste inkomensongelijkheid van alle grotere economien, de gewelddadige politie, de strafkampen voor andersdenkenden, de russoficatie van minderheden of de 5% van het BNP dat in het leger gestopt wordt?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_204404745
Ja want links=goed en rechts=slecht
Man dat leer je al op de basisschool.
Vakman pur sang
  maandag 11 april 2022 @ 15:46:57 #16
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204404764
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik zei “de man die het presidentschap van Z heeft gefinancierd” die man is Kolomoisky.
Een soort beschuldiging waar amper bronnen voor zijn behalve lijntjestrekkerij. Op eenzelfde manier heeft een willekeurig VVD-lid het premierschap van Mark Rutte gefinancierd.

Je bent met open ogen in een door Kremlin-trollen gefabriceerde verhaallijn getrapt en nu heb je 'alleen maar vragen!!'.
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 15:48:12 #17
5428 crew  miss_sly
pi_204404773
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Misschien moet je dat dan ook in die post ook anders verwoorden. Want je zei "de man die zijn prersidentschap heeft gefinancieerd". Aangezien in die post geen Zelensky noch Kolomoisky werd genoemd, en het ging over Zelensky, leek 'zijn presidentschap' toch echt te slaan op Zelensky zelf.

Maar inderdaad, Kolomoisky heeft Zelensky wel gefinancieerd. Maar toen Zelensky president werd en iets aan de corruptie wilde gaan doen, heeft hij wel alle banden met deze man verbroken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 15:49:25 #18
5428 crew  miss_sly
pi_204404781
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 15:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja want links=goed en rechts=slecht
Man dat leer je al op de basisschool.
Volgens mij leren we dat mensen niet goed of slecht zijn, maar dat ze wel goede en slechte dingen kunnen doen. En dat zowel links als rechts goede en slechte dingen doet.

Maar misschien ging ik wel naar een heel genuanceerde school of zo :P
pi_204404784
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 15:11 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Die wilde ook een tot de dood verwond rijk herstellen
Er zijn momenten dat ik me ernstig zorgen maak over de staat van het geschiedenisonderwijs in Nederland.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_204404795
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2022 15:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Volgens mij leren we dat mensen niet goed of slecht zijn, maar dat ze wel goede en slechte dingen kunnen doen. En dat zowel links als rechts goede en slechte dingen doet.

Nou dat vind ik een leerfout. Dat wordt inderdaad in de opvoeding gezegd. Maar sommige mensen zijn slecht tot in het bod.
Vakman pur sang
pi_204404809
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2022 15:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Misschien moet je dat dan ook in die post ook anders verwoorden. Want je zei "de man die zijn prersidentschap heeft gefinancieerd". Aangezien in die post geen Zelensky noch Kolomoisky werd genoemd, en het ging over Zelensky, leek 'zijn presidentschap' toch echt te slaan op Zelensky zelf.

Maar inderdaad, Kolomoisky heeft Zelensky wel gefinancieerd. Maar toen Zelensky president werd en iets aan de corruptie wilde gaan doen, heeft hij wel alle banden met deze man verbroken.
Dat lees ik ook inderdaad, dat laatste :)
Vakman pur sang
pi_204404821
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 15:37 schreef Za het volgende:

[..]
Zeer betrouwbare exotische danser die Zelensky, die heeft zich toch mooi weten op te werken door een nazi geldschieter.
Hij is ook een kabal jood. Vergeet dat niet even te verwerken in je opmerkingen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_204404837
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 13:03 schreef Za het volgende:

[..]
Waarschijnlijk, de exacte locaties zijn gissen op dit moment.
Daarbij zou Kiev ook van lange afstand geen probleem moeten zijn voor de hypersonische raketten.
Ongetwijfeld. En het houdt niet op bij Kiev. Die raketten kunnen vast en zeker Berlijn, Parijs en Amsterdam ook zonder problemen halen en toch lopen de regeringsleiders daar ook buiten vrij rond
pi_204404839
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 15:46 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Een soort beschuldiging waar amper bronnen voor zijn behalve lijntjestrekkerij. Op eenzelfde manier heeft een willekeurig VVD-lid het premierschap van Mark Rutte gefinancierd.

Je bent met open ogen in een door Kremlin-trollen gefabriceerde verhaallijn getrapt en nu heb je 'alleen maar vragen!!'.
De Pandora papers zijn behoorlijk goed journalistiek geschreven, lees ook:
https://www.platform-inve(...)n-de-pandora-papers/

Ook de investeringen van Kolomoisky in de separate legers zijn goed beschreven in the bussiness insider, normaliter goed genformeerdZ
https://www.businessinsid(...)olomoisky-2015-3?amp

Ik vind het achteraf vrij bizar dat de man die zowel de tv shows, als de private legers als Azov en Dnipro bataljons, als de presidentsverkiezingen zijn gefinancierd door dezelfde man.

[ Bericht 22% gewijzigd door Lospedrosa op 11-04-2022 16:02:01 ]
Vakman pur sang
pi_204404864
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2022 15:49 schreef OllieA het volgende:

[..]
Er zijn momenten dat ik me ernstig zorgen maak over de staat van het geschiedenisonderwijs in Nederland.
Het zal wel meevallen, niet iedereen doet voor elk vak z'n best op school.

The Third Reich, meaning "Third Realm" or "Third Empire", alluded to the Nazi claim that Nazi Germany was the successor to the earlier Holy Roman Empire (800–1806) and German Empire (1871–1918).

The Roman salute (Italian: saluto romano), alternatively called the Fascist salute (Italian: saluto fascista), is a gesture in which the arm is fully extended, facing forward, with palm down and fingers touching. In some versions, the arm is raised upward at an angle; in others, it is held out parallel to the ground. In contemporary times, the former is commonly considered a symbol of fascism that had been based on a custom popularly attributed to ancient Rome.[1] However, no Roman text gives this description, and the Roman works of art that display salutational gestures bear little resemblance to the modern Roman salute.[1]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_204404878
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 15:44 schreef speknek het volgende:

[..]
In welk opzichte is Rusland vrij links? Is het de hoogste inkomensongelijkheid van alle grotere economien, de gewelddadige politie, de strafkampen voor andersdenkenden, de russoficatie van minderheden of de 5% van het BNP dat in het leger gestopt wordt?
Ik had het idee dat Russische sociale programma's voor bv onderwijs, zorg, huisvesting enzo vrij links waren. Maar nu ik wat verder heb gezocht blijkt dat idd ook wel weer reuze mee te vallen.
Цой жив
pi_204404885
quote:

[..]

Mijn school van het leven leerde mij dit:

Er zijn 2 soort mensen; klootzakken en geen klootzakken. De eerste categorie kom je overal tegen ongeacht kleur, sexe, geaardheid, religie of nationaliteit. De tweede ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2022 16:01:56 ]
pi_204404897
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 16:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er zijn 2 soort mensen; klootzakken en geen klootzakken. De eerste categorie kom je overal tegen ongeacht kleur, sexe, geaardheid, religie of nationaliteit. De tweede ook.
Klopt, heel verstandig. :)
Vakman pur sang
  Overall beste user 2022 maandag 11 april 2022 @ 16:07:39 #29
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204404930
quote:

[..]

Dit soort grooming verklaart veel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204404940
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 16:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dit soort grooming verklaart veel.
Hou BNW in BNW :P
pi_204404976
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 15:37 schreef Za het volgende:

[..]
Zeer betrouwbare exotische danser die Zelensky, die heeft zich toch mooi weten op te werken door een nazi geldschieter.
Waar maak jij je nou druk over?
Drie weken geleden vond je dat Poetin de oorlog al had gewonnen:

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 15:19 schreef Za het volgende:
[..]

Welke Nederlaag?

Het is andersom h, al zijn eisen worden ingewilligd, er zullen nog wat puntjes op de i gezet worden vwb betreft het aftreden van Zelensky, verbod op samenscholing van extreem rechte figuren etc, plus dat hij permanent controleurs bij de kerncentrales zal installeren.

Maar voor het overige, geen geflirt meer met de Navo door Oekraine, neutraliseren militaire doelen, een neutrale zone dus, Geen binnenlands probleem meer voor de bevolking van Donetsk en Loegansk, daar gaat allemaal aan voldaan worden.

De Nederlaag is eerder voor alle landen die Oekraiene steunden, met Oekraiense vlaggen liepen en Rusland sancties oplegden, omdat ze door hun opstelling tegen de grootste energiecrisis in de geschiedenis gaan aanlopen, en China waarschijnlijk een Yuan deal met SA heeft waardoor de dollar onder druk zal komen te staan.

Het is jammer dat het allemaal zo is gelopen, en was te voorkomen geweest.
Beetje vreemd dat je dan nu je loopt op te winden over Zelenski.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_204404989
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2022 16:11 schreef OllieA het volgende:

[..]
[..]
Well, that didnt age well _O-
pi_204405012
Wel een interessant type die Kolomoisky
quote:
In his colorful, often expletive-laden monologues, he said the Russian president was a “psychopath,” a “schizophrenic of short stature” who is “completely inadequate, totally insane. His messianic drive to recreate the Russian empire of 1913 or the U.S.S.R. of 1991 could plunge the world into catastrophe.” It became a personal feud between the outspoken businessman and the former KGB officer. Putin responded a day later, at a press conference in Moscow, calling Kolomoisky a “unique crook” and questioning the motives of the Kiev government to appoint “such a scoundrel. Now this crook is appointed governor of Dnepropetrovsk. No wonder the people are dissatisfied.”.
https://www.haaretz.com/a(...)-the-world-1.5315512
Vakman pur sang
pi_204405015
quote:

[..]
[..]
Braaah _O- :') 14.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 11 april 2022 @ 16:18:39 #35
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_204405016
quote:
8s.gif Op maandag 11 april 2022 16:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En het is nog een exotisch danser ook!!11!!
Mata Hari uit de dood opgestegen? :o
pi_204405023
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 15:40 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Net een KLB troll die zijn eigen post weer leest :')
Huh een hitlergroet? Ik neem aan dat Poetin snel ingrijpt en de boel komt denazificeren. Oh wacht. De echte nazi’s dragen tegenwoordig een Z.
zie email 27 oktober
pi_204405042
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 16:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dan heb ik nog een leuke voor je van 27 maart.
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2022 00:24 schreef Za het volgende:
[..]

Geen van allen.

De eisen van Poetin zijn ingewilligd, hij trekt zich terug, maar blijft inspecteurs behouden bij de kerncentrales en militairen aan de grens van Donetsk en Loegantsk.

Zelensky gaat weer de entertainment wereld in, en de vluchtelingen zijn geheel ingeburgerd in hun nieuwe heenkomen, gezien ze toch al jaren weg wilden uit het troosteloze Oekrane.
De lijken zijn niet van je netvlies te krijgen, maar Za houdt het vaandel hoog en de rijen strak gesloten.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_204405047
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 16:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Huh een hitlergroet? Ik neem aan dat Poetin snel ingrijpt en de boel komt denazificeren. Oh wacht. De echte nazi’s dragen tegenwoordig een Z.
Die Russen waren er afgelopen weekend ook snel bij om die pedo te pakken omdat hij wat filmpjes op internet had gezet, dus wie weet zijn ze hier weer net zo snel ;) Want slechte publiciteit moet je niet willen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 11 april 2022 @ 16:25:48 #39
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_204405060
Naar de Goelag met die Nazi snotpork
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_204405069
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2022 16:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Die Russen waren er afgelopen weekend ook snel bij om die pedo te pakken omdat hij wat filmpjes op internet had gezet, dus wie weet zijn ze hier weer net zo snel ;) Want slechte publiciteit moet je niet willen.
Het zal me niets verbazen als die kinderverkrachter even uit de wind wordt gehouden om daarna z'n eigen battalion te mogen leiden. Ze zullen er vast wel het nut van inzien om een complete psycho als commandant te hebben.
Цой жив
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 16:27:21 #41
5428 crew  miss_sly
pi_204405071
quote:

[..]

Ah ja, de school van het leven O+
Ronduit kut en toch zeer leerzaam. En eens.
pi_204405074
Die Kolomoisky is de US uitgetrapt en heeft ook sancties gekregen (zonder financile consequenties) als signaal dat Zelensky hem wel in eigen land gaat aanpakken (schijnt dat hij in Kiev zit)
https://www.atlanticcounc(...)rch-ihor-kolomoisky/

Sorry voor deze zijweg, vind het interessante materie.
Vakman pur sang
  maandag 11 april 2022 @ 16:31:12 #43
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204405099
twitter
pi_204405109
quote:

[..]

Wat mij betreft daarbij nog de toevoeging dat de tweede categorie veruit in de meerderheid is.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_204405133
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2022 16:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ah ja, de school van het leven O+
Ronduit kut en toch zeer leerzaam. En eens.
:D
pi_204405134
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 16:26 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Het zal me niets verbazen als die kinderverkrachter even uit de wind wordt gehouden om daarna z'n eigen battalion te mogen leiden. Ze zullen er vast wel het nut van inzien om een complete psycho als commandant te hebben.
Ik zou er niet van staan te kijken als hij ook nog op een Republikeinse conventie mag spreken, samen met Kyle Rittenhouse. ;)
pi_204405135
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 16:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Want anders komen we bij jullie ook...eh....falen?
pi_204405146
quote:

[..]

Wat ik op FOK! leer is dat menig rechts conservatieve user snel in de slachtofferrol kruipt
pi_204405147
quote:
[ twitter ]
En maar (expres) niet willen snappen waarom Zweden en Finland dat nu zo graag willen. :') 8)7
pi_204405162
quote:

[..]
[..]
Ik sta nog steeds achter deze uitspraken.

Het woord "gewonnen" heb ik niet gebruikt btw, en is een wat knullige interpretatie van jouw kant.
pi_204405168
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2022 16:23 schreef OllieA het volgende:

[..]
Dan heb ik nog een leuke voor je van 27 maart.
[..]
De lijken zijn niet van je netvlies te krijgen, maar Za houdt het vaandel hoog en de rijen strak gesloten.
Dat was een vooruitblik.

Niet selectief quoten Ollie.
  maandag 11 april 2022 @ 16:43:11 #52
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204405172
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2022 16:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En maar (expres) niet willen snappen waarom Zweden en Finland dat nu zo graag willen. :') 8)7
pi_204405189
quote:
[ twitter ]
Mooi. Daar van nemen we kennis. Verder nog iets te melden Poetin?
zie email 27 oktober
pi_204405202
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 16:44 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Mooi. Daar van nemen we kennis. Verder nog iets te melden Poetin?
Hij kan nog snel even wat ICBM's op Zweden en Finland afvuren in de hoop die landen op andere gedachten te brengen.
  maandag 11 april 2022 @ 16:46:01 #55
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_204405217
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 15:37 schreef Divje het volgende:

[..]
[ twitter ]
En ondertussen ook een 'enorm oprecht excuus' :') :') :')

twitter
pi_204405241
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 16:46 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ja, nu de FIA een onderzoek geopend heeft...
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 16:50:29 #58
5428 crew  miss_sly
pi_204405249
quote:

[..]

[ twitter ]
Wat is dit?
Aan zijn oren naar de camera getrokken, briefje voorlezen, anders zonder eten naar bed vanavond?
pi_204405259
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 16:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, nu de FIA een onderzoek geopend heeft...
pi_204405260
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 16:41 schreef Za het volgende:

[..]
Ik sta nog steeds achter deze uitspraken.

Het woord "gewonnen" heb ik niet gebruikt btw, en is een wat knullige interpretatie van jouw kant.
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 16:42 schreef Za het volgende:

[..]
Dat was een vooruitblik.

Niet selectief quoten Ollie.
Beide quotes zijn niet selectief, maar integraal jouw tekst. Iedereen kan erop klikken en zelf nalezen wat je daar zegt. Met context en al.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_204405287
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 16:14 schreef Tijger_m het volgende:

Nee?

Zelensky heeft aangegeven geen lid meer te willen worden van de Navo en dat Oekrane bereid is een neutrale status aan te nemen.
De twee hoofdredenen van de invasie.

Daarnaast heeft Poetin zo'n beetje alle militaire bases geneutraliseerd, en de controle over de kerncentrakes in handen, plus Donetsk en Loegantsk als onafhankelijke Staten uitgeroepen.

De Navo gaat niet ingrijpen, geen nofly zone, noppes nada.

Zoals gezegd, nog even wat puntjes op de i.
pi_204405317
quote:
[ twitter ]
Oi perkele. Ik geloof niet dat men in Finland en Zweden erg onder de indruk zal zijn.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_204405323
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2022 16:51 schreef OllieA het volgende:

Beide quotes zijn niet selectief
Zeker wel.

quote:
Met context en al.
Nee Ollie, lachwekkend dat je dat beweerd.

Quote ook even waar ik "gewonnen" heb gepost.
  maandag 11 april 2022 @ 16:58:46 #64
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_204405339
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 16:51 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Beetje een Rutte-lach volgens mij, toch?
Krekker is de bom!
pi_204405349
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 16:57 schreef Za het volgende:

[..]
Zeker wel.
[..]
Nee Ollie, lachwekkend dat je dat beweerd.

Quote ook even waar ik "gewonnen" heb gepost.
Dit is wl een goed voorbeeld van hoe jij selectief quote.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_204405351
quote:
12s.gif Op maandag 11 april 2022 16:45 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hij kan nog snel even wat ICBM's op Zweden en Finland afvuren in de hoop die landen op andere gedachten te brengen.
Dan treedt het verdedigingsartikel van de EU in werking, en defacto NAVO artikel 5 in het verlengde daarvan want bijna alle EU landen zitten in de NAVO. Misschien dat Oekrane hem dat waard is maar Finland en Zweden echt niet.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204405356
Ik vind het wel echt verbazingwekkend dat er nog Putain adepten te vinden zijn buiten Rusland. Zeker na al het geblunder van het Russische leger waarna men, zoals te verwachten viel, overschakelde op massaal burgers niet ontzien.
  maandag 11 april 2022 @ 17:02:32 #68
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204405362
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het wel echt verbazingwekkend dat er nog Putain adepten te vinden zijn buiten Rusland. Zeker na al het geblunder van het Russische leger waarna men, zoals te verwachten viel, overschakelde op massaal burgers niet ontzien.
In Frankrijk blijkbaar ontzettend veel.
pi_204405368
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:02 schreef Eightyone het volgende:

[..]
?
  maandag 11 april 2022 @ 17:05:51 #70
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204405386
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]
?
Al die Le Pen stemmers. Zij is een van de velen die op de Kremlin-loonlijst staat.

Le Pen in Crimea (de Krim), Poetin's overwinning aan het vieren
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_204405396
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 16:54 schreef Za het volgende:

Mjah, sinds die tijd hebben we een groot aantal oorlogsmisdaden mogen optekenen van Rusland, heeft Rusland zich moeten terugtrekken uit Noord Oekraine (en ook het Tjernobyl gebied waar een kerncentrale staat) en zijn er vele burgers door Rusland gedood.

Puntjes op de i, slechts. :r
pi_204405406
quote:

[..]
Nee?

Zelensky heeft aangegeven geen lid meer te willen worden van de Navo en dat Oekrane bereid is een neutrale status aan te nemen.

Daarnaast heeft Poetin zo'n beetje alle militaire bases geneutraliseerd, en de controle over de kerncentrakes in handen, plus Donetsk en Loegantsk als onafhankelijke Staten uitgeroepen.

Nog even wat steden en dorpen kapotschieten.
Nog even wat burgers met op de rug vastgebonden handen executeren.
Nog even een bejaard echtpaar in hun autootje afschieten.
Nog even wat mensen van hun fiets afschieten.
Nog even wat raketten afvuren op vluchtelingen op een station.
Nog even wat vrouwen, meisjes en baby's verkrachten.

Puntjes op de i, mensen! Het zijn de kleine details waarin de Russen zich meester tonen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 11 april 2022 @ 17:11:50 #73
38496 Perrin
pi_204405429
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:01 schreef Barbusse het volgende:
Vergeet de gigantische hoeveelheden propaganda niet die Rusland uitstort over de wereld. Daarvaan blijft in veel koppies wat plakken.
pi_204405436
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2022 17:00 schreef OllieA het volgende:

Dit is wl een goed voorbeeld van hoe jij selectief quote.
Je doet voorkomen of ik op 27 maart beweerde dat de eisen van Putin waren ingewilligd terwijl, zoals ik al aangaf die post in antwoord was op deze voorspellings poll:

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 23:32 schreef EinarBoe het volgende:
[poll=3937]

Za in NWS / Oorlog in Oekrane #269

Erg kinderachtig.

Hoe sneu is het om threads van maart na te lopen op zoek naar posts van mij, en die dan zonder context te plaatsen. Heb je echt niets beters te doen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Za op 11-04-2022 17:18:14 ]
pi_204405440
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:05 schreef Perrin het volgende:

[..]
Al die Le Pen stemmers. Zij is een van de velen die op de Kremlin-loonlijst staat.

[ afbeelding ]
Le Pen in Crimea (de Krim), Poetin's overwinning aan het vieren
Ah, op die manier. Ik zie eigenlijk Le Pen de verkiezingen niet winnen tbh. Om een of andere reden zie ik het ultra nationalisme van haar partij onverenigbaar met het binnen vallen van een soeverijn land. Ik denk dat dit een electionaire backlash gaat hebben.
pi_204405451
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:11 schreef Perrin het volgende:

[..]
Vergeet de gigantische hoeveelheden propaganda niet die Rusland uitstort over de wereld. Daarvaan blijft in veel koppies wat plakken.
Met het risico enorm arrogant over te komen; ik snap niet dat men die Russische onzin niet doorziet.
  maandag 11 april 2022 @ 17:16:34 #77
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_204405453
quote:

[..]
Nee?

Briljante strateeg die Putain. Vooral het voor de gek houden van iedereen door zijn eigen soldaten te laten doodschieten in de regio Kiev en daarna in een magistrale beweging iedereen weer terug te trekken en richting het Oosten te bewegen. En ook het laten doodschieten van legerleiders was echt onovertroffen, eigenlijk sinds zijn grote voorbeeld Adolf H. niet meer zoveel strategisch inzicht gezien. Dat zijn soldaten dan ongeveer dezelfde ethische waarden kennen als de allerslechtste SS divisies dat kun je Putain toch eigenlijk niet aanrekenen?

Voor een geneutraliseerd leger is het Oekrainse leger nog verbazingwekkend effectief overigens. Maar wacht met geneutraliseerde basis bedoel jij natuurlijk het afknallen van burgers en het vernietigen van steden zodat de Oekrainse militair geen plaats heeft om thuis te komen! Logisch en ook strategisch echt briljant.

Misschien moet je je eens inlezen in de context van de "toezeggingen" van Zelensky. Wie weet dat dan je optimisme over het verslagen zijn van Oekrane toch enigszins getemperd wordt. En best vreemd toch dat Putain die handreiking van Zelensky niet aangepakt heeft. Zou er toch nog iets anders achter zitten bij Putain?
  maandag 11 april 2022 @ 17:17:31 #78
38496 Perrin
pi_204405457
edit: ow is niet echt
pi_204405459
Het za l toch weer niet waar wezen.

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  maandag 11 april 2022 @ 17:18:58 #80
38496 Perrin
pi_204405467
quote:
15s.gif Op maandag 11 april 2022 17:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Met het risico enorm arrogant over te komen; ik snap niet dat men die Russische onzin niet doorziet.
Ik ook niet echt, maar niet iedereen is zo slim als wij :P

Bovendien als er een constante stoom van weerlegbare bullshit vanuit een bepaalde hoek wordt gepushed, dan zou je zeggen dat zo'n partij op een gegeven moment bij iedereen wel het voordeel van de twijfel heeft verloren. Maar sommige mensen staan erop dat dubieuze kwaadaardige bewering 1238372 misschien toch wel een kern van waarheid zou kunnen bevatten en serieus onderzocht moet worden.
  maandag 11 april 2022 @ 17:19:38 #81
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204405470
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 15:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja eens hoor. Tenzij Zelensky wordt geleidt door een groep mensen met heel andere bedoelingen dan de burgers redden en zijn land verdedigen. Daar waak ik een beetje voor.

De man die zijn presidentschap heeft gefinancierd door uitgekiende tv-shows en voortreffelijke PR heeft 5 miljard gestolen van zijn eigen bank en dus de burgers van Oekraine.
Te lezen in de pandora papers.
[..]
https://www.occrp.org/en/(...)and-his-inner-circle

Ben sterk tegen de inval van Rusland. Echter zit daar ook iets van politieke inmenging.
Wat ik dan n van de sterke punten vind, dat Zelensky zich als 'schoothondje' zich heeft ontworstelt van zijn oligarch en er zelfs niet mee zat om staatsondermijnende TV kanalen van die vroegere baas (Kolomoyskyi) te gaan (af)sluiten. Wat weer pleit voor Kolomoyskyi is dat Putin de pest aan die vent heeft. De vijand van mijn vijand, is mijn vriend.
Deels ms ook een reden dat Putin, het in zijn ogen verderfelijk en zo 'afgepakte' Oekrane naar de ondergang wil jagen.

Los daarvan is elke rijkaard van die orde zoals die Kolomoyskyi, imo een dief die in staat is gebleken het (in) te pikken. Dat Zelensky een paar miljoen zal hebben vergaard - hij was een competent acteur en producer - vind ik niet zo een issue. Los daarvan, zoals het hoort, heeft Zelensky zijn zakelijk activiteiten - zoals het hoort in een democratie - in de koelkast gezet.

Prima om Zelensky subtiel aan de kaak te stellen of met kinnesinne in twijfel te (willen/laten) trekken, alleen niet nu dat Oekrane door een losgeslagen gestoorde misdadiger kapot wordt gemaakt. Ongetwijfeld zijn er redenen in heden en verleden die dat weer op hun (ziens)wijze rechtvaardigen waar ik dan wat minder boodschap aan heb.

Ook omdat van mening ben dat burgers van een land dat zelf - daar - moeten (mogen & zien te) beoordelen. Land's wijs & eer mits zij dat niet anderen daarbuiten als gedachtegoed gaan opleggen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_204405471
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:18 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik ook niet echt, maar niet iedereen is zo slim als wij :P
Bron?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  maandag 11 april 2022 @ 17:20:56 #83
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_204405477
quote:

[..]
Nee?

Poetin gaat wel door met andere landen , vooral de Baltische staten en Polen

Dit gaat de eerst komende 10 jaar niet stoppen of Putin moet dood neervallen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_204405478
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:12 schreef Za het volgende:

[..]
Je doet voorkomen of ik op 27 maart beweerde dat de eisen van Putin waren ingewilligd terwijl, zoals ik al aangaf die post in antwoord was op deze voorspellings poll:
[..]

Erg kinderachtig.

Hoe sneu is het om threads van maart na te lopen op zoek naar posts van mij, en die dan zonder context te plaatsen. Heb je echt niets beters te doen?
Ik zet gewoon even de puntjes op i.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_204405479
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:19 schreef Salina het volgende:

[..]
Bron?
FOK!? ;)
pi_204405481
Met de staart tussen de benen afgedropen @OllieA?
  maandag 11 april 2022 @ 17:24:15 #87
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_204405496
quote:
15s.gif Op maandag 11 april 2022 17:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Het is ook maar net wat je wil geloven.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_204405503
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2022 17:20 schreef OllieA het volgende:

Ik zet gewoon even de puntjes op i.
Je gedraagt je onwaardig.

Iemand plaatst in maart een poll met een verwachting voor eind april, en jij gaat dan mijn antwoord zonder deze context nu opeens quoten en claimen dat ik op 27 beweerde dat Poetin gewonnen had (alleen al dat taalgebruik...) :')
  maandag 11 april 2022 @ 17:25:18 #89
38496 Perrin
pi_204405505
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:19 schreef Salina het volgende:

[..]
Bron?
Wie voelt zich nu niet slimmer dan gemiddeld?
  maandag 11 april 2022 @ 17:27:01 #90
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204405512
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:02 schreef Eightyone het volgende:

[..]
helaas wel. Net als overal zien willen mensen geen keuze hebben en kiezen liever dan voor lieden die hun misleiden tot het belijden van eenkennig beleid.

Haar vader had een veel duidelijker verwerpelijke signatuur, die madame Le Pen weet verpakken in een vorm van strijdbare lieftalligheid.Los daarvan hoop (en denk) ik dat het een schertsvertoning wordt waarbij ik er vanuit ga dat in tijden van oorlog & strijdt, mensen niet gaan kiezen voor een andere politieke koers.

Nu is Macron ook niet mijn signatuur maar liever iemand die wil verbinden dan (gaat) ontbinden.
pi_204405528
quote:
11s.gif Op maandag 11 april 2022 17:25 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wie voelt zich nu niet slimmer dan gemiddeld?
Ik :@
pi_204405546
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2022 17:24 schreef mazaru het volgende:

[..]
Het is ook maar net wat je wil geloven.
Het excuus dat Rusland gebruikt is voornamelijk dat ze Oekrane willen 'bevrijden'. Hoe kun je dat ooit wllen geloven, kijkende naar de geschiedenis van Rusland en Oekrane?
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 17:34:04 #93
375570 crew  Cyan9
pi_204405560
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Het excuus dat Rusland gebruikt is voornamelijk dat ze Oekrane willen 'bevrijden'. Hoe kun je dat ooit wllen geloven, kijkende naar de geschiedenis van Rusland en Oekrane?
Als je alleen nog maar bronnen van een bepaalde lichting gelooft, dan maakt het eigenlijk niet zo veel meer uit. In too deep, no way back.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 11 april 2022 @ 17:38:05 #94
38496 Perrin
pi_204405581
quote:

[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen dat precies geloven. Maar er worden zoveel 'false narratives' tegenaan gesmeten dat er bij veel te veel mensen wel een of twee blijven plakken.

En een van de doelen van propaganda is niet eens dat je een bepaald specifiek verhaal gelooft maar dat je op een gegeven moment helemaal niks meer gelooft, ook de objectieve waarheid, totaal murw gebeukt door de desinformatie.
pi_204405592
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:16 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Briljante strateeg die Putain. Vooral het voor de gek houden van iedereen door zijn eigen soldaten te laten doodschieten in de regio Kiev en daarna in een magistrale beweging iedereen weer terug te trekken en richting het Oosten te bewegen. En ook het laten doodschieten van legerleiders was echt onovertroffen, eigenlijk sinds zijn grote voorbeeld Adolf H. niet meer zoveel strategisch inzicht gezien. Dat zijn soldaten dan ongeveer dezelfde ethische waarden kennen als de allerslechtste SS divisies dat kun je Putain toch eigenlijk niet aanrekenen?

Voor een geneutraliseerd leger is het Oekrainse leger nog verbazingwekkend effectief overigens. Maar wacht met geneutraliseerde basis bedoel jij natuurlijk het afknallen van burgers en het vernietigen van steden zodat de Oekrainse militair geen plaats heeft om thuis te komen! Logisch en ook strategisch echt briljant.

Misschien moet je je eens inlezen in de context van de "toezeggingen" van Zelensky. Wie weet dat dan je optimisme over het verslagen zijn van Oekrane toch enigszins getemperd wordt. En best vreemd toch dat Putain die handreiking van Zelensky niet aangepakt heeft. Zou er toch nog iets anders achter zitten bij Putain?
Als Rutte morgen een bom op Brussel laat gooien waarbij vele burgers omkomen en daar vervolgens verkrachters laat huishouden, dan gaat hij waarschijnlijk ook de recente Russische geschiedenisboeken in als een briljant strateeg.

Kortom je bent tegenwoordig nogal snel een briljant strateeg in Rusland.
  maandag 11 april 2022 @ 17:41:14 #96
323876 michaelmoore
pi_204405606
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 17:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Als Rutte morgen een bom op Brussel laat gooien waarbij vele burgers omkomen en daar vervolgens verkrachters laat huishouden, dan gaat hij waarschijnlijk ook de recente Russische geschiedenisboeken in als een briljant strateeg.

Kortom je bent tegenwoordig nogal snel een briljant strateeg in Rusland.
Trump zal het zeker wonderful vinden en Rutte een genius noemen

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_204405620
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Trump zal het zeker wonderful vinden en Rutte een genius noemen
Alles wat Rusland beter uitkomt dan de VS is voor Trump prima.
pi_204405670
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2022 17:08 schreef OllieA het volgende:

Nog even wat steden en dorpen kapotschieten.
Nog even wat burgers met op de rug vastgebonden handen executeren.
Nog even een bejaard echtpaar in hun autootje afschieten.
Nog even wat mensen van hun fiets afschieten.
Nog even wat raketten afvuren op vluchtelingen op een station.
Nog even wat vrouwen, meisjes en baby's verkrachten.
Ja dat is inderdaad het doel van Poetin, en ook exact wat ik bedoelde.

Houd toch op met dat theatrale gezang.

Maar gezien dat je ding is:
Rusland is het enige land ter wereld dat artsen, verpleegkundigen, militairen, beschermingsmaterialen etc naar Lombardije stuurde, ellenlange colonnes en vliegtuigen, terwijl de rest van Europa geen poot uitstak tijdens de grootste en meest afgrijzelijke humanitaire ramp die covid in Europa veroorzaakt heeft.
En de rest van Europa deed niets.
  maandag 11 april 2022 @ 17:50:13 #99
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204405676
quote:

[..]
Dat is vooral de cosmetische verpakking om het een tintje te geven bij mensen die zich (soms graag) in de luren laten leggen.

Het is ideologisch gedreven machtswaanzin met dat Oekrane een aantrekkelijke walnoot was, die leek te kunnen worden (af)gekraakt en het verder afleidt van de eigen (Russische) situatie. In 2014 kon de Krim nog worden afgepakt en nu komt Rusland dan haar eigen Waterloo tegen.
Onverwacht was het verzet met de unaniem versterkte ''gun'factor. Voor het moment kan Oekrane in afwachting van legitimerende referenda toegeven dat zaken worden voorgelegd. Beloven dat in afwachting daarvan er geen concrete stappen zullen worden besloten mits Rusland zich sws terugtrekt.

Daarom ook, geef Oekrane de wapens & middelen die het vraagt zodat zij zichzelf kan verdedigen en ontworstelen van een misdadiger. Los daarvan, hek om Rusland en overboeking van haar tegoeden voor de heropbouw van Oekrane. Daarna over een jaar of 10 wanneer tegen die tijd Oekrane volwaardig lid is van de EU (en dan ook NATO), er nog wat van het bittere Russisch gramschap over is.
pi_204405682
quote:
15s.gif Op maandag 11 april 2022 17:34 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Als je alleen nog maar bronnen van een bepaalde lichting gelooft, dan maakt het eigenlijk niet zo veel meer uit. In too deep, no way back.
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:38 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen dat precies geloven. Maar er worden zoveel 'false narratives' tegenaan gesmeten dat er bij veel te veel mensen wel een of twee blijven plakken.

En een van de doelen van propaganda is niet eens dat je een bepaald specifiek verhaal gelooft maar dat je op een gegeven moment helemaal niks meer gelooft, ook de objectieve waarheid, totaal murw gebeukt door de desinformatie.
Ik snap dat echt niet :@
  maandag 11 april 2022 @ 17:55:54 #101
403588 mcmlxiv
pi_204405714
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:49 schreef Za het volgende:

[..]

Rusland is het enige land ter wereld dat artsen, verpleegkundigen, militairen, beschermingsmaterialen etc naar Lombardije stuurde, ellenlange colonnes en vliegtuigen, terwijl de rest van Europa geen poot uitstak tijdens de grootste en meest afgrijzelijke humanitaire ramp die covid in Europa veroorzaakt heeft.
En daarom mag putain nu clusterbommen op stations gooien en burgers afslachten?
pi_204405718
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2022 15:49 schreef OllieA het volgende:

[..]
Dat doe ik al sinds de wappies NL een dictatuur gingen noemen en ze met de Jodensterren kwamen.

Niet inzien dat ze zelf juist de historie aan het herhalen waren door achter dictators in sp te lopen..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
pi_204405719
quote:

[..]

Dat is hetzelfde als een moordenaar vrijpleiten omdat hij ook vrijwilligerswerk doet bij de voedselbank...
pi_204405736
Lucky Lada

maandag 11 april 2022 @ 18:01:09 #105
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204405750
quote:

[..]

[ twitter ]
En… ontslag!

Het etterbakje moet vertrekken van de FIA, _O-
https://www.ad.nl/andere-(...)derzoek-in~a4e79fe6/
pi_204405765
Dit alles doet me denken aan Rock IV.
Vakman pur sang
pi_204405787
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 17:12 schreef Za het volgende:

[..]
[..]
[ afbeelding ]

Erg kinderachtig.

Even puntjes op de i. Je beweert te reageren op een poll van 26-03. Maar op 19-03 zei je nagenoeg hetzelfde

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2022 15:19 schreef Za het volgende:

[..]

Welke Nederlaag?

Het is andersom h, al zijn eisen worden ingewilligd, er zullen nog wat puntjes op de i gezet worden vwb betreft het aftreden van Zelensky, verbod op samenscholing van extreem rechte figuren etc, plus dat hij permanent controleurs bij de kerncentrales zal installeren.
Maar voor het overige, geen geflirt meer met de Navo door Oekraine, neutraliseren militaire doelen, een neutrale zone dus, Geen binnenlands probleem meer voor de bevolking van Donetsk en Loegansk, daar gaat allemaal aan voldaan worden.

De Nederlaag is eerder voor alle landen die Oekraiene steunden, met Oekraiense vlaggen liepen en Rusland sancties oplegden, omdat ze door hun opstelling tegen de grootste energiecrisis in de geschiedenis gaan aanlopen, en China waarschijnlijk een Yuan deal met SA heeft waardoor de dollar onder druk zal komen te staan.

Het is jammer dat het allemaal zo is gelopen, en was te voorkomen geweest.
  maandag 11 april 2022 @ 18:06:50 #108
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204405804
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:16 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Je kan beter niet reageren op die droeftoeter die heeft de lul van Putin zo diep in zijn reet zitten dat die er bij zijn muil weer uit komt
pi_204405823
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:55 schreef mcmlxiv het volgende:

En daarom mag putin nu clusterbommen op stations gooien en burgers afslachten?
Putin verkracht geen babies, schiet geen burger van zijn fiets, schiet geen bejaard echtpaar af in hun autootje.

Dat beeld schetst iemand anders hier als zijnde het zetten van puntjes op de i, en weerspreek ik, met een voorbeeld van hoe hij als enige hulp bood aan Itali, waar er 700 doden per dag vielen indertijd, en de lijken gewoon in de huizen bleven liggen, en de broeder Navo landen geen poot uitstaken.

Maar wel wenen om een man op een fiets of een bejaard echtpaar. Er was geen enkele hulp voor Lombardije, geen inzamelingsactie, niets, ze zoeken het zelf maar uit vond men hier.
  maandag 11 april 2022 @ 18:11:51 #110
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_204405831
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 18:10 schreef Za het volgende:

[..]
Putin verkracht geen babies, schiet geen burger van zijn fiets, schiet geen bejaard echtpaar af in hun autootje.

Dat beeld schetst iemand anders hier als zijnde het zetten van puntjes op de i, en weerspreek ik, met een voorbeeld van hoe hij als enige hulp bood aan Itali, waar er 700 doden per dag vielen indertijd, en de lijken gewoon in de huizen bleven liggen, en de broeder Navo landen geen poot uitstaken.

Maar wel wenen om een man op een fiets of een bejaard echtpaar. Er was geen enkele hulp voor Lombardije, geen inzamelingsactie, niets, ze zoeken het zelf maar uit vond men hier.
Wtf. Gaan we nu willekeurige rampen aanhalen waar landen wel of niet genoeg hulp boden als goedpratertje voor het binnenvallen van een soeverein buurland en het plegen van oorlogsmisdaden? _O-
Krekker is de bom!
  maandag 11 april 2022 @ 18:12:40 #111
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204405836
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]
[..]
Ik snap dat echt niet :@
Het is ook onbegrijpelijk en voor mij alleen maar verklaarbaar dat een narcist als psychopaat 'het' weet (en dat wist) af te dwingen in zijn omgeving. Het zijn sws verwerpelijke mensen die anderen gevoelloos inzetten en aanzetten tot mensonterende handelingen om zo hun doelen te bereiken.

Ik vergelijk het soms dat mensen stomverbaasd zijn dat mishandeling, misdaden en misleiding zo lang en zelfs vaak; (zo) openlijk in hun zicht kon plaatsvinden.
Pas wanneer mensen worden gewezen op wat gaande is (of was), gaan ze het zien.... mits zij dat tenminste nog (aan)durven dat te willen. Menig 'handlanger' wordt door een narcist op slinkse wijze meegetrokken in de aangegane schuldenlast. Terwijl het nooit te laat is om tot inzicht te komen dat iets onjuist was en daarnaar te handelen..

Er is verder geen wetboek nodig om te weten wat (on)rechtvaardig is, dat iemand geen soeverein land binnenvalt waar alleen de bevolking zelf kiest voor -en over haar leefwijze.
Dat er dan elders ook ellende is - wat menigeen inbrengt - dat gilt om oplossingen, mag niet veroorzaken hier dan ook maar de ogen te sluiten.
pi_204405840
quote:

[..]

Lol! Je bedoelt die poging tot spionage waar de Italianen voortijdig een eind aan maakten?

twitter

quote:
The aid sent by Russia consisted of military doctors, experts in biological, chemical and radioactive threats. A Russian technique for the study of pathogens in soil and surfaces and their decontamination was sent. All this was useless, say Italian experts quoted by various media in the Apennines. The Russians did not send equipment that could detect the presence of COVID-19.

Then the Russians set to work to decontaminate the soil in Italy, but on March 18 the Italian Ministry of Health clarified that there was no scientific reason to believe that the soil was a source of infection. Thus, it turned out that the Russian “Kamaz” trucks, brought to Italy for disinfection of the soil, weren’t needed. The Italian sanitary authorities even said that the disinfection carried out by the Russians contains corrosive substances and acid and is harmful to the soil.

After more than a month in Italy, the Russian military had decontaminated 114 buildings with a total area of 1.1 million square meters of interior space. More than 400,000 square meters of streets in dozens of places in Lombardy have been disinfected.

It was the choice of sites disinfected by the Russian military for biological, chemical and radioactive hazard that led to the sudden cessation of their support mission by the Italian government. “From Russia with Love” was aborted prematurely.

NATO experts have found that the Russians have chosen sites for clearing near extremely “sensitive” strategic bases for nuclear weapons of the Atlantic forces, two defence experts told Euractiv.

Russian military experts have chosen to clear terrain and structures in close proximity to US and NATO bases. They directed their services and Kamaz trucks to sanitary facilities, where there were outbreaks of infection, but were also in close proximity to one of the key military bases in the country – Ghedi – which reportedly hosts 150 US nuclear warheads.

Thus Rome decided not to continue the mission and Russian troops withdrew on Thursday, as Russian Defence Minister Sergei Shoigu announced on Interfax. Before leaving, Russian military experts and medics gave a farewell party in Bergamo. Reportedly the Russian military had “completed their task”, whatever this means.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 11 april 2022 @ 18:13:44 #113
38496 Perrin
pi_204405842
twitter
  maandag 11 april 2022 @ 18:13:49 #114
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204405843
quote:

[..]

Hahaha en waarom denk je dat Rusland dat deed? Puur altrustische motieven? En omdat ze een paar mondkapjes naar Itali stuurden mogen ze nu Oekrane met de grond gelijk maken?
Huilen dan.
  maandag 11 april 2022 @ 18:14:58 #115
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_204405855
quote:

[..]
[..]
Of juist niet, het zal in niet beperkte mate Volodymyr's schuld zijn dat die doelen niet gehaald zijn ;)

Leuke analyse die uiteenzet dat RUS werkelijk niet een van zijn doelstellingen heeft gehaald :+

(Lange zit, maar zeker de moeite waard)
&lt;signature here&gt;.
  maandag 11 april 2022 @ 18:17:25 #116
403588 mcmlxiv
pi_204405870
quote:

[..]

Aha de troepen van Putin plegen geen oorlogsmisdaden? Putin heeft niet het bevel over de strijdkrachten die clustermunitie inzetten tegen burgerdoelen zoals treinstations? Interessant

Waar in Oekrane ligt Lombardije ook alweer?
  maandag 11 april 2022 @ 18:21:37 #117
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204405912
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 17:20 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Poetin gaat wel door met andere landen , vooral de Baltische staten en Polen

Dit gaat de eerst komende 10 jaar niet stoppen of Putin moet dood neervallen
Of het westen levert op grote schaal zware wapens zodat de Donbas na Kyiv een gigantische fuckup wordt en Putin geen overwinning kan claimen. Elke gek heeft een houdbaarheidsdatum als het niet loopt.
Dit, dus.
pi_204405919
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 18:11 schreef KreKkeR het volgende:

Wtf. Gaan we nu willekeurige rampen aanhalen waar landen wel of niet genoeg hulp boden als goedpratertje voor het binnenvallen van een soeverein buurland en het plegen van oorlogsmisdaden?
Willekeurige rampen? OK.
  maandag 11 april 2022 @ 18:23:03 #119
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204405923
twitter
  maandag 11 april 2022 @ 18:23:04 #120
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_204405924
quote:

[..]

[ twitter ]
Cancelen die handel.
&lt;signature here&gt;.
  maandag 11 april 2022 @ 18:24:10 #121
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_204405935
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 18:22 schreef Za het volgende:

[..]
Willekeurige rampen? OK.
Spoor jij wel? Niet echt he.
Krekker is de bom!
pi_204405947
quote:

[..]

Dit is niet waar.

1. Zie Kijkertje. De Russische "hulp" werd niet gepruimd door Itali.
2. Noorwegen heeft hulp geboden.
En kijk hier eens: een hele lijst vol hulp aan Itali!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 18:24 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Spoor jij wel? Niet echt he.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Salina op 11-04-2022 18:33:10 ]
  maandag 11 april 2022 @ 18:26:33 #123
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204405949
quote:

[..]
Hij is er verantwoordelijk voor als opperbevelhebber.
quote:
Dus omdat hij ergens hielp, kan hij de oorlogsmidaden niet op zijn geweten hebben?
En wat heeft de navo met corona te maken?
quote:
Ja, dat vonden we allemaal :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 18:27:55 #124
5428 crew  miss_sly
pi_204405956
quote:

[..]

Resumerend: dat er onzuivere elementen in het Ukraense leger zitten, is Zelensky aan te rekenen.
Dat Russische soldaten zich als beesten gedragen, en wel vrouwen en kinderen verkrachten en burgers vermoorden op allerlei manieren valt Putin echter niet aan te rekenen.

Dit is meten met twee maten in optima forma.
  maandag 11 april 2022 @ 18:29:17 #125
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_204405965
quote:

en de controle over de kerncentrakes in handen,
Je hebt iets in handen, of controle over, dat is even 0,

1 Vertelde ik je meteen al dat kerncentrales tijdens oorlog in handen hebben een risico is, geen asset ofzo, want jij mag ze dan veilig houden, gaat het mis heb JIJ een probleem met de wereld,

2 zijn ze ondertussen na een maand kamperen en graven in the Red Forrest :') lekker opgerot uit Chernobyl.

3 Maar jij trekt gewoon de vermeende doelen uit je reet waar we bij staan is het niet

4 Ik praat tegen een wappie muur h? :)
&lt;signature here&gt;.
pi_204405976
Weer een kolonne aan Russische legervoertuigen vernietigd.

twitter
  maandag 11 april 2022 @ 18:36:33 #127
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204406004
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2022 18:29 schreef ExTec het volgende:

[..]
Je hebt iets in handen, of controle over, dat is even 0,

1 Vertelde ik je meteen al dat kerncentrales tijdens oorlog in handen hebben een risico is, geen asset ofzo, want jij mag ze dan veilig houden, gaat het mis heb JIJ een probleem met de wereld,

2 zijn ze ondertussen na een maand kamperen en graven in the Red Forrest :') lekker opgerot uit Chernobyl.

3 Maar jij trekt gewoon de vermeende doelen uit je reet waar we bij staan is het niet

4 Ik praat tegen een wappie muur h? :)
Deze User is de grootste wappie die ik ooit heb gezien. Of het is Baudet zelf maar dat zal toch niet.
pi_204406009
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2022 18:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Resumerend: dat er onzuivere elementen in het Ukraense leger zitten, is Zelensky aan te rekenen.
Dat Russische soldaten zich als beesten gedragen, en wel vrouwen en kinderen verkrachten en burgers vermoorden op allerlei manieren valt Putin echter niet aan te rekenen.

Dit is meten met twee maten in optima forma.
Zelensky heeft bloed aan zijn handen want hij had al lang de oorlog kunnen stoppen maar doet dat niet waardoor dagelijks mensen sterven. :Y

Poetin heeft geen kinderen vermoord en vrouwen verkracht (of was het net andersom? De Russen doen niet zo moeilijk wat dat betreft) dus het valt Poetin niet aan te rekenen. :N

pi_204406010
quote:
[ twitter ]
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 11 april 2022 @ 18:39:27 #130
403588 mcmlxiv
pi_204406021
Ik denk dat de Baltische Staten zich zorgen moeten maken. Ik heb gehoord dat Putin een oud vrouwtje heeft helpen oversteken, dat moet toch voldoende compensatie zijn voor een inval met aansluitende genocide daar.
pi_204406032
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 18:31 schreef polderturk het volgende:
Weer een kolonne aan Russische legervoertuigen vernietigd.

[ twitter ]
In de herhaling..en waar dan?
  maandag 11 april 2022 @ 18:42:21 #132
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_204406038
quote:

[..]

Hier heb ik je ook vaker mee zien komen.

Wat is er nou zo ontzettend goed aan een ander land helpen (hintje: meneer Salvini paaien), als dat ten koste gaat van de gezondheid van je eigen volk?

Als jouw buren honger hebben, en jij geeft je eigen gezin niet te vreten, maar geeft dat eten aan je buren, verwacht jij dan dat anderen dat als een goede daad beschouwen ofzo? :')

Dus deze stupide daad is alles wat jij hier te berde kan brengen voor putin in een zeer zielige poging die miljoenen liters bloed te compenseren?
&lt;signature here&gt;.
pi_204406050
quote:

[..]

Koekoek 8)7
  maandag 11 april 2022 @ 18:44:39 #134
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_204406054
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 18:39 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik denk dat de Baltische Staten zich zorgen moeten maken. Ik heb gehoord dat Putin een oud vrouwtje heeft helpen oversteken, dat moet toch voldoende compensatie zijn voor een inval met aansluitende genocide daar.
Is het feit dat hij momenteel Oekrane is binnengevallen niet erg genoeg?
Krekker is de bom!
pi_204406068
twitter
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 18:48:31 #137
5428 crew  miss_sly
pi_204406082
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 18:45 schreef Za het volgende:

[..]
[ twitter ]
Deze van 7 mei 2020 negeer je gemakshalve?

quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2022 18:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Lol! Je bedoelt die poging tot spionage waar de Italianen voortijdig een eind aan maakten?

[ twitter ]
[..]

pi_204406107
Moest vandaag aan onderstaande Dumpert video denken, toen ik het de eerste keer zag (jaren geleden) had ik de hoop dat er onder de Russen een enorme onvrede was... maar nu ik het weer zie lijkt het wel staged te zijn. Of ik heb het mis en niemand in dat filmpje leeft vandaag de dag nog.

https://www.dumpert.nl/item/100025905_4345c520
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | &lt;a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://mdj-stek.nl&lt;/a&gt;
  maandag 11 april 2022 @ 18:53:48 #139
403588 mcmlxiv
pi_204406119
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 18:44 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Is het feit dat hij momenteel Oekrane is binnengevallen niet erg genoeg?
We hebben geleerd dat verpleegsters naar Lombardije daar voldoende compensatie voor heeft opgeleverd
  maandag 11 april 2022 @ 18:55:01 #140
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204406123
twitter
are we infinite or am I alone
pi_204406135
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 18:53 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
We hebben geleerd dat verpleegsters naar Lombardije daar voldoende compensatie voor heeft opgeleverd
Holy fuck nu zie ik het... Duitsland heeft ons IC bedden geleend.. en nu zijn ze daar defensie een enorme boost aan het geven... Rusland is de afleiding voor poging twee tot een derde rijk..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | &lt;a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://mdj-stek.nl&lt;/a&gt;
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 19:01:05 #142
236264 crew  capricia
pi_204406158
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2022 18:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]
[..]

En de Duitse Luftwaffe die allerlei Italianen naar Duitse ziekenhuizen gevlogen heeft.
Niet 1 keer..maar zo vaak.
Lekker alles negeren.
twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204406183
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2022 18:48 schreef miss_sly het volgende:

Die artsen en verpleegkundigen waren feitelijk spionnen volgens een Bulgaarse bron?

Klinkt heel geloofwaardig. Goede tweet.
pi_204406200
Beste om Za gewoon te negeren. Ze zit alleen maar te zuigen en verdwijnt weer als er genoeg tegenargumenten genoemd zijn.
  maandag 11 april 2022 @ 19:07:49 #145
403588 mcmlxiv
pi_204406202
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 19:04 schreef Za het volgende:

[..]
Die artsen en verpleegkundigen waren feitelijk spionnen volgens een Bulgaarse bron?

Ga je nog uitleggen wat verpleegsters in Itali met het binnenvallen van Oekrane te maken heeft? Of blijft dit de zoveelste kut/Dirk analogie?
pi_204406226
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:07 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Ga je nog uitleggen wat verpleegsters in Itali met het binnenvallen van Oekrane te maken heeft? Of blijft dit de zoveelste kut/Dirk analogie?
Je zult maar mod zijn in dit topic en dit gezeik steeds moeten moederen. :')
Vakman pur sang
pi_204406227
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 19:01 schreef capricia het volgende:

En de Duitse Luftwaffe die allerlei Italianen naar Duitse ziekenhuizen gevlogen heeft.
Niet 1 keer..maar zo vaak.
Lekker alles negeren.
[ twitter ]
6 patinten maarliefst.
Ze hadden 700 doden per dag, niemand durfde de lijken uit de huizen te halen. Rusland stuurde hele colonnes militairen die ter plekke gingen aanpakken.
Maar dat was een pr stunt, het waren eigenlijk spionnen, enzomeer.
pi_204406251
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:07 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Domme vraag :@
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 19:14:06 #149
236264 crew  capricia
pi_204406258
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:10 schreef Za het volgende:

[..]
6 patinten maarliefst.
Ze hadden 700 doden per dag, niemand durfde de lijken uit de huizen te halen. Rusland stuurde hele colonnes militairen die ter plekke gingen aanpakken.
Maar dat was een pr stunt, het waren eigenlijk spionnen, enzomeer.
https://www.businessinsid(...)italy-germany-2020-3

Wel wat meer.
Maar begrijp dat het niet in je argument past.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 19:15:50 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204406268
waarom gaat het hier over corona?

stop ermee pls
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204406287
Ondertussen importeert Europa de maximale hoeveelheid gas per dag, tot op heden bijna 109 miljoen kuub per dag uit Rusland.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)naar-europa-stromen/

Benieuwd of we daar ooit iets aan kunnen doen.
Hoorde op BNR dat er een of andere Europese gas bijeenkomst was waarbij is besloten om te blijven afnemen vandaag.

Zie deze site voor de week tot week afname en andere gegevens.
Zie ook dat de gasreserves erg laag zijn en dat de zomer gebruikt moet worden om die te vullen.
https://www.bruegel.org/p(...)natural-gas-imports/

[ Bericht 26% gewijzigd door Lospedrosa op 11-04-2022 19:22:46 ]
Vakman pur sang
pi_204406311
Als ik de Oostenrijkse kanselier was geweest had ik t kopje thee laten staan, dus ik hoop dat ie dat ook gedaan heeft

:{w
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204406320
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ondertussen importeert Europa de maximale hoeveelheid gas per dag, tot op heden bijna 109 miljoen kuub per dag uit Rusland.
https://www.vrt.be/vrtnws(...)naar-europa-stromen/

Benieuwd of we daar ooit iets aan kunnen doen.
Hoorde op BNR dat er een of andere Europese gas bijeenkomst was waarbij is besloten om te blijven afnemen vandaag.
De kraan in Groningen weer open en dan nu wel compenseren?

In de Noordzee liggen schijnbaar ook nog aardig wat gasvelden.

Maar beste was gewoon Greenpeace de vinger geven en jaren geleden al begonnen zijn met bouwen van meer kerncentrales...
pi_204406347
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:20 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Maar beste was gewoon Greenpeace de vinger geven en jaren geleden al begonnen zijn met bouwen van meer kerncentrales...
Of jaren geleden de vinger geven aan de vaste regeringspartijen en investeren in duurzame alternatieven.

Maar de regeringspartijen, VVD voorop, ontkenden in feite de klimaatproblemen en de afhankelijkheid van Russisch gas.
pi_204406355
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:23 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Of jaren geleden de vinger geven aan de vaste regeringspartijen en investeren in duurzame alternatieven.

Maar de regeringspartijen, VVD voorop, ontkenden in feite de klimaatproblemen en de afhankelijkheid van Russisch gas.
NL is toch erg voortvarend geweest in met name windparken op zee.
Maar dat zal nooit de lading dekken in de praktijk.
Vakman pur sang
  maandag 11 april 2022 @ 19:26:13 #156
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_204406368
quote:

[..]

Komend van iemand die tweets van een "Rus_warrior" neerplempt. :|W
&lt;signature here&gt;.
  maandag 11 april 2022 @ 19:26:43 #157
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_204406376
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 15:34 schreef Netsplitter het volgende:

En en komt weer een onderzoek :') Waar naar in vredesnaam, zo moeilijk is het toch niet om dit te snappen. Net als die oorlogsmisdaden, iedereen en zijn moeder is een onderzoek gestart. Alsof daar nu nog uit kan komen dat die er helemaal niet waren. Ga gewoon eens wat doen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_204406385
Over een paar weken hebben we een staakt-het-vuren, maar dat zal heel wat levens kosten

https://eenvandaag.avrotr(...)-stoot-uit-te-delen/
pi_204406433
quote:

[..]

Dit dus. Daar mag je nog het anti wetenschappelijke van populistische clubs bij optellen wat ook allemaal bepaald niet helpt.
  maandag 11 april 2022 @ 19:31:12 #160
403588 mcmlxiv
pi_204406454
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:27 schreef TLC het volgende:
Over een paar weken hebben we een staakt-het-vuren, maar dat zal heel wat levens kosten

https://eenvandaag.avrotr(...)-stoot-uit-te-delen/
Als de Russen nou de donbass uitmoorden zoals de kruif vreest dan kan Oekrane het daarna veroveren en bevolken met west-Oekraners. Hmm wederom een prachtige strategie van Putler?
  maandag 11 april 2022 @ 19:37:22 #161
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_204406532
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:19 schreef TLC het volgende:
Als ik de Oostenrijkse kanselier was geweest had ik t kopje thee laten staan, dus ik hoop dat ie dat ook gedaan heeft

:{w
Nee, geen probleem, zijn GRU handler heeft gezegd dat het goed is.
&lt;signature here&gt;.
pi_204406535
quote:

[..]

De oppositie partijen hebben net zoveel schuld met hun anti kernenergie beleid en het actief tegenhouden daarvan.
pi_204406538
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
NL is toch erg voortvarend geweest in met name windparken op zee.
Maar dat zal nooit de lading dekken in de praktijk.
Doe niet zo raar, we lopen godsgruwelijk ver achter in dat opzicht, Duitsland zit aan 41% renewables voor hun energie, wij net aan 10%
pi_204406570
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:37 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
De oppositie partijen hebben net zoveel schuld met hun anti kernenergie beleid en het actief tegenhouden daarvan.
Mischien omdat de voorstanders (wie eigenlijk?) maar nooit hun argumenten over de buhne brachten en niet durven te vertellen wat de kosten zouden zijn.
pi_204406640
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Mischien omdat de voorstanders (wie eigenlijk?) maar nooit hun argumenten over de buhne brachten en niet durven te vertellen wat de kosten zouden zijn.
Off topic maar dat is het GreenPeace verhaal ja. Dat er vooraanstaande klimaatwetenschappers zijn die melden dat zonder kernenergie we het klimaat niet gaan redden vertellen ze zelf weer niet. En schijnbaar zijn de hoge kosten voor windenergie etc geen probleem... maar voor kernenergie wel.

Anyway niet echt on-topic en zeker ook niet zo zwart/wit als we beide stellen.
pi_204406642
quote:

[..]
Nee, de oppositie is niet aan de macht
pi_204406644
quote:

[..]
Toch hadden we al makkelijk 10-20 jaar verder kunnen zijn met het ontwikkelen van duurzame energiebronnen. Het ontbrak echter aan de wil om er ook echt iets aan te doen.
  maandag 11 april 2022 @ 19:46:59 #168
323876 michaelmoore
pi_204406665
quote:

[..]
Rusland gaat straks heel Europa bevrijden
pi_204406667
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Doe niet zo raar, we lopen godsgruwelijk ver achter in dat opzicht, Duitsland zit aan 41% renewables voor hun energie, wij net aan 10%
Nou ja toch 10 giga watt erbij.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)beling-klimaatdoelen

Al helpt dat niets in je basis voorziening die altijd een 60% uit grote centrales moet bestaan, die molens moeten ook uitkunnen voor onderhoud en bij stormen.
De grote fout die Duitsland maakte, dus Duitsland is in deze een slecht voorbeeld.
Trouwens zijn die windparken op zee nog niet zo’n enorme uitkomst, slijten snel en veel onderhoud nodig.
Vakman pur sang
pi_204406722
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:45 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Off topic maar dat is het GreenPeace verhaal ja. Dat er vooraanstaande klimaatwetenschappers zijn die melden dat zonder kernenergie we het klimaat niet gaan redden vertellen ze zelf weer niet. En schijnbaar zijn de hoge kosten voor windenergie etc geen probleem... maar voor kernenergie wel.

Anyway niet echt on-topic en zeker ook niet zo zwart/wit als we beide stellen.
Dat is niet het Greenpeace verhaal, dat is het politieke verhaal. De VVD die lauwwarm voorstander waren en zijn heeft daar nooit wat mee gedaan en pas bij deze verkiezingen het prominent in het programma opgenomen.
pi_204406743
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou ja toch 10 giga watt erbij.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)beling-klimaatdoelen

Al helpt dat niets in je basis voorziening die altijd een 60% uit grote centrales moet bestaan, die molens moeten ook uitkunnen voor onderhoud en bij stormen.
De grote fout die Duitsland maakte, dus Duitsland is in deze een slecht voorbeeld.
Trouwens zijn die windparken op zee nog niet zo’n enorme uitkomst, slijten snel en veel onderhoud nodig.
Duitsland heeft zat grote fouten gemaakt maar het feit blijft dat ze met renewables veel verder dan wij zijn, wij zijn helemaal niet progressief of een gidsland. Op geen enkel vlak, durf ik te stellen, tegenwoordig.
pi_204406759
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2022 18:46 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Russische bekken zullen schuimen. Erg mooi.
pi_204406813
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Duitsland heeft zat grote fouten gemaakt maar het feit blijft dat ze met renewables veel verder dan wij zijn, wij zijn helemaal niet progressief of een gidsland. Op geen enkel vlak, durf ik te stellen, tegenwoordig.
Misschien op het vlak van issues vooruit schoppen ("dat fikst een volgens kabinet wel") tot het echt niet anders kan...
pi_204406818
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:52 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Russische bekken zullen schuimen. Erg mooi.
Escalatie zal Rob de Wijk zeggen.
pi_204406855
quote:
9s.gif Op maandag 11 april 2022 19:55 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Misschien op het vlak van issues vooruit schoppen ("dat fikst een volgens kabinet wel") tot het echt niet anders kan...
Inderdaad, ja. Maar voor visie moet je dan ook naar de opticien ;)
pi_204406867
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
https://duitslandinstituu(...)Energie-in-Duitsland

Ik begrijp niet hoe ze het nou willen gaan oplossen?
Geen kern, geen kolen en geen gas. De wind en de zon kun je niet op teren?
Vakman pur sang
pi_204406887
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is niet het Greenpeace verhaal, dat is het politieke verhaal. De VVD die lauwwarm voorstander waren en zijn heeft daar nooit wat mee gedaan en pas bij deze verkiezingen het prominent in het programma opgenomen.
Ik denk er anders over, maar idd qua klimaat was VVD en dus ook ik te laat. Maar dat had mss ook te maken met mijn GreenPeace aversie.

En een irritante buurman die in sales van die windturbines zat en vond dat mensen hun bek moesten houden als het ging over geluids en slagschaduw.
pi_204406910
quote:
9s.gif Op maandag 11 april 2022 19:55 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Meer het polderen, we blijven er maar over lullen ipv actie. Dat zit gewoon ingebouwd bij ons Nederlanders.
pi_204406935
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:20 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Er is een nieuwe manier om geothermische energie te winnen. Normaal gesproken boor je een diep gat. Als je heet water vindt heb je geluk. Zo niet dan heb je pech.

Nu wordt er een diep gat gegraven van 4 km. Heb je heet water gevonden? Dan heb je geluk. Zo niet, dan ga je middels fracking de grond splijten en spuit je koud water in de diepte. Het water wordt vanzelf heet en komt naar boven. Daarmee kan je generatoren laten draaien.

pi_204406985
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:00 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik denk er anders over, maar idd qua klimaat was VVD en dus ook ik te laat. Maar dat had mss ook te maken met mijn GreenPeace aversie.

En een irritante buurman die in sales van die windturbines zat en vond dat mensen hun bek moesten houden als het ging over geluids en slagschaduw.
Mag je anders over denken maar de feiten zijn gewoon dat geen enkele Nederlandse regering in de afgelopen 30 jaar ook maar enigzins serieus over kernenergie heeft gesproken.

En dat Greenpeace niet bepalend was daarin weet ik wel redelijk zeker, de Brede Maatschappelijke Discussie in de jaren 80 over kernenergie kwam negatief voor nieuwe centrales uit de bus, teveel weerstand bij de bevolking en de toenmalige regering besloot dat naast zich neer te leggen en toch met de planning van een nieuwe centrale door te gaan.
Dat eindigde met Tjernobyl, na die ramp was het draagvlak in Nederland zo ver weg dat geen regering, van welke signatuur dan ook, zich eraan wilde wagen.
pi_204406995
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
https://duitslandinstituu(...)Energie-in-Duitsland

Ik begrijp niet hoe ze het nou willen gaan oplossen?
Geen kern, geen kolen en geen gas. De wind en de zon kun je niet op teren?
Als we het hebben over de lange termijn moet de vraag voor warmtevoorziening over van gas naar electriciteit en vervolgens moet het percentage "groene" electriciteit wat nu 40% dan vervolgens naar 100.

En eigenlijk is die 40% gebaseerd op het huidige verbruik.
Maar als je de warmte ook meerekent (en het feit dat je overcapaciteit moet hebben om groene energie te "bewaren") zal je dus zeker 3* zoveel groen moeten opwekken dan nu.

En vervolgens zal er vast iemand een theoretische berekening hebben gemaakt hoeveel windmolens/zonnepanelen/biomassa je daarvoor nodig hebt.
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 20:11:05 #182
375570 crew  Cyan9
pi_204407048
quote:

[..]

Dit (op sarcastische toon natuurlijk) is toepasbaar op alles wat jij uit je toetsenbord krijgt. _O-
pi_204407098
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Mag je anders over denken maar de feiten zijn gewoon dat geen enkele Nederlandse regering in de afgelopen 30 jaar ook maar enigzins serieus over kernenergie heeft gesproken.

En dat Greenpeace niet bepalend was daarin weet ik wel redelijk zeker, de Brede Maatschappelijke Discussie in de jaren 80 over kernenergie kwam negatief voor nieuwe centrales uit de bus, teveel weerstand bij de bevolking en de toenmalige regering besloot dat naast zich neer te leggen en toch met de planning van een nieuwe centrale door te gaan.
Dat eindigde met Tjernobyl, na die ramp was het draagvlak in Nederland zo ver weg dat geen regering, van welke signatuur dan ook, zich eraan wilde wagen.
Welke partij is toch mede verantwoordelijk voor die angst pre Tsjernobil. Maar goed off topic (wel interessant onderwerp verder).

Het begint wat stil te worden rondom deze oorlog.. laten we hopen dat het geen stilte voor de storm is.
  maandag 11 april 2022 @ 20:18:50 #185
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204407167
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:14 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Welke partij is toch mede verantwoordelijk voor die angst pre Tsjernobil. Maar goed off topic (wel interessant onderwerp verder).

Het begint wat stil te worden rondom deze oorlog.. laten we hopen dat het geen stilte voor de storm is.
De slag om Kyiv is gewonnen door Oekrane. En vies hard ook. Nu is het ego van die dictator waarschijnlijk tot op het bot gekrenkt en dus zal de Slag om de Donbas lang en zeer bloedig worden, als je de verwachtingen moet geloven.
Dit, dus.
pi_204407194
quote:
Gebruiken ze nou serieus een Jack Russel? Die dingen ken ik alleen maar als hyper drukke beesten.. Om die nou met met niet ontplofte shit te laten werken...
pi_204407228
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:20 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Gebruiken ze nou serieus een Jack Russel? Die dingen ken ik alleen maar als hyper drukke beesten.. Om die nou met met niet ontplofte shit te laten werken...
Daarom mag hij wsl zelf niet lopen.
pi_204407289
quote:

[..]
Dat is geen probleem als je maar genoeg Jack Russels hebt. Idd die beesten lijken adhd te hebben en constant speed erbij te gebruiken.
  maandag 11 april 2022 @ 20:41:42 #189
403588 mcmlxiv
pi_204407402
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:30 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
Dat is geen probleem als je maar genoeg Jack Russels hebt. Idd die beesten lijken adhd te hebben en constant speed erbij te gebruiken.
Jack Russels worden ook door douane en dergelijke gebruikt. Past prima bij oorspronkelijke rol als jachthond die graag holen bezoekt
pi_204407461
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 20:41 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Jack Russels worden ook door douane en dergelijke gebruikt. Past prima bij oorspronkelijke rol als jachthond die graag holen bezoekt
Weer wat geleerd, al heb ik ze nog nooit in actie gezien haha. Eigenlijk alleen maar herders (ook bij de douane).

Mss dat mijn vrouw alsnog akkoord gaat met mijn carrire switch van IT naar (Honden begeleider bij) de douane.

Herders vind ze groot.. en salaris is ook een ding.
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 20:57:15 #191
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204407515
zijn ook best pientere beestjes en dat ze niet zo heel groot zijn is ook een voordeel voor dit werk (EOD)
pi_204407518
Het is eigenlijk te intiem, maar dit is waarom Oekraners moeten vechten. Opgeven is geen optie

twitter
pi_204407566
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 19:56 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Escalatie zal Rob de Wijk zeggen.
“Don’t poke the RuSsiAn BeAr!~!”
٩๏̯͡๏)۶
pi_204407588
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 20:47 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Weer wat geleerd, al heb ik ze nog nooit in actie gezien haha. Eigenlijk alleen maar herders (ook bij de douane).

Mss dat mijn vrouw alsnog akkoord gaat met mijn carrire switch van IT naar (Honden begeleider bij) de douane.

Herders vind ze groot.. en salaris is ook een ding.
Je ziet ook veel Beagles en Labradors bij douane en politie als speurhonden.
pi_204407686
Ericsson suspends business in Russia, puts staff on paid leave
https://www.reuters.com/b(...)finitely-2022-04-11/
pi_204407741
Ik verbaas me dat het in NL niet meer gaat over de verkiezingen in Frankrijk, volgens mij is dat letterlijk hetgeen wat de eenheid in Europa gaat maken of breken
pi_204407744
French bank Socit Gnrale to leave Russia
https://www.politico.eu/a(...)to-russian-oligarch/
pi_204407762
pi_204407766
quote:
Smeerlappen met hun gifgas :r
  maandag 11 april 2022 @ 21:29:39 #201
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_204407786
quote:
Als die staalfabriek half zo'n doolhof is als Tata en andere fabrieken waar ik geweest ben is dat inderdaad een nachtmerrie om te veroveren. Overal loopwegen, bruggen, tunnels, bordessen etc etc. En als je er niet bekend bent is het onmogelijk om de weg te vinden.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_204407807
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 21:24 schreef byah het volgende:
Ik verbaas me dat het in NL niet meer gaat over de verkiezingen in Frankrijk, volgens mij is dat letterlijk hetgeen wat de eenheid in Europa gaat maken of breken
Voor pagina NRC. En het Russische trol leger is nu massaal daar aan het trollen, in die verkiezingen.
  maandag 11 april 2022 @ 21:32:12 #203
8369 speknek
Another day another slay
pi_204407809
@la_perle_rouge 's post verdween op het einde van de laatste pagina, dus hier nog maar een keer via een ander kanaal.

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 11 april 2022 @ 21:35:34 #204
38496 Perrin
pi_204407832
twitter
pi_204407847
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 21:31 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Voor pagina NRC. En het Russische trol leger is nu massaal daar aan het trollen, in die verkiezingen.
:D :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_204407926
Zal gifgas deze keer wel een rode lijn zijn?
pi_204407934
twitter
quote:
8s.gif Op maandag 11 april 2022 21:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Echt h. En je kan er vergifgas op innemen dat ze de Oekraners ervan gaan beschuldigen.
In het 8-uurjournaal een stel Amerikaanse Poetinfans gezien waar je ook van over je nek gaat, de helft van de republikeinen is echt sick low life. TV uitgezet, kan er niet meer tegen.
  maandag 11 april 2022 @ 21:48:52 #208
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204407976
quote:
Ruimtegebrek in de journaals/actualiteitenrubrieken. En voor een 24/7 Nederlandse nieuwszender is dit land veel te klein (als het in samenwerking met de zuiderburen zou zijn nog steeds).
  maandag 11 april 2022 @ 21:51:10 #209
38496 Perrin
pi_204407999
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 21:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
[..]
Echt h. En je kan er vergifgas op innemen dat ze de Oekraners ervan gaan beschuldigen.
In het 8-uurjournaal een stel Amerikaanse Poetinfans gezien waar je ook van over je nek gaat, de helft van de republikeinen is echt sick low life. TV uitgezet, kan er niet meer tegen.
Het is nooit gebeurd.

En als het is gebeurd dan waren wij het niet.

En als wij het waren dan was het een ongeluk.

En als het geen ongeluk was dan verdienden ze het.

- mvg Poetin
pi_204408029
quote:
9s.gif Op maandag 11 april 2022 21:51 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het is nooit gebeurd.

En als het is gebeurd dan waren wij het niet.

En als wij het waren dan was het een ongeluk.

En als het geen ongeluk was dan verdienden ze het.

- mvg Poetin
Klinkt als Trump. Toeval? ;)
  maandag 11 april 2022 @ 21:54:22 #211
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204408033
quote:
Welnee, het zal voor de verbindende factor binnen Europa om de Orbannetjes in toom te houden een aderlating zijn, maar niet veel meer dan dat. Hetzelfde werd gezegd met de Brexit. Uiteindelijk voor het land een drama, maar de andere EU landen gaan gewoon door. Hetzij met minder slagkracht.
Dit, dus.
pi_204408370
twitter
pi_204408436
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2022 22:18 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Wat een onzin ook weer :D de werknemers bij Amazon worden ook financieel uitgebuit, terwijl Jeff Bezos multimiljardair is, en met z'n eigen penisvormige spaceshuttle ff de ruimte in ging :s) :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_204408470
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 22:23 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Wat een onzin ook weer :D de werknemers bij Amazon worden ook financieel uitgebuit, terwijl Jeff Bezos multimiljardair is, en met z'n eigen penisvormige spaceshuttle ff de ruimte in ging :s) :+
Wow heb je nog meer vergelijkingen met Amerika?
pi_204408474
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 21:44 schreef Hatseflats22 het volgende:
Zal gifgas deze keer wel een rode lijn zijn?
Eerst maar eens zien, vooralsnog hebben we een tweetje en is het verder stil.
zie email 27 oktober
pi_204408540
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 22:26 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Wow heb je nog meer vergelijkingen met Amerika?
Talloze :D :Y
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 22:34:48 #218
236264 crew  capricia
pi_204408571
quote:

[..]
Sarin?
Nog onbevestigd.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_204408603
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 22:26 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Dit kan de wereld toch niet toelaten?
Misschien dat wij de sancties uitbreiden of meer wapens gaan leveren.

Maar wij gaan echt geen EU soldaten daar laten meevechten op een geclaimde chemische aanval op een groep soldaten in de Oekrane.
pi_204408611
  maandag 11 april 2022 @ 22:40:37 #221
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204408616
Serieus? Troepenopbouw aan de Finse grens? :{ Gaat hij nog even aanvallen vlak voor ze lid worden van de NATO :{
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 11 april 2022 @ 22:43:13 #222
38496 Perrin
pi_204408647
quote:
84s.gif Op maandag 11 april 2022 22:40 schreef Starhopper het volgende:
Serieus? Troepenopbouw aan de Finse grens? :{ Gaat hij nog even aanvallen vlak voor ze lid worden van de NATO :{
Neejoh, dat was de gebruikelijke bangmakerij.
  maandag 11 april 2022 @ 22:43:52 #223
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204408656
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 22:43 schreef Perrin het volgende:

[..]
Neejoh, dat was de gebruikelijke bangmakerij.
Ik hoop dat het maar bangmakerij is
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204408671
twitter
pi_204408689
quote:
Zag de tweet die NOS heeft opgepikt paar uur geleden al, maar er kwamen direct berichten dat hun facebook gehackt was.
twitter

En dat dit waarschijnlijk fake was.
pi_204408698
  maandag 11 april 2022 @ 22:48:53 #227
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204408703
Ik wil toch nog maar eens een moment nemen om mijn onbegrip en eerlijk gezegd afschuw uit te spreken over alle goedpraters, alle Poetin-fanboys, alle 'two-siders' in dit verhaal.

Er is n invasieve macht: Rusland.
Al dat domme geschreeuw over Azov-milities: gezochte argumenten.
Al dat domme geschreeuw over biolabs: gezochte argumenten.
Al dat domme geschreeuw over Zelensky en zijn motieven: gezochte argumenten
Al dat domme geschreeuw over NAVO-uitbreiding: gezochte argumenten.

Door hierover op onironische wijze over te beginnen, maakt je even leeghoofdig als Joost Niemller, even naef als Thierry Baudet, even huichelachtig als Poetin-adept Wierd Duk.

De werkelijkheid: Honderdduizend doden, die allemaal nog hadden geleefd als Rusland Oekrane niet was binnen gevallen.
De werkelijkheid: Als de doden niet vallen op het slagveld, dan vallen ze wel onder de Russische bezetting. Overgave is niet het voorkomen van doden, het is het verplaatsen van doden buiten het zicht. De deportaties, de zuiveringen, de afrekeningen met politieke opponenten - dat zijn de doden die je erbij krijgt na een overname.
De werkelijkheid: Appeasement werkt niet. Appeasement tov Rusland brengt je waar Kazachstan, waar Wit-Rusland nu staan. Al dertig jaar onder het juk van dictatoren. Rusland wil geen neutrale landen aan de grens, maar vazalstaten. Een paar extra stemmen op het wereldtoneel, zodat ze minder gesoleerd lijken.

Ik weet niet waar die mensen precies een afslag gemist hebt bij het uitdelen van menselijkheid, maar als je daadwerkelijk het internet afstruint op zoek naar filmpjes waarin de Russen 'vriendelijk' doen tegen 'Oekraners' terwijl er 6000 oorlogsmisdaden gerapporteerd worden vanuit alle hoeken van het land in een oorlog die Rusland berhaupt zelf begonnen is (en aan het verliezen is) dan ben je echt misselijkmakend.

Ik zou hier echt een enorme rant willen plaatsen, maar ik kan eigenlijk de woorden niet vinden om te beschrijven hoe weerzinwekkend ik de nonchalance (want dat is het, het is pure, luie, gemakzuchtige, egostische nonchalance, een eerste wereldprobleem) vind die je moet hebben om zo schandalig om te gaan met de mensenlevens die nu kapotgemaakt worden. Dat je vanuit een soort baldadigheid/hersenaandoening met je filterbubbeltje vol mede-debielen lekker pro-Rusland gaat zitten te zijn, lekker AZOV roepen, of WEF, of biolabs, of 'Zelensky is ook geen lieverdje', of 'Rusland kan oorlogsmisdaad XXX niet gedaan hebben, want dat zou teveel voor de hand liggen en dus dom zijn. Hier klopt iets niet!' of iets anders volslagen achterlijks. Echt. Val dood. Snij je internetkabels door.

Dat dus.
  maandag 11 april 2022 @ 22:49:17 #229
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204408710
quote:
[ twitter ]
Jawel hoor. Wacht maar af.
pi_204408717
quote:

[..]
Ja, Patron heet 'ie en hij heeft al honderden mijnen met succes opgespoord.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204408743
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 22:49 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Jawel hoor. Wacht maar af.
NATO stuurt extra wapens, verder niets.
We willen geen Wereldoorlog tenslotte.
pi_204408759
quote:
84s.gif Op maandag 11 april 2022 22:40 schreef Starhopper het volgende:
Juist omdat ze lid willen worden van de NATO.
Als ze dit evengoed door gaan zetten..
pi_204408769
quote:

[..]
Oh dat spelen de Russen anders uit..geheid dat ze gaan zeggen dat Ukrainers dat zelf gedaan hebben met hun chemische laboratoriums.
pi_204408778
quote:
Laatste dagen voor Azov leden, die nemen ze niet gevangen ben ik bang. :{
Vakman pur sang
  maandag 11 april 2022 @ 23:00:56 #235
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_204408789
Dus Rusland positioneert diens troepen voornamelijk in het oosten om de Donbass-regio te "bevrijden". Hebben zij de hoop op een verovering van Kiev opgegeven?

Voor mijn gevoel beseft Poetin ook wel dat zijn hele enterprise gedoemd is om te falen. Het heeft daarom ook geen zin om troepen in te zetten voor een onneembare vesting, te weten Kiev. Die kunnen ze beter gebruiken om Mariupol te bezetten - wat overigens een kwestie van tijd zal zijn, helaas.

Overigens wil ik toch de kanttekening plaatsen, het liefste met een uitroepteken, dat het toch allemaal een heleboel nutteloos leed heeft opgeleverd: plat gegooide steden in runes, en getraumatiseerde vluchtelingen in een massale exodus. Alles voor helemaal niets.

En dan heb je natuurlijk ook figuren die dat hele gebeuren proberen goed te praten, tsja....
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_204408794
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 22:55 schreef quirina het volgende:

[..]
Juist omdat ze lid willen worden van de NATO.
Als ze dit evengoed door gaan zetten..
Ik denk eerder dat dit Finland nog een extra zetje richting de NAVO geeft.
pi_204408797
Euhm wat? Ik lees hier over chemische wapens? Maar geen bevestiging?
pi_204408800
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 22:48 schreef EinarBoe het volgende:
Ik wil toch nog maar eens een moment nemen om mijn onbegrip en

Dezelfde mensen doen dan weer huillie huillie als er extreem nazisme en homohaat in Hongarije is.
Vakman pur sang
pi_204408808
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik denk juist van niet. Finland heeft een te groot belang bij een goede relatie met Rusland daarom traden ze eerder ook niet toe. De Baltische Staten mogen nu ook wel extra opletten.
pi_204408814
Waar komen die 100.000 doden vandaan? Is dat een recente schatting?
pi_204408816
Drone verspreidt giftige stof in Marioepol’

https://www.telegraaf.nl/(...)ge-stof-in-marioepol
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 11 april 2022 @ 23:05:10 #243
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_204408822
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dezelfde mensen doen dan weer huillie huillie als er extreem nazisme en homohaat in Hongarije is.
Lijkt me ook wel iets om 'huilie huilie' over te doen.
pi_204408828
0s.gif Op maandag 11 april 2022 22:58 schreef quirina het volgende:

quote:
[..]
Oh dat spelen de Russen anders uit..geheid dat ze gaan zeggen dat Ukrainers dat zelf gedaan hebben met hun chemische laboratoriums.
Zoals deze zelfbenoemde influencer hier, wat hij allemaal post zou verboden moeten worden, hier haalt hij behalve het bio-lab ook Hunter Biden nog maar weer even uit de kast.
twitter
[quote] Gevaarlijke gek!
pi_204408834
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Geeft ons dat het recht om met EU troepen Hongarije binnen te vallen om het land te de-Orbaniseren?
pi_204408844
quote:
[ twitter ]
Snap ook niet waarom er bij Poetin aangegeven wordt dat hij echt niet chemische wapens moet inzetten. So what? Het gaat niet eens een reden zijn te stoppen met olie en gas want o zo schadelijk voor de economie is dat dan.
pi_204408853
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:03 schreef quirina het volgende:

[..]
Ik denk juist van niet. Finland heeft een te groot belang bij een goede relatie met Rusland daarom traden ze eerder ook niet toe. De Baltische Staten mogen nu ook wel extra opletten.
Finland had alleen een 'goede' relatie met Rusland omdat Rusland. Ze vertrouwen Rusland onder Putin voor geen meter. And rightly so.

En succes met het aanvallen van Finland en de Baltische staten. Gaat op conventioneel vlak gewoon weer een vernedering opleveren voor Rusland.
pi_204408854
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:05 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]
Lijkt me ook wel iets om 'huilie huilie' over te doen.
Klopt maar als duidelijke neonazis vechten tegen Russen mag je het er niet over hebben?
Vakman pur sang
  maandag 11 april 2022 @ 23:09:33 #249
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_204408860
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Idem voor Moldavi, Georgi en Zweden.

Godzijdank zijn de Baltische Staten al lid.
pi_204408865
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:06 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Geeft ons dat het recht om met EU troepen Hongarije binnen te vallen om het land te de-Orbaniseren?
Er is nooit een recht om een land binnen te vallen.
Vakman pur sang
pi_204408866
Poetin heeft de “slachter van Syri”aangesteld om de leiding te nemen nu dus dat gif gebruiken..
Sarin werd ook in Syri gebruikt.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180415_03463157
pi_204408876
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Wel om "democratie" te brengen in het land van keuze :P :s)
pi_204408878
Het is speculatie, want we nog weten niet of gebeurd is of niet, maar gifgas inzet betekent escalatie.

Gifgas is vreselijk, net als het bestoken van hele steden overigens of burgers executeren.

Dat Rusland gifgas zal gaan gebruiken, daar twijfel ik zelf niet aan, het past bij hun manier van oorlogsvoering (Syri playbook). En je geeft er gewoon een ander de schuld van.

Maar het is letterlijk escalatie, want:

- Biden zal willen reageren, anders krijgt hij hetzelfde gezaag aan zijn poten als Obama met Syri. Meer wapens naar Oekrane dus, op z'n minst.
- Het betekent ook escalatie in de zin dat het een van de laatste stappen is naar zaken als biologische wapens, kernwapens, aanvallen op NAVO en/of EU landen. Okee, misschien ertussen nog wat cyberaanvallen.

Maar goed, ik ben aan het doomtypen, maar chemische wapens in Europa inzetten, dat maakt deze oorlog nog onvoorspelbaarder op mondiaal niveau.
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 23:12:42 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204408881
quote:

[..]
Klopt maar als duidelijke neonazis vechten tegen Russen mag je het er niet over hebben?
mag wel

maar nazi's en het oostblok zijn een wat moeilijk verhaal, op veel plekken zien ze de nazi's als degenen die ze bevrijd hebben van de Russen ... the lesser evil als het ware

daar moet je niet met een west Europese bril naar kijken
pi_204408888
quote:
88s.gif Op maandag 11 april 2022 23:12 schreef sp3c het volgende:

[..]
mag wel

maar nazi's en het oostblok zijn een wat moeilijk verhaal, op veel plekken zien ze de nazi's als degenen die ze bevrijd hebben van de Russen ... the lesser evil als het ware

daar moet je niet met een west Europese bril naar kijken
Dan moeten we ook niet zo zeuren op Orban.
Vakman pur sang
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 23:13:44 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204408889
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:12 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Wel om "democratie" te brengen in het land van keuze :P :s)
ook niet

dat is een populaire mythe, volgens mij is nog nooit iemand ergens binnen gevallen om democratie te brengen
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 23:14:06 #258
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204408891
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
lijkt me niet helemaal gerelateerd aan wat ik zei
  maandag 11 april 2022 @ 23:14:30 #259
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204408893
Bah wat eng is dit :{

quote:
Hoe werkt sarin?
"Het gas werkt letterlijk op je zenuwen. Het stofje dat een signaal doorgeeft van je zenuwen naar je spieren (acetylcholine) wordt normaal gesproken afgebroken als de impuls zijn werk heeft gedaan. sarin zorgt ervoor dat de stof niet afbreekt en daardoor komt je lichaam in een soort kramp. Als je het gas inademt zullen als eerste je longen verkrampen en daarna je hart en andere organen. Dit gaat snel: al binnen een paar minuten kan het gedaan zijn."

Wat zijn de gevolgen van het gas?
"Er is een aantal dingen dat gebeurt als iemand sarin heeft ingeademd of op de huid heeft gekregen. Pupillen worden klein en je krijgt overmatige speekselaanmaak. Daarnaast verstijft het lichaam en begint het slachtoffer te transpireren."

https://nos.nl/l/2166777
pi_204408898
Je gaat heel snel maar ook op een zeer pijnlijke manier dood.
pi_204408900
US admits it used napalm bombs in Iraq

https://www.independent.c(...)s-in-iraq-99716.html

:D 8-)
pi_204408903
quote:
15s.gif Op maandag 11 april 2022 23:14 schreef Starhopper het volgende:
Bah wat eng is dit :{
[..]

En weer wat gratis fearporn. Enjoy!
  maandag 11 april 2022 @ 23:16:23 #263
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204408905
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:15 schreef quirina het volgende:
Je gaat heel snel maar ook op een zeer pijnlijke manier dood.
Ja :{ Maar snel? Wel als je mazzel hebt. Gruwelijke dood dit
  Redactie Sport maandag 11 april 2022 @ 23:17:47 #264
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204408912
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:16 schreef Za het volgende:

[..]
Ja, daar doe jij het voor toch?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204408913
quote:
84s.gif Op maandag 11 april 2022 23:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja :{ Maar snel? Wel als je mazzel hebt. Gruwelijke dood dit
Maximaal een kwartier.
pi_204408915
quote:

[..]
Nee, op dit moment niet. Hou toch op over die neo-nazi’s; die gifverspreiders zijn nazi’s, old-scool nazi’s. En dat kan je ook zien aan hun tatoo’s.
pi_204408916
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2022 23:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
US admits it used napalm bombs in Iraq

https://www.independent.c(...)s-in-iraq-99716.html

:D 8-)
Dan verbrand je levend van binnenuit, ook niet fijn.

Dit zijn beproefde methodes om snel een eind te maken aan de situatie door veel offers te maken.
Vakman pur sang
  maandag 11 april 2022 @ 23:18:18 #268
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204408921
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:16 schreef Za het volgende:

[..]
Hoezo fearporn? Ik wilde weten wat sarin is en doet en deel dat wat ik gevonden heb
pi_204408924
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:17 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Nee, op dit moment niet. Hou toch op over die neo-nazi’s; die gifverspreiders zijn nazi’s, old-scool nazi’s. En dat kan je ook zien aan hun tatoo’s.
Nou begin je zelf over nazis?
Vakman pur sang
pi_204408925
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Orban houdt zich niet aan de regels die hij met de EU is overeengekomen en dat heeft consequenties, totaal niet vergelijkbaar want Azov regeert niet en Azov is vrijwel onbetekenend, naar schatting 900 man die er nog van over zijn en dat was begin 2022.

Azov of de neo-nazi's regeren Oekraine niet, extreem-rechts heeft welgeteld 1 van de 450 zetels in het parlement van Oekraine. Toch wel een iets ander verhaal, denk ik.
pi_204408926
Smerige kut Russen.
  maandag 11 april 2022 @ 23:19:01 #272
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204408929
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:17 schreef quirina het volgende:

[..]
Maximaal een kwartier.
Lekker een kwartier lang verkrampen en verdrinken in je eigen speeksel ;(
  maandag 11 april 2022 @ 23:19:25 #273
38496 Perrin
pi_204408932
quote:

[..]
Als dat zo is, dan spraken we nu Duits.
pi_204408935
Wie nog niet weg is uit het oosten van Oekrane gaat eraan of wordt gevangen. Heel zuur dit maar dan is het nu wel snel over. ;(
Vakman pur sang
pi_204408937
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:19 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als dat zo is, dan spraken we nu Duits.
Volgens mij was dat verdediging en vielen de Duitsers binnen?
Vakman pur sang
  maandag 11 april 2022 @ 23:20:39 #276
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204408938
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie nog niet weg is uit het oosten van Oekrane gaat eraan of wordt gevangen. Heel zuur dit maar dan is het nu wel snel over. ;(
En wie weg wil vluchten uit het oosten kopt een raket op het station.
pi_204408942
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja net op tijd om op negen mei vol trots victoryday te vieren op het rode plein. :r
  maandag 11 april 2022 @ 23:21:17 #278
38496 Perrin
pi_204408945
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Volgens mij was dat verdediging en vielen de Duitsers binnen?
Ik ben toch erg blij dat de Amerikanen, Britten, Canadezen en Polen ons binnen kwamen vallen. En daarna Duitsland zijn binnengevallen om het klusje af te maken.
pi_204408951
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:21 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik ben toch erg blij dat de Amerikanen, Britten, Canadezen en Polen ons binnen kwamen vallen. En daarna Duitsland zijn binnengevallen om het klusje af te maken.
Das is terugdringen van de aanvaller.
Vakman pur sang
  maandag 11 april 2022 @ 23:23:36 #280
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_204408961
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Azov of de neo-nazi's regeren Oekraine niet, extreem-rechts heeft welgeteld 1 van de 450 zetels in het parlement van Oekraine. Toch wel een iets ander verhaal, denk ik.
En toch gaat dt argument de komende tijd hier weer dagelijks voorbijkomen. En ook bijvoorbeeld dat Oekrane water bij de wijn moet doen. En het dansje van Zelensky in latex broek dat werkelijk afschuwelijk is terwijl het aansturen van moordende Russische troepen door Poetin zonder blikken of blozen wordt geaccepteerd. Het is hier soms net Groundhog Day :+
pi_204408965
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ja, daar doe jij het voor toch?
Nee de kliek die hier zit voor de smeuge berichten inclusief foto's van lijken.

Ik post dat soort vulgariteiten niet.
pi_204408966
Maar nogmaals; zijn er aanwijzingen/bewijzen dat er chemische wapens zijn gebruikt?
pi_204408967
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:21 schreef Perrin het volgende:

[..]
Om het klusje half af te maken want ze lieten de Russen het Oosten van Duitsland en Europa binnenvallen en "bevrijden" :+
pi_204408971
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:24 schreef Barbusse het volgende:
Maar nogmaals; zijn er aanwijzingen/bewijzen dat er chemische wapens zijn gebruikt?
Onvoldoende om te spreken van meer dan geruchten
pi_204408976
Jongens, laten we nu eerst eens even afwachten of hier vanuit een betrouwbare bron een bevestiging van komt want dit is iets te ernstig om zomaar voor waar aan te nemen.
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 23:25:54 #286
375570 crew  Cyan9
pi_204408977
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:24 schreef Za het volgende:

[..]
Nee de kliek die hier zit voor de smeuge berichten inclusief foto's van lijken.

Ik post dat soort vulgariteiten niet.
Nee, jij post echt kwaliteit.
  maandag 11 april 2022 @ 23:26:15 #287
38496 Perrin
pi_204408981
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:24 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Om het klusje half af te maken want ze lieten de Russen het Oosten van Duitsland en Europa binnenvallen en "bevrijden" :+
Ja met de kennis van nu..
pi_204408988
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:25 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Onvoldoende om te spreken van meer dan geruchten
Dacht ik al. Thanks 14.gif
pi_204409003
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:24 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Van de +/- 24 miljoen Sovjet doden, waren er 13 miljoen Russen, bijna 7 miljoen Oekraners en iets van 2/3 miljoen mensen uit wit Rusland...

Edit, mijn chagerijn weggehaald
pi_204409004
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:24 schreef Barbusse het volgende:
Niks officieel: https://redd.it/u1hiqs
pi_204409008
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:25 schreef Tijger_m het volgende:
Jongens, laten we nu eerst eens even afwachten of hier vanuit een betrouwbare bron een bevestiging van komt want dit is iets te ernstig om zomaar voor waar aan te nemen.
Precies. Vergeet niet dat daar waar dat gas gebruikt zou kunnen zijn is industrie gebied. En laat dat vanwege eventuele giftige stoffen nu niet de beste plaats zijn bij lekkages en andere problemen die ontstaan door gevechten

De Russen zijn uiteraard tot alles instaat. Maar hard bewijs is er nog niet.
pi_204409028
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:29 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Van de +/- 24 miljoen Sovjet doden, waren er 13 miljoen Russen, bijna 7 miljoen Oekraners en iets van 2/3 miljoen mensen uit wit Rusland...

Edit, mijn chagerijn weggehaald
Ik zal wel "dom" zijn, maar wat bedoel je te zeggen met deze cijfers? 🤔 :)
pi_204409032
Is toch al bekend dat ze dit nu gaan inzetten?
Vakman pur sang
pi_204409045
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:33 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ik zal wel "dom" zijn, maar wat bedoel je te zeggen met deze cijfers? 🤔 :)
Het idee dat alleen de Russen de Duitsers in het oosten hebben verslagen is een mythe, daar sloeg ik op aan. Het was de Sovjet Unie tegen Duitsland, dat wilde ik uitdrukken met snel wat bij elkaar geraapte cijfers.

Wit Rusland raakte een kwart van de bevolking kwijt, om maar wat te noemen.
pi_204409101
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:37 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Het idee dat alleen de Russen de Duitsers in het oosten hebben verslagen is een mythe, daar sloeg ik op aan. Het was de Sovjet Unie tegen Duitsland, dat wilde ik uitdrukken met snel wat bij elkaar geraapte cijfers.

En nogal wat materiaal werd aangevoerd Rusland in
Ik zwaai naar dieren.
pi_204409109
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 22:48 schreef EinarBoe het volgende:
Ik wil toch nog maar eens een moment nemen om mijn onbegrip en eerlijk gezegd afschuw uit te spreken over alle goedpraters, alle Poetin-fanboys, alle 'two-siders' in dit verhaal.

Er is n invasieve macht: Rusland.
Al dat domme geschreeuw over biolabs: gezochte argumenten.
Al dat domme geschreeuw over Zelensky en zijn motieven: gezochte argumenten
Al dat domme geschreeuw over NAVO-uitbreiding: gezochte argumenten.

Door hierover op onironische wijze over te beginnen, maakt je even leeghoofdig als Joost Niemller, even naef als Thierry Baudet, even huichelachtig als Poetin-adept Wierd Duk.

De werkelijkheid: Honderdduizend doden, die allemaal nog hadden geleefd als Rusland Oekrane niet was binnen gevallen.
De werkelijkheid: Als de doden niet vallen op het slagveld, dan vallen ze wel onder de Russische bezetting. Overgave is niet het voorkomen van doden, het is het verplaatsen van doden buiten het zicht. De deportaties, de zuiveringen, de afrekeningen met politieke opponenten - dat zijn de doden die je erbij krijgt na een overname.
De werkelijkheid: Appeasement werkt niet. Appeasement tov Rusland brengt je waar Kazachstan, waar Wit-Rusland nu staan. Al dertig jaar onder het juk van dictatoren. Rusland wil geen neutrale landen aan de grens, maar vazalstaten. Een paar extra stemmen op het wereldtoneel, zodat ze minder gesoleerd lijken.

Ik weet niet waar die mensen precies een afslag gemist hebt bij het uitdelen van menselijkheid, maar als je daadwerkelijk het internet afstruint op zoek naar filmpjes waarin de Russen 'vriendelijk' doen tegen 'Oekraners' terwijl er 6000 oorlogsmisdaden gerapporteerd worden vanuit alle hoeken van het land in een oorlog die Rusland berhaupt zelf begonnen is (en aan het verliezen is) dan ben je echt misselijkmakend.

Ik zou hier echt een enorme rant willen plaatsen, maar ik kan eigenlijk de woorden niet vinden om te beschrijven hoe weerzinwekkend ik de nonchalance (want dat is het, het is pure, luie, gemakzuchtige, egostische nonchalance, een eerste wereldprobleem) vind die je moet hebben om zo schandalig om te gaan met de mensenlevens die nu kapotgemaakt worden. Dat je vanuit een soort baldadigheid/hersenaandoening met je filterbubbeltje vol mede-debielen lekker pro-Rusland gaat zitten te zijn, lekker AZOV roepen, of WEF, of biolabs, of 'Zelensky is ook geen lieverdje', of 'Rusland kan oorlogsmisdaad XXX niet gedaan hebben, want dat zou teveel voor de hand liggen en dus dom zijn. Hier klopt iets niet!' of iets anders volslagen achterlijks. Echt. Val dood. Snij je internetkabels door.

Dat dus.
Nog ff quoten omdat ik het met je eens ben.
afspraak tandarts verzetten
  maandag 11 april 2022 @ 23:55:57 #297
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204409114
twitter

"vestibulocerebellar ataxia". Opvallend specifieke medische beschrijving, terwijl er verder niets over de aanval vermeld wordt: waar die plaatsvond, wat er gedropt werd, hoeveel personen getroffen zijn...
are we infinite or am I alone
pi_204409121
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:37 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]

En op wat voor manier. https://www.trouw.nl/nieu(...)F%2Fwww.google.nl%2F

Seksueel geweld tegen vrouwen is ook heel Russisch.
pi_204409126
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:12 schreef Hatseflats22 het volgende:

- Biden zal willen reageren, anders krijgt hij hetzelfde gezaag aan zijn poten als Obama met Syri. Meer wapens naar Oekrane dus, op z'n minst.
- Het betekent ook escalatie in de zin dat het een van de laatste stappen is naar zaken als biologische wapens, kernwapens, aanvallen op NAVO en/of EU landen. Okee, misschien ertussen nog wat cyberaanvallen.
Biden heeft het leveren van MIGS ook nog achter de hand. Op die manier wordt voor het Russische leger dominantie in de lucht lastiger, en dat merken ze natuurlijk ook weer op de grond.
pi_204409127
quote:
81s.gif Op maandag 11 april 2022 23:25 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Nee, jij post echt kwaliteit.
Ja, dat za l het zijn.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')