abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204408926
Smerige kut Russen.
  maandag 11 april 2022 @ 23:19:01 #272
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204408929
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:17 schreef quirina het volgende:

[..]
Maximaal een kwartier.
Lekker een kwartier lang verkrampen en verdrinken in je eigen speeksel ;(
  maandag 11 april 2022 @ 23:19:25 #273
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204408932
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Er is nooit een recht om een land binnen te vallen.
Als dat zo is, dan spraken we nu Duits.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_204408935
Wie nog niet weg is uit het oosten van Oekrane gaat eraan of wordt gevangen. Heel zuur dit maar dan is het nu wel snel over. ;(
Vakman pur sang
pi_204408937
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:19 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als dat zo is, dan spraken we nu Duits.
Volgens mij was dat verdediging en vielen de Duitsers binnen?
Vakman pur sang
  maandag 11 april 2022 @ 23:20:39 #276
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204408938
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie nog niet weg is uit het oosten van Oekrane gaat eraan of wordt gevangen. Heel zuur dit maar dan is het nu wel snel over. ;(
En wie weg wil vluchten uit het oosten kopt een raket op het station.
pi_204408942
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja net op tijd om op negen mei vol trots victoryday te vieren op het rode plein. :r
  maandag 11 april 2022 @ 23:21:17 #278
38496 Perrin
pi_204408945
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Volgens mij was dat verdediging en vielen de Duitsers binnen?
Ik ben toch erg blij dat de Amerikanen, Britten, Canadezen en Polen ons binnen kwamen vallen. En daarna Duitsland zijn binnengevallen om het klusje af te maken.
pi_204408951
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:21 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik ben toch erg blij dat de Amerikanen, Britten, Canadezen en Polen ons binnen kwamen vallen. En daarna Duitsland zijn binnengevallen om het klusje af te maken.
Das is terugdringen van de aanvaller.
Vakman pur sang
  maandag 11 april 2022 @ 23:23:36 #280
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_204408961
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Azov of de neo-nazi's regeren Oekraine niet, extreem-rechts heeft welgeteld 1 van de 450 zetels in het parlement van Oekraine. Toch wel een iets ander verhaal, denk ik.
En toch gaat dt argument de komende tijd hier weer dagelijks voorbijkomen. En ook bijvoorbeeld dat Oekrane water bij de wijn moet doen. En het dansje van Zelensky in latex broek dat werkelijk afschuwelijk is terwijl het aansturen van moordende Russische troepen door Poetin zonder blikken of blozen wordt geaccepteerd. Het is hier soms net Groundhog Day :+
pi_204408965
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ja, daar doe jij het voor toch?
Nee de kliek die hier zit voor de smeuge berichten inclusief foto's van lijken.

Ik post dat soort vulgariteiten niet.
pi_204408966
Maar nogmaals; zijn er aanwijzingen/bewijzen dat er chemische wapens zijn gebruikt?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_204408967
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:21 schreef Perrin het volgende:

[..]
Om het klusje half af te maken want ze lieten de Russen het Oosten van Duitsland en Europa binnenvallen en "bevrijden" :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_204408971
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:24 schreef Barbusse het volgende:
Maar nogmaals; zijn er aanwijzingen/bewijzen dat er chemische wapens zijn gebruikt?
Onvoldoende om te spreken van meer dan geruchten
pi_204408976
Jongens, laten we nu eerst eens even afwachten of hier vanuit een betrouwbare bron een bevestiging van komt want dit is iets te ernstig om zomaar voor waar aan te nemen.
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 23:25:54 #286
375570 crew  Cyan9
pi_204408977
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:24 schreef Za het volgende:

[..]
Nee de kliek die hier zit voor de smeuge berichten inclusief foto's van lijken.

Ik post dat soort vulgariteiten niet.
Nee, jij post echt kwaliteit.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 11 april 2022 @ 23:26:15 #287
38496 Perrin
pi_204408981
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:24 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Om het klusje half af te maken want ze lieten de Russen het Oosten van Duitsland en Europa binnenvallen en "bevrijden" :+
Ja met de kennis van nu..
pi_204408988
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:25 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Onvoldoende om te spreken van meer dan geruchten
Dacht ik al. Thanks 14.gif
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_204409003
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:24 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Van de +/- 24 miljoen Sovjet doden, waren er 13 miljoen Russen, bijna 7 miljoen Oekraners en iets van 2/3 miljoen mensen uit wit Rusland...

Edit, mijn chagerijn weggehaald
pi_204409004
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:24 schreef Barbusse het volgende:
Niks officieel: https://redd.it/u1hiqs
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204409008
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:25 schreef Tijger_m het volgende:
Jongens, laten we nu eerst eens even afwachten of hier vanuit een betrouwbare bron een bevestiging van komt want dit is iets te ernstig om zomaar voor waar aan te nemen.
Precies. Vergeet niet dat daar waar dat gas gebruikt zou kunnen zijn is industrie gebied. En laat dat vanwege eventuele giftige stoffen nu niet de beste plaats zijn bij lekkages en andere problemen die ontstaan door gevechten

De Russen zijn uiteraard tot alles instaat. Maar hard bewijs is er nog niet.
pi_204409028
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:29 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Van de +/- 24 miljoen Sovjet doden, waren er 13 miljoen Russen, bijna 7 miljoen Oekraners en iets van 2/3 miljoen mensen uit wit Rusland...

Edit, mijn chagerijn weggehaald
Ik zal wel "dom" zijn, maar wat bedoel je te zeggen met deze cijfers? 🤔 :)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_204409032
Is toch al bekend dat ze dit nu gaan inzetten?
Vakman pur sang
pi_204409045
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:33 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ik zal wel "dom" zijn, maar wat bedoel je te zeggen met deze cijfers? 🤔 :)
Het idee dat alleen de Russen de Duitsers in het oosten hebben verslagen is een mythe, daar sloeg ik op aan. Het was de Sovjet Unie tegen Duitsland, dat wilde ik uitdrukken met snel wat bij elkaar geraapte cijfers.

Wit Rusland raakte een kwart van de bevolking kwijt, om maar wat te noemen.
pi_204409101
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:37 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Het idee dat alleen de Russen de Duitsers in het oosten hebben verslagen is een mythe, daar sloeg ik op aan. Het was de Sovjet Unie tegen Duitsland, dat wilde ik uitdrukken met snel wat bij elkaar geraapte cijfers.

En nogal wat materiaal werd aangevoerd Rusland in
pi_204409109
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 22:48 schreef EinarBoe het volgende:
Ik wil toch nog maar eens een moment nemen om mijn onbegrip en eerlijk gezegd afschuw uit te spreken over alle goedpraters, alle Poetin-fanboys, alle 'two-siders' in dit verhaal.

Er is n invasieve macht: Rusland.
Al dat domme geschreeuw over Azov-milities: gezochte argumenten.
Al dat domme geschreeuw over biolabs: gezochte argumenten.
Al dat domme geschreeuw over Zelensky en zijn motieven: gezochte argumenten
Al dat domme geschreeuw over NAVO-uitbreiding: gezochte argumenten.

Door hierover op onironische wijze over te beginnen, maakt je even leeghoofdig als Joost Niemller, even naef als Thierry Baudet, even huichelachtig als Poetin-adept Wierd Duk.

De werkelijkheid: Honderdduizend doden, die allemaal nog hadden geleefd als Rusland Oekrane niet was binnen gevallen.
De werkelijkheid: Als de doden niet vallen op het slagveld, dan vallen ze wel onder de Russische bezetting. Overgave is niet het voorkomen van doden, het is het verplaatsen van doden buiten het zicht. De deportaties, de zuiveringen, de afrekeningen met politieke opponenten - dat zijn de doden die je erbij krijgt na een overname.
De werkelijkheid: Appeasement werkt niet. Appeasement tov Rusland brengt je waar Kazachstan, waar Wit-Rusland nu staan. Al dertig jaar onder het juk van dictatoren. Rusland wil geen neutrale landen aan de grens, maar vazalstaten. Een paar extra stemmen op het wereldtoneel, zodat ze minder gesoleerd lijken.

Ik weet niet waar die mensen precies een afslag gemist hebt bij het uitdelen van menselijkheid, maar als je daadwerkelijk het internet afstruint op zoek naar filmpjes waarin de Russen 'vriendelijk' doen tegen 'Oekraners' terwijl er 6000 oorlogsmisdaden gerapporteerd worden vanuit alle hoeken van het land in een oorlog die Rusland berhaupt zelf begonnen is (en aan het verliezen is) dan ben je echt misselijkmakend.

Ik zou hier echt een enorme rant willen plaatsen, maar ik kan eigenlijk de woorden niet vinden om te beschrijven hoe weerzinwekkend ik de nonchalance (want dat is het, het is pure, luie, gemakzuchtige, egostische nonchalance, een eerste wereldprobleem) vind die je moet hebben om zo schandalig om te gaan met de mensenlevens die nu kapotgemaakt worden. Dat je vanuit een soort baldadigheid/hersenaandoening met je filterbubbeltje vol mede-debielen lekker pro-Rusland gaat zitten te zijn, lekker AZOV roepen, of WEF, of biolabs, of 'Zelensky is ook geen lieverdje', of 'Rusland kan oorlogsmisdaad XXX niet gedaan hebben, want dat zou teveel voor de hand liggen en dus dom zijn. Hier klopt iets niet!' of iets anders volslagen achterlijks. Echt. Val dood. Snij je internetkabels door.

Dat dus.
Nog ff quoten omdat ik het met je eens ben.
afspraak tandarts verzetten
  maandag 11 april 2022 @ 23:55:57 #297
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204409114
twitter

"vestibulocerebellar ataxia". Opvallend specifieke medische beschrijving, terwijl er verder niets over de aanval vermeld wordt: waar die plaatsvond, wat er gedropt werd, hoeveel personen getroffen zijn...
are we infinite or am I alone
pi_204409121
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 23:37 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]

En op wat voor manier. https://www.trouw.nl/nieu(...)F%2Fwww.google.nl%2F

Seksueel geweld tegen vrouwen is ook heel Russisch.
pi_204409126
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 23:12 schreef Hatseflats22 het volgende:

- Biden zal willen reageren, anders krijgt hij hetzelfde gezaag aan zijn poten als Obama met Syri. Meer wapens naar Oekrane dus, op z'n minst.
- Het betekent ook escalatie in de zin dat het een van de laatste stappen is naar zaken als biologische wapens, kernwapens, aanvallen op NAVO en/of EU landen. Okee, misschien ertussen nog wat cyberaanvallen.
Biden heeft het leveren van MIGS ook nog achter de hand. Op die manier wordt voor het Russische leger dominantie in de lucht lastiger, en dat merken ze natuurlijk ook weer op de grond.
pi_204409127
quote:
81s.gif Op maandag 11 april 2022 23:25 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Nee, jij post echt kwaliteit.
Ja, dat za l het zijn.

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')