Als we het hebben over de lange termijn moet de vraag voor warmtevoorziening over van gas naar electriciteit en vervolgens moet het percentage "groene" electriciteit wat nu 40% dan vervolgens naar 100.quote:Op maandag 11 april 2022 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://duitslandinstituu(...)Energie-in-Duitsland
Ik begrijp niet hoe ze het nou willen gaan oplossen?
Geen kern, geen kolen en geen gas. De wind en de zon kun je niet op teren?
Dit (op sarcastische toon natuurlijk) is toepasbaar op alles wat jij uit je toetsenbord krijgt.quote:Op maandag 11 april 2022 19:04 schreef Za het volgende:
[..]
Die artsen en verpleegkundigen waren feitelijk spionnen volgens een Bulgaarse bron?
Klinkt heel geloofwaardig. Goede tweet.
Welke partij is toch mede verantwoordelijk voor die angst pre Tsjernobil. Maar goed off topic (wel interessant onderwerp verder).quote:Op maandag 11 april 2022 20:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mag je anders over denken maar de feiten zijn gewoon dat geen enkele Nederlandse regering in de afgelopen 30 jaar ook maar enigzins serieus over kernenergie heeft gesproken.
En dat Greenpeace niet bepalend was daarin weet ik wel redelijk zeker, de Brede Maatschappelijke Discussie in de jaren 80 over kernenergie kwam negatief voor nieuwe centrales uit de bus, teveel weerstand bij de bevolking en de toenmalige regering besloot dat naast zich neer te leggen en toch met de planning van een nieuwe centrale door te gaan.
Dat eindigde met Tjernobyl, na die ramp was het draagvlak in Nederland zo ver weg dat geen regering, van welke signatuur dan ook, zich eraan wilde wagen.
De slag om Kyiv is gewonnen door Oekrane. En vies hard ook. Nu is het ego van die dictator waarschijnlijk tot op het bot gekrenkt en dus zal de Slag om de Donbas lang en zeer bloedig worden, als je de verwachtingen moet geloven.quote:Op maandag 11 april 2022 20:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Welke partij is toch mede verantwoordelijk voor die angst pre Tsjernobil. Maar goed off topic (wel interessant onderwerp verder).
Het begint wat stil te worden rondom deze oorlog.. laten we hopen dat het geen stilte voor de storm is.
Gebruiken ze nou serieus een Jack Russel? Die dingen ken ik alleen maar als hyper drukke beesten.. Om die nou met met niet ontplofte shit te laten werken...quote:
Daarom mag hij wsl zelf niet lopen.quote:Op maandag 11 april 2022 20:20 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Gebruiken ze nou serieus een Jack Russel? Die dingen ken ik alleen maar als hyper drukke beesten.. Om die nou met met niet ontplofte shit te laten werken...
Dat is geen probleem als je maar genoeg Jack Russels hebt. Idd die beesten lijken adhd te hebben en constant speed erbij te gebruiken.quote:Op maandag 11 april 2022 20:20 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Gebruiken ze nou serieus een Jack Russel? Die dingen ken ik alleen maar als hyper drukke beesten.. Om die nou met met niet ontplofte shit te laten werken...
Jack Russels worden ook door douane en dergelijke gebruikt. Past prima bij oorspronkelijke rol als jachthond die graag holen bezoektquote:Op maandag 11 april 2022 20:30 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
Dat is geen probleem als je maar genoeg Jack Russels hebt. Idd die beesten lijken adhd te hebben en constant speed erbij te gebruiken.
Weer wat geleerd, al heb ik ze nog nooit in actie gezien haha. Eigenlijk alleen maar herders (ook bij de douane).quote:Op maandag 11 april 2022 20:41 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Jack Russels worden ook door douane en dergelijke gebruikt. Past prima bij oorspronkelijke rol als jachthond die graag holen bezoekt
“Don’t poke the RuSsiAn BeAr!~!”quote:Op maandag 11 april 2022 19:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Escalatie zal Rob de Wijk zeggen.
Je ziet ook veel Beagles en Labradors bij douane en politie als speurhonden.quote:Op maandag 11 april 2022 20:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, al heb ik ze nog nooit in actie gezien haha. Eigenlijk alleen maar herders (ook bij de douane).
Mss dat mijn vrouw alsnog akkoord gaat met mijn carrire switch van IT naar (Honden begeleider bij) de douane.
Herders vind ze groot.. en salaris is ook een ding.
Smeerlappen met hun gifgasquote:Op maandag 11 april 2022 21:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ][ twitter ][ twitter ]
Als die staalfabriek half zo'n doolhof is als Tata en andere fabrieken waar ik geweest ben is dat inderdaad een nachtmerrie om te veroveren. Overal loopwegen, bruggen, tunnels, bordessen etc etc. En als je er niet bekend bent is het onmogelijk om de weg te vinden.quote:Op maandag 11 april 2022 21:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ][ twitter ][ twitter ]
Voor pagina NRC. En het Russische trol leger is nu massaal daar aan het trollen, in die verkiezingen.quote:Op maandag 11 april 2022 21:24 schreef byah het volgende:
Ik verbaas me dat het in NL niet meer gaat over de verkiezingen in Frankrijk, volgens mij is dat letterlijk hetgeen wat de eenheid in Europa gaat maken of breken
quote:Op maandag 11 april 2022 21:31 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Voor pagina NRC. En het Russische trol leger is nu massaal daar aan het trollen, in die verkiezingen.
Echt h. En je kan er vergifgas op innemen dat ze de Oekraners ervan gaan beschuldigen.quote:
Ruimtegebrek in de journaals/actualiteitenrubrieken. En voor een 24/7 Nederlandse nieuwszender is dit land veel te klein (als het in samenwerking met de zuiderburen zou zijn nog steeds).quote:Op maandag 11 april 2022 21:24 schreef byah het volgende:
Ik verbaas me dat het in NL niet meer gaat over de verkiezingen in Frankrijk, volgens mij is dat letterlijk hetgeen wat de eenheid in Europa gaat maken of breken
Het is nooit gebeurd.quote:Op maandag 11 april 2022 21:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
[..]
Echt h. En je kan er vergifgas op innemen dat ze de Oekraners ervan gaan beschuldigen.
In het 8-uurjournaal een stel Amerikaanse Poetinfans gezien waar je ook van over je nek gaat, de helft van de republikeinen is echt sick low life. TV uitgezet, kan er niet meer tegen.
Klinkt als Trump. Toeval?quote:Op maandag 11 april 2022 21:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is nooit gebeurd.
En als het is gebeurd dan waren wij het niet.
En als wij het waren dan was het een ongeluk.
En als het geen ongeluk was dan verdienden ze het.
- mvg Poetin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |