quote:Op maandag 11 april 2022 15:34 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)t-onderzoek/9808379/
De mondiale autosportfederatie FIA is een onderzoek gestart naar de Russische coureur Artem Severiukhin. Hij won een wedstrijd die meetelt in het Europees kampioenschap karting en bracht op het podium de nazigroet.
Severiukhin komt uit Rusland, maar rijdt onder de Italiaanse vlag mee in wedstrijden van de FIA. Dat komt vanwege de sancties die naar aanleiding van de Russische invasie in Oekraïne ingesteld zijn. Deelnemers uit Rusland en Belarus mogen wel degelijk meedoen in FIA-evenementen, maar moeten een convenant tekenen waarin ze verklaren "achter de FIA-waarden staan ten aanzien van vrede en politieke neutraliteit" te staan.
Meteen eruit flikkeren.
Laat dat leven maar weg overigens. Als Rusland Oekraine zou kunnen overnemen volgt wederom een grootschalige genocide op het volk aldaar. Dat is nu al aan de gang met de vele forced deportaties via de vluchtcorridors die alleen richting Rusland gaan en de slachtpartijen in de dorpen.quote:Op maandag 11 april 2022 14:27 schreef Joppiez het volgende:
[..]
onder het juk van de Russen is er weinig om op te bouwen, een arm kutleven onder een dictatuur zal het dan worden. Waarom denk je dat de Oekrainers zo hard vechten? Die weten wat ze te wachten staat als ze dat niet doen. Zelensky doet slechts zijn taak als president, het land verdedigen en proberen te bevrijden van Russisch terrorisme.
quote:
Wierd Dukquote:Op maandag 11 april 2022 14:43 schreef superniger het volgende:
Slachtoffer Wierd.![]()
Leuk rubriek.![]()
[ twitter ]
Ja past niet meer in deze tijd.quote:Op maandag 11 april 2022 15:41 schreef Alarmonoff het volgende:
Jammer dat de nazi-ideologie en het communisme nog bestaan.
Volgens mij lezen jullie niet goedquote:Op maandag 11 april 2022 15:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Begrijpend lezen: Kolomoisky wordt ervan verdacht die 5 miljard gestolen te hebben, niet Zelensky.
In welk opzichte is Rusland vrij links? Is het de hoogste inkomensongelijkheid van alle grotere economieën, de gewelddadige politie, de strafkampen voor andersdenkenden, de russoficatie van minderheden of de 5% van het BNP dat in het leger gestopt wordt?quote:Op maandag 11 april 2022 15:20 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
In veel opzichten is Rusland volgens mij nog steeds vrij links. Waarom extreem rechts zo van Putin houdt komt natuurlijk door het extreem conservatisme en het onderdrukken van minderheden en LGBTers.
Een soort beschuldiging waar amper bronnen voor zijn behalve lijntjestrekkerij. Op eenzelfde manier heeft een willekeurig VVD-lid het premierschap van Mark Rutte gefinancierd.quote:Op maandag 11 april 2022 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij lezen jullie niet goed![]()
Ik zei “de man die het presidentschap van Z heeft gefinancierd” die man is Kolomoisky.
Misschien moet je dat dan ook in die post ook anders verwoorden. Want je zei "de man die zijn prersidentschap heeft gefinancieerd". Aangezien in die post geen Zelensky noch Kolomoisky werd genoemd, en het ging over Zelensky, leek 'zijn presidentschap' toch echt te slaan op Zelensky zelf.quote:Op maandag 11 april 2022 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij lezen jullie niet goed![]()
Ik zei “de man die het presidentschap van Z heeft gefinancierd” die man is Kolomoisky.
Volgens mij leren we dat mensen niet goed of slecht zijn, maar dat ze wel goede en slechte dingen kunnen doen. En dat zowel links als rechts goede en slechte dingen doet.quote:Op maandag 11 april 2022 15:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja want links=goed en rechts=slecht
Man dat leer je al op de basisschool.
Er zijn momenten dat ik me ernstig zorgen maak over de staat van het geschiedenisonderwijs in Nederland.quote:Op maandag 11 april 2022 15:11 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Die wilde ook een tot de dood verwond rijk herstellen
Nou dat vind ik een leerfout. Dat wordt inderdaad in de opvoeding gezegd. Maar sommige mensen zijn slecht tot in het bod.quote:Op maandag 11 april 2022 15:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij leren we dat mensen niet goed of slecht zijn, maar dat ze wel goede en slechte dingen kunnen doen. En dat zowel links als rechts goede en slechte dingen doet.
Maar misschien ging ik wel naar een heel genuanceerde school of zo
Dat lees ik ook inderdaad, dat laatstequote:Op maandag 11 april 2022 15:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien moet je dat dan ook in die post ook anders verwoorden. Want je zei "de man die zijn prersidentschap heeft gefinancieerd". Aangezien in die post geen Zelensky noch Kolomoisky werd genoemd, en het ging over Zelensky, leek 'zijn presidentschap' toch echt te slaan op Zelensky zelf.
Maar inderdaad, Kolomoisky heeft Zelensky wel gefinancieerd. Maar toen Zelensky president werd en iets aan de corruptie wilde gaan doen, heeft hij wel alle banden met deze man verbroken.
Hij is ook een kabal jood. Vergeet dat niet even te verwerken in je opmerkingen.quote:Op maandag 11 april 2022 15:37 schreef Za het volgende:
[..]
Zeer betrouwbare exotische danser die Zelensky, die heeft zich toch mooi weten op te werken door een nazi geldschieter.
Ongetwijfeld. En het houdt niet op bij Kiev. Die raketten kunnen vast en zeker Berlijn, Parijs en Amsterdam ook zonder problemen halen en toch lopen de regeringsleiders daar ook buiten vrij rondquote:Op maandag 11 april 2022 13:03 schreef Za het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, de exacte locaties zijn gissen op dit moment.
Daarbij zou Kiev ook van lange afstand geen probleem moeten zijn voor de hypersonische raketten.
De Pandora papers zijn behoorlijk goed journalistiek geschreven, lees ook:quote:Op maandag 11 april 2022 15:46 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Een soort beschuldiging waar amper bronnen voor zijn behalve lijntjestrekkerij. Op eenzelfde manier heeft een willekeurig VVD-lid het premierschap van Mark Rutte gefinancierd.
Je bent met open ogen in een door Kremlin-trollen gefabriceerde verhaallijn getrapt en nu heb je 'alleen maar vragen!!'.
Het zal wel meevallen, niet iedereen doet voor elk vak z'n best op school.quote:Op maandag 11 april 2022 15:49 schreef OllieA het volgende:
[..]
Er zijn momenten dat ik me ernstig zorgen maak over de staat van het geschiedenisonderwijs in Nederland.
Ik had het idee dat Russische sociale programma's voor bv onderwijs, zorg, huisvesting enzo vrij links waren. Maar nu ik wat verder heb gezocht blijkt dat idd ook wel weer reuze mee te vallen.quote:Op maandag 11 april 2022 15:44 schreef speknek het volgende:
[..]
In welk opzichte is Rusland vrij links? Is het de hoogste inkomensongelijkheid van alle grotere economieën, de gewelddadige politie, de strafkampen voor andersdenkenden, de russoficatie van minderheden of de 5% van het BNP dat in het leger gestopt wordt?
Mijn school van het leven leerde mij dit:quote:Op maandag 11 april 2022 15:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij leren we dat mensen niet goed of slecht zijn, maar dat ze wel goede en slechte dingen kunnen doen. En dat zowel links als rechts goede en slechte dingen doet.
Maar misschien ging ik wel naar een heel genuanceerde school of zo
Klopt, heel verstandig.quote:Op maandag 11 april 2022 16:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mijn school van het leven leerde mij dit:
Er zijn 2 soort mensen; klootzakken en geen klootzakken. De eerste categorie kom je overal tegen ongeacht kleur, sexe, geaardheid, religie of nationaliteit. De tweede ook.
Dit soort grooming verklaart veel.quote:Op maandag 11 april 2022 16:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mijn school van het leven leerde mij dit:
Er zijn 2 soort mensen; klootzakken en geen klootzakken. De eerste categorie kom je overal tegen ongeacht kleur, sexe, geaardheid, religie of nationaliteit. De tweede ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |