abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 april 2022 @ 15:33:25 #1
499349 EinarBoe
Extreem mild
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 11 april 2022 @ 15:34:43 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_204404623
https://nl.motorsport.com(...)t-onderzoek/9808379/

De mondiale autosportfederatie FIA is een onderzoek gestart naar de Russische coureur Artem Severiukhin. Hij won een wedstrijd die meetelt in het Europees kampioenschap karting en bracht op het podium de nazigroet.

Severiukhin komt uit Rusland, maar rijdt onder de Italiaanse vlag mee in wedstrijden van de FIA. Dat komt vanwege de sancties die naar aanleiding van de Russische invasie in Oekraïne ingesteld zijn. Deelnemers uit Rusland en Belarus mogen wel degelijk meedoen in FIA-evenementen, maar moeten een convenant tekenen waarin ze verklaren "achter de FIA-waarden staan ten aanzien van vrede en politieke neutraliteit" te staan.

Meteen eruit flikkeren. :W
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Overall beste user 2022 maandag 11 april 2022 @ 15:35:16 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204404629
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 11 april 2022 @ 15:37:44 #4
269692 Divje
brr brr patapim
pi_204404647
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 15:34 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)t-onderzoek/9808379/

De mondiale autosportfederatie FIA is een onderzoek gestart naar de Russische coureur Artem Severiukhin. Hij won een wedstrijd die meetelt in het Europees kampioenschap karting en bracht op het podium de nazigroet.

Severiukhin komt uit Rusland, maar rijdt onder de Italiaanse vlag mee in wedstrijden van de FIA. Dat komt vanwege de sancties die naar aanleiding van de Russische invasie in Oekraïne ingesteld zijn. Deelnemers uit Rusland en Belarus mogen wel degelijk meedoen in FIA-evenementen, maar moeten een convenant tekenen waarin ze verklaren "achter de FIA-waarden staan ten aanzien van vrede en politieke neutraliteit" te staan.

Meteen eruit flikkeren. :W
twitter

Wtf :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
  maandag 11 april 2022 @ 15:39:32 #5
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_204404665
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 15:37 schreef Divje het volgende:

[..]
[ twitter ]

Wtf :')
:')
Wat een evil lach ook
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_204404667
Is Sergey Shoigu al ergens dood gevonden?
pi_204404673
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 14:27 schreef Joppiez het volgende:

[..]
onder het juk van de Russen is er weinig om op te bouwen, een arm kutleven onder een dictatuur zal het dan worden. Waarom denk je dat de Oekrainers zo hard vechten? Die weten wat ze te wachten staat als ze dat niet doen. Zelensky doet slechts zijn taak als president, het land verdedigen en proberen te bevrijden van Russisch terrorisme.
Laat dat leven maar weg overigens. Als Rusland Oekraine zou kunnen overnemen volgt wederom een grootschalige genocide op het volk aldaar. Dat is nu al aan de gang met de vele forced deportaties via de vluchtcorridors die alleen richting Rusland gaan en de slachtpartijen in de dorpen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_204404678
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 15:39 schreef Rodgrod het volgende:

[..]
Wat een evil lach ook

Net een KLB troll die zijn eigen post weer leest :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  maandag 11 april 2022 @ 15:41:15 #9
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204404688
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 14:43 schreef superniger het volgende:
Slachtoffer Wierd. _O-
Leuk rubriek. _O-
[ twitter ]
Wierd Duk :')
Ook die misplaatste verongelijktheid. Hij wordt al jaren aangevallen omdat hij een Poetin-apologeet pur sang is, met een overduidelijke voorliefde voor dictatoriale conservatieve regimes en partjien die dat nastreven. Iedereen die hem een beetje volgt weet dat hij al sinds MH17 aan de foute kant van de geschiedenis terecht wil komen - dat is niet iets van de afgelopen maand.

Het is alleen zo dat hij niet alleen de 300 MH17-vliegtuigdoden wil weggummen - net zoals hij alle politieke gevangenen in Rusland altijd met een grijns heeft weggelachen want 'sterke man Poetin komt op voor zijn volk _O_' - maar hij ondertussen al over het graf van een kleine honderdduizend Oekraïners heen heeft gepist met zijn walgelijke ondermijnende gedrag. Ja, en dan wordt de kritiek misschien net een beetje luider.

Gelukkig voor hem heeft ie zijn eigen NSB-blad nog om alle criticasters op te sporen en aan de schandpaal te nagelen met verzonnen bronnen, hij komt er wel weer bovenop. Onkruid vergaat niet.
pi_204404694
Jammer dat de nazi-ideologie en het communisme nog bestaan.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_204404706
quote:
8s.gif Op maandag 11 april 2022 15:41 schreef Alarmonoff het volgende:
Jammer dat de nazi-ideologie en het communisme nog bestaan.
Ja past niet meer in deze tijd.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 11 april 2022 @ 15:43:10 #12
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_204404716
https://edition.cnn.com/2(...)-sp/index.htmlRussia has defaulted on its foreign debt because it offered bondholders payments in rubles, not dollars, credit ratings agency S&P has said.
Russia attempted to pay in rubles for two dollar-denominated bonds that matured on April 4, S&P said in a note on Friday. The agency said this amounted to a "selective default" because investors are unlikely to be able to convert the rubles into "dollars equivalent to the originally due amounts."
According to S&P, a selective default is declared when an entity has defaulted on a specific obligation but not its entire debt.

Moscow has a grace period of 30 days from April 4 to make the payments of capital and interest, but S&P said it does not expect it will convert them into dollars given Western sanctions that undermine its "willingness and technical abilities to honor the terms and conditions" of its obligations.

A full foreign currency default would be Russia's first in more than a century, when Bolshevik leader Vladimir Lenin repudiated bonds issued by the Tsarist government.
Russia cannot access roughly $315 billion of its foreign currency reserves as a result of Western sanctions imposed following its invasion of Ukraine. Until last week, the United States allowed Russia to use some of its frozen assets to pay back certain investors in dollars. But the US Treasury has since blocked the country from accessing its reserves at American banks, part of its effort to ramp up pressure on Russian President Vladimir Putin and further diminish his war chest.
JPMorgan estimates that Russia had about $40 billion of foreign currency debt at the end of last year, with about half of that held by foreign investors.

Moscow prepares to go to court
Russia is now planning legal action.
"We will sue, because we undertook all necessary action so that investors would receive their payments," Finance Minister Anton Siluanov told pro-Kremlin Izvestia newspaper on Monday.
"We will show the court proof of our payments, to confirm our efforts to pay in rubles, just as we did in foreign currency. It won't be a simple process," he added. He did not say who Russia planned to sue.
Kremlin spokesperson Dmitry Peskov said in a press conference last week that any default would be "artificial" because Russia has the dollars to pay — it just can't access them.
"There are no grounds for a real default," Peskov said. "Not even close."
Russia has gone to great lengths to artificially prop up the ruble — which sank by as much as 40% to less than one US cent in the days after the invasion — including by hiking interest rates to 20%, and by forcing exporters to swap most of their foreign currency revenues for rubles.
That measure is still in place but the central bank has decided to relax some other restrictions, Reuters reported Monday, and last week announced that it was cutting interest rates to 17%.

The ruble was trading at 79 to the US dollar on Monday, according to data from Refinitiv. That's about 5% weaker than on Saturday.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_204404721
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2022 15:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Begrijpend lezen: Kolomoisky wordt ervan verdacht die 5 miljard gestolen te hebben, niet Zelensky.
Volgens mij lezen jullie niet goed ;)
Ik zei “de man die het presidentschap van Z heeft gefinancierd” die man is Kolomoisky.
Vakman pur sang
  maandag 11 april 2022 @ 15:44:02 #14
8369 speknek
Another day another slay
pi_204404728
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 15:20 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
In veel opzichten is Rusland volgens mij nog steeds vrij links. Waarom extreem rechts zo van Putin houdt komt natuurlijk door het extreem conservatisme en het onderdrukken van minderheden en LGBTers.
In welk opzichte is Rusland vrij links? Is het de hoogste inkomensongelijkheid van alle grotere economieën, de gewelddadige politie, de strafkampen voor andersdenkenden, de russoficatie van minderheden of de 5% van het BNP dat in het leger gestopt wordt?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_204404745
Ja want links=goed en rechts=slecht
Man dat leer je al op de basisschool.
Vakman pur sang
  maandag 11 april 2022 @ 15:46:57 #16
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204404764
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik zei “de man die het presidentschap van Z heeft gefinancierd” die man is Kolomoisky.
Een soort beschuldiging waar amper bronnen voor zijn behalve lijntjestrekkerij. Op eenzelfde manier heeft een willekeurig VVD-lid het premierschap van Mark Rutte gefinancierd.

Je bent met open ogen in een door Kremlin-trollen gefabriceerde verhaallijn getrapt en nu heb je 'alleen maar vragen!!'.
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 15:48:12 #17
5428 crew  miss_sly
pi_204404773
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 15:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Misschien moet je dat dan ook in die post ook anders verwoorden. Want je zei "de man die zijn prersidentschap heeft gefinancieerd". Aangezien in die post geen Zelensky noch Kolomoisky werd genoemd, en het ging over Zelensky, leek 'zijn presidentschap' toch echt te slaan op Zelensky zelf.

Maar inderdaad, Kolomoisky heeft Zelensky wel gefinancieerd. Maar toen Zelensky president werd en iets aan de corruptie wilde gaan doen, heeft hij wel alle banden met deze man verbroken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 11 april 2022 @ 15:49:25 #18
5428 crew  miss_sly
pi_204404781
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2022 15:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja want links=goed en rechts=slecht
Man dat leer je al op de basisschool.
Volgens mij leren we dat mensen niet goed of slecht zijn, maar dat ze wel goede en slechte dingen kunnen doen. En dat zowel links als rechts goede en slechte dingen doet.

Maar misschien ging ik wel naar een heel genuanceerde school of zo :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204404784
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 15:11 schreef Alarmonoff het volgende:

[..]
Die wilde ook een tot de dood verwond rijk herstellen
Er zijn momenten dat ik me ernstig zorgen maak over de staat van het geschiedenisonderwijs in Nederland.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_204404795
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2022 15:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Volgens mij leren we dat mensen niet goed of slecht zijn, maar dat ze wel goede en slechte dingen kunnen doen. En dat zowel links als rechts goede en slechte dingen doet.

Nou dat vind ik een leerfout. Dat wordt inderdaad in de opvoeding gezegd. Maar sommige mensen zijn slecht tot in het bod.
Vakman pur sang
pi_204404809
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2022 15:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Misschien moet je dat dan ook in die post ook anders verwoorden. Want je zei "de man die zijn prersidentschap heeft gefinancieerd". Aangezien in die post geen Zelensky noch Kolomoisky werd genoemd, en het ging over Zelensky, leek 'zijn presidentschap' toch echt te slaan op Zelensky zelf.

Maar inderdaad, Kolomoisky heeft Zelensky wel gefinancieerd. Maar toen Zelensky president werd en iets aan de corruptie wilde gaan doen, heeft hij wel alle banden met deze man verbroken.
Dat lees ik ook inderdaad, dat laatste :)
Vakman pur sang
pi_204404821
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 15:37 schreef Za het volgende:

[..]
Zeer betrouwbare exotische danser die Zelensky, die heeft zich toch mooi weten op te werken door een nazi geldschieter.
Hij is ook een kabal jood. Vergeet dat niet even te verwerken in je opmerkingen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_204404837
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 13:03 schreef Za het volgende:

[..]
Waarschijnlijk, de exacte locaties zijn gissen op dit moment.
Daarbij zou Kiev ook van lange afstand geen probleem moeten zijn voor de hypersonische raketten.
Ongetwijfeld. En het houdt niet op bij Kiev. Die raketten kunnen vast en zeker Berlijn, Parijs en Amsterdam ook zonder problemen halen en toch lopen de regeringsleiders daar ook buiten vrij rond
pi_204404839
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 15:46 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Een soort beschuldiging waar amper bronnen voor zijn behalve lijntjestrekkerij. Op eenzelfde manier heeft een willekeurig VVD-lid het premierschap van Mark Rutte gefinancierd.

Je bent met open ogen in een door Kremlin-trollen gefabriceerde verhaallijn getrapt en nu heb je 'alleen maar vragen!!'.
De Pandora papers zijn behoorlijk goed journalistiek geschreven, lees ook:
https://www.platform-inve(...)n-de-pandora-papers/

Ook de investeringen van Kolomoisky in de separate legers zijn goed beschreven in the bussiness insider, normaliter goed geïnformeerdZ
https://www.businessinsid(...)olomoisky-2015-3?amp

Ik vind het achteraf vrij bizar dat de man die zowel de tv shows, als de private legers als Azov en Dnipro bataljons, als de presidentsverkiezingen zijn gefinancierd door dezelfde man.

[ Bericht 22% gewijzigd door Lospedrosa op 11-04-2022 16:02:01 ]
Vakman pur sang
pi_204404864
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2022 15:49 schreef OllieA het volgende:

[..]
Er zijn momenten dat ik me ernstig zorgen maak over de staat van het geschiedenisonderwijs in Nederland.
Het zal wel meevallen, niet iedereen doet voor elk vak z'n best op school.

The Third Reich, meaning "Third Realm" or "Third Empire", alluded to the Nazi claim that Nazi Germany was the successor to the earlier Holy Roman Empire (800–1806) and German Empire (1871–1918).

The Roman salute (Italian: saluto romano), alternatively called the Fascist salute (Italian: saluto fascista), is a gesture in which the arm is fully extended, facing forward, with palm down and fingers touching. In some versions, the arm is raised upward at an angle; in others, it is held out parallel to the ground. In contemporary times, the former is commonly considered a symbol of fascism that had been based on a custom popularly attributed to ancient Rome.[1] However, no Roman text gives this description, and the Roman works of art that display salutational gestures bear little resemblance to the modern Roman salute.[1]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_204404878
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 15:44 schreef speknek het volgende:

[..]
In welk opzichte is Rusland vrij links? Is het de hoogste inkomensongelijkheid van alle grotere economieën, de gewelddadige politie, de strafkampen voor andersdenkenden, de russoficatie van minderheden of de 5% van het BNP dat in het leger gestopt wordt?
Ik had het idee dat Russische sociale programma's voor bv onderwijs, zorg, huisvesting enzo vrij links waren. Maar nu ik wat verder heb gezocht blijkt dat idd ook wel weer reuze mee te vallen.
Цой жив
pi_204404885
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2022 15:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mijn school van het leven leerde mij dit:

Er zijn 2 soort mensen; klootzakken en geen klootzakken. De eerste categorie kom je overal tegen ongeacht kleur, sexe, geaardheid, religie of nationaliteit. De tweede ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2022 16:01:56 ]
pi_204404897
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 16:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Er zijn 2 soort mensen; klootzakken en geen klootzakken. De eerste categorie kom je overal tegen ongeacht kleur, sexe, geaardheid, religie of nationaliteit. De tweede ook.
Klopt, heel verstandig. :)
Vakman pur sang
  Overall beste user 2022 maandag 11 april 2022 @ 16:07:39 #29
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204404930
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 16:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dit soort grooming verklaart veel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204404940
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2022 16:07 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dit soort grooming verklaart veel.
Hou BNW in BNW :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')