Als die staalfabriek half zo'n doolhof is als Tata en andere fabrieken waar ik geweest ben is dat inderdaad een nachtmerrie om te veroveren. Overal loopwegen, bruggen, tunnels, bordessen etc etc. En als je er niet bekend bent is het onmogelijk om de weg te vinden.quote:Op maandag 11 april 2022 21:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ][ twitter ][ twitter ]
Voor pagina NRC. En het Russische trol leger is nu massaal daar aan het trollen, in die verkiezingen.quote:Op maandag 11 april 2022 21:24 schreef byah het volgende:
Ik verbaas me dat het in NL niet meer gaat over de verkiezingen in Frankrijk, volgens mij is dat letterlijk hetgeen wat de eenheid in Europa gaat maken of breken
quote:Op maandag 11 april 2022 21:31 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Voor pagina NRC. En het Russische trol leger is nu massaal daar aan het trollen, in die verkiezingen.
Echt hè. En je kan er vergifgas op innemen dat ze de Oekraïners ervan gaan beschuldigen.quote:
Ruimtegebrek in de journaals/actualiteitenrubrieken. En voor een 24/7 Nederlandse nieuwszender is dit land veel te klein (als het in samenwerking met de zuiderburen zou zijn nog steeds).quote:Op maandag 11 april 2022 21:24 schreef byah het volgende:
Ik verbaas me dat het in NL niet meer gaat over de verkiezingen in Frankrijk, volgens mij is dat letterlijk hetgeen wat de eenheid in Europa gaat maken of breken
Het is nooit gebeurd.quote:Op maandag 11 april 2022 21:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
[..]
Echt hè. En je kan er vergifgas op innemen dat ze de Oekraïners ervan gaan beschuldigen.
In het 8-uurjournaal een stel Amerikaanse Poetinfans gezien waar je ook van over je nek gaat, de helft van de republikeinen is echt sick low life. TV uitgezet, kan er niet meer tegen.
Klinkt als Trump. Toeval?quote:Op maandag 11 april 2022 21:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is nooit gebeurd.
En als het is gebeurd dan waren wij het niet.
En als wij het waren dan was het een ongeluk.
En als het geen ongeluk was dan verdienden ze het.
- mvg Poetin
Welnee, het zal voor de verbindende factor binnen Europa om de Orbannetjes in toom te houden een aderlating zijn, maar niet veel meer dan dat. Hetzelfde werd gezegd met de Brexit. Uiteindelijk voor het land een drama, maar de andere EU landen gaan gewoon door. Hetzij met minder slagkracht.quote:Op maandag 11 april 2022 21:24 schreef byah het volgende:
Wat een onzin ook weerquote:
Wow heb je nog meer vergelijkingen met Amerika?quote:Op maandag 11 april 2022 22:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat een onzin ook weerde werknemers bij Amazon worden ook financieel uitgebuit, terwijl Jeff Bezos multimiljardair is, en met z'n eigen penisvormige spaceshuttle ff de ruimte in ging
![]()
Eerst maar eens zien, vooralsnog hebben we een tweetje en is het verder stil.quote:Op maandag 11 april 2022 21:44 schreef Hatseflats22 het volgende:
Zal gifgas deze keer wel een rode lijn zijn?
Tallozequote:Op maandag 11 april 2022 22:26 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wow heb je nog meer vergelijkingen met Amerika?
Misschien dat wij de sancties uitbreiden of meer wapens gaan leveren.quote:Op maandag 11 april 2022 22:26 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Dit kan de wereld toch niet toelaten?
Neejoh, dat was de gebruikelijke bangmakerij.quote:Op maandag 11 april 2022 22:40 schreef Starhopper het volgende:
Serieus? Troepenopbouw aan de Finse grens?Gaat hij nog even aanvallen vlak voor ze lid worden van de NATO
Ik hoop dat het maar bangmakerij isquote:Op maandag 11 april 2022 22:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Neejoh, dat was de gebruikelijke bangmakerij.
Zag de tweet die NOS heeft opgepikt paar uur geleden al, maar er kwamen direct berichten dat hun facebook gehackt was.quote:Op maandag 11 april 2022 22:40 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)laatste-gevecht-zijn
Jawel hoor. Wacht maar af.quote:Op maandag 11 april 2022 22:26 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Dit kan de wereld toch niet toelaten?
Ja, Patron heet 'ie en hij heeft al honderden mijnen met succes opgespoord.quote:Op maandag 11 april 2022 20:20 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Gebruiken ze nou serieus een Jack Russel? Die dingen ken ik alleen maar als hyper drukke beesten.. Om die nou met met niet ontplofte shit te laten werken...
Juist omdat ze lid willen worden van de NATO.quote:Op maandag 11 april 2022 22:40 schreef Starhopper het volgende:
Serieus? Troepenopbouw aan de Finse grens?Gaat hij nog even aanvallen vlak voor ze lid worden van de NATO
Oh dat spelen de Russen anders uit..geheid dat ze gaan zeggen dat Ukrainers dat zelf gedaan hebben met hun chemische laboratoriums.quote:
Laatste dagen voor Azov leden, die nemen ze niet gevangen ben ik bang.quote:Op maandag 11 april 2022 22:40 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)laatste-gevecht-zijn
Ik denk eerder dat dit Finland nog een extra zetje richting de NAVO geeft.quote:Op maandag 11 april 2022 22:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Juist omdat ze lid willen worden van de NATO.
Als ze dit evengoed door gaan zetten..
Dezelfde mensen doen dan weer huillie huillie als er extreem nazisme en homohaat in Hongarije is.quote:Op maandag 11 april 2022 22:48 schreef EinarBoe het volgende:
Ik wil toch nog maar eens een moment nemen om mijn onbegrip en
Al dat domme geschreeuw over Azov-milities: gezochte argumenten.
Ik denk juist van niet. Finland heeft een te groot belang bij een goede relatie met Rusland daarom traden ze eerder ook niet toe. De Baltische Staten mogen nu ook wel extra opletten.quote:Op maandag 11 april 2022 23:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dit Finland nog een extra zetje richting de NAVO geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |