Dit is niet waar.quote:Op maandag 11 april 2022 18:10 schreef Za het volgende:
[..]
Putin verkracht geen babies, schiet geen burger van zijn fiets, schiet geen bejaard echtpaar af in hun autootje.
Dat beeld schetst iemand anders hier als zijnde het zetten van puntjes op de i, en weerspreek ik, met een voorbeeld van hoe hij als enige hulp bood aan Itali, waar er 700 doden per dag vielen indertijd, en de lijken gewoon in de huizen bleven liggen, en de broeder Navo landen geen poot uitstaken.
Maar wel wenen om een man op een fiets of een bejaard echtpaar. Er was geen enkele hulp voor Lombardije, geen inzamelingsactie, niets, ze zoeken het zelf maar uit vond men hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Salina op 11-04-2022 18:33:10 ]"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Hij is er verantwoordelijk voor als opperbevelhebber.quote:Op maandag 11 april 2022 18:10 schreef Za het volgende:
[..]
Putin verkracht geen babies, schiet geen burger van zijn fiets, schiet geen bejaard echtpaar af in hun autootje.
Dus omdat hij ergens hielp, kan hij de oorlogsmidaden niet op zijn geweten hebben?quote:Dat beeld schetst iemand anders hier als zijnde het zetten van puntjes op de i, en weerspreek ik, met een voorbeeld van hoe hij als enige hulp bood aan Itali, waar er 700 doden per dag vielen indertijd, en de lijken gewoon in de huizen bleven liggen, en de broeder Navo landen geen poot uitstaken.
Ja, dat vonden we allemaalquote:Maar wel wenen om een man op een fiets of een bejaard echtpaar. Er was geen enkele hulp voor Lombardije, geen inzamelingsactie, niets, ze zoeken het zelf maar uit vond men hier.
Resumerend: dat er onzuivere elementen in het Ukraense leger zitten, is Zelensky aan te rekenen.quote:Op maandag 11 april 2022 18:10 schreef Za het volgende:
[..]
Dat beeld schetst iemand anders hier als zijnde het zetten van puntjes op de i, en weerspreek ik, met een voorbeeld van hoe hij als enige hulp bood aan Itali, waar er 700 doden per dag vielen indertijd, en de lijken gewoon in de huizen bleven liggen, en de broeder Navo landen geen poot uitstaken.
Maar wel wenen om een man op een fiets of een bejaard echtpaar. Er was geen enkele hulp voor Lombardije, geen inzamelingsactie, niets, ze zoeken het zelf maar uit vond men hier.
Je hebt iets in handen, of controle over, dat is even 0,quote:Op maandag 11 april 2022 16:54 schreef Za het volgende:
en de controle over de kerncentrakes in handen,
Deze User is de grootste wappie die ik ooit heb gezien. Of het is Baudet zelf maar dat zal toch niet.quote:Op maandag 11 april 2022 18:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je hebt iets in handen, of controle over, dat is even 0,
1 Vertelde ik je meteen al dat kerncentrales tijdens oorlog in handen hebben een risico is, geen asset ofzo, want jij mag ze dan veilig houden, gaat het mis heb JIJ een probleem met de wereld,
2 zijn ze ondertussen na een maand kamperen en graven in the Red Forrestlekker opgerot uit Chernobyl.
3 Maar jij trekt gewoon de vermeende doelen uit je reet waar we bij staan is het niet
4 Ik praat tegen een wappie muur h?
Zelensky heeft bloed aan zijn handen want hij had al lang de oorlog kunnen stoppen maar doet dat niet waardoor dagelijks mensen sterven.quote:Op maandag 11 april 2022 18:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Resumerend: dat er onzuivere elementen in het Ukraense leger zitten, is Zelensky aan te rekenen.
Dat Russische soldaten zich als beesten gedragen, en wel vrouwen en kinderen verkrachten en burgers vermoorden op allerlei manieren valt Putin echter niet aan te rekenen.
Dit is meten met twee maten in optima forma.
quote:
In de herhaling..en waar dan?quote:Op maandag 11 april 2022 18:31 schreef polderturk het volgende:
Weer een kolonne aan Russische legervoertuigen vernietigd.
[ twitter ]
Hier heb ik je ook vaker mee zien komen.quote:Op maandag 11 april 2022 17:49 schreef Za het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad het doel van Poetin, en ook exact wat ik bedoelde.
Houd toch op met dat theatrale gezang.
Maar gezien dat je ding is:
Rusland is het enige land ter wereld dat artsen, verpleegkundigen, militairen, beschermingsmaterialen etc naar Lombardije stuurde, ellenlange colonnes en vliegtuigen, terwijl de rest van Europa geen poot uitstak tijdens de grootste en meest afgrijzelijke humanitaire ramp die covid in Europa veroorzaakt heeft.
En de rest van Europa deed niets.
Koekoekquote:Op maandag 11 april 2022 18:10 schreef Za het volgende:
[..]
Is het feit dat hij momenteel Oekrane is binnengevallen niet erg genoeg?quote:Op maandag 11 april 2022 18:39 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik denk dat de Baltische Staten zich zorgen moeten maken. Ik heb gehoord dat Putin een oud vrouwtje heeft helpen oversteken, dat moet toch voldoende compensatie zijn voor een inval met aansluitende genocide daar.
Deze van 7 mei 2020 negeer je gemakshalve?quote:
quote:Op maandag 11 april 2022 18:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Lol! Je bedoelt die poging tot spionage waar de Italianen voortijdig een eind aan maakten?
[ twitter ]
[..]
We hebben geleerd dat verpleegsters naar Lombardije daar voldoende compensatie voor heeft opgeleverdquote:Op maandag 11 april 2022 18:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Is het feit dat hij momenteel Oekrane is binnengevallen niet erg genoeg?
Holy fuck nu zie ik het... Duitsland heeft ons IC bedden geleend.. en nu zijn ze daar defensie een enorme boost aan het geven... Rusland is de afleiding voor poging twee tot een derde rijk..quote:Op maandag 11 april 2022 18:53 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
We hebben geleerd dat verpleegsters naar Lombardije daar voldoende compensatie voor heeft opgeleverd
En de Duitse Luftwaffe die allerlei Italianen naar Duitse ziekenhuizen gevlogen heeft.quote:Op maandag 11 april 2022 18:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Deze van 7 mei 2020 negeer je gemakshalve?
[..]
Die artsen en verpleegkundigen waren feitelijk spionnen volgens een Bulgaarse bron?quote:Op maandag 11 april 2022 18:48 schreef miss_sly het volgende:
Deze van 7 mei 2020 negeer je gemakshalve?
Ga je nog uitleggen wat verpleegsters in Itali met het binnenvallen van Oekrane te maken heeft? Of blijft dit de zoveelste kut/Dirk analogie?quote:Op maandag 11 april 2022 19:04 schreef Za het volgende:
[..]
Die artsen en verpleegkundigen waren feitelijk spionnen volgens een Bulgaarse bron?
Klinkt heel geloofwaardig. Goede tweet.
Je zult maar mod zijn in dit topic en dit gezeik steeds moeten moederen.quote:Op maandag 11 april 2022 19:07 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ga je nog uitleggen wat verpleegsters in Itali met het binnenvallen van Oekrane te maken heeft? Of blijft dit de zoveelste kut/Dirk analogie?
6 patinten maarliefst.quote:Op maandag 11 april 2022 19:01 schreef capricia het volgende:
En de Duitse Luftwaffe die allerlei Italianen naar Duitse ziekenhuizen gevlogen heeft.
Niet 1 keer..maar zo vaak.
Lekker alles negeren.
[ twitter ]
Domme vraagquote:Op maandag 11 april 2022 19:07 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ga je nog uitleggen wat verpleegsters in Itali met het binnenvallen van Oekrane te maken heeft? Of blijft dit de zoveelste kut/Dirk analogie?
https://www.businessinsid(...)italy-germany-2020-3quote:Op maandag 11 april 2022 19:10 schreef Za het volgende:
[..]
6 patinten maarliefst.
Ze hadden 700 doden per dag, niemand durfde de lijken uit de huizen te halen. Rusland stuurde hele colonnes militairen die ter plekke gingen aanpakken.
Maar dat was een pr stunt, het waren eigenlijk spionnen, enzomeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |