Massamoordenaar.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:27 schreef Caland het volgende:
Toch maar in mijn ééntje met de trein straks, mijn pa rijdt afzonderlijk.
Een heel vak besmetten boeit me dan weer wat minder.
Een lokaal biertoernooi geniet nog meer aanzien. De @Scrummie onder de voetbaltoernooien.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
@:elan heeft ook zin in vanavond zo te lezen!
Klap in het gezicht van @Lenny_Leonard @Nattekat @miss_sly en @trein2000quote:
Begrijpelijk ouwe reus.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van @:lenny_leonard @:nattekat @:miss_sly en @:trein2000
Maar ik ga echt geen kwartfinale europees voetbal missen omdat ik toevallig corona heb.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar ik ga echt geen kwartfinale europees voetbal missen omdat ik toevallig corona heb.
Vuile aso.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Mee eens maat, en ik ben redelijk klachtenvrij inmiddelsquote:Op donderdag 7 april 2022 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Sommige dingen zijn belangrijker dan de levens van 2000 mensen
Blijf je dan niet uit haar buurt? Dat doe ik al jaren bij mijn vriendin.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:39 schreef fetX het volgende:
Mijn vriendin loopt al drie dagen rond met corona. Voorlopig blijft het mij bespaard.![]()
Ter info.
Heeft dat omgangsverbod toch zin gehadquote:Op donderdag 7 april 2022 11:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blijf je dan niet uit haar buurt? Dat doe ik al jaren bij mijn vriendin.
Ik schrik hiervan. Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Rae Allen is overleden.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft dat omgangsverbod toch zin gehad
Netjes opgevoed. Ik loop ook ruim om je moeder heenquote:Op donderdag 7 april 2022 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft dat omgangsverbod toch zin gehad
Dat vond ik echt een kutpersonage.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik ging Googlen kwam ik deze foto tegen.
[ afbeelding ]
Ik denk huh die is toch al 20 jaar dood ofzo.
Daar hebben ze toen die vreselijke CGI-scene voor opgenomen omdat ze tussen 2 seizoenen is overleden![]()
Maar het is dus iemand anders dus eigenlijk is bovenstaande niet zo relevant.
elan ging dus eigenlijk in discussie over zijn eigen mening een klein jaar geledenquote:Op donderdag 7 april 2022 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
@:atypisch zet een berenklem om @:elan heen in het Feyenoord topic.
nee man geniaal juistquote:Op donderdag 7 april 2022 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vond ik echt een kutpersonage.
Welnee, je ziet beren op de weg.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
@:atypisch zet een berenklem om @:elan heen in het Feyenoord topic.
Die uitwedstrijd zat wel wat geluk bij inderdaad bij die 2-2. Maar toen speelde je bijna de gehele pot met 10 man en was Slavia ook niet echt beter eigenlijk.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:11 schreef GGMM het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Feyenoord zo makkelijk wint van Slavia, daar hadden ze toch heel veel moeite/geluk bij in de groepsfase?
Okequote:Op donderdag 7 april 2022 12:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Die uitwedstrijd zat wel wat geluk bij inderdaad bij die 2-2. Maar toen speelde je bijna de gehele pot met 10 man en was Slavia ook niet echt beter eigenlijk.
Thuis vond ik Feyenoord de eerste helft een heel stuk beter. Tweede helft zakte dat wel weg.
En Slavia mist 3 belangrijke spelers waarvan 2 achterin.
Wordt een pittig wedstrijdje. Hier kun je er zomaar met 5-0 afvliegen als Schmidt het weer eens in zijn bol haalt om iets vreemds te doen. Daarnaast weet ik niet of het verlies van Guti zomaar op te vangen is. Die buffelt toch wel enorm.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 12:16 schreef MC-M het volgende:
Ik ga kei-hard juichen voor Feyenoord en PSV vanavond.
Dan weten jullie dat alvast.
Omdat ze een half elftal missen.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:11 schreef GGMM het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Feyenoord zo makkelijk wint van Slavia, daar hadden ze toch heel veel moeite/geluk bij in de groepsfase?
quote:Op donderdag 7 april 2022 12:16 schreef MC-M het volgende:
Ik ga kei-hard juichen voor Feyenoord en PSV vanavond.
Dan weten jullie dat alvast.
Ik heb eigenlijk liever dat Heracles degradeert. Zou jij je post aan willen passen?quote:
Ja gelijk gedaanquote:Op donderdag 7 april 2022 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever dat Heracles degradeert. Zou jij je post aan willen passen?
Die vond ik rete-irritant in the Sopranos.quote:
Dank je makker!quote:
NAC uiteraard. Die fans zijn uniek. Ook al gaat het nog zo slecht, ze zitten er weer met 18.000. En schreeuwen en zingen dat ze doen. En lekker bier drinken. Als de bierpompen maar draaien is het altijd gezellig in Breda. Sjoerd Mossou met een blad bier in de hand, cult!quote:Op donderdag 7 april 2022 12:38 schreef MC-M het volgende:
[..]
Als je MOET kiezen wie je liever behoudt in het vaderlandse voetbal: Willem II of NAC.
Dat lijkt me geen act. Die jongen heeft zijn hart en ziel verpand aan de tricolores.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NAC uiteraard. Die fans zijn uniek. Ook al gaat het nog zo slecht, ze zitten er weer met 18.000. En schreeuwen en zingen dat ze doen. En lekker bier drinken. Als de bierpompen maar draaien is het altijd gezellig in Breda. Sjoerd Mossou met een blad bier in de hand, cult!
Nee Willem 2 natuurlijk, ik heb weinig tegen Willem 2. Alleen die act van Lenny is wat irritant.
Ik bedoel de juich act tegen Nederlandse clubs in Europa.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen act. Die jongen heeft zijn hart en ziel verpand aan de tricolores.
Die komt van @PSVCL die beweerde dat je alleen een ECHTE supporter kunt zijn van je club als je je ‘concurrent’ Europees ook nederlagen toewenst (lol)quote:Op donderdag 7 april 2022 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik bedoel de juich act tegen Nederlandse clubs in Europa.
quote:Op donderdag 7 april 2022 13:09 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Een uurtje later zodat we niet met Scrummie hoeven te lunchen
Op herman of op die roze lap in zijn mond?quote:Op donderdag 7 april 2022 13:16 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk bijt je op je tong tijdens je lunch.
Ja.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op herman of op die roze lap in zijn mond?
Het is ook roze tot licht rood zie ik nu. (ik heb dit opgezocht want ik ben deels kleurenblind)quote:Op donderdag 7 april 2022 13:18 schreef GGMM het volgende:
Edit gezien maar niet boeiend genoeg om heisa te maken
Ik zal ook even mijn ongevraagde mening geven.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:38 schreef MC-M het volgende:
[..]
Als je MOET kiezen wie je liever behoudt in het vaderlandse voetbal: Willem II of NAC.
Echt niemand boeit dit.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zal ook even mijn ongevraagde mening geven.
Ik kies voor Willem II.
Ter info.
Oh echt dat heb ik nooit geweten wat een leuk feitjequote:Op donderdag 7 april 2022 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is ook roze tot licht rood zie ik nu. (ik heb dit opgezocht want ik ben deels kleurenblind)
Hoeft niet zoquote:Op donderdag 7 april 2022 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zal ook even mijn ongevraagde mening geven.
Niet zo boeiend als champions ofzo idd.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:18 schreef GGMM het volgende:
Edit gezien maar niet boeiend genoeg om heisa te maken
Wat een leuk weetje. Wij moesten op de basisschool van die oefeningen doen om dit te testen (met ouders erbij) en mijn moeder werd toen woedend omdat ze dacht dat ik een act opvoerde en vroeg mij meerdere malen 'om niet zo debiel te doen'. Ik kon hierdoor ook vrij veel beroepen niet uitvoeren.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh echt dat heb ik nooit geweten wat een leuk feitje
Vroeger had ik een vriend (nu inmiddels niet meer) die kleurenblind was en die zag het verschil tussen groen en rood niet, dus in een videogame waarbij je de deur alleen kon openen als het licht erboven groen werd zat hij altijd te kutten
Leuke anekdote
Ik heb er weinig last van eigenlijk.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:22 schreef GGMM het volgende:
Je hebt ook van die dure brillen tegenwoordig om dat op te lossen
Alhoewel dat het geld misschien niet waard is als je maar deels kleurenblind bent.
Dan zou ik die bril niet kopenquote:Op donderdag 7 april 2022 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er weinig last van eigenlijk.
quote:Op donderdag 7 april 2022 13:24 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel het wel interessant is om te zien hoe normale mensen de wereld zien
Als jijzelf FA bent van een forum vol geschifte figuren moet je ook niet uit de hoogte doen. Desnoods kan je ook weer als een mongool posten dat je een pakketje krijgt, dat je in vage zin gesport hebt, dat je dit of dat hebt gedaan. Zeur dan ook niet over andere users.quote:
Eens.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat Stijn niet meer zo vaak boos wordt, ik hou van zijn terechtwijzingen.
Ik hoop wel dat je meepost in het CFL topic.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:30 schreef GGMM het volgende:
Ik wil vanaf vandaag weer gaan sporten, maar ik heb een maandje niks gedaan dus dat wordt geen uurtje ben ik bang.
Ik hou jullie wel even op de hoogte
quote:Op donderdag 7 april 2022 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je meepost in het CFL topic.
Ik ga m'n best doen!quote:Op donderdag 7 april 2022 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je meepost in het CFL topic.
Succes maat.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:30 schreef GGMM het volgende:
Ik wil vanaf vandaag weer gaan sporten, maar ik heb een maandje niks gedaan dus dat wordt geen uurtje ben ik bang.
Gewoon rustig opbouwen, moest ik ook toen de sportscholen weer open waren na 6 weken (en corona gehad toen dus dat maakte het nog iets shittier)quote:Op donderdag 7 april 2022 13:30 schreef GGMM het volgende:
Is de achternaam Poepjes normaal in Friesland? Ik kom hem met enige regelmaat tegen namelijk.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
Het is ontzettend hondenweer hier. Ik hou jullie op de hoogte.
Normaal is een groot woord maar je heurt het wel zo nu en dan ja.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is de achternaam Poepjes normaal in Friesland? Ik kom hem met enige regelmaat tegen namelijk.
quote:Op donderdag 7 april 2022 13:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Normaal is een groot woord maar je heurt het wel zo nu en dan ja.
Ik kom hem inderdaad met name tegen in de Fryske Marren.quote:Nederland
In Nederland kwam de naam in 2007 281 keer voor. De grootste concentratie woonde toen in Lemsterland met 0,339% van de bevolking daar. Het is een van de weinige Nederlandse achternamen die sinds 1947 significant in aantal naamdragers is afgenomen, te wijten aan naamswijzigingen of het expres niet doorgeven van de naam.
Er is dus iemand die heet Schotanus - Poepjes. Daar zou ik me zeer zeker niet voor schamen.quote:Oorsprong
Het Meertens Instituut geeft twee mogelijke verklaringen voor het ontstaan van de naam. De eerste verklaring is dat de achternaam een patroniem is op basis van de voornaam Poppe, met als vleivorm Poepje.
Een tweede mogelijkheid is dat de naam aangenomen is door een familie die afstamt van Duitse loonarbeiders. Duitse loonarbeiders werden vaak Poepen genoemd, een verbastering van het Duitse Buben.
Dat is een mythe.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:56 schreef GGMM het volgende:
Waren dat mensen die rebels waren toen je een achternaam moest verzinnen ofzo? En bij zichzelf dachten wat een onzin ik noem mezelf lekker poepjes?
Bedankt, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is een mythe.
De eerste verklaring is dat de achternaam een patroniem is op basis van de voornaam Poppe, met als vleivorm Poepje.
Een tweede mogelijkheid is dat de naam aangenomen is door een familie die afstamt van Duitse loonarbeiders. Duitse loonarbeiders werden vaak Poepen genoemd, een verbastering van het Duitse Buben.[3]
Naammythe van Napoleon
Vaak geldt Poepjes samen met de achternaam Naaktgeboren als schoolvoorbeeld van de zogenaamde verplichte naamsaanneming van Napoleon Bonaparte, beter bekend als de naammythe van Napoleon. Mensen zouden volgens de hardnekkige roddel de spot willen drijven met Napoleons beleid door een absurde naam aan te nemen. Dit is echter nooit gebeurd. Vreemde of bespottelijke namen hebben meestal een logische verklaring en zijn te traceren ver voor de Franse tijd.[4]
Sterkte maatquote:Op donderdag 7 april 2022 14:35 schreef Caland het volgende:
Ik ben momenteel in Tilburg @:lenny_leonard
Niet mijn probleem. Ik ben er namelijk niet.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:35 schreef Caland het volgende:
Wist je al dat Napoleon eigenlijk niet zo klein was?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een mythe was dus ik heb ook weer wat geleerd!
Voor je persoonlijke problemen verwijs ik je naar R&P.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb even extra gehoest toen de wagondeuren open stondenquote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Ik ben er namelijk niet.
Ik was er vanochtend nog wel, dus dit komt ERG dichtbij.
Lengte: 1,68 mquote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wist je al dat Napoleon eigenlijk niet zo klein was?
Moet jij weten. Ik kom niet op het station. Het openbaar vervoer is voor paupers.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb even extra gehoest toen de wagondeuren open stonden
1,68 is vrij klein, ook voor die tijd toch?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Marlon Brando en Humphrey Bogard ook niet. Lijkt me wel kut als je race talent hebt en 2 meter bent.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien kun je daar ook moderator worden (lol)quote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor je persoonlijke problemen verwijs ik je naar R&P.
Dictators zijn klein of dik.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1,68 is vrij klein, ook voor die tijd toch?
Edit; oh je hebt gelijk.
Het grappige is dat Napoleon waarschijnlijk helemaal niet zo klein was. Hij was waarschijnlijk ongeveer 1 meter 70. Dat is voor deze tijd inderdaad wel aan de kleine kant. Zeker in Nederland zijn mannen tegenwoordig veel groter. De gemiddelde man is hier 1 meter 83. Maar als we Napoleon vergelijken met zijn tijdgenoten, blijkt hij helemaal niet klein te zijn geweest. In Frankrijk waren mannen rond 1800 gemiddeld ongeveer 1 meter 64, dus eigenlijk was Napoleon zelfs best groot. Als je het zou omrekenen naar vandaag, dan zou Napoleon ongeveer 1 meter 90 zijn.
Ik win altijd met Triviant.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi dat ik je ook nog iets heb kunnen leren. Als je nog meer leuke feitjes wil, dan kun je @:kingroland een DM sturen.
Wel bijzonder dat je dan nog het Napoleoncomplex hebt. Maar ik leer graag van je.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi dat ik je ook nog iets heb kunnen leren. Als je nog meer leuke feitjes wil, dan kun je @:kingroland een DM sturen.
LOL is te weinig. Ik schater.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets moet je ook tegen anderen spelen.
Ik ben met mijn 30 cm in de broek dus gewoon een voorloperquote:Op donderdag 7 april 2022 15:11 schreef GGMM het volgende:
Dus over 200 jaar zijn mannen gemiddeld 2 meter 20
Erg interessant.
18:45 Feyenoordquote:Op donderdag 7 april 2022 15:09 schreef tong80 het volgende:
Hoe laat begint de Tweede Divisie van het Europese voetbal?
iPhone 13 Pro Plus of wat?quote:Op donderdag 7 april 2022 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben met mijn 30 cm in de broek dus gewoon een voorloper
Ik heb hier geen zin in.quote:
Volgend jaar weerquote:Op donderdag 7 april 2022 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou willen dat Ajax nog Europees speelde.
Natuurlijk joh.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgend jaar weer
Hopelijk wel gewoon CL
Switch + Playstation 4quote:Op donderdag 7 april 2022 15:18 schreef Buitendam het volgende:
Ik weet nog steeds niet op welke console je speelt @:GGMM
Je hebt me overtuigd. Superveel zin in!quote:Op donderdag 7 april 2022 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je maakt maar zin. De Conference League is een feestje!
Ik heb mijn mening zojuist bijgesteld nadat ik geconfronteerd werd met een aantal ijzersterke argumenten.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet
Ik vind de Conference League juist hartstikke leuk
Ik wel. Lekker europacup sfeertje.quote:
Nee joh. Die gast heeft nergens zin in.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je maakt maar zin. De Conference League is een feestje!
Ik weet dat je het niet aan mij vraagt, maar ik heb een Switch, een PS4, een Xbox One en een Series X. Helaas wordt op alle vier niet heel veel gespeeld. De Switch heb ik voor de kinderen gekocht. De PS4 tijdens een ziekbed (omdat ik TLOU wou spelen). De Xbox One heb (2x) gewonnen tijdens een Microsoft event en de Series X heb ik - in een opwelling - gekocht toen die man bij de Mediamarkt zei dat het zeldzaam was dat ze er een op voorraad hadden.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een PS4? Ik dacht dat je alleen Switch had.
In Breda kun je gelukkig overal bier kopen.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:24 schreef Caland het volgende:
Ik had het ingecalculeerd op vier halve liters maar die waren op in Breda uiteraard @:maxi-mus
Daar gaan we weerquote:Op donderdag 7 april 2022 15:18 schreef Buitendam het volgende:
Ik weet nog steeds niet op welke console je speelt @:GGMM
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 7 april 2022 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee joh. Die gast heeft nergens zin in.
Netjes. Ik zou ook wel een Series X willen, maar daar heb je geen Demons Souls op, dus daarom liever een PS5. From SoftwareGoden.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet aan mij vraagt, maar ik heb een Switch, een PS4, een Xbox One en een Series X. Helaas wordt op alle vier niet heel veel gespeeld. De Switch heb ik voor de kinderen gekocht. De PS4 tijdens een ziekbed (omdat ik TLOU wou spelen). De Xbox One heb (2x) gewonnen tijdens een Microsoft event en de Series X heb ik - in een opwelling - gekocht toen die man bij de Mediamarkt zei dat het zeldzaam was dat ze er een op voorraad hadden.
Slechte timing maat. Uit Amsterdam had ik altijd ingecalculeerd de tijd dat we in Utrecht stopten om in te slaan. Ben ik niet van je gewend.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:24 schreef Caland het volgende:
Ik had het ingecalculeerd op vier halve liters maar die waren op in Breda uiteraard @:maxi-mus
Dit dus. Zo ontzettend saai in een leuke SCquote:Op donderdag 7 april 2022 15:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet aan mij vraagt, maar ik heb een Switch, een PS4, een Xbox One en een Series X. Helaas wordt op alle vier niet heel veel gespeeld. De Switch heb ik voor de kinderen gekocht. De PS4 tijdens een ziekbed (omdat ik TLOU wou spelen). De Xbox One heb (2x) gewonnen tijdens een Microsoft event en de Series X heb ik - in een opwelling - gekocht toen die man bij de Mediamarkt zei dat het zeldzaam was dat ze er een op voorraad hadden.
Ja een stoptrein heeft blijkbaar als kenmerk dat er nauwelijks wordt stilgestaan. Maar ben al bijna in Dordtquote:Op donderdag 7 april 2022 15:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slechte timing maat. Uit Amsterdam had ik altijd ingecalculeerd de tijd dat we in Utrecht stopten om in te slaan. Ben ik niet van je gewend.
Als ik game, dan game ik om te ontspannen. Dat soort extreem moeilijke games zijn aan mij niet besteed.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Netjes. Ik zou ook wel een Series X willen, maar daar heb je geen Demons Souls op, dus daarom liever een PS5. From SoftwareGoden.
Jouw reacties op al mijn postsquote:
Ik heb van m'n broertje een Playstation 4 gekregen twee weken geledenquote:Op donderdag 7 april 2022 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een PS4? Ik dacht dat je alleen Switch had.
De voldoening als je na anderhalve dag een baas hebt verslagen bohhhhhhquote:Op donderdag 7 april 2022 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ik game, dan game ik om te ontspannen. Dat soort extreem moeilijke games zijn aan mij niet besteed.
Wat heb ik je nu weer misdaan? Is dit omdat ik je pas corrigeerde omdat jij meende dat Denis Law, Dennis Law heette? (quote:Op donderdag 7 april 2022 15:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Zo ontzettend saai in een leuke SC
Wat een baasjequote:Op donderdag 7 april 2022 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb van m'n broertje een Playstation 4 gekregen twee weken geleden
Ik zou het heel even nakijken als ik jou was. Van mij nooit een onvertogen woord. Ik ben een allemansvriend.quote:
Dat vind ik juist cool. Daarna weer eens. En vandaag nog. Maar laat maar.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat heb ik je nu weer misdaan? Is dit omdat ik je pas corrigeerde omdat jij meende dat Denis Law, Dennis Law heette? ()
Je hebt echt de verkeerde voor hoor. Maakt niet uit verder.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist cool. Daarna weer eens. En vandaag nog. Maar laat maar.
Als dat zo is duizend keer excuses. Hoop dat je ze accepteert.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt echt de verkeerde voor hoor. Maakt niet uit verder.
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als dat zo is duizend keer excuses. Hoop dat je ze accepteert.
Verbaast mij niks.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:23 schreef Caland het volgende:
Ik had geen zin in gedoe en moet in Lombardijen zijn dus heb maar de stoptrein van Nijmegen naar Dordt gepakt maar tering, dan krijg je wel echt elke uithoek van Nederland te zien he
Ter info
Ouwe vent. Had je toch gelijk, @Coco!quote:Lombardijen is een wijk in Rotterdam in het stadsdeel IJsselmonde. De wijk werd begin jaren 60 gebouwd als zelfstandige stadswijk en is sinds 1991 onderdeel van de deelgemeente IJsselmonde. In Lombardijen wonen ruim 14.000 mensen, van wie meer dan de helft alleenstaand en/of 50-plus is.
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:35 schreef MC-M het volgende:
[..]
Verbaast mij niks.
[..]
Ouwe vent. Had je toch gelijk, @:coco!
bannenquote:Op donderdag 7 april 2022 15:41 schreef GGMM het volgende:
Eén van mijn collega's klaagt nu dat de bannen op zijn haha
Bannen?quote:Op donderdag 7 april 2022 15:41 schreef GGMM het volgende:
@yvonne?quote:Op donderdag 7 april 2022 15:41 schreef GGMM het volgende:
Hahahaha dom varken.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:41 schreef GGMM het volgende:
Altijd gezellig met oom Evertquote:Op donderdag 7 april 2022 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #173 presenteer ik vandaag foto #34:
[ afbeelding ]
Heel apart
Ik ben die gozer inmiddels alweer spuugzat ja.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:56 schreef GGMM het volgende:
De vriendschap tussen @:pietjepuk en @:maxi-mus heeft niet lang geduurd.
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
En ik heb al 2 vrienden op FOK! dus drie relaties bijhouden vond ik ook een hoop werk.
@Scrummie probeerde het ook even met hem, dat vond ik wel erg lief.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:56 schreef GGMM het volgende:
De vriendschap tussen @:pietjepuk en @:maxi-mus heeft niet lang geduurd.
Hij doet wel z'n best.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:scrummie probeerde het ook even met hem, dat vond ik wel erg lief.
Shoarmaschotel, bord op schoot genot straks.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Lasagne zalmquote:Op donderdag 7 april 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ShoarmaGenotquote:Op donderdag 7 april 2022 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Shoarmaschotel, bord op schoot genot straks.
quote:
IK OOK!quote:Op donderdag 7 april 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien kun je daar ook moderator worden (lol)
Ik las daar net even wat de mening was van de Feyenoorders, je hebt nu wel een maand rust verdiend!quote:Op donderdag 7 april 2022 19:39 schreef onlogisch het volgende:
Werk verricht in het Feyenoord topic.
@:AFCNiels
Dit kan je woordle van vandaag verklarenquote:Op donderdag 7 april 2022 19:38 schreef MC-M het volgende:
U bent getest op 07 april 2022.
De uitslag van de test is positief. Dat betekent dat u corona heeft.
@:Caland JAAAAAAAAAAA
Femke Halsema heeft ook corona te pakken gekregen, ik had het haar 2 weken geleden toegewenst, maar jou niet.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:38 schreef MC-M het volgende:
U bent getest op 07 april 2022.
De uitslag van de test is positief. Dat betekent dat u corona heeft.
@:Caland JAAAAAAAAAAA
Bedankt maat.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Femke Halsema heeft ook corona te pakken gekregen, ik had het haar 2 weken geleden toegwenst, maar jou niet.
Sterkte
Ik heb mijn ongelijk toch al toegegeven? Beetje flauwquote:Op donderdag 7 april 2022 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moest gister ook weer even aan deze opmerking denken trouwens;
[..]
Mijn favoriete teek dit jaar.
Oh ja, dat is waar. Ik zal het niet meer doen Pico.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb mijn ongelijk toch al toegegeven? Beetje flauw
Heb ik deze post geschreven? Wat geweldig. Alweer in mei 2020 merk ik.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als jijzelf FA bent van een forum vol geschifte figuren moet je ook niet uit de hoogte doen. Desnoods kan je ook weer als een mongool posten dat je een pakketje krijgt, dat je in vage zin gesport hebt, dat je dit of dat hebt gedaan. Zeur dan ook niet over andere users.
@:el-stinho
Eerste klas, ja?quote:Op donderdag 7 april 2022 23:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna thuis. Wat een KUTavond
Altijd, heb een vrij reizen kaart.quote:
even opgezochtquote:Op donderdag 7 april 2022 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd, heb een vrij reizen kaart.
In Nederland alleen helaas
Ja ik ga er toch niet zelf voor betalenquote:Op donderdag 7 april 2022 23:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
even opgezocht
dure dingen, van de zaak zeker?
Weet je wie ook niet voor de trein betaalde?quote:Op donderdag 7 april 2022 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ga er toch niet zelf voor betalen
Je vroeg er zelf om dat het de volgende keer spannend zou blijven.quote:Op donderdag 7 april 2022 23:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna thuis. Wat een KUTavond
Akwasi?quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet je wie ook niet voor de trein betaalde?
dat wil ik ook als ik voor de big 4 ga werkenquote:Op donderdag 7 april 2022 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd, heb een vrij reizen kaart.
In Nederland alleen helaas
Geen darkmode.quote:Op vrijdag 8 april 2022 07:11 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle6 89 6/6
⬜⬜🟨⬜⬜⬜
⬜🟨⬜🟨🟨⬜
🟨⬜⬜🟨⬜🟨
⬜⬜⬜🟨🟨🟨
🟩⬜⬜🟩⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Vermoeden van corona
Had al met al wel beter gekund
Goede redding nog
Vrijdag was bij ons vaak een drukke dag, je kan altijd het beste rond 12-2 uur bellen. Tip voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:41 schreef onlogisch het volgende:
Ik hang al 50 minuten aan de lijn bij een klantenservice.
Ik begin woedend te worden
klagen via twitter werkt vaak beterquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:41 schreef onlogisch het volgende:
Ik hang al 50 minuten aan de lijn bij een klantenservice.
Ik begin woedend te worden
zijn dat de rustigste tijden ja?quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijdag was bij ons vaak een drukke dag, je kan altijd het beste rond 12-2 uur bellen. Tip voor de volgende keer.
Ja, of als ze net open zijn (wel echt maar een kwartiertje vaak) en rond het avondeten. 18:00-19:00. Zaterdag was meestal ook rustig.quote:
Waar heb je hulp bij nodig?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:02 schreef onlogisch het volgende:
Met al die tips van @:maxi-mus voel ik me nu echt een smerig kuddedier
zijn we ookquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:02 schreef onlogisch het volgende:
Met al die tips van @:maxi-mus voel ik me nu echt een smerig kuddedier
Erg vervelend. Waar gaat de reis heen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een vakantieboeking is niet helemaal lekker gelopen
Spanje (hopelijk, lol)quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg vervelend. Waar gaat de reis heen?
Dat verbaast mij niets. Proleet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit geweest. Wel Llorret. Dat was genieten
@jancees @doublepainquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand.
Ik vond er niks aan begin jaren 80quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit geweest. Wel Llorret. Dat was genieten
@Karinaquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand.
Dit verbaast mij niets.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb daar een keer flinke klappen gehad
(lol)
Goh.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
(lol)
Erg mooiquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
(lol)
Dat zal je wel verdiend hebben danquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
(lol)
Welverdiende like gezet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
(lol)
Zal hem vanavond even kijkenquote:
Bedankt voor me helpen herinneren, volgende week gaan we verder met de rechtszaak.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
(lol)
ik kwam er gelukkig vanaf met wat hechtingen en een nachtje ijs op mijn gezichtquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bedankt voor me helpen herinneren, volgende week gaan we verder met de rechtszaak.
RamboDirk in NWS / Zwaar mishandelde Carlo op Mallorca overleden #13 rip Carlo
Zitten die lui nu nog altijd vast of hebben ze alles in voorarrest mogen afwachten?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bedankt voor me helpen herinneren, volgende week gaan we verder met de rechtszaak.
RamboDirk in NWS / Zwaar mishandelde Carlo op Mallorca overleden #13 rip Carlo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt geduld. Vertrek je morgen ofzo?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:38 schreef onlogisch het volgende:
Overigens ben ik nu als eerst volgende aan de beurt!
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zitten die lui nu nog altijd vast of hebben ze alles in voorarrest mogen afwachten?Alleen Sanil zit nog vast, helaas. Erg jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ETHquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij doet ook alleen nog even ethereum shillen, erg jammer
Aanhouder wint Dirkiequote:Op vrijdag 8 april 2022 11:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jij hebt geduld. Vertrek je morgen ofzo?
Dit is eerder gepost. Wel benieuwd naar de gedachtegang hierover van de Ligt. Ik vind hem eigenlijk niet zo'n type.quote:
Wel grappig dat niemand heeft durven zeggen dat ie op een SS’er lijkt op dat schilderijquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is eerder gepost. Wel benieuwd naar de gedachtegang hierover van de Ligt. Ik vind hem eigenlijk niet zo'n type.
ja je bent echt de eerstequote:Op vrijdag 8 april 2022 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel grappig dat niemand heeft durven zeggen dat ie op een SS’er lijkt op dat schilderij
inclusief brussel?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:49 schreef RamboDirk het volgende:
Het is te hopen dat Matthijs nooit de politiek in gaat. Dan moeten we straks Belgie veroveren onder zijn bewind.....
Mijn gifje van Il Duce was niet onbewust.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel grappig dat niemand heeft durven zeggen dat ie op een SS’er lijkt op dat schilderij
Zijn vriendin is een wappie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is eerder gepost. Wel benieuwd naar de gedachtegang hierover van de Ligt. Ik vind hem eigenlijk niet zo'n type.
Na de genocide en zuivering zal dat een prima bourgondische verblijfplaats worden voor het Arische ras.quote:
Van die moederhart types.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat zijn eigenlijk al die voetbalvrouwen met teveel vrije tijd.
Dan was jij dus de eerste.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn gifje van Il Duce was niet onbewust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wie ook van honden hield?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet je wie ook van honden hield?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |