Wist je al dat Napoleon eigenlijk niet zo klein was?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een mythe was dus ik heb ook weer wat geleerd!
Voor je persoonlijke problemen verwijs ik je naar R&P.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:35 schreef Caland het volgende:
Ik ben momenteel in Tilburg @:lenny_leonard
Ik heb even extra gehoest toen de wagondeuren open stondenquote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Ik ben er namelijk niet.
Ik was er vanochtend nog wel, dus dit komt ERG dichtbij.
Lengte: 1,68 mquote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wist je al dat Napoleon eigenlijk niet zo klein was?
Moet jij weten. Ik kom niet op het station. Het openbaar vervoer is voor paupers.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb even extra gehoest toen de wagondeuren open stonden
1,68 is vrij klein, ook voor die tijd toch?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Marlon Brando en Humphrey Bogard ook niet. Lijkt me wel kut als je race talent hebt en 2 meter bent.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien kun je daar ook moderator worden (lol)quote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor je persoonlijke problemen verwijs ik je naar R&P.
Dictators zijn klein of dik.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1,68 is vrij klein, ook voor die tijd toch?
Edit; oh je hebt gelijk.
Het grappige is dat Napoleon waarschijnlijk helemaal niet zo klein was. Hij was waarschijnlijk ongeveer 1 meter 70. Dat is voor deze tijd inderdaad wel aan de kleine kant. Zeker in Nederland zijn mannen tegenwoordig veel groter. De gemiddelde man is hier 1 meter 83. Maar als we Napoleon vergelijken met zijn tijdgenoten, blijkt hij helemaal niet klein te zijn geweest. In Frankrijk waren mannen rond 1800 gemiddeld ongeveer 1 meter 64, dus eigenlijk was Napoleon zelfs best groot. Als je het zou omrekenen naar vandaag, dan zou Napoleon ongeveer 1 meter 90 zijn.
Ik win altijd met Triviant.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi dat ik je ook nog iets heb kunnen leren. Als je nog meer leuke feitjes wil, dan kun je @:kingroland een DM sturen.
Wel bijzonder dat je dan nog het Napoleoncomplex hebt. Maar ik leer graag van je.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi dat ik je ook nog iets heb kunnen leren. Als je nog meer leuke feitjes wil, dan kun je @:kingroland een DM sturen.
LOL is te weinig. Ik schater.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets moet je ook tegen anderen spelen.
Ik ben met mijn 30 cm in de broek dus gewoon een voorloperquote:Op donderdag 7 april 2022 15:11 schreef GGMM het volgende:
Dus over 200 jaar zijn mannen gemiddeld 2 meter 20
Erg interessant.
18:45 Feyenoordquote:Op donderdag 7 april 2022 15:09 schreef tong80 het volgende:
Hoe laat begint de Tweede Divisie van het Europese voetbal?
iPhone 13 Pro Plus of wat?quote:Op donderdag 7 april 2022 15:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben met mijn 30 cm in de broek dus gewoon een voorloper
Ik heb hier geen zin in.quote:
Volgend jaar weerquote:Op donderdag 7 april 2022 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou willen dat Ajax nog Europees speelde.
Natuurlijk joh.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgend jaar weer
Hopelijk wel gewoon CL
Switch + Playstation 4quote:Op donderdag 7 april 2022 15:18 schreef Buitendam het volgende:
Ik weet nog steeds niet op welke console je speelt @:GGMM
Je hebt me overtuigd. Superveel zin in!quote:Op donderdag 7 april 2022 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je maakt maar zin. De Conference League is een feestje!
Ik heb mijn mening zojuist bijgesteld nadat ik geconfronteerd werd met een aantal ijzersterke argumenten.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom niet
Ik vind de Conference League juist hartstikke leuk
Ik wel. Lekker europacup sfeertje.quote:
Nee joh. Die gast heeft nergens zin in.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je maakt maar zin. De Conference League is een feestje!
Ik weet dat je het niet aan mij vraagt, maar ik heb een Switch, een PS4, een Xbox One en een Series X. Helaas wordt op alle vier niet heel veel gespeeld. De Switch heb ik voor de kinderen gekocht. De PS4 tijdens een ziekbed (omdat ik TLOU wou spelen). De Xbox One heb (2x) gewonnen tijdens een Microsoft event en de Series X heb ik - in een opwelling - gekocht toen die man bij de Mediamarkt zei dat het zeldzaam was dat ze er een op voorraad hadden.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een PS4? Ik dacht dat je alleen Switch had.
In Breda kun je gelukkig overal bier kopen.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:24 schreef Caland het volgende:
Ik had het ingecalculeerd op vier halve liters maar die waren op in Breda uiteraard @:maxi-mus
Daar gaan we weerquote:Op donderdag 7 april 2022 15:18 schreef Buitendam het volgende:
Ik weet nog steeds niet op welke console je speelt @:GGMM
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 7 april 2022 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee joh. Die gast heeft nergens zin in.
Netjes. Ik zou ook wel een Series X willen, maar daar heb je geen Demons Souls op, dus daarom liever een PS5. From SoftwareGoden.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet aan mij vraagt, maar ik heb een Switch, een PS4, een Xbox One en een Series X. Helaas wordt op alle vier niet heel veel gespeeld. De Switch heb ik voor de kinderen gekocht. De PS4 tijdens een ziekbed (omdat ik TLOU wou spelen). De Xbox One heb (2x) gewonnen tijdens een Microsoft event en de Series X heb ik - in een opwelling - gekocht toen die man bij de Mediamarkt zei dat het zeldzaam was dat ze er een op voorraad hadden.
Slechte timing maat. Uit Amsterdam had ik altijd ingecalculeerd de tijd dat we in Utrecht stopten om in te slaan. Ben ik niet van je gewend.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:24 schreef Caland het volgende:
Ik had het ingecalculeerd op vier halve liters maar die waren op in Breda uiteraard @:maxi-mus
Dit dus. Zo ontzettend saai in een leuke SCquote:Op donderdag 7 april 2022 15:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet aan mij vraagt, maar ik heb een Switch, een PS4, een Xbox One en een Series X. Helaas wordt op alle vier niet heel veel gespeeld. De Switch heb ik voor de kinderen gekocht. De PS4 tijdens een ziekbed (omdat ik TLOU wou spelen). De Xbox One heb (2x) gewonnen tijdens een Microsoft event en de Series X heb ik - in een opwelling - gekocht toen die man bij de Mediamarkt zei dat het zeldzaam was dat ze er een op voorraad hadden.
Ja een stoptrein heeft blijkbaar als kenmerk dat er nauwelijks wordt stilgestaan. Maar ben al bijna in Dordtquote:Op donderdag 7 april 2022 15:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slechte timing maat. Uit Amsterdam had ik altijd ingecalculeerd de tijd dat we in Utrecht stopten om in te slaan. Ben ik niet van je gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |