Wist je al dat Napoleon eigenlijk niet zo klein was?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een mythe was dus ik heb ook weer wat geleerd!
Voor je persoonlijke problemen verwijs ik je naar R&P.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:35 schreef Caland het volgende:
Ik ben momenteel in Tilburg @:lenny_leonard
Ik heb even extra gehoest toen de wagondeuren open stondenquote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Ik ben er namelijk niet.
Ik was er vanochtend nog wel, dus dit komt ERG dichtbij.
Lengte: 1,68 mquote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wist je al dat Napoleon eigenlijk niet zo klein was?
Moet jij weten. Ik kom niet op het station. Het openbaar vervoer is voor paupers.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb even extra gehoest toen de wagondeuren open stonden
1,68 is vrij klein, ook voor die tijd toch?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Marlon Brando en Humphrey Bogard ook niet. Lijkt me wel kut als je race talent hebt en 2 meter bent.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien kun je daar ook moderator worden (lol)quote:Op donderdag 7 april 2022 14:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor je persoonlijke problemen verwijs ik je naar R&P.
Dictators zijn klein of dik.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1,68 is vrij klein, ook voor die tijd toch?
Edit; oh je hebt gelijk.
Het grappige is dat Napoleon waarschijnlijk helemaal niet zo klein was. Hij was waarschijnlijk ongeveer 1 meter 70. Dat is voor deze tijd inderdaad wel aan de kleine kant. Zeker in Nederland zijn mannen tegenwoordig veel groter. De gemiddelde man is hier 1 meter 83. Maar als we Napoleon vergelijken met zijn tijdgenoten, blijkt hij helemaal niet klein te zijn geweest. In Frankrijk waren mannen rond 1800 gemiddeld ongeveer 1 meter 64, dus eigenlijk was Napoleon zelfs best groot. Als je het zou omrekenen naar vandaag, dan zou Napoleon ongeveer 1 meter 90 zijn.
Ik win altijd met Triviant.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi dat ik je ook nog iets heb kunnen leren. Als je nog meer leuke feitjes wil, dan kun je @:kingroland een DM sturen.
Wel bijzonder dat je dan nog het Napoleoncomplex hebt. Maar ik leer graag van je.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi dat ik je ook nog iets heb kunnen leren. Als je nog meer leuke feitjes wil, dan kun je @:kingroland een DM sturen.
LOL is te weinig. Ik schater.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets moet je ook tegen anderen spelen.
Ik ben met mijn 30 cm in de broek dus gewoon een voorloperquote:Op donderdag 7 april 2022 15:11 schreef GGMM het volgende:
Dus over 200 jaar zijn mannen gemiddeld 2 meter 20
Erg interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |