Als ik game, dan game ik om te ontspannen. Dat soort extreem moeilijke games zijn aan mij niet besteed.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Netjes. Ik zou ook wel een Series X willen, maar daar heb je geen Demons Souls op, dus daarom liever een PS5. From SoftwareGoden.
Jouw reacties op al mijn postsquote:
Ik heb van m'n broertje een Playstation 4 gekregen twee weken geledenquote:Op donderdag 7 april 2022 15:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je een PS4? Ik dacht dat je alleen Switch had.
De voldoening als je na anderhalve dag een baas hebt verslagen bohhhhhhquote:Op donderdag 7 april 2022 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als ik game, dan game ik om te ontspannen. Dat soort extreem moeilijke games zijn aan mij niet besteed.
Wat heb ik je nu weer misdaan? Is dit omdat ik je pas corrigeerde omdat jij meende dat Denis Law, Dennis Law heette? (quote:Op donderdag 7 april 2022 15:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit dus. Zo ontzettend saai in een leuke SC
Wat een baasjequote:Op donderdag 7 april 2022 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb van m'n broertje een Playstation 4 gekregen twee weken geleden
Ik zou het heel even nakijken als ik jou was. Van mij nooit een onvertogen woord. Ik ben een allemansvriend.quote:
Dat vind ik juist cool. Daarna weer eens. En vandaag nog. Maar laat maar.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat heb ik je nu weer misdaan? Is dit omdat ik je pas corrigeerde omdat jij meende dat Denis Law, Dennis Law heette? ()
Je hebt echt de verkeerde voor hoor. Maakt niet uit verder.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist cool. Daarna weer eens. En vandaag nog. Maar laat maar.
Als dat zo is duizend keer excuses. Hoop dat je ze accepteert.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt echt de verkeerde voor hoor. Maakt niet uit verder.
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als dat zo is duizend keer excuses. Hoop dat je ze accepteert.
Verbaast mij niks.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:23 schreef Caland het volgende:
Ik had geen zin in gedoe en moet in Lombardijen zijn dus heb maar de stoptrein van Nijmegen naar Dordt gepakt maar tering, dan krijg je wel echt elke uithoek van Nederland te zien he
Ter info
Ouwe vent. Had je toch gelijk, @Coco!quote:Lombardijen is een wijk in Rotterdam in het stadsdeel IJsselmonde. De wijk werd begin jaren 60 gebouwd als zelfstandige stadswijk en is sinds 1991 onderdeel van de deelgemeente IJsselmonde. In Lombardijen wonen ruim 14.000 mensen, van wie meer dan de helft alleenstaand en/of 50-plus is.
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:35 schreef MC-M het volgende:
[..]
Verbaast mij niks.
[..]
Ouwe vent. Had je toch gelijk, @:coco!
bannenquote:Op donderdag 7 april 2022 15:41 schreef GGMM het volgende:
Eén van mijn collega's klaagt nu dat de bannen op zijn haha
Bannen?quote:Op donderdag 7 april 2022 15:41 schreef GGMM het volgende:
Eén van mijn collega's klaagt nu dat de bannen op zijn haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |