Je hebt echt de verkeerde voor hoor. Maakt niet uit verder.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist cool. Daarna weer eens. En vandaag nog. Maar laat maar.
Als dat zo is duizend keer excuses. Hoop dat je ze accepteert.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je hebt echt de verkeerde voor hoor. Maakt niet uit verder.
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als dat zo is duizend keer excuses. Hoop dat je ze accepteert.
Verbaast mij niks.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:23 schreef Caland het volgende:
Ik had geen zin in gedoe en moet in Lombardijen zijn dus heb maar de stoptrein van Nijmegen naar Dordt gepakt maar tering, dan krijg je wel echt elke uithoek van Nederland te zien he
Ter info
Ouwe vent. Had je toch gelijk, @Coco!quote:Lombardijen is een wijk in Rotterdam in het stadsdeel IJsselmonde. De wijk werd begin jaren 60 gebouwd als zelfstandige stadswijk en is sinds 1991 onderdeel van de deelgemeente IJsselmonde. In Lombardijen wonen ruim 14.000 mensen, van wie meer dan de helft alleenstaand en/of 50-plus is.
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:35 schreef MC-M het volgende:
[..]
Verbaast mij niks.
[..]
Ouwe vent. Had je toch gelijk, @:coco!
bannenquote:Op donderdag 7 april 2022 15:41 schreef GGMM het volgende:
Eén van mijn collega's klaagt nu dat de bannen op zijn haha
Bannen?quote:Op donderdag 7 april 2022 15:41 schreef GGMM het volgende:
@yvonne?quote:Op donderdag 7 april 2022 15:41 schreef GGMM het volgende:
Hahahaha dom varken.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:41 schreef GGMM het volgende:

Altijd gezellig met oom Evertquote:Op donderdag 7 april 2022 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #173 presenteer ik vandaag foto #34:
[ afbeelding ]
Heel apart
Ik ben die gozer inmiddels alweer spuugzat ja.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:56 schreef GGMM het volgende:
De vriendschap tussen @:pietjepuk en @:maxi-mus heeft niet lang geduurd.
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
En ik heb al 2 vrienden op FOK! dus drie relaties bijhouden vond ik ook een hoop werk.
@Scrummie probeerde het ook even met hem, dat vond ik wel erg lief.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:56 schreef GGMM het volgende:
De vriendschap tussen @:pietjepuk en @:maxi-mus heeft niet lang geduurd.
Hij doet wel z'n best.quote:Op donderdag 7 april 2022 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:scrummie probeerde het ook even met hem, dat vond ik wel erg lief.
Shoarmaschotel, bord op schoot genot straks.quote:Op donderdag 7 april 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Lasagne zalmquote:Op donderdag 7 april 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ShoarmaGenotquote:Op donderdag 7 april 2022 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Shoarmaschotel, bord op schoot genot straks.
quote:
IK OOK!quote:Op donderdag 7 april 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien kun je daar ook moderator worden (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |