GENOTquote:Op donderdag 7 april 2022 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Als @:caland grapjes maakt moet ik altijd aan @:Poepz0r denken (of hoe heet die gast).
Nee, ik kijk elders. Misschien dat ik bij PSV wel mee kom posten.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan verwacht ik je gezellig op FOK!.
Je dikke hoerenmoeder.quote:Op donderdag 7 april 2022 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die hele provincie Brabant trekt me totaal niet. Altijd zo gênant hoe die mensen praten.
En ze spelen nooit aantrekkelijk voetbal, zoals bijvoorbeeld AJAX dat wel altijd doet.
Bij je pa?quote:Op donderdag 7 april 2022 11:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik kijk elders. Misschien dat ik bij PSV wel mee kom posten.
Scrummie is een nepsupporter, dat wist je toch wel.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ga je vanavond ook naar het stadion? @:scrummie
Nee, dat wist ik niet. maar ik denk dat Scrummie doorgaans meer van de wedstrijd ziet dan jij.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Scrummie is een nepsupporter, dat wist je toch wel.
Bedankt maat.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat leuk. Veel plezier ouwe reus. Ik heb er erg veel vertrouwen in trouwens.
De poepzor opmerking heeft er flink ingehakt merk ik.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Scrummie is een nepsupporter, dat wist je toch wel.
quote:Op donderdag 7 april 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. maar ik denk dat Scrummie doorgaans meer van de wedstrijd ziet dan jij.
Dat is dan zijn verlies.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. maar ik denk dat Scrummie doorgaans meer van de wedstrijd ziet dan jij.
Ik heb geen idee wat hier staat, ook vroeg aan de zuip vandaag?quote:
Tel tot tien Tongquote:Op donderdag 7 april 2022 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hier staat, ook vroeg aan de zuip vandaag?
Hij heeft 6-0 voor Feyenoord voorspeld tegen Slavia Praag vanavond.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hier staat, ook vroeg aan de zuip vandaag?
Mijn favoriete teek dit jaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:59 schreef PicoMMP het volgende:
Kroos, Modric, Benzema. Allemaal over de top dertigers
VBL / Tong80's VBL FOK! Dilemma topic deeltje heel veel......quote:Op donderdag 7 april 2022 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
Straks dat debatje met Huug maar even aanslingeren.
Ondanks dat je mij niks vraagt toch ingevuldquote:Op donderdag 7 april 2022 11:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL / Tong80's VBL FOK! Dilemma topic deeltje heel veel......
Leuk! Kees heeft al getekend bij Heerenveen trouwens.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL / Tong80's VBL FOK! Dilemma topic deeltje heel veel......
Oja de welbekende ik ben Ajacied maar.... posts.quote:Op donderdag 7 april 2022 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft 6-0 voor Feyenoord voorspeld tegen Slavia Praag vanavond.
Op zich is dat niet zo heel bijzonder, ware het niet dat hij nog eens Ajacied is.
Dat maakt het wel heel speciaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |