klagen via twitter werkt vaak beterquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:41 schreef onlogisch het volgende:
Ik hang al 50 minuten aan de lijn bij een klantenservice.
Ik begin woedend te worden
zijn dat de rustigste tijden ja?quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrijdag was bij ons vaak een drukke dag, je kan altijd het beste rond 12-2 uur bellen. Tip voor de volgende keer.
Ja, of als ze net open zijn (wel echt maar een kwartiertje vaak) en rond het avondeten. 18:00-19:00. Zaterdag was meestal ook rustig.quote:
Waar heb je hulp bij nodig?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:02 schreef onlogisch het volgende:
Met al die tips van @:maxi-mus voel ik me nu echt een smerig kuddedier
zijn we ookquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:02 schreef onlogisch het volgende:
Met al die tips van @:maxi-mus voel ik me nu echt een smerig kuddedier
Erg vervelend. Waar gaat de reis heen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een vakantieboeking is niet helemaal lekker gelopen
Spanje (hopelijk, lol)quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg vervelend. Waar gaat de reis heen?
Dat verbaast mij niets. Proleet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit geweest. Wel Llorret. Dat was genieten
@jancees @doublepainquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand.
Ik vond er niks aan begin jaren 80quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit geweest. Wel Llorret. Dat was genieten
@Karinaquote:Op vrijdag 8 april 2022 10:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand.
Dit verbaast mij niets.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb daar een keer flinke klappen gehad
(lol)
Goh.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
(lol)
Erg mooiquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
(lol)
Dat zal je wel verdiend hebben danquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
(lol)
Welverdiende like gezet.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
(lol)
Zal hem vanavond even kijkenquote:
Bedankt voor me helpen herinneren, volgende week gaan we verder met de rechtszaak.quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
(lol)
ik kwam er gelukkig vanaf met wat hechtingen en een nachtje ijs op mijn gezichtquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bedankt voor me helpen herinneren, volgende week gaan we verder met de rechtszaak.
RamboDirk in NWS / Zwaar mishandelde Carlo op Mallorca overleden #13 rip Carlo
Zitten die lui nu nog altijd vast of hebben ze alles in voorarrest mogen afwachten?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bedankt voor me helpen herinneren, volgende week gaan we verder met de rechtszaak.
RamboDirk in NWS / Zwaar mishandelde Carlo op Mallorca overleden #13 rip Carlo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt geduld. Vertrek je morgen ofzo?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:38 schreef onlogisch het volgende:
Overigens ben ik nu als eerst volgende aan de beurt!
quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zitten die lui nu nog altijd vast of hebben ze alles in voorarrest mogen afwachten?Alleen Sanil zit nog vast, helaas. Erg jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ETHquote:Op vrijdag 8 april 2022 11:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij doet ook alleen nog even ethereum shillen, erg jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |