quote:Op donderdag 7 april 2022 12:16 schreef MC-M het volgende:
Ik ga kei-hard juichen voor Feyenoord en PSV vanavond.
Dan weten jullie dat alvast.
Ik heb eigenlijk liever dat Heracles degradeert. Zou jij je post aan willen passen?quote:
Ja gelijk gedaanquote:Op donderdag 7 april 2022 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever dat Heracles degradeert. Zou jij je post aan willen passen?
Die vond ik rete-irritant in the Sopranos.quote:
Dank je makker!quote:
NAC uiteraard. Die fans zijn uniek. Ook al gaat het nog zo slecht, ze zitten er weer met 18.000. En schreeuwen en zingen dat ze doen. En lekker bier drinken. Als de bierpompen maar draaien is het altijd gezellig in Breda. Sjoerd Mossou met een blad bier in de hand, cult!quote:Op donderdag 7 april 2022 12:38 schreef MC-M het volgende:
[..]
Als je MOET kiezen wie je liever behoudt in het vaderlandse voetbal: Willem II of NAC.
Dat lijkt me geen act. Die jongen heeft zijn hart en ziel verpand aan de tricolores.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NAC uiteraard. Die fans zijn uniek. Ook al gaat het nog zo slecht, ze zitten er weer met 18.000. En schreeuwen en zingen dat ze doen. En lekker bier drinken. Als de bierpompen maar draaien is het altijd gezellig in Breda. Sjoerd Mossou met een blad bier in de hand, cult!
Nee Willem 2 natuurlijk, ik heb weinig tegen Willem 2. Alleen die act van Lenny is wat irritant.
Ik bedoel de juich act tegen Nederlandse clubs in Europa.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen act. Die jongen heeft zijn hart en ziel verpand aan de tricolores.
Die komt van @PSVCL die beweerde dat je alleen een ECHTE supporter kunt zijn van je club als je je ‘concurrent’ Europees ook nederlagen toewenst (lol)quote:Op donderdag 7 april 2022 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik bedoel de juich act tegen Nederlandse clubs in Europa.
quote:Op donderdag 7 april 2022 13:09 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Een uurtje later zodat we niet met Scrummie hoeven te lunchen
Op herman of op die roze lap in zijn mond?quote:Op donderdag 7 april 2022 13:16 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk bijt je op je tong tijdens je lunch.
Ja.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op herman of op die roze lap in zijn mond?
Het is ook roze tot licht rood zie ik nu. (ik heb dit opgezocht want ik ben deels kleurenblind)quote:Op donderdag 7 april 2022 13:18 schreef GGMM het volgende:
Edit gezien maar niet boeiend genoeg om heisa te maken
Ik zal ook even mijn ongevraagde mening geven.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:38 schreef MC-M het volgende:
[..]
Als je MOET kiezen wie je liever behoudt in het vaderlandse voetbal: Willem II of NAC.
Echt niemand boeit dit.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zal ook even mijn ongevraagde mening geven.
Ik kies voor Willem II.
Ter info.
Oh echt dat heb ik nooit geweten wat een leuk feitjequote:Op donderdag 7 april 2022 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is ook roze tot licht rood zie ik nu. (ik heb dit opgezocht want ik ben deels kleurenblind)
Hoeft niet zoquote:Op donderdag 7 april 2022 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik zal ook even mijn ongevraagde mening geven.
Niet zo boeiend als champions ofzo idd.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:18 schreef GGMM het volgende:
Edit gezien maar niet boeiend genoeg om heisa te maken
Wat een leuk weetje. Wij moesten op de basisschool van die oefeningen doen om dit te testen (met ouders erbij) en mijn moeder werd toen woedend omdat ze dacht dat ik een act opvoerde en vroeg mij meerdere malen 'om niet zo debiel te doen'. Ik kon hierdoor ook vrij veel beroepen niet uitvoeren.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh echt dat heb ik nooit geweten wat een leuk feitje
Vroeger had ik een vriend (nu inmiddels niet meer) die kleurenblind was en die zag het verschil tussen groen en rood niet, dus in een videogame waarbij je de deur alleen kon openen als het licht erboven groen werd zat hij altijd te kutten
Leuke anekdote
Ik heb er weinig last van eigenlijk.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:22 schreef GGMM het volgende:
Je hebt ook van die dure brillen tegenwoordig om dat op te lossen
Alhoewel dat het geld misschien niet waard is als je maar deels kleurenblind bent.
Dan zou ik die bril niet kopenquote:Op donderdag 7 april 2022 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er weinig last van eigenlijk.
quote:Op donderdag 7 april 2022 13:24 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel het wel interessant is om te zien hoe normale mensen de wereld zien
Als jijzelf FA bent van een forum vol geschifte figuren moet je ook niet uit de hoogte doen. Desnoods kan je ook weer als een mongool posten dat je een pakketje krijgt, dat je in vage zin gesport hebt, dat je dit of dat hebt gedaan. Zeur dan ook niet over andere users.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |