Welnee, je ziet beren op de weg.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
@:atypisch zet een berenklem om @:elan heen in het Feyenoord topic.
Die uitwedstrijd zat wel wat geluk bij inderdaad bij die 2-2. Maar toen speelde je bijna de gehele pot met 10 man en was Slavia ook niet echt beter eigenlijk.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:11 schreef GGMM het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Feyenoord zo makkelijk wint van Slavia, daar hadden ze toch heel veel moeite/geluk bij in de groepsfase?
Okequote:Op donderdag 7 april 2022 12:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Die uitwedstrijd zat wel wat geluk bij inderdaad bij die 2-2. Maar toen speelde je bijna de gehele pot met 10 man en was Slavia ook niet echt beter eigenlijk.
Thuis vond ik Feyenoord de eerste helft een heel stuk beter. Tweede helft zakte dat wel weg.
En Slavia mist 3 belangrijke spelers waarvan 2 achterin.
Wordt een pittig wedstrijdje. Hier kun je er zomaar met 5-0 afvliegen als Schmidt het weer eens in zijn bol haalt om iets vreemds te doen. Daarnaast weet ik niet of het verlies van Guti zomaar op te vangen is. Die buffelt toch wel enorm.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 12:16 schreef MC-M het volgende:
Ik ga kei-hard juichen voor Feyenoord en PSV vanavond.
Dan weten jullie dat alvast.
Omdat ze een half elftal missen.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:11 schreef GGMM het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Feyenoord zo makkelijk wint van Slavia, daar hadden ze toch heel veel moeite/geluk bij in de groepsfase?
quote:Op donderdag 7 april 2022 12:16 schreef MC-M het volgende:
Ik ga kei-hard juichen voor Feyenoord en PSV vanavond.
Dan weten jullie dat alvast.
Ik heb eigenlijk liever dat Heracles degradeert. Zou jij je post aan willen passen?quote:
Ja gelijk gedaanquote:Op donderdag 7 april 2022 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever dat Heracles degradeert. Zou jij je post aan willen passen?
Die vond ik rete-irritant in the Sopranos.quote:
Dank je makker!quote:
NAC uiteraard. Die fans zijn uniek. Ook al gaat het nog zo slecht, ze zitten er weer met 18.000. En schreeuwen en zingen dat ze doen. En lekker bier drinken. Als de bierpompen maar draaien is het altijd gezellig in Breda. Sjoerd Mossou met een blad bier in de hand, cult!quote:Op donderdag 7 april 2022 12:38 schreef MC-M het volgende:
[..]
Als je MOET kiezen wie je liever behoudt in het vaderlandse voetbal: Willem II of NAC.
Dat lijkt me geen act. Die jongen heeft zijn hart en ziel verpand aan de tricolores.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
NAC uiteraard. Die fans zijn uniek. Ook al gaat het nog zo slecht, ze zitten er weer met 18.000. En schreeuwen en zingen dat ze doen. En lekker bier drinken. Als de bierpompen maar draaien is het altijd gezellig in Breda. Sjoerd Mossou met een blad bier in de hand, cult!
Nee Willem 2 natuurlijk, ik heb weinig tegen Willem 2. Alleen die act van Lenny is wat irritant.
Ik bedoel de juich act tegen Nederlandse clubs in Europa.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen act. Die jongen heeft zijn hart en ziel verpand aan de tricolores.
Die komt van @PSVCL die beweerde dat je alleen een ECHTE supporter kunt zijn van je club als je je ‘concurrent’ Europees ook nederlagen toewenst (lol)quote:Op donderdag 7 april 2022 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik bedoel de juich act tegen Nederlandse clubs in Europa.
quote:Op donderdag 7 april 2022 13:09 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen
Een uurtje later zodat we niet met Scrummie hoeven te lunchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |