Ik las daar net even wat de mening was van de Feyenoorders, je hebt nu wel een maand rust verdiend!quote:Op donderdag 7 april 2022 19:39 schreef onlogisch het volgende:
Werk verricht in het Feyenoord topic.
@:AFCNiels
Dit kan je woordle van vandaag verklarenquote:Op donderdag 7 april 2022 19:38 schreef MC-M het volgende:
U bent getest op 07 april 2022.
De uitslag van de test is positief. Dat betekent dat u corona heeft.
@:Caland JAAAAAAAAAAA
Femke Halsema heeft ook corona te pakken gekregen, ik had het haar 2 weken geleden toegewenst, maar jou niet.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:38 schreef MC-M het volgende:
U bent getest op 07 april 2022.
De uitslag van de test is positief. Dat betekent dat u corona heeft.
@:Caland JAAAAAAAAAAA
Bedankt maat.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Femke Halsema heeft ook corona te pakken gekregen, ik had het haar 2 weken geleden toegwenst, maar jou niet.
Sterkte
Ik heb mijn ongelijk toch al toegegeven? Beetje flauwquote:Op donderdag 7 april 2022 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moest gister ook weer even aan deze opmerking denken trouwens;
[..]
Mijn favoriete teek dit jaar.
Oh ja, dat is waar. Ik zal het niet meer doen Pico.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb mijn ongelijk toch al toegegeven? Beetje flauw
Heb ik deze post geschreven? Wat geweldig. Alweer in mei 2020 merk ik.quote:Op donderdag 7 april 2022 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als jijzelf FA bent van een forum vol geschifte figuren moet je ook niet uit de hoogte doen. Desnoods kan je ook weer als een mongool posten dat je een pakketje krijgt, dat je in vage zin gesport hebt, dat je dit of dat hebt gedaan. Zeur dan ook niet over andere users.
@:el-stinho
Eerste klas, ja?quote:Op donderdag 7 april 2022 23:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna thuis. Wat een KUTavond
Altijd, heb een vrij reizen kaart.quote:
even opgezochtquote:Op donderdag 7 april 2022 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd, heb een vrij reizen kaart.
In Nederland alleen helaas
Ja ik ga er toch niet zelf voor betalenquote:Op donderdag 7 april 2022 23:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
even opgezocht
dure dingen, van de zaak zeker?
Weet je wie ook niet voor de trein betaalde?quote:Op donderdag 7 april 2022 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ga er toch niet zelf voor betalen
Je vroeg er zelf om dat het de volgende keer spannend zou blijven.quote:Op donderdag 7 april 2022 23:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna thuis. Wat een KUTavond
Akwasi?quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet je wie ook niet voor de trein betaalde?
dat wil ik ook als ik voor de big 4 ga werkenquote:Op donderdag 7 april 2022 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd, heb een vrij reizen kaart.
In Nederland alleen helaas
Geen darkmode.quote:Op vrijdag 8 april 2022 07:11 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle6 89 6/6
⬜⬜🟨⬜⬜⬜
⬜🟨⬜🟨🟨⬜
🟨⬜⬜🟨⬜🟨
⬜⬜⬜🟨🟨🟨
🟩⬜⬜🟩⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Vermoeden van corona
Had al met al wel beter gekund
Goede redding nog
Vrijdag was bij ons vaak een drukke dag, je kan altijd het beste rond 12-2 uur bellen. Tip voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 8 april 2022 10:41 schreef onlogisch het volgende:
Ik hang al 50 minuten aan de lijn bij een klantenservice.
Ik begin woedend te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |