quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:12 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik weet het inmiddels hoor. De ironie wil dat het alsnog een film is die ik ergens anders vandaan moet halen omdat hij niet op een streamingsdienst staat die ik heb.![]()
Neequote:
Werkt wel als je refresht of opnieuw het topic opent.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:21 schreef Dave het volgende:
Waarom werken de blauw/gele hartjes bij mij niet?
Klinkt als vermakelijke onzinquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee
Het wordt Snowpiercer.
In a future where a failed climate change experiment has killed all life except for the survivors who boarded the Snowpiercer (a train that travels around the globe), a new class system emerges.
Lekker man, films over dystopieën.
Mwa, hij heeft een 7,1 op IMDB dus het is ook weer geen pulp ofzo.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt als vermakelijke onzinVeel plezier!
Ik zie ze wel hoorquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:21 schreef Dave het volgende:
Waarom werken de blauw/gele hartjes bij mij niet?
Ook een serie op Netflix.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee
Het wordt Snowpiercer.
Lekker man, films over dystopieën.
Ik zag het en was toch wat verbaasdquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa, hij heeft een 7,1 op IMDB dus het is ook weer geen pulp ofzo.
Teleac zequote:Op woensdag 30 maart 2022 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie ze wel hoor![]()
Ik ga douchen en dan lekker in bed Bridgerton kijken. Ben vandaag voor het eerst sinds 5 weken ofzo weer naar de sportschool geweest, het wil eindelijk weer met mijn buik
Daarnaast ben ik ook nog verkouden (geen corona aldus alle zelftests van de afgelopen dagen).
Dus ben best wel moe nu :́')
Wat goed dat je ben geweest en het weer luktequote:Op woensdag 30 maart 2022 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie ze wel hoor![]()
Ik ga douchen en dan lekker in bed Bridgerton kijken. Ben vandaag voor het eerst sinds 5 weken ofzo weer naar de sportschool geweest, het wil eindelijk weer met mijn buik
Daarnaast ben ik ook nog verkouden (geen corona aldus alle zelftests van de afgelopen dagen).
Dus ben best wel moe nu :́')
Ja dat ga ik kijken, Bridgeton moet maar wachtenquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar nu het Verhaal van Nederland.
Hij was niet het enige wat koud is daarquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:04 schreef Dave het volgende:
En nee, ik was het niet in de Mac in Zwolle.
Ik vind het ook echt leukquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:30 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat goed dat je ben geweest en het weer lukte![]()
Ik ben ook geweest, vind het nog leuk ook
Het wordt steeds ongeloofwaardiger.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:48 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Reinier heeft duidelijk andere eisen dan Dave
Ik ga twee keer p/w. Zou wel meer willen, maar ik mag/moet niet te hard van stapel lopen (ben 2 maand na een operatie), dus ik doe rustig aan. En ik wandel dagelijks nog en ga nog zwemmen binnenkort.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt leukHoevaak in de week ga jij? Mijn streven is nu 2x per week en daarnaast tennis ik nog 1x per week.
Hier zou het 18 tot 21 cm zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:48 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Reinier heeft duidelijk andere eisen dan Dave
Zo, dan krijgt een mens toch veel te verduren zegquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:42 schreef zorro28 het volgende:
Zo net De Erfgenaam gezien. Wel een opvallend verhaalDe vrouw van wie de erfenis was had geen kinderen, want toen ze zwanger was heeft ze auto-ongeluk gehad. Ze had 5 broers, 1 is slechts 3 jaar geworden, 3 zijn gelijktijdig verdronken en de laatste is vermoord. Dat is ook wat allemaal
Jeetjequote:Op woensdag 30 maart 2022 21:42 schreef zorro28 het volgende:
Zo net De Erfgenaam gezien. Wel een opvallend verhaalDe vrouw van wie de erfenis was had geen kinderen, want toen ze zwanger was heeft ze auto-ongeluk gehad. Ze had 5 broers, 1 is slechts 3 jaar geworden, 3 zijn gelijktijdig verdronken en de laatste is vermoord. Dat is ook wat allemaal
Ah doet 'ie het weer? Echt hè, alles voor de oliecenten bij die kerel...quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:35 schreef Em31 het volgende:
Wat een idioot is Ronald de Boer, net over Qatar bij Jinek![]()
![]()
de doden worden op een hoop gegooid, het zijn er namelijk veel minder dan 6000, want leraren enzo worden er ook bij opgeteld. Het valt allemaal hartstikke mee jongens.
En allemaal ander dom gelul
Zei hij dat zo, 'de doden worden op een hoop gegooid'? Dat is dan wel weer onbedoeld de waarheid.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:35 schreef Em31 het volgende:
![]()
de doden worden op een hoop gegooid, het zijn er namelijk veel minder dan 6000, want leraren enzo worden er ook bij opgeteld. Het valt allemaal hartstikke mee jongens.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zei hij dat zo, 'de doden worden op een hoop gegooid'? Dat is dan wel weer onbedoeld de waarheid.
Ja ik snap echt niet dat Humberto zich zo inhield. En jammer genoeg niemand aan tafel die wat durfde te zeggen. Je kon ‘m makkelijk helemaal afmaken zo belachelijk was het.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah doet 'ie het weer? Echt hè, alles voor de oliecenten bij die kerel...
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zei hij dat zo, 'de doden worden op een hoop gegooid'? Dat is dan wel weer onbedoeld de waarheid.
Zou ik ook zeggen voor de juiste motivatiequote:Op woensdag 30 maart 2022 22:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet dat Humberto zich zo inhield. En jammer genoeg niemand aan tafel die wat durfde te zeggen. Je kon ‘m makkelijk helemaal afmaken zo belachelijk was het.
De Emir heeft volgens hem een goed hart![]()
Ik hoopte dus ook dat iemand ging vragen hoeveel hij betaald krijgt om dit soort onzin te verspreidenquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen voor de juiste motivatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net of het minder erg zou zijn als het er 5832 zouden zijnquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:35 schreef Em31 het volgende:
![]()
Nou preciesquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Net of het minder erg zou zijn als het er 5832 zouden zijn
quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
@:StraniVerstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik hoorde dat hij een toespraak heeft gehouden in het Prado, wel apart.
Zo'n man zit aan zoveel tafels z'n mening te verkondigen dat hij waarschijnlijk echt denkt dat hij intelligent is. Daar hebben meer van die voetbalfiguren last van. Pierre van Hooijdonk is ook zo'n volkomen leeghoofd, komt werkelijk niks boeiends uit.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou precies![]()
Ik kijk uit naar het moment dat er wel iemand naast hem zit die ‘m aanpakt.
Dan heb je toch ver geschopt. Als je naar Nederland kijkt, wie kunnen er bijvoorbeeld zeggen een toespraak te hebben gehouden in het Rijksmuseum?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
VerstandigJa ik hoorde dat hij een toespraak heeft gehouden in het Prado, wel apart.
Obama, geloof ik?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:10 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dan heb je toch ver geschopt. Als je naar Nederland kijkt, wie kunnen er bijvoorbeeld zeggen een toespraak te hebben gehouden in het Rijksmuseum?
Ja.quote:
Er zijn hier weer makkelijke geld grapjes te maken, maar dat mocht niet meer dus ik zal niets zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:14 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja.
Meer voorbeelden ken ik niet. Dus Rutte wordt in Spanje kennelijk als net zo'n grootheid gezien als Obama.
[ afbeelding ]
Nou serieus, de manier waarop hij het ook zonder enige emotie zei maakte het bijna eng.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zo'n man zit aan zoveel tafels z'n mening te verkondigen dat hij waarschijnlijk echt denkt dat hij intelligent is. Daar hebben meer van die voetbalfiguren last van. Pierre van Hooijdonk is ook zo'n volkomen leeghoofd, komt werkelijk niks boeiends uit.
Je weet waar ze voor staan?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Zijn die hartjes de standaard TT gimmick geworden?
Zekerquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:25 schreef Em31 het volgende:
Die foto van Obama blijft wel heel mooi trouwens
Gewoon harder werken en niet zo arm zijn. Vamos!quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:28 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
"Dus daarom zeg ik, jongens, éven de schouders eronder met z'n allen en de siësta gewoon een keer overslaan."
quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon harder werken en niet zo arm zijn. Vamos!
Gr.gr Wopke
Ja hallo als jij zelf dan ook weer makkelijke grapjes gaat makenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:28 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
"Dus daarom zeg ik, jongens, éven de schouders eronder met z'n allen en de siësta gewoon een keer overslaan."
Vamosquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon harder werken en niet zo arm zijn. Vamos!
Gr.gr Wopke
Ja ík mag het hè. Jij mag dan weer grapjes maken over Friezenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hallo als jij zelf dan ook weer makkelijke grapjes gaat maken
Tuurlijk, we kiezen hier niet zomaar een druiloor hè, het moet ons wel een beetje degelijk vertegenwoordigenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:33 schreef Em31 het volgende:
Die premier van Spanje he, die is niet lelijk.
Niet direct maar gezien de kleuren geheid iets met Oekraïnequote:
Nou ja hartjes voor Oekraïne dus. Zo simpel is hetquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet direct maar gezien de kleuren geheid iets met Oekraïne
Erg slim!quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, we kiezen hier niet zomaar een druiloor hè, het moet ons wel een beetje degelijk vertegenwoordigen
quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja hartjes voor Oekraïne dus. Zo simpel is het
Het is een recente ontwikkeling zie ikquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar niet op Google zoeken naar Zapatero of Aznar oké?
Pedro Sánchez heten, dat is alsof je in Nederland Piet de Jong heet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, we kiezen hier niet zomaar een druiloor hè, het moet ons wel een beetje degelijk vertegenwoordigen
Dat zou inderdaad heel raar zijn Koenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou ook Zweden kunnen zijn maar da's in deze situatie een rare gedachte
En un momento dado introduje el término 'país genial' y, desde entonces, los Países Bajos han tenido un gran éxito.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:28 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Ja nogalquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is een recente ontwikkeling zie ik
De vorige heette Mariano Rajoy, dat was inderdaad wel een stukje zeldzamer.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Pedro Sánchez heten, dat is alsof je in Nederland Piet de Jong heet.
Huh mag je nou wel of niet stemmen daar? Ik dacht niet?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:50 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb op deze gestemd vorige keer.
Oh nee wacht ik ben zelf in de warquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Huh mag je nou wel of niet stemmen daar? Ik dacht niet?
quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee wacht ik ben zelf in de war![]()
wat erg. Ik heb wel op haar partij gestemd naar inderdaad lokaal, niet nationaal
Het is al laat hè.
Ik wilde even weten waarvan die mevrouw dan was, maar ik zie daarbij ook dat ze al 40 is? Zou ik niet geschat hebbenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:50 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb op deze gestemd vorige keer.
Nee ik dacht eerlijk gezegd ook dat ze een paar jaar jonger wasquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik wilde even weten waarvan die mevrouw dan was, maar ik zie daarbij ook dat ze al 40 is? Zou ik niet geschat hebben
Guanabana kent de politieke geschiedenisquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Pedro Sánchez heten, dat is alsof je in Nederland Piet de Jong heet.
Ik hoop dat wij hier ooit nog een Guillermo Cocinero als premier krijgenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Guanabana kent de politieke geschiedenis
Was toch ook niet beloofd voor deze ochtend al?quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
![]()
Geen beloofde sneeuw, dus een vervroegde 1 april grap
Ik meen ook vanavond en morgenochtend pasquote:Op donderdag 31 maart 2022 08:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was toch ook niet beloofd voor deze ochtend al?
quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:29 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen, hier sneeuwt het behoorlijk!
[ afbeelding ]
😮quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:29 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen, hier sneeuwt het behoorlijk!
[ afbeelding ]
Bedankt, Piet Pelleboerquote:Op donderdag 31 maart 2022 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komt mijn voorspelling van in mei sneeuw nog bijna uit.
Is het een gele of rode kaart?quote:
Je hebt de verwarming toch wel op 17 graden gezet he?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier heiig met een beetje zon.
Binnen is het goed te doen qua temperatuur, buiten is het wel vrij koud.
Verwarming staat op het eerste streepje na het sneeuw-symbooltje, dus geen idee hoeveel graden dat is.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Je hebt de verwarming toch wel op 17 graden gezet he?
Is het echt zo erg?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:55 schreef molloot200 het volgende:
De Tweets van de FvD-aanhangers nu over de videotoespraak van Zelenskyy![]()
![]()
Sherry is toch nog alleen daar? De rest is toch intussen allemaal opgestapt?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:55 schreef molloot200 het volgende:
![]()
Helaas zijn er wel veel aanhangers.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sherry is toch nog alleen daar? De rest is toch intussen allemaal opgestapt?
Dan maar klagen over dat het niet sneeuwt, terwijl dat wel belooft was.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:09 schreef Cyan9 het volgende:
Er was mij sneeuw beloofd zodat ik hier zou kunnen klagen over dat het sneeuwt, maar ook dat wordt mij weer niet gegund.
Ja, dat het niet kan dat een toespraak in de TK wordt laten horen van een Nazi, en dat daar dan ook nog de gehele Kamer een staande ovatie voor geeft laat zien wat voor land Nederland is geworden, etc. etc.quote:
De Ruslandpropaganda doet goed zijn werk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dat het niet kan dat een toespraak in de TK wordt laten horen van een Nazi, en dat daar dan ook nog de gehele Kamer een staande ovatie voor geeft laat zien wat voor land Nederland is geworden, etc. etc.![]()
![]()
Oh wow..quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dat het niet kan dat een toespraak in de TK wordt laten horen van een Nazi, en dat daar dan ook nog de gehele Kamer een staande ovatie voor geeft laat zien wat voor land Nederland is geworden, etc. etc.![]()
![]()
Ik vraag me altijd af hoeveel van die mensen nou echt zijn... er zijn er bv. veel die een profielfoto van een vrouw hebben, en die dan Greetje Fokkema heten, maar die qua manier van communiceren niet op een Greetje Fokkema lijken. Sowieso is Nederlands twitter echt geen afspiegeling van de Nederlandse samenleving, Nederland is wel conservatief maar op twitter is het een extreemrechts land.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
![]()
Toevallig zag ik van de week een tweet van Omtzigt over Oekraïne ongeveer 3 minuten nadat hij ‘m getweet had. Er stonden al zo’n 30 pro-Russische reacties onder, met al 30-50 likes.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoeveel van die mensen nou echt zijn... er zijn er bv. veel die een profielfoto van een vrouw hebben, en die dan Greetje Fokkema heten, maar die qua manier van communiceren niet op een Greetje Fokkema lijken. Sowieso is Nederlands twitter echt geen afspiegeling van de Nederlandse samenleving, Nederland is wel conservatief maar op twitter is het een extreemrechts land.
Niet op letten. We geven die minderheid veel te veel aandacht. Nu gaat het er hier ook weer over in plaats van over de speech zelf.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:55 schreef molloot200 het volgende:
![]()
Nou, ik vind het toch wel interessant wat Henk - Mijn Land Niet Meer - <Tractor> <Luxemburgse vlag> er van vindt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet op letten. We geven die minderheid veel te veel aandacht. Nu gaat het er hier ook weer over in plaats van over de speech zelf.
Ho ho, zijn naam is Henk4291848 he!quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, ik vind het toch wel interessant wat Henk - Mijn Land Niet Meer - <Tractor> <Luxemburgse vlag> er van vindt.
Eindelijk zijn de dingen weer zoals ze moeten zijn. Een nette 18 graden hierquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:40 schreef zorro28 het volgende:
Hier sneeuwt het al een tijdje. Ik blijf lekker binnen vandaag
Dus over een paar jaar krijgen we hier een MiniEm?quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:47 schreef Em31 het volgende:
Ik heb mijn nichtje helemaal geïndoctrineerd, ze is groot Songfestivalfan en wil steeds weer filmpjes kijken op YouTube (nee maar ik hoefde niet eens echt mijn best te doen, ze vindt het gewoon echt geweldig).
Ze vindt S10 heel leuk en daarnaast zijn haar favorieten Noorwegen, Frankrijk en Oekraïne. Dus dan weten we alvast waar de 7-jarigen vote heengaat.
Wie weetquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus over een paar jaar krijgen we hier een MiniEm?
Aantal lovers, denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijft sowieso een mysterie waar die 31 voor staat.
Dat is toch ook gewoon zo.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:10 schreef Em31 het volgende:
Luctor denkt steeds dat dit een soort voetbalkantine vol mannen ofzo is he
Dan hadden ze de tweet 3 minuten later moeten doen.quote:
Wow, ik zit op de grens van 2-3 cm sneeuw.quote:
Ze is de 31e Em in haar familie. Friezen zijn nog driftig aan het vernoemen he!quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Smaken ijs in het assortimentquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, beterschapquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wow, ik zit op de grens van 2-3 cm sneeuw.
Ik ga mijn omgevallen tuinstoel-icon maar weer tevoorschijn halen denk ik!
#neverforget
Nog meer klein leed: Ik ben al sinds het weekend snipverkouden en het wordt alleen maar erger in plaats van minder.
Heb er al twee gedaan deze week. Corona-negative!quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, beterschapIs het al tijd voor een testje voor de 'rona?
Die like die ze je op deze post gegeven heeft is een dreigement, dat snap je zelf ook wel hè?quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon zo.
Volgende week spreekt hij het Spaanse parlement toe Rog, dus maak je maar geen illusies.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik wil toch even gezegd hebben hoe fijn ik het vind dat Zelensky in zijn toespraak ook nog even stilstond bij onze strijd tegen de Spaanse tirannie. Iets waar, wat mij betreft (dit zal geen verrassing zijn), niet vaak genoeg over gesproken kan worden.
Maar dan denken ze in Spanje aan Cataloniequote:Op donderdag 31 maart 2022 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgende week spreekt hij het Spaanse parlement toe Rog, dus maak je maar geen illusies.
"En jullie weten als geen ander hoe irritant het is als regio's zich af willen scheiden omdat ze vinden dat ze wel op eigen benen kunnen staan."
Zeker, want Nederland zijn ze hier allang weer vergeten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar dan denken ze in Spanje aan Catalonie
Mooie timing, deze volgorde.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgende week spreekt hij het Spaanse parlement toe Rog, dus maak je maar geen illusies.
"En jullie weten als geen ander hoe irritant het is als regio's zich af willen scheiden omdat ze vinden dat ze wel op eigen benen kunnen staan."
quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Sowieso mooi dat hier onlangs werd geopperd het aantal anti Spanje grapjes misschien ietwat te beperken en er vervolgens meteen wereldleiders beginnen op te staan die ons in hun toespraken beginnen te herinneren aan onze strijd tegen de Spanjaarden.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooie timing, deze volgorde.![]()
"Zo, dus.. Die tirannie waar ik het vorige week bij Nederland over had, ik bedoelde daar verder niks mee hoor, kuch. *stilte*"
Ik ben niet zo bang dat Em opeens bij me op de stoep staat hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Die like die ze je op deze post gegeven heeft is een dreigement, dat snap je zelf ook wel hè?
Nee maar serieus man, dit kan echt niet
Aantal verschillende persoonlijkheden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat Henk in deze dictatuur gewoon zijn mening kan verkondigenquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, ik vind het toch wel interessant wat Henk - Mijn Land Niet Meer - <Tractor> <Luxemburgse vlag> er van vindt.
Ik zou maar spul in huis halen waar je eieren goed mee van je deur krijgtquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bang dat Em opeens bij me op de stoep staat hoor.
Ik hoop altijd maar dat hij zich buiten de SC in het echte leven wat beter gedraagtquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Die like die ze je op deze post gegeven heeft is een dreigement, dat snap je zelf ook wel hè?
Nee maar serieus man, dit kan echt niet
Dat vergeten die dictatuur vergelijkers altijd jaquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat Henk in deze dictatuur gewoon zijn mening kan verkondigen
Dan slaat die shuttles in het gezicht van vrouwen die hij leuk vindt, dus ik betwijfel hetquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoop altijd maar dat hij zich buiten de SC in het echte leven wat beter gedraagt
Luctor in het echte levenquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoop altijd maar dat hij zich buiten de SC in het echte leven wat beter gedraagt
Daar is altijd wel bijzonder ja. Dat binnen no time zoveel van dat soort figuren hebben gereageerd. Dat gecombineerd met de 26 getallen in hun naam maakt het wel 100% zeker dat je met fake accounts te maken hebt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toevallig zag ik van de week een tweet van Omtzigt over Oekraïne ongeveer 3 minuten nadat hij ‘m getweet had. Er stonden al zo’n 30 pro-Russische reacties onder, met al 30-50 likes.
Dat lijkt me gewoon 100% zeker niet te kloppen.
Zou Luctor ook bij zijn werk een tiende van een cent per transactie afroomenquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Luctor in het echte leven
[ afbeelding ]
Speaking of coronette, heb jij je smaak/reuk alweer terug?quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, beterschapIs het al tijd voor een testje voor de 'rona?
Dan denk ik altijd beter na, voordat ik iets zeg.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee, nog veel minder! Het gaat echt om fracties van een cent, dus het is geen stelenquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou Luctor ook bij zijn werk een tiende van een cent per transactie afroomen
..quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou Luctor ook bij zijn werk een tiende van een cent per transactie afroomen
Ik hoorde 14 bochten, maar ik heb geen layout gezien.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:52 schreef Redefine het volgende:
Wel heel tof dat ze volgend jaar met de F1 naar Las Vegas gaan en dan ook over The Strip rijden![]()
Al zitten er aan de lay-out te zien wel heel weinig bochten in het circuit.
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Speaking of coronette, heb jij je smaak/reuk alweer terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Gelukkig maarquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:54 schreef H_T het volgende:
[..]
JaHelemaal of anders zo goed als. Zondag begon het terug te komen en het is nu weer normaal
Blij toe, want het was behoorlijk saaiZelfs pannenkoeken waren weinig aan zo
Gelukkig maarquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan denk ik altijd beter na, voordat ik iets zeg.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:54 schreef Dave het volgende:
Kom maar op met die 18cm!Wil ik ook wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sneeuw ook.
Koel en donker bewaren
Zelfs ik heb de layout al gezienquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde 14 bochten, maar ik heb geen layout gezien.
Leuke laatste woorden wel.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bang dat Em opeens bij me op de stoep staat hoor.
Ik had ook al zitten doomgooglen en zag dat het niet gek was als het tot vier weken zou durenquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gelukkig maarwant je hoort ook weleens dat het maanden duurt.
Dikke vlokken of heb je het liever meer papperig?quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wil ik ook wel ja.
En sneeuw ook.
[ afbeelding ]
Ik ben er een nacht geweest, vier dollar vergokt en was blij dat ik weer weg konquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zelfs ik heb de layout al gezien
Alleen dat stukje over de Strip is wel tof maar verder oogt het saai. Nou kan dat ook wel kloppen want behalve The Strip (en downtown) is Las Vegas een doodsaaie stad
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dikke vlokken of heb je het liever meer papperig?
Mijn dochter hoest nog steeds, ze komt er niet vanaf, terwijl het al ruim 6 weken geleden is dat ze Corona had.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:54 schreef H_T het volgende:
[..]
JaHelemaal of anders zo goed als. Zondag begon het terug te komen en het is nu weer normaal
Blij toe, want het was behoorlijk saaiZelfs pannenkoeken waren weinig aan zo
Ah ok. Het zag er uit als minder dan dat. Maar dat kan vertekenen. Sowieso is dat stuk over The Strip heel erg lang.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja dat is de bedoeling. Maar waarschijnlijk staat er een instelling niet goed en is het veel meerquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, nog veel minder! Het gaat echt om fracties van een cent, dus het is geen stelen
Dikke vlokken, maar op de daken nog een beetje papperig!quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dikke vlokken of heb je het liever meer papperig?
Ik krijg bij het The Strip stukje een beetje vibes van de nieuwe "stadscircuits" die ze toe hebben gevoegd aan Mario Kart die als gimmick vooral hebben alle touristenattracties te laten zien en verder eigenlijk niet zo veel voorstellenquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zelfs ik heb de layout al gezien
Alleen dat stukje over de Strip is wel tof maar verder oogt het saai. Nou kan dat ook wel kloppen want behalve The Strip (en downtown) is Las Vegas een doodsaaie stad
Ik heb het idee dat ze een aantal bochten die je normaal als 1 bocht zou tellen daar als drie hebben geteld.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ok. Het zag er uit als minder dan dat. Maar dat kan vertekenen. Sowieso is dat stuk over The Strip heel erg lang.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is de bedoeling. Maar waarschijnlijk staat er een instelling niet goed en is het veel meer
Het had wel Las Vegas kunnen zijn, daar is ook een Eiffeltorenquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik krijg bij het The Strip stukje een beetje vibes van de nieuwe "stadscircuits" die ze toe hebben gevoegd aan Mario Kart die als gimmick vooral hebben alle touristenattracties te laten zien en verder eigenlijk niet zo veel voorstellen![]()
Voorbeeldje van Parijs dit is niet Las Vegas!!!!!!!!!!!
Nou, sorry hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:02 schreef Cyan9 het volgende:
Vandaag is een saaie dag. Dat jullie het even weten.
Heb je de white walkers al gespot?quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:20 schreef Arizona het volgende:
De lucht wordt hier nu effen wit/lichtgrijs. Mijn ogen gaan er bijna zeer van doen. @:strani zou dat ook hebben.
Winter is coming
Zijn ze nu pas daar?quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:25 schreef sportfreak het volgende:
Leuke aanvulling voor wie gisteren Het Verhaal van Nederland heeft gezien:
Na de aanhouding van Wilhelmina van Pruisen viel het leger van haar broer, koning Frederik Willem II van Pruisen, Nederland binnen herstelde de orde. Ter ere hiervan liet de koning onderstaande bouwen in Berlijn:
[ afbeelding ]
Dat kan toch niet anders?quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:00 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht dat dit een 1 april grap was
[ afbeelding ]
Pizza met patat wel eens voorbij zien komen in een restaurant, dat wekt ook niet bepaald eetlust op bij mijquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat kan toch niet anders?
Ik ben verre van een moeilijke eter, maar dit lijkt me zo smerig.
Lijkt me ook helemaal niksquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik zou het proberenquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 8 niet eens zo erg.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:22 schreef Mandy040986 het volgende:
Ben trouwens Game Of Thrones opnieuw aan het kijken op HBO Max. Blijft toch een gave serie als je seizoen 8 van je netvlies weert.
Dit dus.quote:
Vissticks met, zo lijkt het, mozzarella en spinazie.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:00 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht dat dit een 1 april grap was
[ afbeelding ]
Ik irriteerde me meer aan het feit dat het laatste boek toen nog niet af was en ze eigenlijk maar wat deden in seizoen 8.quote:
Bijna alle eindes van series vallen tegen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit dus.
En wat ik helemaal erg vind is dat er mensen zijn die de hele serie meteen afschrijven omdat het einde tegenviel. Vind ik dus echt zonde van zo'n goede serie.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vissticks met, zo lijkt het, mozzarella en spinazie.
Als ze een beetje goede vissticks gebruiken die in de oven crunchy blijven zie ik niet direct waarom het niet zou werken.
quote:
Het makkelijker om een goede serie te maken, maar lastiger om voor veel seizoenen relevant en vernieuwend te blijven. Bij The Walking Dead en Handsmaids Tale merk ik toch dat ik na een aantal seizoenen de aandacht kwijt raak omdat elke keer weer een vergelijkbaar plot is.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:27 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Bijna alle eindes van series vallen tegen.
Lost bijvoorbeeld.
Ik heb enkele tot seizoen 2 gezien, daarna door tijdgebrek niet meer kunnen kijken, maar zou weer eens opnieuw er aan moeten beginnen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:22 schreef Mandy040986 het volgende:
Ben trouwens Game Of Thrones opnieuw aan het kijken op HBO Max. Blijft toch een gave serie als je seizoen 8 van je netvlies weert.
Ja klopt. Lost heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:27 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Lost bijvoorbeeld.
Dat klopt wel, ja. Vooral bij de Handmaids Tale heb ik het idee dat het een grote tortureshow is geworden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Het makkelijker om een goede serie te maken, maar lastiger om voor veel seizoenen relevant en vernieuwend te blijven. Bij The Walking Dead en Handsmaids Tale merk ik toch dat ik na een aantal seizoenen de aandacht kwijt raak omdat elke keer weer een vergelijkbaar plot is.
Ik heb die serie twee seizoenen volgehouden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja klopt. Lost heb ik niet gezien.
Breaking Bad heeft wel een goed einde, geloof dat iedereen het daar wel over eens is.
Ik heb aanvankelijk 1 seizoen gekeken en toen vond ik het niet leuk meer. Toen na een jaar toch verder gegaan en geen spijt van gekregen, een van de beste series ooit.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:33 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik heb die serie twee seizoenen volgehouden.
Moet je doen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb enkele tot seizoen 2 gezien, daarna door tijdgebrek niet meer kunnen kijken, maar zou weer eens opnieuw er aan moeten beginnen.
Ik heb ook sterk het vermoeden dat ze daarom oneindig door zullen gaan met Grey's Anatomy, want een einde van die serie zal nooit goed genoeg zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:27 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Lost bijvoorbeeld.
Breaking Bad ging voor mij juist meer leven na seizoen twee, toen nog allemaal een losse events, daarna kwam alles samen. Briljante serie met een briljant eindequote:Op donderdag 31 maart 2022 16:33 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik heb die serie twee seizoenen volgehouden.
Tot ze letterlijk allemaal grijs zijn denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb ook sterk het vermoeden dat ze daarom oneindig door zullen gaan met Grey's Anatomy, want een einde van die serie zal nooit goed genoeg zijn.
Dan ben ik ook al behoorlijk grijs gok ik, dus dat vind ik acceptabel.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:36 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Tot ze letterlijk allemaal grijs zijn denk ik.
Ha, bij Breaking Bad is het toch juist zo dat een aantal grote fans de laatste aflevering bewust skippen en de eennalaatste aflevering als finale zien?quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja klopt. Lost heb ik niet gezien.
Breaking Bad heeft wel een goed einde, geloof dat iedereen het daar wel over eens is.
Oh niet dat ik weet. De laatste aflevering heeft een 9,9 op IMDB dus dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ha, bij Breaking Bad is het toch juist zo dat een aantal grote fans de laatste aflevering bewust skippen en de eennalaatste aflevering als finale zien?
Vrij rechthoekig van aardquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar 100 euro per dodequote:Op donderdag 31 maart 2022 17:00 schreef Em31 het volgende:
Ronald de Boer krijgt 'maar' 750.000 euro voor het verspreiden van al die onzin over Qatar, ik dacht minstens een paar miljoen joh.
Laatste twee seizoenen van House MD waren ook niet echt nodigquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:27 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Lost bijvoorbeeld.
Tsja, je hebt daar gewoon niet heel veel vloeiende bochten liggen. Dat ze er nog een paar in hebben gekregen vind ik al heel wat.quote:
Oh, dan sluit ik niet uit dat @Strani ook veel minder krijgt dan wij denken.quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:00 schreef Em31 het volgende:
Ronald de Boer krijgt 'maar' 750.000 euro voor het verspreiden van al die onzin over Qatar, ik dacht minstens een paar miljoen joh.
Nee, het ging er niet om of ze het wel of niet waardeerden, maar dat sommige fans de aflevering meer als overbodig zagen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh niet dat ik weet. De laatste aflevering heeft een 9,9 op IMDB dus dat zal wel meevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dat nog steeds niet gedaanquote:Op donderdag 31 maart 2022 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar eerst OUAT afkijken.
Nee.quote:
Dat snap ik dus ook nooit. Of geef het dan maar net zoals Henk ten Cate gewoon toe dat je het voor het geld doet. Dick Advocaat kwam ook altijd met zo'n dom verhaal aanzetten. Alsof wij dom zijnquote:Op donderdag 31 maart 2022 17:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dan sluit ik niet uit dat @:strani ook veel minder krijgt dan wij denken.
Al kreeg die het tienvoudige, als je multimiljonair bent, verkoop je je ziel toch niet zo voor nog een beetje meer geld
Wij zijn natuurlijk bovengemiddeld intelligent hierquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook nooit. Of geef het dan maar net zoals Henk ten Cate gewoon toe dat je het voor het geld doet. Dick Advocaat kwam ook altijd met zo'n dom verhaal aanzetten. Alsof wij dom zijn
Ja preciesquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wij zijn natuurlijk bovengemiddeld intelligent hier
Hij had zich gewoon vergist en dacht dat ie bij Iraklis in Griekenland had getekend.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja preciesal twijfelde ik wel aan Dick Advocaat zijn intenties toen hij naar Irak ging. Kan natuurlijk ook voor de cultuur zijn.
Het zijn vaak de mensen die al heel veel geld hebben die zich voor nog meer geld met dubieuze zaken in zee willen gaan. Het is nooit genoeg voor ze.quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dan sluit ik niet uit dat @:strani ook veel minder krijgt dan wij denken.
Al kreeg die het tienvoudige, als je multimiljonair bent, verkoop je je ziel toch niet zo voor nog een beetje meer geld
Guus Hiddink ging ooit nog een ziekenhuis bouwen in Anzhiquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook nooit. Of geef het dan maar net zoals Henk ten Cate gewoon toe dat je het voor het geld doet. Dick Advocaat kwam ook altijd met zo'n dom verhaal aanzetten. Alsof wij dom zijn
Hier in Noord-Holland nu ook pas. Sometimes It Snows in April (dat het 31 maart is vergeten we maar even)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:57 schreef AgnesGru het volgende:
Wat vinden jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je het laatste seizoen ook van schrappen, vreselijkquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.![]()
![]()
Ik ben pas halverwege seizoen 4.
Geloof ik niks van, na jouw second-hand review van Mocro Maffiaquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kun je het laatste seizoen ook van schrappen, vreselijk
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:57 schreef AgnesGru het volgende:
Wat vinden jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil dat die serie weer op Netflix komtquote:Op donderdag 31 maart 2022 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is een first hand review! Zeer betrouwbaar dus!quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, na jouw second-hand review van Mocro Maffia
Portugal, Nederland, Marokko en AFC/CONMEBO (geen idee wat die laatste isquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:40 schreef Fred_B het volgende:
Hier is een simulator voor de WK-loting morgenavond.
https://draw.inker.one/#/wc/gs
Ik kreeg Engeland, Nederland, Senegal en Peru.
Dat is Australië, UAE of Peru. Normaliter Peru dusquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Portugal, Nederland, Marokko en AFC/CONMEBO (geen idee wat die laatste is)
De winnaar van Verenigde Arabische Emiraten / Australië - Peruquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Portugal, Nederland, Marokko en AFC/CONMEBO (geen idee wat die laatste is)
Robben, op weg naar, op weg naar...quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:54 schreef Em31 het volgende:
Spain
Netherlands
Senegal
AFC/CONMEBOL
VIJF ÉÉN ZEGT HET VOORT!
quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:54 schreef Em31 het volgende:
Spain
Netherlands
Senegal
AFC/CONMEBOL
VIJF ÉÉN ZEGT HET VOORT!
quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:06 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Robben, op weg naar, op weg naar...
WORDT HET ZO’N DAGquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:54 schreef Em31 het volgende:
Spain
Netherlands
Senegal
AFC/CONMEBOL
VIJF ÉÉN ZEGT HET VOORT!
Ik kreeg Qatar, Nederland, Senegal en Canadaquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:40 schreef Fred_B het volgende:
Is nu op Disney+quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil dat die serie weer op Netflix komt
Argentinië, Nederland, Marokko en Saoedi Arabiequote:Op donderdag 31 maart 2022 21:40 schreef Fred_B het volgende:
Dat is wel de meest makkelijke loting.quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kreeg Qatar, Nederland, Senegal en Canada
Disney+ nemen als je het nog niet hebt, is ook nog eens goed voor mijn aandelen. Opgelost, slotje!quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil dat die serie weer op Netflix komt
quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Over Ronald de B. z'n geldzucht, als ik 300 miljoenmiljard zou verdienen, wist ik wel wat ik daarmee zou doen!In Nederland zou dat kunnen want daar zijn bordelen gewoon legaal, maar we zouden even aan @Fred_B moeten vragen of dat voor België ook geldt. Maar waarom eigenlijk per se Luik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gebeurt daar ook nog eens wat. Van @H_T begrepen dat het een ongelofelijke kutstad is, waar ze niet eens een fatsoenlijke Luikse wafel kunnen maken, dus het leek mij wel een passende plekquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
In Nederland zou dat kunnen want daar zijn bordelen gewoon legaal, maar we zouden even aan @:Fred_B moeten vragen of dat voor België ook geldt. Maar waarom eigenlijk per se Luik?
Het stinkt naar pis, is gemiddeld genomen best lelijk, wafels zijn er moeilijk te vinden, ze spreken er Frans en ik wilde er na een middag weer weg. Het leukste daar vond ik de kermis, en die is er maar een paar dagen per jaar. En dan ben ik niet eens in een attractie geweestquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dan gebeurt daar ook nog eens wat. Van @:H_T begrepen dat het een ongelofelijke kutstad is, waar ze niet eens een fatsoenlijke Luikse wafel kunnen maken, dus het leek mij wel een passende plek
Dit is wel echt waar, maar dat is natuurlijk te verwachten als je bijna de volledige cast op de valreep nog even gaat vervangen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kun je het laatste seizoen ook van schrappen, vreselijk
Ik blijf Netflix gewoon trouw, jammer voor je aandelen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Disney+ nemen als je het nog niet hebt, is ook nog eens goed voor mijn aandelen. Opgelost, slotje!
De veelheid aan diensten lijkt mij voor Netflix toch wel het grootste probleem, want die krijgen telkens meer concurrentie én die concurrentie had vaak hun content op Netflix staan die daar dan ook verdwijnt. Zijn ze ook nog praktisch de duurste streamingdienst, ben erg benieuwd hoe lang die marktleider blijven
Overigens eens met @:Arizona dat het laatste seizoen OUAT volkomen overbodig en matig is, zeker in relatie tot de andere seizoenen
quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
haha. Veel likes in een stil topic, ja, dat valt op.
quote:
Groetjes terug!quote:Op vrijdag 1 april 2022 06:16 schreef Cee het volgende:
Een hele kaliméra slaapkoppen!
Jullie krijgen de groeten van vanuit Athene, omgedoopt tot Kathene want er zijn hier overal 🐈 🐈🐈🐈.
Veel plezier daarquote:Op vrijdag 1 april 2022 06:16 schreef Cee het volgende:
Een hele kaliméra slaapkoppen!
Jullie krijgen de groeten van vanuit Athene, omgedoopt tot Kathene want er zijn hier overal 🐈 🐈🐈🐈.
Dat onderste lijkt me niet ongebruikelijk, anders zouden er wel meer op wintersport naar Middelburg gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Haha, 1 april, er ligt toch sneeuw.
In Bergen ligt er meer dan in Middelburg.
NEEquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond speciaal voor @:Molloot200 de film Mamma Mia op tv.
Dat gebeurt inderdaad vrij weinig.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat onderste lijkt me niet ongebruikelijk, anders zouden er wel meer op wintersport naar Middelburg gaan.
1 april, het campingseizoen begint weerquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat gebeurt inderdaad vrij weinig.
Ik zag vanmorgen zelfs iemand die met de caravan weg ging. Die had waarschijnlijk zoiets van. SNEEUW!!! Ik ben weg hier.
Lekker met je tent in de sneeuw.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1 april, het campingseizoen begint weer
Vandaag is echt een topdag voor thuiswerkenquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:39 schreef Meridiaan het volgende:
Wat ben ik blij dat ik thuis kan werken en vanochtend de straat niet op hoefde.
En sneeuw.
En Moldavië (aan de bandnaam waag ik mij nog steeds maar niet) naar de AFAS.
Het Eurovisiejaar wordt echt wel leuker dan dat ik in februari dacht.
Logisch dat er in de bergen meer sneeuw ligt dan in Middelburg.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Haha, 1 april, er ligt toch sneeuw.
In Bergen ligt er meer dan in Middelburg.
Hier ligt nog wel sneeuw op de daken, maar een echte wandeling door de sneeuw gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 1 april 2022 11:00 schreef Cyan9 het volgende:
En goedemorgen.
Toen ik vannacht naar bed ging sneeuwde het behoorlijk, maar daar was vanochtend echt helemaal niks van terug te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |