Zou ik ook zeggen voor de juiste motivatiequote:Op woensdag 30 maart 2022 22:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet dat Humberto zich zo inhield. En jammer genoeg niemand aan tafel die wat durfde te zeggen. Je kon ‘m makkelijk helemaal afmaken zo belachelijk was het.
De Emir heeft volgens hem een goed hart![]()
Ik hoopte dus ook dat iemand ging vragen hoeveel hij betaald krijgt om dit soort onzin te verspreidenquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen voor de juiste motivatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net of het minder erg zou zijn als het er 5832 zouden zijnquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:35 schreef Em31 het volgende:
Wat een idioot is Ronald de Boer, net over Qatar bij Jinek![]()
![]()
de doden worden op een hoop gegooid, het zijn er namelijk veel minder dan 6000, want leraren enzo worden er ook bij opgeteld. Het valt allemaal hartstikke mee jongens.
En allemaal ander dom gelul
Nou preciesquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Net of het minder erg zou zijn als het er 5832 zouden zijn
quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
@:StraniVerstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik hoorde dat hij een toespraak heeft gehouden in het Prado, wel apart.
Zo'n man zit aan zoveel tafels z'n mening te verkondigen dat hij waarschijnlijk echt denkt dat hij intelligent is. Daar hebben meer van die voetbalfiguren last van. Pierre van Hooijdonk is ook zo'n volkomen leeghoofd, komt werkelijk niks boeiends uit.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou precies![]()
Ik kijk uit naar het moment dat er wel iemand naast hem zit die ‘m aanpakt.
Dan heb je toch ver geschopt. Als je naar Nederland kijkt, wie kunnen er bijvoorbeeld zeggen een toespraak te hebben gehouden in het Rijksmuseum?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
VerstandigJa ik hoorde dat hij een toespraak heeft gehouden in het Prado, wel apart.
Obama, geloof ik?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:10 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dan heb je toch ver geschopt. Als je naar Nederland kijkt, wie kunnen er bijvoorbeeld zeggen een toespraak te hebben gehouden in het Rijksmuseum?
Ja.quote:
Er zijn hier weer makkelijke geld grapjes te maken, maar dat mocht niet meer dus ik zal niets zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:14 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja.
Meer voorbeelden ken ik niet. Dus Rutte wordt in Spanje kennelijk als net zo'n grootheid gezien als Obama.
[ afbeelding ]
Nou serieus, de manier waarop hij het ook zonder enige emotie zei maakte het bijna eng.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zo'n man zit aan zoveel tafels z'n mening te verkondigen dat hij waarschijnlijk echt denkt dat hij intelligent is. Daar hebben meer van die voetbalfiguren last van. Pierre van Hooijdonk is ook zo'n volkomen leeghoofd, komt werkelijk niks boeiends uit.
Je weet waar ze voor staan?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Zijn die hartjes de standaard TT gimmick geworden?
Zekerquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:25 schreef Em31 het volgende:
Die foto van Obama blijft wel heel mooi trouwens
Gewoon harder werken en niet zo arm zijn. Vamos!quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:28 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
"Dus daarom zeg ik, jongens, éven de schouders eronder met z'n allen en de siësta gewoon een keer overslaan."
quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon harder werken en niet zo arm zijn. Vamos!
Gr.gr Wopke
Ja hallo als jij zelf dan ook weer makkelijke grapjes gaat makenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:28 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
"Dus daarom zeg ik, jongens, éven de schouders eronder met z'n allen en de siësta gewoon een keer overslaan."
Vamosquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon harder werken en niet zo arm zijn. Vamos!
Gr.gr Wopke
Ja ík mag het hè. Jij mag dan weer grapjes maken over Friezenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hallo als jij zelf dan ook weer makkelijke grapjes gaat maken
Tuurlijk, we kiezen hier niet zomaar een druiloor hè, het moet ons wel een beetje degelijk vertegenwoordigenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:33 schreef Em31 het volgende:
Die premier van Spanje he, die is niet lelijk.
Niet direct maar gezien de kleuren geheid iets met Oekraïnequote:
Nou ja hartjes voor Oekraïne dus. Zo simpel is hetquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet direct maar gezien de kleuren geheid iets met Oekraïne
Erg slim!quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, we kiezen hier niet zomaar een druiloor hè, het moet ons wel een beetje degelijk vertegenwoordigen
quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja hartjes voor Oekraïne dus. Zo simpel is het
Het is een recente ontwikkeling zie ikquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar niet op Google zoeken naar Zapatero of Aznar oké?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |