quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:12 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik weet het inmiddels hoor. De ironie wil dat het alsnog een film is die ik ergens anders vandaan moet halen omdat hij niet op een streamingsdienst staat die ik heb.![]()
Neequote:
Werkt wel als je refresht of opnieuw het topic opent.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:21 schreef Dave het volgende:
Waarom werken de blauw/gele hartjes bij mij niet?
Klinkt als vermakelijke onzinquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee
Het wordt Snowpiercer.
In a future where a failed climate change experiment has killed all life except for the survivors who boarded the Snowpiercer (a train that travels around the globe), a new class system emerges.
Lekker man, films over dystopieën.
Mwa, hij heeft een 7,1 op IMDB dus het is ook weer geen pulp ofzo.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt als vermakelijke onzinVeel plezier!
Ik zie ze wel hoorquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:21 schreef Dave het volgende:
Waarom werken de blauw/gele hartjes bij mij niet?
Ook een serie op Netflix.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee
Het wordt Snowpiercer.
Lekker man, films over dystopieën.
Ik zag het en was toch wat verbaasdquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa, hij heeft een 7,1 op IMDB dus het is ook weer geen pulp ofzo.
Teleac zequote:Op woensdag 30 maart 2022 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie ze wel hoor![]()
Ik ga douchen en dan lekker in bed Bridgerton kijken. Ben vandaag voor het eerst sinds 5 weken ofzo weer naar de sportschool geweest, het wil eindelijk weer met mijn buik
Daarnaast ben ik ook nog verkouden (geen corona aldus alle zelftests van de afgelopen dagen).
Dus ben best wel moe nu :́')
Wat goed dat je ben geweest en het weer luktequote:Op woensdag 30 maart 2022 20:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zie ze wel hoor![]()
Ik ga douchen en dan lekker in bed Bridgerton kijken. Ben vandaag voor het eerst sinds 5 weken ofzo weer naar de sportschool geweest, het wil eindelijk weer met mijn buik
Daarnaast ben ik ook nog verkouden (geen corona aldus alle zelftests van de afgelopen dagen).
Dus ben best wel moe nu :́')
Ja dat ga ik kijken, Bridgeton moet maar wachtenquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar nu het Verhaal van Nederland.
Hij was niet het enige wat koud is daarquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:04 schreef Dave het volgende:
En nee, ik was het niet in de Mac in Zwolle.
Ik vind het ook echt leukquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:30 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat goed dat je ben geweest en het weer lukte![]()
Ik ben ook geweest, vind het nog leuk ook
Het wordt steeds ongeloofwaardiger.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:48 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Reinier heeft duidelijk andere eisen dan Dave
Ik ga twee keer p/w. Zou wel meer willen, maar ik mag/moet niet te hard van stapel lopen (ben 2 maand na een operatie), dus ik doe rustig aan. En ik wandel dagelijks nog en ga nog zwemmen binnenkort.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt leukHoevaak in de week ga jij? Mijn streven is nu 2x per week en daarnaast tennis ik nog 1x per week.
Hier zou het 18 tot 21 cm zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:48 schreef H_T het volgende:
[ afbeelding ]
Reinier heeft duidelijk andere eisen dan Dave
Zo, dan krijgt een mens toch veel te verduren zegquote:Op woensdag 30 maart 2022 21:42 schreef zorro28 het volgende:
Zo net De Erfgenaam gezien. Wel een opvallend verhaalDe vrouw van wie de erfenis was had geen kinderen, want toen ze zwanger was heeft ze auto-ongeluk gehad. Ze had 5 broers, 1 is slechts 3 jaar geworden, 3 zijn gelijktijdig verdronken en de laatste is vermoord. Dat is ook wat allemaal
Jeetjequote:Op woensdag 30 maart 2022 21:42 schreef zorro28 het volgende:
Zo net De Erfgenaam gezien. Wel een opvallend verhaalDe vrouw van wie de erfenis was had geen kinderen, want toen ze zwanger was heeft ze auto-ongeluk gehad. Ze had 5 broers, 1 is slechts 3 jaar geworden, 3 zijn gelijktijdig verdronken en de laatste is vermoord. Dat is ook wat allemaal
Ah doet 'ie het weer? Echt hè, alles voor de oliecenten bij die kerel...quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:35 schreef Em31 het volgende:
Wat een idioot is Ronald de Boer, net over Qatar bij Jinek![]()
![]()
de doden worden op een hoop gegooid, het zijn er namelijk veel minder dan 6000, want leraren enzo worden er ook bij opgeteld. Het valt allemaal hartstikke mee jongens.
En allemaal ander dom gelul
Zei hij dat zo, 'de doden worden op een hoop gegooid'? Dat is dan wel weer onbedoeld de waarheid.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:35 schreef Em31 het volgende:
![]()
de doden worden op een hoop gegooid, het zijn er namelijk veel minder dan 6000, want leraren enzo worden er ook bij opgeteld. Het valt allemaal hartstikke mee jongens.
quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zei hij dat zo, 'de doden worden op een hoop gegooid'? Dat is dan wel weer onbedoeld de waarheid.
Ja ik snap echt niet dat Humberto zich zo inhield. En jammer genoeg niemand aan tafel die wat durfde te zeggen. Je kon ‘m makkelijk helemaal afmaken zo belachelijk was het.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah doet 'ie het weer? Echt hè, alles voor de oliecenten bij die kerel...
Jaquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zei hij dat zo, 'de doden worden op een hoop gegooid'? Dat is dan wel weer onbedoeld de waarheid.
Zou ik ook zeggen voor de juiste motivatiequote:Op woensdag 30 maart 2022 22:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet dat Humberto zich zo inhield. En jammer genoeg niemand aan tafel die wat durfde te zeggen. Je kon ‘m makkelijk helemaal afmaken zo belachelijk was het.
De Emir heeft volgens hem een goed hart![]()
Ik hoopte dus ook dat iemand ging vragen hoeveel hij betaald krijgt om dit soort onzin te verspreidenquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen voor de juiste motivatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net of het minder erg zou zijn als het er 5832 zouden zijnquote:Op woensdag 30 maart 2022 22:35 schreef Em31 het volgende:
![]()
Nou preciesquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Net of het minder erg zou zijn als het er 5832 zouden zijn
quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
@:StraniVerstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik hoorde dat hij een toespraak heeft gehouden in het Prado, wel apart.
Zo'n man zit aan zoveel tafels z'n mening te verkondigen dat hij waarschijnlijk echt denkt dat hij intelligent is. Daar hebben meer van die voetbalfiguren last van. Pierre van Hooijdonk is ook zo'n volkomen leeghoofd, komt werkelijk niks boeiends uit.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou precies![]()
Ik kijk uit naar het moment dat er wel iemand naast hem zit die ‘m aanpakt.
Dan heb je toch ver geschopt. Als je naar Nederland kijkt, wie kunnen er bijvoorbeeld zeggen een toespraak te hebben gehouden in het Rijksmuseum?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
VerstandigJa ik hoorde dat hij een toespraak heeft gehouden in het Prado, wel apart.
Obama, geloof ik?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:10 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dan heb je toch ver geschopt. Als je naar Nederland kijkt, wie kunnen er bijvoorbeeld zeggen een toespraak te hebben gehouden in het Rijksmuseum?
Ja.quote:
Er zijn hier weer makkelijke geld grapjes te maken, maar dat mocht niet meer dus ik zal niets zeggen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:14 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja.
Meer voorbeelden ken ik niet. Dus Rutte wordt in Spanje kennelijk als net zo'n grootheid gezien als Obama.
[ afbeelding ]
Nou serieus, de manier waarop hij het ook zonder enige emotie zei maakte het bijna eng.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zo'n man zit aan zoveel tafels z'n mening te verkondigen dat hij waarschijnlijk echt denkt dat hij intelligent is. Daar hebben meer van die voetbalfiguren last van. Pierre van Hooijdonk is ook zo'n volkomen leeghoofd, komt werkelijk niks boeiends uit.
Je weet waar ze voor staan?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Zijn die hartjes de standaard TT gimmick geworden?
Zekerquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:25 schreef Em31 het volgende:
Die foto van Obama blijft wel heel mooi trouwens
Gewoon harder werken en niet zo arm zijn. Vamos!quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:28 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
"Dus daarom zeg ik, jongens, éven de schouders eronder met z'n allen en de siësta gewoon een keer overslaan."
quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon harder werken en niet zo arm zijn. Vamos!
Gr.gr Wopke
Ja hallo als jij zelf dan ook weer makkelijke grapjes gaat makenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:28 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
"Dus daarom zeg ik, jongens, éven de schouders eronder met z'n allen en de siësta gewoon een keer overslaan."
Vamosquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon harder werken en niet zo arm zijn. Vamos!
Gr.gr Wopke
Ja ík mag het hè. Jij mag dan weer grapjes maken over Friezenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hallo als jij zelf dan ook weer makkelijke grapjes gaat maken
Tuurlijk, we kiezen hier niet zomaar een druiloor hè, het moet ons wel een beetje degelijk vertegenwoordigenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:33 schreef Em31 het volgende:
Die premier van Spanje he, die is niet lelijk.
Niet direct maar gezien de kleuren geheid iets met Oekraïnequote:
Nou ja hartjes voor Oekraïne dus. Zo simpel is hetquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet direct maar gezien de kleuren geheid iets met Oekraïne
Erg slim!quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, we kiezen hier niet zomaar een druiloor hè, het moet ons wel een beetje degelijk vertegenwoordigen
quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja hartjes voor Oekraïne dus. Zo simpel is het
Het is een recente ontwikkeling zie ikquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar niet op Google zoeken naar Zapatero of Aznar oké?
Pedro Sánchez heten, dat is alsof je in Nederland Piet de Jong heet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, we kiezen hier niet zomaar een druiloor hè, het moet ons wel een beetje degelijk vertegenwoordigen
Dat zou inderdaad heel raar zijn Koenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou ook Zweden kunnen zijn maar da's in deze situatie een rare gedachte
En un momento dado introduje el término 'país genial' y, desde entonces, los Países Bajos han tenido un gran éxito.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:28 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Ja nogalquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is een recente ontwikkeling zie ik
De vorige heette Mariano Rajoy, dat was inderdaad wel een stukje zeldzamer.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Pedro Sánchez heten, dat is alsof je in Nederland Piet de Jong heet.
Huh mag je nou wel of niet stemmen daar? Ik dacht niet?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:50 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb op deze gestemd vorige keer.
Oh nee wacht ik ben zelf in de warquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Huh mag je nou wel of niet stemmen daar? Ik dacht niet?
quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee wacht ik ben zelf in de war![]()
wat erg. Ik heb wel op haar partij gestemd naar inderdaad lokaal, niet nationaal
Het is al laat hè.
Ik wilde even weten waarvan die mevrouw dan was, maar ik zie daarbij ook dat ze al 40 is? Zou ik niet geschat hebbenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:50 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb op deze gestemd vorige keer.
Nee ik dacht eerlijk gezegd ook dat ze een paar jaar jonger wasquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik wilde even weten waarvan die mevrouw dan was, maar ik zie daarbij ook dat ze al 40 is? Zou ik niet geschat hebben
Guanabana kent de politieke geschiedenisquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Pedro Sánchez heten, dat is alsof je in Nederland Piet de Jong heet.
Ik hoop dat wij hier ooit nog een Guillermo Cocinero als premier krijgenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Guanabana kent de politieke geschiedenis
Was toch ook niet beloofd voor deze ochtend al?quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
![]()
Geen beloofde sneeuw, dus een vervroegde 1 april grap
Ik meen ook vanavond en morgenochtend pasquote:Op donderdag 31 maart 2022 08:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was toch ook niet beloofd voor deze ochtend al?
quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:29 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen, hier sneeuwt het behoorlijk!
[ afbeelding ]
😮quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:29 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen, hier sneeuwt het behoorlijk!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |