Je weet waar ze voor staan?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Zijn die hartjes de standaard TT gimmick geworden?
Zekerquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:25 schreef Em31 het volgende:
Die foto van Obama blijft wel heel mooi trouwens
Gewoon harder werken en niet zo arm zijn. Vamos!quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:28 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
"Dus daarom zeg ik, jongens, éven de schouders eronder met z'n allen en de siësta gewoon een keer overslaan."
quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon harder werken en niet zo arm zijn. Vamos!
Gr.gr Wopke
Ja hallo als jij zelf dan ook weer makkelijke grapjes gaat makenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:28 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
"Dus daarom zeg ik, jongens, éven de schouders eronder met z'n allen en de siësta gewoon een keer overslaan."
Vamosquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon harder werken en niet zo arm zijn. Vamos!
Gr.gr Wopke
Ja ík mag het hè. Jij mag dan weer grapjes maken over Friezenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hallo als jij zelf dan ook weer makkelijke grapjes gaat maken
Tuurlijk, we kiezen hier niet zomaar een druiloor hè, het moet ons wel een beetje degelijk vertegenwoordigenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:33 schreef Em31 het volgende:
Die premier van Spanje he, die is niet lelijk.
Niet direct maar gezien de kleuren geheid iets met Oekraïnequote:
Nou ja hartjes voor Oekraïne dus. Zo simpel is hetquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet direct maar gezien de kleuren geheid iets met Oekraïne
Erg slim!quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, we kiezen hier niet zomaar een druiloor hè, het moet ons wel een beetje degelijk vertegenwoordigen
quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja hartjes voor Oekraïne dus. Zo simpel is het
Het is een recente ontwikkeling zie ikquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar niet op Google zoeken naar Zapatero of Aznar oké?
Pedro Sánchez heten, dat is alsof je in Nederland Piet de Jong heet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk, we kiezen hier niet zomaar een druiloor hè, het moet ons wel een beetje degelijk vertegenwoordigen
Dat zou inderdaad heel raar zijn Koenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou ook Zweden kunnen zijn maar da's in deze situatie een rare gedachte
En un momento dado introduje el término 'país genial' y, desde entonces, los Países Bajos han tenido un gran éxito.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:28 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Ja nogalquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is een recente ontwikkeling zie ik
De vorige heette Mariano Rajoy, dat was inderdaad wel een stukje zeldzamer.quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Pedro Sánchez heten, dat is alsof je in Nederland Piet de Jong heet.
Huh mag je nou wel of niet stemmen daar? Ik dacht niet?quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:50 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb op deze gestemd vorige keer.
Oh nee wacht ik ben zelf in de warquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Huh mag je nou wel of niet stemmen daar? Ik dacht niet?
quote:Op woensdag 30 maart 2022 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee wacht ik ben zelf in de war![]()
wat erg. Ik heb wel op haar partij gestemd naar inderdaad lokaal, niet nationaal
Het is al laat hè.
Ik wilde even weten waarvan die mevrouw dan was, maar ik zie daarbij ook dat ze al 40 is? Zou ik niet geschat hebbenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:50 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb op deze gestemd vorige keer.
Nee ik dacht eerlijk gezegd ook dat ze een paar jaar jonger wasquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik wilde even weten waarvan die mevrouw dan was, maar ik zie daarbij ook dat ze al 40 is? Zou ik niet geschat hebben
Guanabana kent de politieke geschiedenisquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Pedro Sánchez heten, dat is alsof je in Nederland Piet de Jong heet.
Ik hoop dat wij hier ooit nog een Guillermo Cocinero als premier krijgenquote:Op woensdag 30 maart 2022 23:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Guanabana kent de politieke geschiedenis
Was toch ook niet beloofd voor deze ochtend al?quote:Op donderdag 31 maart 2022 07:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
![]()
Geen beloofde sneeuw, dus een vervroegde 1 april grap
Ik meen ook vanavond en morgenochtend pasquote:Op donderdag 31 maart 2022 08:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was toch ook niet beloofd voor deze ochtend al?
quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:29 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen, hier sneeuwt het behoorlijk!
[ afbeelding ]
😮quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:29 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen, hier sneeuwt het behoorlijk!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |