Ik zou het proberenquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat kan toch niet anders?
Ik ben verre van een moeilijke eter, maar dit lijkt me zo smerig.
Ik vond seizoen 8 niet eens zo erg.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:22 schreef Mandy040986 het volgende:
Ben trouwens Game Of Thrones opnieuw aan het kijken op HBO Max. Blijft toch een gave serie als je seizoen 8 van je netvlies weert.
Dit dus.quote:
Vissticks met, zo lijkt het, mozzarella en spinazie.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:00 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht dat dit een 1 april grap was
[ afbeelding ]
Ik irriteerde me meer aan het feit dat het laatste boek toen nog niet af was en ze eigenlijk maar wat deden in seizoen 8.quote:
Bijna alle eindes van series vallen tegen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit dus.
En wat ik helemaal erg vind is dat er mensen zijn die de hele serie meteen afschrijven omdat het einde tegenviel. Vind ik dus echt zonde van zo'n goede serie.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vissticks met, zo lijkt het, mozzarella en spinazie.
Als ze een beetje goede vissticks gebruiken die in de oven crunchy blijven zie ik niet direct waarom het niet zou werken.
quote:
Het makkelijker om een goede serie te maken, maar lastiger om voor veel seizoenen relevant en vernieuwend te blijven. Bij The Walking Dead en Handsmaids Tale merk ik toch dat ik na een aantal seizoenen de aandacht kwijt raak omdat elke keer weer een vergelijkbaar plot is.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:27 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Bijna alle eindes van series vallen tegen.
Lost bijvoorbeeld.
Ik heb enkele tot seizoen 2 gezien, daarna door tijdgebrek niet meer kunnen kijken, maar zou weer eens opnieuw er aan moeten beginnen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:22 schreef Mandy040986 het volgende:
Ben trouwens Game Of Thrones opnieuw aan het kijken op HBO Max. Blijft toch een gave serie als je seizoen 8 van je netvlies weert.
Ja klopt. Lost heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:27 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Lost bijvoorbeeld.
Dat klopt wel, ja. Vooral bij de Handmaids Tale heb ik het idee dat het een grote tortureshow is geworden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Het makkelijker om een goede serie te maken, maar lastiger om voor veel seizoenen relevant en vernieuwend te blijven. Bij The Walking Dead en Handsmaids Tale merk ik toch dat ik na een aantal seizoenen de aandacht kwijt raak omdat elke keer weer een vergelijkbaar plot is.
Ik heb die serie twee seizoenen volgehouden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja klopt. Lost heb ik niet gezien.
Breaking Bad heeft wel een goed einde, geloof dat iedereen het daar wel over eens is.
Ik heb aanvankelijk 1 seizoen gekeken en toen vond ik het niet leuk meer. Toen na een jaar toch verder gegaan en geen spijt van gekregen, een van de beste series ooit.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:33 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik heb die serie twee seizoenen volgehouden.
Moet je doen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb enkele tot seizoen 2 gezien, daarna door tijdgebrek niet meer kunnen kijken, maar zou weer eens opnieuw er aan moeten beginnen.
Ik heb ook sterk het vermoeden dat ze daarom oneindig door zullen gaan met Grey's Anatomy, want een einde van die serie zal nooit goed genoeg zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:27 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Lost bijvoorbeeld.
Breaking Bad ging voor mij juist meer leven na seizoen twee, toen nog allemaal een losse events, daarna kwam alles samen. Briljante serie met een briljant eindequote:Op donderdag 31 maart 2022 16:33 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik heb die serie twee seizoenen volgehouden.
Tot ze letterlijk allemaal grijs zijn denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb ook sterk het vermoeden dat ze daarom oneindig door zullen gaan met Grey's Anatomy, want een einde van die serie zal nooit goed genoeg zijn.
Dan ben ik ook al behoorlijk grijs gok ik, dus dat vind ik acceptabel.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:36 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Tot ze letterlijk allemaal grijs zijn denk ik.
Ha, bij Breaking Bad is het toch juist zo dat een aantal grote fans de laatste aflevering bewust skippen en de eennalaatste aflevering als finale zien?quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja klopt. Lost heb ik niet gezien.
Breaking Bad heeft wel een goed einde, geloof dat iedereen het daar wel over eens is.
Oh niet dat ik weet. De laatste aflevering heeft een 9,9 op IMDB dus dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ha, bij Breaking Bad is het toch juist zo dat een aantal grote fans de laatste aflevering bewust skippen en de eennalaatste aflevering als finale zien?
Vrij rechthoekig van aardquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde 14 bochten, maar ik heb geen layout gezien.
Maar 100 euro per dodequote:Op donderdag 31 maart 2022 17:00 schreef Em31 het volgende:
Ronald de Boer krijgt 'maar' 750.000 euro voor het verspreiden van al die onzin over Qatar, ik dacht minstens een paar miljoen joh.
Laatste twee seizoenen van House MD waren ook niet echt nodigquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:27 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Lost bijvoorbeeld.
Tsja, je hebt daar gewoon niet heel veel vloeiende bochten liggen. Dat ze er nog een paar in hebben gekregen vind ik al heel wat.quote:
Oh, dan sluit ik niet uit dat @Strani ook veel minder krijgt dan wij denken.quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:00 schreef Em31 het volgende:
Ronald de Boer krijgt 'maar' 750.000 euro voor het verspreiden van al die onzin over Qatar, ik dacht minstens een paar miljoen joh.
Nee, het ging er niet om of ze het wel of niet waardeerden, maar dat sommige fans de aflevering meer als overbodig zagen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh niet dat ik weet. De laatste aflevering heeft een 9,9 op IMDB dus dat zal wel meevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dat nog steeds niet gedaanquote:Op donderdag 31 maart 2022 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar eerst OUAT afkijken.
Nee.quote:
Dat snap ik dus ook nooit. Of geef het dan maar net zoals Henk ten Cate gewoon toe dat je het voor het geld doet. Dick Advocaat kwam ook altijd met zo'n dom verhaal aanzetten. Alsof wij dom zijnquote:Op donderdag 31 maart 2022 17:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dan sluit ik niet uit dat @:strani ook veel minder krijgt dan wij denken.
Al kreeg die het tienvoudige, als je multimiljonair bent, verkoop je je ziel toch niet zo voor nog een beetje meer geld
Wij zijn natuurlijk bovengemiddeld intelligent hierquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook nooit. Of geef het dan maar net zoals Henk ten Cate gewoon toe dat je het voor het geld doet. Dick Advocaat kwam ook altijd met zo'n dom verhaal aanzetten. Alsof wij dom zijn
Ja preciesquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wij zijn natuurlijk bovengemiddeld intelligent hier
Hij had zich gewoon vergist en dacht dat ie bij Iraklis in Griekenland had getekend.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja preciesal twijfelde ik wel aan Dick Advocaat zijn intenties toen hij naar Irak ging. Kan natuurlijk ook voor de cultuur zijn.
Het zijn vaak de mensen die al heel veel geld hebben die zich voor nog meer geld met dubieuze zaken in zee willen gaan. Het is nooit genoeg voor ze.quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dan sluit ik niet uit dat @:strani ook veel minder krijgt dan wij denken.
Al kreeg die het tienvoudige, als je multimiljonair bent, verkoop je je ziel toch niet zo voor nog een beetje meer geld
Guus Hiddink ging ooit nog een ziekenhuis bouwen in Anzhiquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook nooit. Of geef het dan maar net zoals Henk ten Cate gewoon toe dat je het voor het geld doet. Dick Advocaat kwam ook altijd met zo'n dom verhaal aanzetten. Alsof wij dom zijn
Hier in Noord-Holland nu ook pas. Sometimes It Snows in April (dat het 31 maart is vergeten we maar even)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:57 schreef AgnesGru het volgende:
Wat vinden jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je het laatste seizoen ook van schrappen, vreselijkquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.![]()
![]()
Ik ben pas halverwege seizoen 4.
Geloof ik niks van, na jouw second-hand review van Mocro Maffiaquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kun je het laatste seizoen ook van schrappen, vreselijk
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:57 schreef AgnesGru het volgende:
Wat vinden jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |