quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:57 schreef AgnesGru het volgende:
Wat vinden jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je het laatste seizoen ook van schrappen, vreselijkquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee.![]()
![]()
Ik ben pas halverwege seizoen 4.
Geloof ik niks van, na jouw second-hand review van Mocro Maffiaquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kun je het laatste seizoen ook van schrappen, vreselijk
quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:57 schreef AgnesGru het volgende:
Wat vinden jullie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Leuk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar eerst OUAT afkijken.
Ik wil dat die serie weer op Netflix komtquote:Op donderdag 31 maart 2022 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar eerst OUAT afkijken.
Dit is een first hand review! Zeer betrouwbaar dus!quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, na jouw second-hand review van Mocro Maffia
Portugal, Nederland, Marokko en AFC/CONMEBO (geen idee wat die laatste isquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:40 schreef Fred_B het volgende:
Hier is een simulator voor de WK-loting morgenavond.
https://draw.inker.one/#/wc/gs
Ik kreeg Engeland, Nederland, Senegal en Peru.
Dat is Australië, UAE of Peru. Normaliter Peru dusquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Portugal, Nederland, Marokko en AFC/CONMEBO (geen idee wat die laatste is)
De winnaar van Verenigde Arabische Emiraten / Australië - Peruquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Portugal, Nederland, Marokko en AFC/CONMEBO (geen idee wat die laatste is)
Robben, op weg naar, op weg naar...quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:54 schreef Em31 het volgende:
Spain
Netherlands
Senegal
AFC/CONMEBOL
VIJF ÉÉN ZEGT HET VOORT!
quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:54 schreef Em31 het volgende:
Spain
Netherlands
Senegal
AFC/CONMEBOL
VIJF ÉÉN ZEGT HET VOORT!
quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:06 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Robben, op weg naar, op weg naar...
WORDT HET ZO’N DAGquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:54 schreef Em31 het volgende:
Spain
Netherlands
Senegal
AFC/CONMEBOL
VIJF ÉÉN ZEGT HET VOORT!
Ik kreeg Qatar, Nederland, Senegal en Canadaquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:40 schreef Fred_B het volgende:
Is nu op Disney+quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil dat die serie weer op Netflix komt
Argentinië, Nederland, Marokko en Saoedi Arabiequote:Op donderdag 31 maart 2022 21:40 schreef Fred_B het volgende:
Dat is wel de meest makkelijke loting.quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kreeg Qatar, Nederland, Senegal en Canada
Disney+ nemen als je het nog niet hebt, is ook nog eens goed voor mijn aandelen. Opgelost, slotje!quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil dat die serie weer op Netflix komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:23 schreef Hamlapjes het volgende:
Over Ronald de B. z'n geldzucht, als ik 300 miljoenmiljard zou verdienen, wist ik wel wat ik daarmee zou doen!In Nederland zou dat kunnen want daar zijn bordelen gewoon legaal, maar we zouden even aan @Fred_B moeten vragen of dat voor België ook geldt. Maar waarom eigenlijk per se Luik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gebeurt daar ook nog eens wat. Van @H_T begrepen dat het een ongelofelijke kutstad is, waar ze niet eens een fatsoenlijke Luikse wafel kunnen maken, dus het leek mij wel een passende plekquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
In Nederland zou dat kunnen want daar zijn bordelen gewoon legaal, maar we zouden even aan @:Fred_B moeten vragen of dat voor België ook geldt. Maar waarom eigenlijk per se Luik?
Het stinkt naar pis, is gemiddeld genomen best lelijk, wafels zijn er moeilijk te vinden, ze spreken er Frans en ik wilde er na een middag weer weg. Het leukste daar vond ik de kermis, en die is er maar een paar dagen per jaar. En dan ben ik niet eens in een attractie geweestquote:Op donderdag 31 maart 2022 23:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dan gebeurt daar ook nog eens wat. Van @:H_T begrepen dat het een ongelofelijke kutstad is, waar ze niet eens een fatsoenlijke Luikse wafel kunnen maken, dus het leek mij wel een passende plek
Dit is wel echt waar, maar dat is natuurlijk te verwachten als je bijna de volledige cast op de valreep nog even gaat vervangen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kun je het laatste seizoen ook van schrappen, vreselijk
Ik blijf Netflix gewoon trouw, jammer voor je aandelen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 23:17 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Disney+ nemen als je het nog niet hebt, is ook nog eens goed voor mijn aandelen. Opgelost, slotje!
De veelheid aan diensten lijkt mij voor Netflix toch wel het grootste probleem, want die krijgen telkens meer concurrentie én die concurrentie had vaak hun content op Netflix staan die daar dan ook verdwijnt. Zijn ze ook nog praktisch de duurste streamingdienst, ben erg benieuwd hoe lang die marktleider blijven
Overigens eens met @:Arizona dat het laatste seizoen OUAT volkomen overbodig en matig is, zeker in relatie tot de andere seizoenen
quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
haha. Veel likes in een stil topic, ja, dat valt op.
quote:
Groetjes terug!quote:Op vrijdag 1 april 2022 06:16 schreef Cee het volgende:
Een hele kaliméra slaapkoppen!
Jullie krijgen de groeten van vanuit Athene, omgedoopt tot Kathene want er zijn hier overal 🐈 🐈🐈🐈.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |