quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
haha. Veel likes in een stil topic, ja, dat valt op.
quote:
Groetjes terug!quote:Op vrijdag 1 april 2022 06:16 schreef Cee het volgende:
Een hele kaliméra slaapkoppen!
Jullie krijgen de groeten van vanuit Athene, omgedoopt tot Kathene want er zijn hier overal 🐈 🐈🐈🐈.
Veel plezier daarquote:Op vrijdag 1 april 2022 06:16 schreef Cee het volgende:
Een hele kaliméra slaapkoppen!
Jullie krijgen de groeten van vanuit Athene, omgedoopt tot Kathene want er zijn hier overal 🐈 🐈🐈🐈.
Dat onderste lijkt me niet ongebruikelijk, anders zouden er wel meer op wintersport naar Middelburg gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Haha, 1 april, er ligt toch sneeuw.
In Bergen ligt er meer dan in Middelburg.
NEEquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond speciaal voor @:Molloot200 de film Mamma Mia op tv.
Dat gebeurt inderdaad vrij weinig.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat onderste lijkt me niet ongebruikelijk, anders zouden er wel meer op wintersport naar Middelburg gaan.
1 april, het campingseizoen begint weerquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat gebeurt inderdaad vrij weinig.
Ik zag vanmorgen zelfs iemand die met de caravan weg ging. Die had waarschijnlijk zoiets van. SNEEUW!!! Ik ben weg hier.
Lekker met je tent in de sneeuw.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1 april, het campingseizoen begint weer
Vandaag is echt een topdag voor thuiswerkenquote:Op vrijdag 1 april 2022 10:39 schreef Meridiaan het volgende:
Wat ben ik blij dat ik thuis kan werken en vanochtend de straat niet op hoefde.
En sneeuw.
En Moldavië (aan de bandnaam waag ik mij nog steeds maar niet) naar de AFAS.
Het Eurovisiejaar wordt echt wel leuker dan dat ik in februari dacht.
Logisch dat er in de bergen meer sneeuw ligt dan in Middelburg.quote:Op vrijdag 1 april 2022 08:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Haha, 1 april, er ligt toch sneeuw.
In Bergen ligt er meer dan in Middelburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |