Ik ben niet zo bang dat Em opeens bij me op de stoep staat hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Die like die ze je op deze post gegeven heeft is een dreigement, dat snap je zelf ook wel hè?
Nee maar serieus man, dit kan echt niet
Aantal verschillende persoonlijkheden.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijft sowieso een mysterie waar die 31 voor staat.
Toch bijzonder dat Henk in deze dictatuur gewoon zijn mening kan verkondigenquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, ik vind het toch wel interessant wat Henk - Mijn Land Niet Meer - <Tractor> <Luxemburgse vlag> er van vindt.
Ik zou maar spul in huis halen waar je eieren goed mee van je deur krijgtquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bang dat Em opeens bij me op de stoep staat hoor.
Ik hoop altijd maar dat hij zich buiten de SC in het echte leven wat beter gedraagtquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Die like die ze je op deze post gegeven heeft is een dreigement, dat snap je zelf ook wel hè?
Nee maar serieus man, dit kan echt niet
Dat vergeten die dictatuur vergelijkers altijd jaquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat Henk in deze dictatuur gewoon zijn mening kan verkondigen
Dan slaat die shuttles in het gezicht van vrouwen die hij leuk vindt, dus ik betwijfel hetquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoop altijd maar dat hij zich buiten de SC in het echte leven wat beter gedraagt
Luctor in het echte levenquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoop altijd maar dat hij zich buiten de SC in het echte leven wat beter gedraagt
Daar is altijd wel bijzonder ja. Dat binnen no time zoveel van dat soort figuren hebben gereageerd. Dat gecombineerd met de 26 getallen in hun naam maakt het wel 100% zeker dat je met fake accounts te maken hebt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toevallig zag ik van de week een tweet van Omtzigt over Oekraïne ongeveer 3 minuten nadat hij ‘m getweet had. Er stonden al zo’n 30 pro-Russische reacties onder, met al 30-50 likes.
Dat lijkt me gewoon 100% zeker niet te kloppen.
Zou Luctor ook bij zijn werk een tiende van een cent per transactie afroomenquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Luctor in het echte leven
[ afbeelding ]
Speaking of coronette, heb jij je smaak/reuk alweer terug?quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, beterschapIs het al tijd voor een testje voor de 'rona?
Dan denk ik altijd beter na, voordat ik iets zeg.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee, nog veel minder! Het gaat echt om fracties van een cent, dus het is geen stelenquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou Luctor ook bij zijn werk een tiende van een cent per transactie afroomen
..quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou Luctor ook bij zijn werk een tiende van een cent per transactie afroomen
Ik hoorde 14 bochten, maar ik heb geen layout gezien.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:52 schreef Redefine het volgende:
Wel heel tof dat ze volgend jaar met de F1 naar Las Vegas gaan en dan ook over The Strip rijden![]()
Al zitten er aan de lay-out te zien wel heel weinig bochten in het circuit.
Jaquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Speaking of coronette, heb jij je smaak/reuk alweer terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Gelukkig maarquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:54 schreef H_T het volgende:
[..]
JaHelemaal of anders zo goed als. Zondag begon het terug te komen en het is nu weer normaal
Blij toe, want het was behoorlijk saaiZelfs pannenkoeken waren weinig aan zo
Gelukkig maarquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan denk ik altijd beter na, voordat ik iets zeg.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:54 schreef Dave het volgende:
Kom maar op met die 18cm!Wil ik ook wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sneeuw ook.
Koel en donker bewaren
Zelfs ik heb de layout al gezienquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde 14 bochten, maar ik heb geen layout gezien.
Leuke laatste woorden wel.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bang dat Em opeens bij me op de stoep staat hoor.
Ik had ook al zitten doomgooglen en zag dat het niet gek was als het tot vier weken zou durenquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gelukkig maarwant je hoort ook weleens dat het maanden duurt.
Dikke vlokken of heb je het liever meer papperig?quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wil ik ook wel ja.
En sneeuw ook.
[ afbeelding ]
Ik ben er een nacht geweest, vier dollar vergokt en was blij dat ik weer weg konquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zelfs ik heb de layout al gezien
Alleen dat stukje over de Strip is wel tof maar verder oogt het saai. Nou kan dat ook wel kloppen want behalve The Strip (en downtown) is Las Vegas een doodsaaie stad
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dikke vlokken of heb je het liever meer papperig?
Mijn dochter hoest nog steeds, ze komt er niet vanaf, terwijl het al ruim 6 weken geleden is dat ze Corona had.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:54 schreef H_T het volgende:
[..]
JaHelemaal of anders zo goed als. Zondag begon het terug te komen en het is nu weer normaal
Blij toe, want het was behoorlijk saaiZelfs pannenkoeken waren weinig aan zo
Ah ok. Het zag er uit als minder dan dat. Maar dat kan vertekenen. Sowieso is dat stuk over The Strip heel erg lang.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoorde 14 bochten, maar ik heb geen layout gezien.
Ja dat is de bedoeling. Maar waarschijnlijk staat er een instelling niet goed en is het veel meerquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, nog veel minder! Het gaat echt om fracties van een cent, dus het is geen stelen
Dikke vlokken, maar op de daken nog een beetje papperig!quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dikke vlokken of heb je het liever meer papperig?
Ik krijg bij het The Strip stukje een beetje vibes van de nieuwe "stadscircuits" die ze toe hebben gevoegd aan Mario Kart die als gimmick vooral hebben alle touristenattracties te laten zien en verder eigenlijk niet zo veel voorstellenquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zelfs ik heb de layout al gezien
Alleen dat stukje over de Strip is wel tof maar verder oogt het saai. Nou kan dat ook wel kloppen want behalve The Strip (en downtown) is Las Vegas een doodsaaie stad
Ik heb het idee dat ze een aantal bochten die je normaal als 1 bocht zou tellen daar als drie hebben geteld.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ok. Het zag er uit als minder dan dat. Maar dat kan vertekenen. Sowieso is dat stuk over The Strip heel erg lang.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is de bedoeling. Maar waarschijnlijk staat er een instelling niet goed en is het veel meer
Het had wel Las Vegas kunnen zijn, daar is ook een Eiffeltorenquote:Op donderdag 31 maart 2022 14:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik krijg bij het The Strip stukje een beetje vibes van de nieuwe "stadscircuits" die ze toe hebben gevoegd aan Mario Kart die als gimmick vooral hebben alle touristenattracties te laten zien en verder eigenlijk niet zo veel voorstellen![]()
Voorbeeldje van Parijs dit is niet Las Vegas!!!!!!!!!!!
Nou, sorry hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:02 schreef Cyan9 het volgende:
Vandaag is een saaie dag. Dat jullie het even weten.
Heb je de white walkers al gespot?quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:20 schreef Arizona het volgende:
De lucht wordt hier nu effen wit/lichtgrijs. Mijn ogen gaan er bijna zeer van doen. @:strani zou dat ook hebben.
Winter is coming
Zijn ze nu pas daar?quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:25 schreef sportfreak het volgende:
Leuke aanvulling voor wie gisteren Het Verhaal van Nederland heeft gezien:
Na de aanhouding van Wilhelmina van Pruisen viel het leger van haar broer, koning Frederik Willem II van Pruisen, Nederland binnen herstelde de orde. Ter ere hiervan liet de koning onderstaande bouwen in Berlijn:
[ afbeelding ]
Dat kan toch niet anders?quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:00 schreef Em31 het volgende:
Ik dacht dat dit een 1 april grap was
[ afbeelding ]
Pizza met patat wel eens voorbij zien komen in een restaurant, dat wekt ook niet bepaald eetlust op bij mijquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat kan toch niet anders?
Ik ben verre van een moeilijke eter, maar dit lijkt me zo smerig.
Lijkt me ook helemaal niksquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat kan toch niet anders?
Ik ben verre van een moeilijke eter, maar dit lijkt me zo smerig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |