Bedankt, Piet Pelleboerquote:Op donderdag 31 maart 2022 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Komt mijn voorspelling van in mei sneeuw nog bijna uit.
Is het een gele of rode kaart?quote:
Je hebt de verwarming toch wel op 17 graden gezet he?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier heiig met een beetje zon.
Binnen is het goed te doen qua temperatuur, buiten is het wel vrij koud.
Verwarming staat op het eerste streepje na het sneeuw-symbooltje, dus geen idee hoeveel graden dat is.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:17 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Je hebt de verwarming toch wel op 17 graden gezet he?
Is het echt zo erg?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:55 schreef molloot200 het volgende:
De Tweets van de FvD-aanhangers nu over de videotoespraak van Zelenskyy![]()
![]()
Sherry is toch nog alleen daar? De rest is toch intussen allemaal opgestapt?quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:55 schreef molloot200 het volgende:
![]()
Helaas zijn er wel veel aanhangers.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sherry is toch nog alleen daar? De rest is toch intussen allemaal opgestapt?
Dan maar klagen over dat het niet sneeuwt, terwijl dat wel belooft was.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:09 schreef Cyan9 het volgende:
Er was mij sneeuw beloofd zodat ik hier zou kunnen klagen over dat het sneeuwt, maar ook dat wordt mij weer niet gegund.
Ja, dat het niet kan dat een toespraak in de TK wordt laten horen van een Nazi, en dat daar dan ook nog de gehele Kamer een staande ovatie voor geeft laat zien wat voor land Nederland is geworden, etc. etc.quote:
De Ruslandpropaganda doet goed zijn werk.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dat het niet kan dat een toespraak in de TK wordt laten horen van een Nazi, en dat daar dan ook nog de gehele Kamer een staande ovatie voor geeft laat zien wat voor land Nederland is geworden, etc. etc.![]()
![]()
Oh wow..quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dat het niet kan dat een toespraak in de TK wordt laten horen van een Nazi, en dat daar dan ook nog de gehele Kamer een staande ovatie voor geeft laat zien wat voor land Nederland is geworden, etc. etc.![]()
![]()
Ik vraag me altijd af hoeveel van die mensen nou echt zijn... er zijn er bv. veel die een profielfoto van een vrouw hebben, en die dan Greetje Fokkema heten, maar die qua manier van communiceren niet op een Greetje Fokkema lijken. Sowieso is Nederlands twitter echt geen afspiegeling van de Nederlandse samenleving, Nederland is wel conservatief maar op twitter is het een extreemrechts land.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
![]()
Toevallig zag ik van de week een tweet van Omtzigt over Oekraïne ongeveer 3 minuten nadat hij ‘m getweet had. Er stonden al zo’n 30 pro-Russische reacties onder, met al 30-50 likes.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoeveel van die mensen nou echt zijn... er zijn er bv. veel die een profielfoto van een vrouw hebben, en die dan Greetje Fokkema heten, maar die qua manier van communiceren niet op een Greetje Fokkema lijken. Sowieso is Nederlands twitter echt geen afspiegeling van de Nederlandse samenleving, Nederland is wel conservatief maar op twitter is het een extreemrechts land.
Niet op letten. We geven die minderheid veel te veel aandacht. Nu gaat het er hier ook weer over in plaats van over de speech zelf.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:55 schreef molloot200 het volgende:
![]()
Nou, ik vind het toch wel interessant wat Henk - Mijn Land Niet Meer - <Tractor> <Luxemburgse vlag> er van vindt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet op letten. We geven die minderheid veel te veel aandacht. Nu gaat het er hier ook weer over in plaats van over de speech zelf.
Ho ho, zijn naam is Henk4291848 he!quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, ik vind het toch wel interessant wat Henk - Mijn Land Niet Meer - <Tractor> <Luxemburgse vlag> er van vindt.
Eindelijk zijn de dingen weer zoals ze moeten zijn. Een nette 18 graden hierquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:40 schreef zorro28 het volgende:
Hier sneeuwt het al een tijdje. Ik blijf lekker binnen vandaag
Dus over een paar jaar krijgen we hier een MiniEm?quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:47 schreef Em31 het volgende:
Ik heb mijn nichtje helemaal geïndoctrineerd, ze is groot Songfestivalfan en wil steeds weer filmpjes kijken op YouTube (nee maar ik hoefde niet eens echt mijn best te doen, ze vindt het gewoon echt geweldig).
Ze vindt S10 heel leuk en daarnaast zijn haar favorieten Noorwegen, Frankrijk en Oekraïne. Dus dan weten we alvast waar de 7-jarigen vote heengaat.
Wie weetquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus over een paar jaar krijgen we hier een MiniEm?
Aantal lovers, denk ik.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijft sowieso een mysterie waar die 31 voor staat.
Dat is toch ook gewoon zo.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:10 schreef Em31 het volgende:
Luctor denkt steeds dat dit een soort voetbalkantine vol mannen ofzo is he
Dan hadden ze de tweet 3 minuten later moeten doen.quote:
Wow, ik zit op de grens van 2-3 cm sneeuw.quote:
Ze is de 31e Em in haar familie. Friezen zijn nog driftig aan het vernoemen he!quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Smaken ijs in het assortimentquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, beterschapquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wow, ik zit op de grens van 2-3 cm sneeuw.
Ik ga mijn omgevallen tuinstoel-icon maar weer tevoorschijn halen denk ik!
#neverforget
Nog meer klein leed: Ik ben al sinds het weekend snipverkouden en het wordt alleen maar erger in plaats van minder.
Heb er al twee gedaan deze week. Corona-negative!quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, beterschapIs het al tijd voor een testje voor de 'rona?
Die like die ze je op deze post gegeven heeft is een dreigement, dat snap je zelf ook wel hè?quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon zo.
Volgende week spreekt hij het Spaanse parlement toe Rog, dus maak je maar geen illusies.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik wil toch even gezegd hebben hoe fijn ik het vind dat Zelensky in zijn toespraak ook nog even stilstond bij onze strijd tegen de Spaanse tirannie. Iets waar, wat mij betreft (dit zal geen verrassing zijn), niet vaak genoeg over gesproken kan worden.
Maar dan denken ze in Spanje aan Cataloniequote:Op donderdag 31 maart 2022 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgende week spreekt hij het Spaanse parlement toe Rog, dus maak je maar geen illusies.
"En jullie weten als geen ander hoe irritant het is als regio's zich af willen scheiden omdat ze vinden dat ze wel op eigen benen kunnen staan."
Zeker, want Nederland zijn ze hier allang weer vergeten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar dan denken ze in Spanje aan Catalonie
Mooie timing, deze volgorde.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgende week spreekt hij het Spaanse parlement toe Rog, dus maak je maar geen illusies.
"En jullie weten als geen ander hoe irritant het is als regio's zich af willen scheiden omdat ze vinden dat ze wel op eigen benen kunnen staan."
quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
Sowieso mooi dat hier onlangs werd geopperd het aantal anti Spanje grapjes misschien ietwat te beperken en er vervolgens meteen wereldleiders beginnen op te staan die ons in hun toespraken beginnen te herinneren aan onze strijd tegen de Spanjaarden.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooie timing, deze volgorde.![]()
"Zo, dus.. Die tirannie waar ik het vorige week bij Nederland over had, ik bedoelde daar verder niks mee hoor, kuch. *stilte*"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |