abonnement Unibet Coolblue
pi_204255079
[modbreak]Dit topic gaat over de verkiezingen en de vermeende fraude en het complot daaromheen, niet over algemeen politiek beleid." Dank u. En speel eens op de bal en niet op de man"[/modbreak].

Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump

Special edition.
Nu ook voor overige politieke meuk.
Wie is er beter democraten of republikeinen..
En zo ja waarom niet!
pi_204255190
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2022 19:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Door tweedeling te zaaien in de VS mbt tot Rusland en Oekraïne en door de NAVO te verzwakken.
Ondertussen is hij net even afwezig als Poetin aanvalt en als dat achter de rug is wordt hij weer president.
Nu maak je het wel heel erg bont. De Democraten hebben 4 jaar lang ongefundeerd geroepen dat Trump in de zak zat van Putin en de suggestie gewekt dat Putin er voor heeft gezorgd dat Trump de verkiezingen heeft gewonnen.
Feit is dat Clinton een verschrikkelijke kandidate was en dat Rusland weinig tot niets te maken heeft gehad met het democratische proces in de VS.
pi_204255207
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 20:00 schreef The_End het volgende:

[..]
_O- Trump gaat de geschiedenis in als de slechtste president van de VS ooit. Dat op zichzelf is een enorme prestatie, want de VS heeft een heel leger aan idioten als president gehad.
Objectief gezien valt die claim absoluut niet hard te maken. De media zal het vast wel met je eens zijn of misschien is het andersom en papegaai je hier de media na.
pi_204256180
Tja Trump heeft zoveel beweerd wat er allemaal te danken was aan hem mbt NATO en zijn volgvolk slikt dat als zoete koek nvm de (verifieerbare) FEITEN:

twitter

twitter

twitter

etc

etc

Het verhogen van de defensiebudgetten van de bondgenoten was trouwens geheel volgens een (lange termijn-) afspraak die al onder Obama gemaakt was. Wonderlijk toch dat selectieve geheugen bij Trumpvolgelingen. Je zou toch zeggen dat zij onderhand ook wel doorhebben dat Trump vooral veren in zijn eigen reet steekt voor prestaties waar hij part noch deel aan had. Blijkbaar een blinde vlek of zo ... :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 28-03-2022 22:08:42 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204256525
twitter

Het blijft toch een trieste aangelegenheid dat een zieke man zich zelf moet verdedigen tegenover journalisten. Ik snap wel waarom deze man zo weinig tegen de pers spreekt, elke persconferentie is er weer genoeg materiaal om over te lachen.
Ik kan het eerlijk gezegd niet meer opbrengen, ik heb sterk het gevoel dat ik iemand uit lach die vanwege zijn achteruitgang het allemaal niet meer kan volgen, bijzonder triest.
Het is een beetje alsof je een demente bejaarde uitlacht omdat hij zijn broek heeft vol gescheten.
Het lijkt mij echt beter voor het land en voor de partij dat Biden een stap terug doet en dat Kamala Harris het stokje over neemt.
Het is een afgrijselijke incompetente excuustruus, maar ze is tenminste mentaal nog helder genoeg om invulling te geven aan de rol van president. Dat kunnen we van Biden met de beste wil van de wereld echt niet meer zeggen.
pi_204256561
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2022 21:49 schreef Kijkertje het volgende:
Tja Trump heeft zoveel beweerd wat er allemaal te danken was aan hem mbt NATO en zijn volgvolk slikt dat als zoete koek nvm de (verifieerbare) FEITEN:

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
etc

etc

Het verhogen van de defensiebudgetten van de bondgenoten was trouwens geheel volgens een (lange termijn-) afspraak die al onder Obama gemaakt was. Wonderlijk toch dat selectieve geheugen bij Trumpvolgelingen. Je zou toch zeggen dat zij onderhand ook wel doorhebben dat Trump vooral veren in zijn eigen reet steekt voor prestaties waar hij part noch deel aan had. Blijkbaar een blinde vlek of zo ... :+
Hihi, fact checks. Altijd leuk om even te zien wie dergelijke 'arbiters of truth' precies zijn. De AP fact check is van een vrouw met degrees in Journalism en Anglo Irish literature. En de NPR fact check is van medewerker met een bachelor in Latin American Studies. Grappig toch dat zulke mensen vervolgens de mogelijkheid krijgen om meningen als vermeende waarheden te verkondigen bij mainstream media outlets. Vaak ook nog compleet buiten hun vakgebied om. Maar het MSM-volgvolk slikt zoals we weten elke claim met het label 'fact check' als zoete koek. Zo naïef, zo goedgelovig.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204256607
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2022 22:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, fact checks. Altijd leuk om even te zien wie dergelijke 'arbiters of truth' precies zijn. De AP fact check is van een vrouw met degrees in Journalism en Anglo Irish literature. En de NPR fact check is van medewerker met een bachelor in Latin American Studies. Grappig toch dat zulke mensen vervolgens de mogelijkheid krijgen om meningen als vermeende waarheden te verkondigen bij mainstream media outlets. Vaak ook nog compleet buiten hun vakgebied om. Maar het MSM-volgvolk slikt zoals we weten elke claim met het label 'fact check' als zoete koek. Zo naïef, zo goedgelovig.
Ah ja dan grijpen we maar weer naar de ad hominems dan hoef je het niet over de inhoud te hebben :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204256644
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2022 22:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah ja dan grijpen we maar weer naar de ad hominems dan hoef je het niet over de inhoud te hebben :')
Ad hominem? Richting wie? Mijn post betreft meer een algemene observatie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204256673
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2022 22:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ad hominem? Richting wie? Mijn post betreft meer een algemene observatie.
Je kent de 'shooting the messenger'-fallacy niet :? Dat is een ad hominem :Y

Het is een drogreden om schrijvers van artikelen aan te vallen als je de inhoud/ de argumenten zelf niet kan weerleggen :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 28 maart 2022 @ 22:41:21 #10
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204256777
quote:
11s.gif Op maandag 28 maart 2022 22:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Je kent de 'shooting the messenger'-fallacy niet :? Dat is een ad hominem :Y

Het is een drogreden om schrijvers van artikelen aan te vallen als je de inhoud niet kan weerleggen :{w
Nee hoor, niemand wordt aangevallen. Mijn post betreft (zoals aangegeven) een algemene observatie over de charlatanerie van het beroep 'fact checker'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204256804
quote:
14s.gif Op maandag 28 maart 2022 22:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, niemand wordt aangevallen. Mijn post betreft (zoals aangegeven) een algemene observatie over de charlatanerie van het beroep 'fact checker'.
Dan zal je toch echt eerst moeten aantonen dat het charlatanerie is.

Aan jouw 'observaties' hebben we niet zoveel zoals de ervaring geleerd heeft -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 28 maart 2022 @ 23:28:58 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204257216
Typisch hoe "sommige" users van nagenoeg elke discussie een meta-discussie trachten te maken.
Huilen dan.
pi_204257265
En dat terwijl de actualiteit toch een stuk interessanter is dan het continu weerleggen van belegen Trump-leugens.

twitter

twitter

twitter

twitter

:Y Hoe kan ik president blijven? Nou dan claim je gewoon dat er fraude gepleegd is bij de verkiezingen, push je verkiezingsofficials de nodige stemmen te 'vinden', regel je je eigen electors met nep-uitslagen, zet je je VP onder druk de certificatie in het Congres tegen te houden, laat je je fanbase het Capitool bestormen, gebruik je het leger om de stembiljetten en de stemmachines in beslag te nemen etc etc :+

twitter

twitter


En dat na al twee keer impeached te zijn. Geweldige president! :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 29-03-2022 01:50:27 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204257712
twitter

DeSantis over de belachelijke gay gay gay uitspraken tijdens de Oscarnominatie in Hollywood.
En ook hier heeft DeSantis uiteraard weer helemaal gelijk.
pi_204257742
Ik heb dus net de hele persconferentie geluisterd en het is ronduit schokkend wat sommige ouders voor hun kiezen hebben gekregen dankzij de gendermaffia die eerst vrijbaan kregen op scholen.
Het is maar goed dat er een gouverneur is zoals DeSantis die niet alleen maar praat maar ook vecht tegen dit soort mensen die zich in mijn optiek bezig houden met kindermishandeling.
pi_204257743
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204257747
Muh Russia is weer terug op het menu.
pi_204257802
Altijd interessant om te zien welk type mens zo makkelijk in nepnieuws en psy-ops trapt. En dat we dat in BNW mogen zien is natuurlijk de kers op de taart.
pi_204257828
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 06:18 schreef QuidProJoe het volgende:
Altijd interessant om te zien welk type mens zo makkelijk in nepnieuws en psy-ops trapt. En dat we dat in BNW mogen zien is natuurlijk de kers op de taart.
Op BNW is dat schering en inslag.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204257835
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2022 22:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah ja dan grijpen we maar weer naar de ad hominems dan hoef je het niet over de inhoud te hebben :')
Het is ook best wonderlijk dat het vies wordt gevonden dat iemand iets verifieert.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204257852
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 06:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op BNW is dat schering en inslag.
Dat is mij ook opgevallen na de influx van Exclusief-Establishmenters.
pi_204257874
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 07:02 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat is mij ook opgevallen na de influx van Exclusief-Establishmenters.
Nah, dat is al zo gedurende de bijna 10 jaar dat ik BNW volg.
Komt ook wel een beetje doordat de andere forum onderdelen onderwerpen en posts die naar fake news neigen verbannen nt BNW...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204257917
Dat de naïeve roden zich nu nog steeds achter bnw moeten verschuilen en blijkbaar niet in staat zijn om in pol een normale discussie te voeren spreekt natuurlijk niet echt in hun voordeel. :D
pi_204257979
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 07:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nah, dat is al zo gedurende de bijna 10 jaar dat ik BNW volg.
Komt ook wel een beetje doordat de andere forum onderdelen onderwerpen en posts die naar fake news neigen verbannen nt BNW...
Best raar, om BNW zo te zien en er toch zo actief te zijn. Niet echt rationeel, en het neigt naar het obsessief-compulsieve.

Het verklaart eigenlijk een hoop.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 07:46:18 #25
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204257997
quote:
81s.gif Op maandag 28 maart 2022 22:43 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dan zal je toch echt eerst moeten aantonen dat het charlatanerie is.

Aan jouw 'observaties' hebben we niet zoveel zoals de ervaring geleerd heeft -O-
Dat heb ik hier dus ook gedaan. Zij geven zich namelijk uit als experts over onderwerpen waar zij geen experts in zijn. Dat betreft dus charlatanerie.

Maar het is wel hilarisch dat je nu ineens zaken 'aangetoond' wilt zien. Ga jij de volgende keer ook 'aantonen' dat Trump aanhangers het zogenaamde 'domvolk' betreft? Of als je weer eens met denigrerende posts komt over bijvoorbeeld mensen als Candace Owens of Tulsi Gabbard? Nee hè, want dan zijn ad hominems ineens heel erg acceptabel. Het wordt pas vervelend als er observaties worden gedaan over de journalisten of politici die jij op koestert. Dan is mevrouw ineens op haar teentjes getrapt. Hihi, jouw voorliefde voor het hanteren van dubbele standaarden blijft vanuit dat oogpunt fascinerend om te aanschouwen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204258021
Hihi, al die ad hominems over President Trump als in "hij heeft geen politieke ervaring". Schandalig gedrag van de Blauwen.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 08:11:22 #27
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204258124
Deze man zou een verademing zijn als president.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204258260
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 08:11 schreef HowardRoark het volgende:
Deze man zou een verademing zijn als president.

[ twitter ]
Eens, ik denk dat hij wacht tot 2028.
Ik had liever gezien dat hij zich kandidaat zou stellen voor 2024.
pi_204258373
twitter

Het zal je als ouder maar overkomen, dat er nog mensen zijn die dit soort gedrag van docenten goedkeuren is echt beneden alle peil.
Je politieke oriëntatie zou eigenlijk totaal irrelevant moeten zijn als het gaat om dit soort zaken. Maar helaas is het beschermen van kinderen tegen dit soort indoctrinatie ook al gepolitiseerd.
pi_204258587
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2022 20:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Objectief gezien valt die claim absoluut niet hard te maken. De media zal het vast wel met je eens zijn of misschien is het andersom en papegaai je hier de media na.
De media (behalve pure propaganda kanalen zoals Fox) verslaan het nieuws. Dat jij het niet eens bent met de werkelijkheid verandert daar niets aan.

BNW heeft nou eenmaal een zeer groot shoot de messenger syndroom.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 09:23:44 #31
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204258652
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 08:54 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Het zal je als ouder maar overkomen, dat er nog mensen zijn die dit soort gedrag van docenten goedkeuren is echt beneden alle peil.
Je politieke oriëntatie zou eigenlijk totaal irrelevant moeten zijn als het gaat om dit soort zaken. Maar helaas is het beschermen van kinderen tegen dit soort indoctrinatie ook al gepolitiseerd.
Ik zag het inderdaad ook al. Een schrikbarend verhaal van die vrouw over haar dochter. Maar binnen de context van het huidige onderwijs in de VS zouden dergelijke situaties mij niets meer verbazen. Een blik op LibsOfTikTok en je weet genoeg. Het is daarom ook dringend tijd dat tegen dergelijke walgelijke indoctrinatie en grooming praktijken keihard wordt opgetreden. En met een fantastische gouverneur als DeSantis gebeurt dat in de staat Florida gelukkig ook.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:15 schreef The_End het volgende:

[..]
De media (behalve pure propaganda kanalen zoals Fox) verslaan het nieuws. Dat jij het niet eens bent met de werkelijkheid verandert daar niets aan.

BNW heeft nou eenmaal een zeer groot shoot de messenger syndroom.
Uit deze post valt op te maken dat jij 'propaganda' en 'nieuws' niet goed van elkaar kan onderscheiden. Ik zou daar eens maar eens naar kijken alvorens je wat dat betreft anderen de les probeert te lezen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204258723
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:15 schreef The_End het volgende:

[..]
De media (behalve pure propaganda kanalen zoals Fox) verslaan het nieuws. Dat jij het niet eens bent met de werkelijkheid verandert daar niets aan.

BNW heeft nou eenmaal een zeer groot shoot de messenger syndroom.
Hardop gelachen om deze post.
pi_204258774
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zag het inderdaad ook al. Een schrikbarend verhaal van die vrouw over haar dochter. Maar binnen de context van het huidige onderwijs in de VS zouden dergelijke situaties mij niets meer verbazen. Een blik op LibsOfTikTok en je weet genoeg. Het is daarom ook dringend tijd dat tegen dergelijke walgelijke indoctrinatie en grooming praktijken keihard wordt opgetreden. En met een fantastische gouverneur als DeSantis gebeurt dat in de staat Florida gelukkig ook.
[..]
Ik vind ook dat ongeacht je politieke oriëntatie je zo’n wet gewoon moet steunen. Het is ronduit schokkend dat ouders buiten worden gesloten als het kind met psychische problemen worstelt.
Gelukkig ziet Ron DeSantis waar het fout gaat en handelt daar dan ook naar, het zou andere gouverneurs die iets geven om de gezondheid van kinderen sieren om met vergelijkbare wetten te komen.
pi_204259033
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:23 schreef HowardRoark het volgende:
Uit deze post valt op te maken dat jij 'propaganda' en 'nieuws' niet goed van elkaar kan onderscheiden. Ik zou daar eens maar eens naar kijken alvorens je wat dat betreft anderen de les probeert te lezen.
Ja, dat is het. Een BNWer die anderen beticht van het niet kunnen onderscheiden van nieuws en propaganda. _O-
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:21:59 #35
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204259077
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind ook dat ongeacht je politieke oriëntatie je zo’n wet gewoon moet steunen. Het is ronduit schokkend dat ouders buiten worden gesloten als het kind met psychische problemen worstelt.
Gelukkig ziet Ron DeSantis waar het fout gaat en handelt daar dan ook naar, het zou andere gouverneurs die iets geven om de gezondheid van kinderen sieren om met vergelijkbare wetten te komen.
Tja, het mag duidelijk zijn dat Amerikaans Links wat dit betreft niet meer voor rede vatbaar is. Zij zien scholen als niets anders dan 'opvoedkampen' voor de verdere verspreiding van hun eigen ideologische gedachtegoed. Helemaal kinderen uit conservatieve gezinnen kunnen daar 'gecorrigeerd' worden. Rekenen, taal of aardrijkskunde? Ben je gek! Lessen over LGBTQ, klimaatverandering of etniciteit en ras zijn veel belangrijker! Bovendien, rekenen is inherent 'racistisch' en daarom onderdrukkend voor etnische minderheden.

🤡 🤡 🤡
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:24:19 #36
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204259094
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:13 schreef The_End het volgende:

[..]
Ja, dat is het. Een BNWer die anderen beticht van het niet kunnen onderscheiden van nieuws en propaganda. _O-


:P
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204259117
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

:P
Het woord 'complotdenker' staat verkeerd geschreven. Een ding is zeker; onder de BNWers is zo goed als geen discussie, iedereen is het continue met elkaar eens. Elk (twitter) bericht wordt voor waar aangenomen. Dus wie zijn er nou schapen? Daarnaast is BNW een groot angstporno festijn. Er komt nooit wat van terecht, maar duidelijk is wel dat hier veel angst heerst.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2022 10:28:21 ]
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:31:42 #38
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204259150
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 07:41 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Best raar, om BNW zo te zien en er toch zo actief te zijn. Niet echt rationeel, en het neigt naar het obsessief-compulsieve.

Het verklaart eigenlijk een hoop.
Bijzonder om te zien hoe hoe het je buiten je bubbel van gelijkgestemden begeven als iets raars wordt ervaren. Dat komt nogal tribaal over.
Huilen dan.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:37:29 #39
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204259185
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:27 schreef The_End het volgende:

[..]
Het woord 'complotdenker' staat verkeerd geschreven. Een ding is zeker; onder de BNWers is zo goed als geen discussie, iedereen is het continue met elkaar eens. Elk (twitter) bericht wordt voor waar aangenomen. Dus wie zijn er nou schapen? Daarnaast is BNW een groot angstporno festijn. Er komt nooit wat van terecht, maar duidelijk is wel dat hier veel angst heerst.
Hmm, als je zo'n negatief beeld van BNW hebt, is dit misschien niet het subforum voor jou.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:48:48 #40
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204259268
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, als je zo'n negatief beeld van BNW hebt, is dit misschien niet het subforum voor jou.
Hij benoemt nochtans louter de objectief observeerbare realiteit. Dat zou jij toch moeten waarderen, niet?
Huilen dan.
pi_204259302
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, als je zo'n negatief beeld van BNW hebt, is dit misschien niet het subforum voor jou.
Precies wat ik zeg. Elk kritisch geluid moet de mond gesnoerd worden. Als je niet in de pas loopt van de BNW kudde, dan moet je maar weg.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 10:54:59 #42
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204259326
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, als je zo'n negatief beeld van BNW hebt, is dit misschien niet het subforum voor jou.
Inderdaad, rare gewoonte om steeds mensen op te zoeken waar je niks mee hebt en op ze af te geven, wellicht dat ze zich daardoor beter en verheven voelen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204259344
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:27 schreef The_End het volgende:

[..]
Het woord 'complotdenker' staat verkeerd geschreven. Een ding is zeker; onder de BNWers is zo goed als geen discussie, iedereen is het continue met elkaar eens. Elk (twitter) bericht wordt voor waar aangenomen. Dus wie zijn er nou schapen? Daarnaast is BNW een groot angstporno festijn. Er komt nooit wat van terecht, maar duidelijk is wel dat hier veel angst heerst.
Ja, kritisch denken is er maar zelden bij helaas. Altijd wel wat pijnlijk om dan memes te zien van deze onkritische denkers over de al dan niet "linkse" schapen.
pi_204259371
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Inderdaad, rare gewoonte om steeds mensen op te zoeken waar je niks mee hebt en op ze af te geven, wellicht dat ze zich daardoor beter en verheven voelen.
Dat vinden vooral BNWers raar. De rest van de wereld zoekt een discussie forum op om discussie te voeren. Jullie horen in een weiland thuis, niet op een forum.
pi_204259494
En vandaag worden de definities van "kritisch" en "discussies" geslachtofferd op het Linkse Altaar.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 11:17:20 #46
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204259509
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 11:00 schreef The_End het volgende:

[..]
Dat vinden vooral BNWers raar. De rest van de wereld zoekt een discussie forum op om discussie te voeren. Jullie horen in een weiland thuis, niet op een forum.
Waarom wil je dan zo graag in gesprek met mensen die je niet aanstaan? Wat vind je daar zo leuk aan? Dat je het een keer doet oké maar om ze steeds op te zoeken blijft wat merkwaardig.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 11:17:58 #47
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204259514
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hij benoemt nochtans louter de objectief observeerbare realiteit. Dat zou jij toch moeten waarderen, niet?
Deze post bevestigt wederom dat jij moeite hebt met je eigen mening te onderscheiden van het objectief waarneembare. Maar dat is natuurlijk niet verbazingwekkend bij een user die het menselijk geslacht (dat objectief waarneembaar dichtoom is) ziet als een spectrum met een groot grijs gebied.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204259849
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 09:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik vind ook dat ongeacht je politieke oriëntatie je zo’n wet gewoon moet steunen. Het is ronduit schokkend dat ouders buiten worden gesloten als het kind met psychische problemen worstelt.
Gelukkig ziet Ron DeSantis waar het fout gaat en handelt daar dan ook naar, het zou andere gouverneurs die iets geven om de gezondheid van kinderen sieren om met vergelijkbare wetten te komen.
Tja, ik vind het schokkender dat de ouders de psychische problemen van het kind negeren waardoor het kind (tiener) om hulp moet vragen op school.

Verder is er volgens mij niets mee gedaan dan psychische ondersteuning geven en de tiener aanspreken zoals deze wil.

Het hele manipuleren is natuurlijk framing.
pi_204260021
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 11:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Waarom wil je dan zo graag in gesprek met mensen die je niet aanstaan? Wat vind je daar zo leuk aan? Dat je het een keer doet oké maar om ze steeds op te zoeken blijft wat merkwaardig.
Rare opmerking. Een discussie met een gelijkgezinde is geen discussie. Jij maakt ervan dat het gaat om mensen die mij niet aanstaan.
pi_204260041
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 11:15 schreef QuidProJoe het volgende:
En vandaag worden de definities van "kritisch" en "discussies" geslachtofferd op het Linkse Altaar.
Het linkse altaar nog wel. _O- Hoevaak ben jij al de sloot ingereden toen je navigatie zei dat je linksaf moest?

Kan jij even jouw definitie van links plaatsen, want ik denk dat het niet overeen komt met de mijne.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 12:29:37 #51
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204260128
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 12:17 schreef The_End het volgende:

[..]
Rare opmerking. Een discussie met een gelijkgezinde is geen discussie. Jij maakt ervan dat het gaat om mensen die mij niet aanstaan.
Je geeft zelf in je vorige post nog aan dat BNW'ers volgens jou in een weiland zouden moeten staan. Dus ja, dat wekt de indruk dat dergelijke mensen je niet erg aanstaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 29 maart 2022 @ 12:30:01 #52
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204260131
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 11:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Deze post bevestigt wederom dat jij moeite hebt met je eigen mening te onderscheiden van het objectief waarneembare. Maar dat is natuurlijk niet verbazingwekkend bij een user die het menselijk geslacht (dat objectief waarneembaar dichtoom is) ziet als een spectrum met een groot grijs gebied.
Ik zou niet weer daar over beginnen, dat loopt niet goed voor je af :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204260139
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 07:41 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Best raar, om BNW zo te zien en er toch zo actief te zijn. Niet echt rationeel, en het neigt naar het obsessief-compulsieve.

Het verklaart eigenlijk een hoop.
Tja, je beweert het zelf ook te zien, en toch blijf je hier komen.
Je hebt het dus over jezelf.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204260151
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 12:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je geeft zelf in je vorige post nog aan dat BNW'ers volgens jou in een weiland zouden moeten staan. Dus ja, dat wekt de indruk dat dergelijke mensen je niet erg aanstaan.
Oh, dat zegt BNW regelmatig over de rest van het forum, en dat noem je vervolgens terechte kritiek.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 29 maart 2022 @ 12:34:12 #55
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204260160
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 12:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, dat zegt BNW regelmatig over de rest van het forum, en dat noem je vervolgens terechte kritiek.
De rest van het forum? Ik kom voornamelijk alleen in BNW. En dat is juist omdat ik dit subforum zo kan waarderen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204260203
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 10:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, het mag duidelijk zijn dat Amerikaans Links wat dit betreft niet meer voor rede vatbaar is. Zij zien scholen als niets anders dan 'opvoedkampen' voor de verdere verspreiding van hun eigen ideologische gedachtegoed. Helemaal kinderen uit conservatieve gezinnen kunnen daar 'gecorrigeerd' worden. Rekenen, taal of aardrijkskunde? Ben je gek! Lessen over LGBTQ, klimaatverandering of etniciteit en ras zijn veel belangrijker! Bovendien, rekenen is inherent 'racistisch' en daarom onderdrukkend voor etnische minderheden.

🤡 🤡 🤡
Tja, als iemand van uit eenchristelijke rechts conservatieve opvoeding thuis leert dat bijvoorbeeld homoseksualiteit ziekelijk, zondig, onrein is en mannen die aan herenliefde doen daarvoor gestraft moeten worden, dan vind je dus dat die persoon in zijn waarde en handelen daarna moet worden gelaten en mag het onderwijs niet een andere kant laten zien.

Verplaats dat naar andere vakken die ook een heikel punt zijn onder christelijk rechts conservatieven, kinderen die thuis het scheppingsverhaal leren en het geocentrische model, die mogen in het onderwijs niet worden blootgesteld aan de evolutietheorie en het heliocentrische model...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 29 maart 2022 @ 12:41:13 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204260213
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 12:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De rest van het forum? Ik kom voornamelijk alleen in BNW. En dat is juist omdat ik dit subforum zo kan waarderen.
Je weet dat je jou post historie kan nakijken.
En die geeft ook veel NWS en POl of mag je daar niet meer komen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204260226
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 12:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De rest van het forum? Ik kom voornamelijk alleen in BNW. En dat is juist omdat ik dit subforum zo kan waarderen.
Die kritiek is uiteraard hier te lezen.
En jij vond dat terechte kritiek.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 29 maart 2022 @ 12:42:09 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204260234
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 12:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, als iemand van uit eenchristelijke rechts conservatieve opvoeding thuis leert dat bijvoorbeeld homoseksualiteit ziekelijk, zondig, onrein is en mannen die aan herenliefde doen daarvoor gestraft moeten worden, dan vind je dus dat die persoon in zijn waarde en handelen daarna moet worden gelaten en mag het onderwijs niet een andere kant laten zien.

Verplaats dat naar andere vakken die ook een heikel punt zijn onder christelijk rechts conservatieven, kinderen die thuis het scheppingsverhaal leren en het geocentrische model, die mogen in het onderwijs niet worden blootgesteld aan de evolutietheorie en het heliocentrische model...
Oh jah, ook paar jaar geleden enorm hekel punt in bepaalde zuidelijke regio's
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204260285
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 12:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, als iemand van uit eenchristelijke rechts conservatieve opvoeding thuis leert dat bijvoorbeeld homoseksualiteit ziekelijk, zondig, onrein is en mannen die aan herenliefde doen daarvoor gestraft moeten worden, dan vind je dus dat die persoon in zijn waarde en handelen daarna moet worden gelaten en mag het onderwijs niet een andere kant laten zien.

Verplaats dat naar andere vakken die ook een heikel punt zijn onder christelijk rechts conservatieven, kinderen die thuis het scheppingsverhaal leren en het geocentrische model, die mogen in het onderwijs niet worden blootgesteld aan de evolutietheorie en het heliocentrische model...
Maar die andere kant laten zien moet dan al zeer vroeg beginnen op een leeftijd dat kinderen helemaal nog niet bezig zijn met seksualiteit?
  dinsdag 29 maart 2022 @ 12:47:01 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204260287
Ik zie het probleem allemaal niet zo hoor, zo lastig is BNW niet.

In de andere fora kom je niet aan met "je snapt het niet dom volgschaap" en in BNW kom je niet aan met "je snapt het niet conspiracygekkie".

Beiden zijn inhoudsloze vormen van kritiek waarbij je niet uitlegt waarom het niet klopt. En ja, hier heb je maar uit te leggen waarom je van mening bent dat een "conspiracy" niet klopt. Dit is namelijk een forum specifiek opgezet om dingen te "verklaren" waarover je in de legacymedia niets leest of geen enkel tegengeluid hoort mbt een specifiek onderwerp.

En nee, het is geen plek waar alles voor waar wordt aangenomen en klaar, het is een plek om andere inzichten vrij spel te geven, om een tegengeluid te geven. Ik persoonlijk "geloof" echt niet alles klakkeloos van welke kant dan ook. Maar het bespreken ervan is leuk en boeiend, en soms leerzaam zelfs.

Dus ja, wees welkom met "dit klopt niet omdat dit en dat, zie hier en lees dit". Maar niet met "jullie zijn allemaal gek". Dan heb je hier niets te zoeken en kan je je heil vinden in zo'n beetje alle andere fora, is dat niet genoeg? :').

TL;DR: als je niet gezellig mee wil posten met de "gekkies" laat ze dan in hun waarde en negeer ze :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 12:54:49 #62
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204260350
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 12:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Maar die andere kant laten zien moet dan al zeer vroeg beginnen op een leeftijd dat kinderen helemaal nog niet bezig zijn met seksualiteit?
Doe dat dan even vroeg als dat kinderen leren papa's en mama's samen zijn en van elkaar houden. Geen reden om dan niet ook er bij te melden dat het ook wel eens papa's en papa's of mama's en mama's zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 12:55:21 #63
5428 crew  miss_sly
pi_204260357
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie het probleem allemaal niet zo hoor, zo lastig is BNW niet.

In de andere fora kom je niet aan met "je snapt het niet dom volgschaap" en in BNW kom je niet aan met "je snapt het niet conspiracygekkie".

Beiden zijn inhoudsloze vormen van kritiek waarbij je niet uitlegt waarom het niet klopt. En ja, hier heb je maar uit te leggen waarom je van mening bent dat een "conspiracy" niet klopt. Dit is namelijk een forum specifiek opgezet om dingen te "verklaren" waarover je in de legacymedia niets leest of geen enkel tegengeluid hoort mbt een specifiek onderwerp.

En nee, het is geen plek waar alles voor waar wordt aangenomen en klaar, het is een plek om andere inzichten vrij spel te geven, om een tegengeluid te geven. Ik persoonlijk "geloof" echt niet alles klakkeloos van welke kant dan ook. Maar het bespreken ervan is leuk en boeiend, en soms leerzaam zelfs.

Dus ja, wees welkom met "dit klopt niet omdat dit en dat, zie hier en lees dit". Maar niet met "jullie zijn allemaal gek". Dan heb je hier niets te zoeken en kan je je heil vinden in zo'n beetje alle andere fora, is dat niet genoeg? :').

TL;DR: als je niet gezellig mee wil posten met de "gekkies" laat ze dan in hun waarde en negeer ze :).
Dat werkt natuurlijk wel beide kanten op. Als iedereen hier in BNW zich nou eens zou onthouden van het benoemen van iemand van 'het andere kamp' als complotdenker, schaap. establishment, domme volgers, mensen die alles geloven (gaat ook beide kanten op), etc., maar alleen op inhoud zou posten, zou het hier al een stuk beter gaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204260400
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 12:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Doe dat dan even vroeg als dat kinderen leren papa's en mama's samen zijn en van elkaar houden. Geen reden om dan niet ook er bij te melden dat het ook wel eens papa's en papa's of mama's en mama's zijn.
Waarom moet ik dat mijn jongste kind leren? Waar is dat in godsnaam voor nodig?
  dinsdag 29 maart 2022 @ 13:02:22 #65
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204260420
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 13:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom moet ik dat mijn jongste kind leren? Waar is dat in godsnaam voor nodig?
Om wat meer tolerantie in de wereld
te brengen bijvoorbeeld. Wat voor bezwaren zie jij daar tegen dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 13:02:50 #66
5428 crew  miss_sly
pi_204260425
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 12:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Maar die andere kant laten zien moet dan al zeer vroeg beginnen op een leeftijd dat kinderen helemaal nog niet bezig zijn met seksualiteit?
Het is voor een gezonde seksuele ontwikkeling heel goed om vanaf heel jong normaal te doen over seksualiteit, het eigen lichaam en dat van een ander en relatievormen.

En dat doe je uiteraard op het niveau dat bij een leeftijd past. Dus je vertelt niet over neuken, maar je vertelt over elkaar lief vinden. Je beantwoordt vragen eerlijk, maar op niveau, over verschillen in lichaam, over hoe pietje twee papa's heeft, en dat marietje alleen maar 1 mama heeft. Maar ook dat truus een papa en een mama heeft, maar dat die niet meer bij elkaar wonen, omdat ze elkaar niet meer lief vinden.

En als je die openheid hebt, ontwikkelen kinderen zich op een gezonde manier. En dan kan het zijn dat een kind aangeeft dat het als jongetje andere jongens lief vindt ipv meisjes. Of dat een jongetje liever jurkjes draagt en het leuker lijkt om een meisje te zijn. Wat lang niet altijd ook iets is dat blijft hangen, maar wat voor veel kinderen wel een periode is om in ieder geval te doorleven. En voor sommigen is de uitkomst op de langere termijn dat ze zich inderdaad toch echt geen jongen, maar een meisje voelen, of omgekeerd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 29 maart 2022 @ 13:06:53 #67
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204260461
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 12:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat werkt natuurlijk wel beide kanten op. Als iedereen hier in BNW zich nou eens zou onthouden van het benoemen van iemand van 'het andere kamp' als complotdenker, schaap. establishment, domme volgers, mensen die alles geloven (gaat ook beide kanten op), etc., maar alleen op inhoud zou posten, zou het hier al een stuk beter gaan.
Ja tuurlijk, het moet van 2 kanten komen. Maar dat geldt sowieso over heel FOK! min of meer, in de serieuze fora dan. Maar mensen die puur en alleen naar de "safe space" komen om de safe space belachelijk te maken voegen natuurlijk echt helemaal niets toe.

Mijn punt is dan ook gewoon dat wat je ook van de mensen en de onderwerpen hier vindt, het is een plek met 1 doel, dit soort discussies en meningen bespreekbaar maken en ze evt bevestigen of ontkrachten. Niet de zoveelste plek waar binnen 5 posts alles weer meteen belachelijk wordt gemaakt en weggezet als achterlijke verzinsels. Die "verzinsels" maken het juist leuk.

Als je niet gewoon leuk (het is en blijft FOK! he, we komen hier voor de lol) mee wil doen met de "gekkies" wat kom je dan doen hier? Je mening is blijkbaar anders, prima, maar gelijkgestemden kan je letterlijk in elk ander forum vinden.

Ik ga ook niet in het Feyenoordtopic roepen dat 010 niets met voetbal te maken heeft en dat Feyenoorders gek zijn omdat ze voor hun club zijn. Daar is het Ajaxtopic voor B-).

Laat BNW nou gewoon BNW zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204260494
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 13:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het is voor een gezonde seksuele ontwikkeling heel goed om vanaf heel jong normaal te doen over seksualiteit, het eigen lichaam en dat van een ander en relatievormen.

En dat doe je uiteraard op het niveau dat bij een leeftijd past. Dus je vertelt niet over neuken, maar je vertelt over elkaar lief vinden. Je beantwoordt vragen eerlijk, maar op niveau, over verschillen in lichaam, over hoe pietje twee papa's heeft, en dat marietje alleen maar 1 mama heeft. Maar ook dat truus een papa en een mama heeft, maar dat die niet meer bij elkaar wonen, omdat ze elkaar niet meer lief vinden.

En als je die openheid hebt, ontwikkelen kinderen zich op een gezonde manier. En dan kan het zijn dat een kind aangeeft dat het als jongetje andere jongens lief vindt ipv meisjes. Of dat een jongetje liever jurkjes draagt en het leuker lijkt om een meisje te zijn. Wat lang niet altijd ook iets is dat blijft hangen, maar wat voor veel kinderen wel een periode is om in ieder geval te doorleven. En voor sommigen is de uitkomst op de langere termijn dat ze zich inderdaad toch echt geen jongen, maar een meisje voelen, of omgekeerd.
Nogmaals kinderen zijn op zo’n jonge leeftijd helemaal niet bezig met seksualiteit.
Kinderen willen vooral spelen, ontdekken en leren. Als een van mijn zonen ooit vragen zou hebben mbt tot seksualiteit dan wil ik ze best beantwoorden. Ik vind alleen niet dat scholen zich daar mee bezig moeten houden en vooral niet bij zeer jonge kinderen die zich totaal niet bezig houden met seksualiteit.
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 maart 2022 @ 13:14:05 #69
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204260519
twitter



Meer dan 18 minuten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 13:24:34 #70
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204260638
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 12:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, als iemand van uit eenchristelijke rechts conservatieve opvoeding thuis leert dat bijvoorbeeld homoseksualiteit ziekelijk, zondig, onrein is en mannen die aan herenliefde doen daarvoor gestraft moeten worden, dan vind je dus dat die persoon in zijn waarde en handelen daarna moet worden gelaten en mag het onderwijs niet een andere kant laten zien.

Verplaats dat naar andere vakken die ook een heikel punt zijn onder christelijk rechts conservatieven, kinderen die thuis het scheppingsverhaal leren en het geocentrische model, die mogen in het onderwijs niet worden blootgesteld aan de evolutietheorie en het heliocentrische model...
Zou het kunnen dat je hier weer eens een hysterische hyperbool creëert? Wie opteert voor het straffen van homo's?
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 13:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het is voor een gezonde seksuele ontwikkeling heel goed om vanaf heel jong normaal te doen over seksualiteit, het eigen lichaam en dat van een ander en relatievormen.

En dat doe je uiteraard op het niveau dat bij een leeftijd past. Dus je vertelt niet over neuken, maar je vertelt over elkaar lief vinden. Je beantwoordt vragen eerlijk, maar op niveau, over verschillen in lichaam, over hoe pietje twee papa's heeft, en dat marietje alleen maar 1 mama heeft. Maar ook dat truus een papa en een mama heeft, maar dat die niet meer bij elkaar wonen, omdat ze elkaar niet meer lief vinden.

En als je die openheid hebt, ontwikkelen kinderen zich op een gezonde manier. En dan kan het zijn dat een kind aangeeft dat het als jongetje andere jongens lief vindt ipv meisjes. Of dat een jongetje liever jurkjes draagt en het leuker lijkt om een meisje te zijn. Wat lang niet altijd ook iets is dat blijft hangen, maar wat voor veel kinderen wel een periode is om in ieder geval te doorleven. En voor sommigen is de uitkomst op de langere termijn dat ze zich inderdaad toch echt geen jongen, maar een meisje voelen, of omgekeerd.
'Lief vinden' is natuurlijk iets anders dan seksuele of romantische aantrekkingskracht. En tevens benadruk je hier indirect ook dat dit zaken zijn voor thuis, het betreft immers aspecten van mensen hun privéleven. Ouders kunnen dit soort dingen met hun kinderen bespreken. Maar publiek onderwijs zou een neutrale vorm van samenkomen moeten zijn, waar kinderen uit progressieve, conservatieve, linkse en rechts, christelijke, joodse en islamtische kringen allemaal kunnen leren maar geen ideologische denkbeelden krijgen voorgeschoteld. Als ouders dit wel voor kind willen zijn er natuurlijk alternatieve opties.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 29 maart 2022 @ 13:31:15 #71
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204260696
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 13:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het is voor een gezonde seksuele ontwikkeling heel goed om vanaf heel jong normaal te doen over seksualiteit, het eigen lichaam en dat van een ander en relatievormen.

En dat doe je uiteraard op het niveau dat bij een leeftijd past. Dus je vertelt niet over neuken, maar je vertelt over elkaar lief vinden. Je beantwoordt vragen eerlijk, maar op niveau, over verschillen in lichaam, over hoe pietje twee papa's heeft, en dat marietje alleen maar 1 mama heeft. Maar ook dat truus een papa en een mama heeft, maar dat die niet meer bij elkaar wonen, omdat ze elkaar niet meer lief vinden.

En als je die openheid hebt, ontwikkelen kinderen zich op een gezonde manier. En dan kan het zijn dat een kind aangeeft dat het als jongetje andere jongens lief vindt ipv meisjes. Of dat een jongetje liever jurkjes draagt en het leuker lijkt om een meisje te zijn. Wat lang niet altijd ook iets is dat blijft hangen, maar wat voor veel kinderen wel een periode is om in ieder geval te doorleven. En voor sommigen is de uitkomst op de langere termijn dat ze zich inderdaad toch echt geen jongen, maar een meisje voelen, of omgekeerd.
Dat dus :) lijkt me een volkomen redelijke en gezonde manier om daar mee om te gaan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 maart 2022 @ 13:32:35 #72
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204260711
Ik dacht dat dit geen onderwerp was voor dit topic? O-).

Waarom is het zo lastig om daadwerkelijk seksueel onderwijs te beperken tot "kinderen" die daadwerkelijk oud voor genoeg zijn zodat hun lichaam en de hormomen daar ook reden toe geven?

Waarom gaat de mens, net zoals vele andere soorten, in de pubertijd een aantal enorme veranderingen door? Om die persoon na een periode waarin het basisvaardigheden leert, klaar te "stomen" voor voortplanten. En dat gebeurt niet als ze tussen de 5 en 9 zijn. Dus waar deze wet voor bedoeld is is dat je die kinderen dus lekker kind laat zijn en ze leert lezen en schrijven.

"Don't say Gay"is echt totaal niet de lading van de wet. Niemand wil onbespreekbaar maken dat andere mensen anders zijn, dat mag nog steeds gewoon hoor.

Maar LGBTQ+ propaganda op kleuterscholen incl naakte mensen, fetishjes, werkgroepen waarbij kinderen hun favoriete sekspositie adhv pizzatoppings moeten aangeven hebben daar helemaal niets mee te maken.

En al helemaal niet als dat expliciet ZONDER toestemming van de ouders gebeurt, want de leraar heeft echt niet meer te zeggen over de ontwikkeling van het kind dan de ouders zelf, Komop nou met me....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 13:39:42 #73
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204260775
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 13:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik dacht dat dit geen onderwerp was voor dit topic? O-).

Waarom is het zo lastig om daadwerkelijk seksueel onderwijs te beperken tot "kinderen" die daadwerkelijk oud voor genoeg zijn zodat hun lichaam en de hormomen daar ook reden toe geven?

Waarom gaat de mens, net zoals vele andere soorten, in de pubertijd een aantal enorme veranderingen door? Om die persoon na een periode waarin het basisvaardigheden leert, klaar te "stomen" voor voortplanten. En dat gebeurt niet als ze tussen de 5 en 9 zijn. Dus waar deze wet voor bedoeld is is dat je die kinderen dus lekker kind laat zijn en ze leert lezen en schrijven.

"Don't say Gay"is echt totaal niet de lading van de wet. Niemand wil onbespreekbaar maken dat andere mensen anders zijn, dat mag nog steeds gewoon hoor.

Maar LGBTQ+ propaganda op kleuterscholen incl naakte mensen, fetishjes, werkgroepen waarbij kinderen hun favoriete sekspositie adhv pizzatoppings moeten aangeven hebben daar helemaal niets mee te maken.

En al helemaal niet als dat expliciet ZONDER toestemming van de ouders gebeurt, want de leraar heeft echt niet meer te zeggen over de ontwikkeling van het kind dan de ouders zelf, Komop nou met me....
Tja, sommige mensen willen enorm graag kinderen opdringen met hun denkbeelden. Als je een zoveel mogelijke neutrale school voorstelt met aandacht voor inhoudelijke vakken zoals rekenen, taal, aardrijkskunde en gym is dat niet goed. Want stel je voor dat er straks meer volwassenen komen met rechtse, conservatieve of klassiek liberale denkbeelden, dat kan natuurlijk niet. Jonge kinderen moet worden opgevoed met links en progressief gedachtegoed. En als dat thuis niet gebeurt dan moet het op school maar gebeuren. Amerikaans Links ziet (basisschool)docenten daardoor als een soort ideologische 'surrogaatouders'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204260804
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 13:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, sommige mensen willen enorm graag kinderen opdringen met hun denkbeelden. Als je een zoveel mogelijke neutrale school voorstelt met aandacht voor inhoudelijke vakken zoals rekenen, taal, aardrijkskunde en gym is dat niet goed. Want stel je voor dat er straks meer volwassenen komen met rechtse, conservatieve of klassiek liberale denkbeelden, dat kan natuurlijk niet. Jonge kinderen moet worden opgevoed met links en progressief gedachtegoed. En als dat thuis niet gebeurt dan moet het op school maar gebeuren. Amerikaans Links ziet (basisschool)docenten daardoor als een soort ideologische 'surrogaatouders'.
Dus jij wilt heel graag je denkbeelden opdringen aan kinderen? 8)7 Jouw rechtste conservatieve gedachtegoed heeft vele jaren gedicteerd wat er op school verteld mocht worden. Zullen we het er even over hebben hoe jouw vrienden god en het creationisme op scholen hebben gebracht?
  dinsdag 29 maart 2022 @ 13:49:07 #75
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204260863
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 13:43 schreef The_End het volgende:

[..]
Dus jij wilt heel graag je denkbeelden opdringen aan kinderen? 8)7 Jouw rechtste conservatieve gedachtegoed heeft vele jaren gedicteerd wat er op school verteld mocht worden. Zullen we het er even over hebben hoe jouw vrienden god en het creationisme op scholen hebben gebracht?
Nee, dat zegt hij niet. Hij wil dat er zo neutraal mogelijk onderwijs wordt gegeven. Dus ook niet puur conservatief, maar zeker ook niet zoals nu het geval is, links activistisch. Maar nu wordt er dus met alle man en macht aan gewerkt om maar tegen te gaan dat een kind conservatief zou zijn, the horror. Dat is heel wat anders dus.

Dus als het evt over verkiezingen gaat in de klas niet alleen Trump bashen en Biden verheerlijken, uitleggen dat er 2 kanten zijn die ongeveer evenveel kiezers hebben en door. Geen eigen voorkeur en al helemaal geen extremistisch activisme als BLM opdringen, een beweging die voor tientallen doden heeft gezorgd terwijl de oprichters zichzelf verrijken als een malle :').

Politiek was in mijn tijd alleen van toepassing bij Maatschappijleer, mijn leraren wiskunde, Frans of Biologie hielden zich bij hun vakgebeid. En zo hoort het ook.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 13:50:45 #76
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204260886
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 13:43 schreef The_End het volgende:

[..]
Dus jij wilt heel graag je denkbeelden opdringen aan kinderen? 8)7 Jouw rechtste conservatieve gedachtegoed heeft vele jaren gedicteerd wat er op school verteld mocht worden. Zullen we het er even over hebben hoe jouw vrienden god en het creationisme op scholen hebben gebracht?
Hihi, ik denk dat het veelzeggend is dat jij NEUTRAAL onderwijs interpreteert als rechts en conservatief.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 13:54:03 #77
5428 crew  miss_sly
pi_204260925
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 13:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, dat zegt hij niet. Hij wil dat er zo neutraal mogelijk onderwijs wordt gegeven. Dus ook niet puur conservatief, maar zeker ook niet zoals nu het geval is, links activistisch. Maar nu wordt er dus met alle man en macht aan gewerkt om maar tegen te gaan dat een kind conservatief zou zijn, the horror. Dat is heel wat anders dus.

Dus als het evt over verkiezingen gaat in de klas niet alleen Trump bashen en Biden verheerlijken, uitleggen dat er 2 kanten zijn die ongeveer evenveel kiezers hebben en door. Geen eigen voorkeur en al helemaal geen extremistisch activisme als BLM opdringen, een beweging die voor tientallen doden heeft gezorgd terwijl de oprichters zichzelf verrijken als een malle :').

Politiek was in mijn tijd alleen van toepassing bij Maatschappijleer, mijn leraren wiskunde, Frans of Biologie hielden zich bij hun vakgebeid. En zo hoort het ook.
Dat laatste is nog steeds zo, hoor.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 13:54:30 #78
5428 crew  miss_sly
pi_204260929
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 13:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, ik denk dat het veelzeggend is dat jij NEUTRAAL onderwijs interpreteert als rechts en conservatief.
Als je nou eens dat 'hihi' achterwege laat zou dat ook een positieve verandering voor BNW zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 29 maart 2022 @ 13:54:39 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204260931
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 13:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat laatste is nog steeds zo, hoor.
Daar vergis je je helaas in, als we het over de VS hebben dan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 13:56:34 #80
5428 crew  miss_sly
pi_204260955
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 13:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja tuurlijk, het moet van 2 kanten komen. Maar dat geldt sowieso over heel FOK! min of meer, in de serieuze fora dan. Maar mensen die puur en alleen naar de "safe space" komen om de safe space belachelijk te maken voegen natuurlijk echt helemaal niets toe.

Mijn punt is dan ook gewoon dat wat je ook van de mensen en de onderwerpen hier vindt, het is een plek met 1 doel, dit soort discussies en meningen bespreekbaar maken en ze evt bevestigen of ontkrachten. Niet de zoveelste plek waar binnen 5 posts alles weer meteen belachelijk wordt gemaakt en weggezet als achterlijke verzinsels. Die "verzinsels" maken het juist leuk.

Als je niet gewoon leuk (het is en blijft FOK! he, we komen hier voor de lol) mee wil doen met de "gekkies" wat kom je dan doen hier? Je mening is blijkbaar anders, prima, maar gelijkgestemden kan je letterlijk in elk ander forum vinden.

Ik ga ook niet in het Feyenoordtopic roepen dat 010 niets met voetbal te maken heeft en dat Feyenoorders gek zijn omdat ze voor hun club zijn. Daar is het Ajaxtopic voor B-).

Laat BNW nou gewoon BNW zijn.
Het punt is dat ook mensen uit BNW zich niet even prettig opstellen en andersdenkenden, ook als ze wel hun bronnen en feiten aandragen om een discussie te starten. Jullie zijn allemaal even erg o|O
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 13:58:06 #81
5428 crew  miss_sly
pi_204260971
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 13:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Daar vergis je je helaas in, als we het over de VS hebben dan.
Ik denk dat daar de verschillen veel groter zijn. De openbare scholen zullen inderdaad een heel ander onderwijs geven, gegeven door linkse, idealistische leerkrachten die meerdere banen nodig hebben om in hun levensonderhoud te voorzien en derhalve heel anders in het leven staan dan de leerkrachten op de privé-scholen waar vooral rechts conservatief onderwijs gegeven wordt.

Ook daar ligt het derhalve aan beide kampen, en niet alleen aan links of rechts.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 29 maart 2022 @ 14:00:56 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204261014
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 13:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het punt is dat ook mensen uit BNW zich niet even prettig opstellen en andersdenkenden, ook als ze wel hun bronnen en feiten aandragen om een discussie te starten. Jullie zijn allemaal even erg o|O
Ach ja, dat is ook wel zo inmiddels. Maar mijn mening is dat dat voornamelijk actie-reactie is geweest. Omdat er jarenlang vrij spel was om BNWers te bashen en zonder onderbouwing weg te zetten als achterlijke gekkies is er wel een van 2 kanten vijandig klimaat ontstaan. Helaas.

En omdat BNW juist in het leven is geroepen om mensen te "beschermen" tegen dat soort reacties steek het me wel een beetje dat het nu wordt weggezet met "ja maar hunnie doen het ook".

"Hunnie" is al jaren geleden verboden om in de andere fora hun mening te geven, en nu is er BNW en is het wel vrij spel om hunnie alsnog belachelijk te maken ondanks hun eigen hoekje.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 14:06:07 #83
5428 crew  miss_sly
pi_204261063
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 13:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nogmaals kinderen zijn op zo’n jonge leeftijd helemaal niet bezig met seksualiteit.
Kinderen willen vooral spelen, ontdekken en leren. Als een van mijn zonen ooit vragen zou hebben mbt tot seksualiteit dan wil ik ze best beantwoorden. Ik vind alleen niet dat scholen zich daar mee bezig moeten houden en vooral niet bij zeer jonge kinderen die zich totaal niet bezig houden met seksualiteit.
Relaties is ook veel meer dan seksualiteit. Dat spelen, ontdekken en leren is óók leren over andere kinderen, over zichzelf, over de ouders van anderen waar ze mee te maken krijgen, wat ze om zich heen zien. Hun wereldje wordt steeds groter en ze gaan daarin steeds meer ontdekken. En afhankelijk van het kind komen er dan vragen. De een is er vroeger bij dan de ander. Maar wat altijd belangrijk is voor ieder kind is dat het kind de boodschap krijgt dat het goed is zoals het is, dat er ruimte is om zichzelf te zijn en dat het niet hoeft te voldoen aan bepaalde voorwaarden. En voor sommige kinderen is dat inderdaad iets dat ze niet van huis uit meekrijgen.

Een kind wordt niet transgender, homoseksueel of welke letter dan ook van wat er op school aan lessen wordt gegeven. Die angst is niet rationeel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 14:06:59 #84
5428 crew  miss_sly
pi_204261068
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ach ja, dat is ook wel zo inmiddels. Maar mijn mening is dat dat voornamelijk actie-reactie is geweest. Omdat er jarenlang vrij spel was om BNWers te bashen en zonder onderbouwing weg te zetten als achterlijke gekkies is er wel een van 2 kanten vijandig klimaat ontstaan. Helaas.

En omdat BNW juist in het leven is geroepen om mensen te "beschermen" tegen dat soort reacties steek het me wel een beetje dat het nu wordt weggezet met "ja maar hunnie doen het ook".

"Hunnie" is al jaren geleden verboden om in de andere fora hun mening te geven, en nu is er BNW en is het wel vrij spel om hunnie alsnog belachelijk te maken ondanks hun eigen hoekje.
Nee hoor, er is geen vrij spel om wie dan ook waar dan ook op FOK! belachelijk te maken. Ook hier niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 29 maart 2022 @ 14:14:18 #85
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204261135
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Relaties is ook veel meer dan seksualiteit. Dat spelen, ontdekken en leren is óók leren over andere kinderen, over zichzelf, over de ouders van anderen waar ze mee te maken krijgen, wat ze om zich heen zien. Hun wereldje wordt steeds groter en ze gaan daarin steeds meer ontdekken. En afhankelijk van het kind komen er dan vragen. De een is er vroeger bij dan de ander. Maar wat altijd belangrijk is voor ieder kind is dat het kind de boodschap krijgt dat het goed is zoals het is, dat er ruimte is om zichzelf te zijn en dat het niet hoeft te voldoen aan bepaalde voorwaarden. En voor sommige kinderen is dat inderdaad iets dat ze niet van huis uit meekrijgen.

Een kind wordt niet transgender, homoseksueel of welke letter dan ook van wat er op school aan lessen wordt gegeven. Die angst is niet rationeel.
Je mist het punt denk ik een beetje.

Deze wet is puur en alleen gericht op de allerjongsten, tussen 5 en 9, en alleen op onderwijs. Niets staat je als ouder in de weg om je kind alsnog LGBTQ+ positief op te voeden. En vanaf 10 is het allemaal dus wel mogelijk op school.

Het is alleen niet aan de scholen/leerkrachten om kinderen van die leeftijd te beinvloeden met hun gedachtengoed en dus deze opvoedtaak weg te houden van de ouders.

Vandaar het verbod op het zonder de ouders op de hoogte te stellen te doen. Als een meisje met een brandweerauto wil spelen, helemaal prima, maar ga niet op dr inpraten dat ze wel eens trans kan zijn en geef helemaal geen "therapie" op school waar de ouders niets van mogen weten.

Dat en puur en alleen dat is wat deze wet tegen wil gaan. Kids tussen 5 en 9, op school. That's it.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204261141
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee hoor, er is geen vrij spel om wie dan ook waar dan ook op FOK! belachelijk te maken. Ook hier niet.
Dan moet je eens deze hele reeks terug lezen. Je leeft in een andere realiteit denk ik dan.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 14:15:21 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204261148
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee hoor, er is geen vrij spel om wie dan ook waar dan ook op FOK! belachelijk te maken. Ook hier niet.
Op papier niet nee ;).

Maar gezien de klachten hierover voelen sommigen zich wel loslopend wild af en toe, en dat is niet de bedoeling van een "reservaat" :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 14:20:25 #88
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204261186
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 11:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Deze post bevestigt wederom dat jij moeite hebt met je eigen mening te onderscheiden van het objectief waarneembare. Maar dat is natuurlijk niet verbazingwekkend bij een user die het menselijk geslacht (dat objectief waarneembaar dichtoom is) ziet als een spectrum met een groot grijs gebied.
Ik zie hier geen argumenten. Laat staan argumenten die jou helpen aantonen dat @The_End niet de objectief waarneembare realiteit benoemde.
Huilen dan.
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 14:25:20 #89
5428 crew  miss_sly
pi_204261235
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Je mist het punt denk ik een beetje.

Deze wet is puur en alleen gericht op de allerjongsten, tussen 5 en 9, en alleen op onderwijs. Niets staat je als ouder in de weg om je kind alsnog LGBTQ+ positief op te voeden. En vanaf 10 is het allemaal dus wel mogelijk op school.

Het is alleen niet aan de scholen/leerkrachten om kinderen van die leeftijd te beinvloeden met hun gedachtengoed en dus deze opvoedtaak weg te houden van de ouders.

Vandaar het verbod op het zonder de ouders op de hoogte te stellen te doen. Als een meisje met een brandweerauto wil spelen, helemaal prima, maar ga niet op dr inpraten dat ze wel eens trans kan zijn en geef helemaal geen "therapie" op school waar de ouders niets van mogen weten.

Dat en puur en alleen dat is wat deze wet tegen wil gaan. Kids tussen 5 en 9, op school. That's it.
Met kinderen praten over dergelijke zaken is niet beinvloeden met gedachtengoed. Als je op die manier praat over homoseksualiteit of transgender zijn doe je net alsof je van een kind een homo of transgender kunt maken. Dat is niet zo. Daar zit ook geen opvoedingstaak in. Maar het een verboden onderwerp maken betekent ook dat jonge kinderen die zich niet voelen zoals ze geacht worden zich te voelen, zich heel ongelukkig en onbegrepen kunnen gaan voelen. En ja, dat kan al op zeer jonge leeftijd. Niet altijd, soms wel.

Het maakt het bovendien lastig om over bepaalde zaken te praten. Mag een kind op school dus niet vragen hoe het kan dat mikey twee papa's heeft als het tussen de 5 en 9 jaar is?

En ik begrijp het werkelijk niet. Ik begrijp gewoon het probleem niet. Iedereen is anders. Als iedereen zich nou eens vooral met zichzelf bezig hield en niet met hoe een ander zijn leven leidt, zou dat een hoop narigheid schelen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204261309
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 13:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, ik denk dat het veelzeggend is dat jij NEUTRAAL onderwijs interpreteert als rechts en conservatief.
Jij zei dit, grapjas
quote:
Want stel je voor dat er straks meer volwassenen komen met rechtse, conservatieve of klassiek liberale denkbeelden, dat kan natuurlijk niet.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 14:34:12 #91
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204261312
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik zie hier geen argumenten. Laat staan argumenten die jou helpen aantonen dat @:the_end niet de objectief waarneembare realiteit benoemde.
Haha, ik denk dat de burden of proof in deze bij de user ligt met de initiële claim, niet bij mij. Daarom kun je dit soort rare discussietactieken beter bewaren voor POL. Daar wordt dat meer gewaardeerd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 29 maart 2022 @ 14:34:49 #92
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204261321
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Met kinderen praten over dergelijke zaken is niet beinvloeden met gedachtengoed. Als je op die manier praat over homoseksualiteit of transgender zijn doe je net alsof je van een kind een homo of transgender kunt maken. Dat is niet zo. Daar zit ook geen opvoedingstaak in. Maar het een verboden onderwerp maken betekent ook dat jonge kinderen die zich niet voelen zoals ze geacht worden zich te voelen, zich heel ongelukkig en onbegrepen kunnen gaan voelen. En ja, dat kan al op zeer jonge leeftijd. Niet altijd, soms wel.

Het maakt het bovendien lastig om over bepaalde zaken te praten. Mag een kind op school dus niet vragen hoe het kan dat mikey twee papa's heeft als het tussen de 5 en 9 jaar is?

En ik begrijp het werkelijk niet. Ik begrijp gewoon het probleem niet. Iedereen is anders. Als iedereen zich nou eens vooral met zichzelf bezig hield en niet met hoe een ander zijn leven leidt, zou dat een hoop narigheid schelen.
Nee, maar dat is dan OOK de kern van deze wet niet. Nogmaals "don't say gay"is een activistische benoeming die niets met de daadwerkelijke inhoud te maken heeft.

Het is niet opeens strafbaar om het over de 2 pappa's van Sterre te hebben, men wil wel tegengaan om hele lessen te besteden aan zaken waar kinderen te jong voor zijn, want nog niet in de seksuele ontwikkelfase van hun leven en die kinderen dus bewust achter de rug van de ouders om iets aan te praten.

En dat geldt dus alleen maar voor kinderen tussen 5 en 9, in de klas.

Geen expliciet seksuele voorlichting aan minderjarige kinderen.
Geen stiekeme therapie geven aan minderjarige kinderen zonder toestemming van de ouders.

Meer is het echt niet. En ik vind het niet meer dan normaal. Een kind van 7 hoeft niets te weten van anale seks, bondage, ombouwen en SOA's. En ja, daar gaat het om, niet om. als 2 mensen elkaar lief vinden dan...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 14:35:11 #93
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204261325
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:33 schreef The_End het volgende:

[..]
Jij zei dit, grapjas
[..]

Dat is inderdaad een mogelijke uitkomst als je neutraal onderwijs hanteert.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 29 maart 2022 @ 14:36:16 #94
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204261335
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:33 schreef The_End het volgende:

[..]
Jij zei dit, grapjas
[..]

Ja, dat wil dus zeggen dat er op dit moment juist activisme op scholen is die dat conservatieve eruit wil trappen, hoe dan ook. Hij pleit nergens voor meer of alleen conservatief onderwijs.

Neutraal is neutraal, dus niet zoals het nu is, puur links. Maar ook niet puur rechts :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204261410
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:34 schreef HeatWave het volgende:

. Een kind van 7 hoeft niets te weten van anale seks, bondage, ombouwen en SOA's. En ja, daar gaat het om, niet om. als 2 mensen elkaar lief vinden dan...
Zijn er dan echt lespakketten in de VS waarin deze dingen voor deze jong leeftijdscategorie behandelt worden? Bnw hoedje op of denken mensen hier dat omdat ze in een conservatieve twitterbubbel zitten en alles van religekkies in de VS meteen voor waar aannemen.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 14:41:50 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204261417
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 13:14 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]


Meer dan 18 minuten.
7 uur aan telefoon gesprekken wat mist.
Da's wel raar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 14:41:52 #97
5428 crew  miss_sly
pi_204261419
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, maar dat is dan OOK de kern van deze wet niet. Nogmaals "don't say gay"is een activistische benoeming die niets met de daadwerkelijke inhoud te maken heeft.

Het is niet opeens strafbaar om het over de 2 pappa's van Sterre te hebben, men wil wel tegengaan om hele lessen te besteden aan zaken waar kinderen te jong voor zijn, want nog niet in de seksuele ontwikkelfase van hun leven en die kinderen dus bewust achter de rug van de ouders om iets aan te praten.

En dat geldt dus alleen maar voor kinderen tussen 5 en 9, in de klas.

Geen expliciet seksuele voorlichting aan minderjarige kinderen.
Geen stiekeme therapie geven aan minderjarige kinderen zonder toestemming van de ouders.

Meer is het echt niet. En ik vind het niet meer dan normaal. Een kind van 7 hoeft niets te weten van anale seks, bondage, ombouwen en SOA's. En ja, daar gaat het om, niet om. als 2 mensen elkaar lief vinden dan...
Ik geloof er werkelijk helemaal niets van dat in de US op lagere scholen aan kinderen tussen 5 en 9 les wordt gegeven over anale seks, bondage, ombouwen en SOA's.

Het is bovendien wat mij betreft een vreemd idee om ervan uit te gaan dat kinderen tussen 5 en 9 niet in een seksuele ontwikkelingsfase zitten. De seksuele ontwikkeling is iets dat vanaf jonger al aan de orde is. Seksuele ontwikkeling is namelijk veel meer dan beseffen dat je kunt neuken met iemand van het andere geslacht. Het is de ontdekking van je eigen lichaam, de ontdekking dat niet iedereen hetzelfde is als jij, dat jongens een piemel hebben en meisjes een vagina, vriendschappen sluiten, eerste verliefdheden die niets meer zijn dan elkaar lief vinden, etc. Dat begint ook in de meeste gevallen al ver voordat ze 5 jaar zijn. Dat begint als ze zich bewust worden van de wereld om zich heen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 14:42:37 #98
5428 crew  miss_sly
pi_204261430
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, dat wil dus zeggen dat er op dit moment juist activisme op scholen is die dat conservatieve eruit wil trappen, hoe dan ook. Hij pleit nergens voor meer of alleen conservatief onderwijs.

Neutraal is neutraal, dus niet zoals het nu is, puur links. Maar ook niet puur rechts :').
Als je het over de US hebt, is het niet puur links. Er is op veel scholen niet eens de ruimte voor puur links.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204261437
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, dat wil dus zeggen dat er op dit moment juist activisme op scholen is die dat conservatieve eruit wil trappen, hoe dan ook. Hij pleit nergens voor meer of alleen conservatief onderwijs.

Neutraal is neutraal, dus niet zoals het nu is, puur links. Maar ook niet puur rechts :').
Als hij dat had gewild, dan had wij wel geageerd tegen het zwaar oververtegenwoordigde rechtse conservatisme op amerikaanse scholen.

Hij is niet neutraal. Verre van.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 14:44:24 #100
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204261457
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Met kinderen praten over dergelijke zaken is niet beinvloeden met gedachtengoed. Als je op die manier praat over homoseksualiteit of transgender zijn doe je net alsof je van een kind een homo of transgender kunt maken. Dat is niet zo. Daar zit ook geen opvoedingstaak in. Maar het een verboden onderwerp maken betekent ook dat jonge kinderen die zich niet voelen zoals ze geacht worden zich te voelen, zich heel ongelukkig en onbegrepen kunnen gaan voelen. En ja, dat kan al op zeer jonge leeftijd. Niet altijd, soms wel.

Het maakt het bovendien lastig om over bepaalde zaken te praten. Mag een kind op school dus niet vragen hoe het kan dat mikey twee papa's heeft als het tussen de 5 en 9 jaar is?

En ik begrijp het werkelijk niet. Ik begrijp gewoon het probleem niet. Iedereen is anders. Als iedereen zich nou eens vooral met zichzelf bezig hield en niet met hoe een ander zijn leven leidt, zou dat een hoop narigheid schelen.
Spijker. Kop.

Alleen al het benoemen van het bestaan van niet-klassieke relatievormen en afwijkingen van het conservatief beeld van hoe mannen en vrouwen zich behoren te gedragen wordt gezien als 'progressieve indoctrinatie', laat staan wanneer je uitdraagt dat dat óók oké is. Je reinste onzin natuurlijk, en het is nog schadelijk ook door deze onderwerpen in de taboesfeer te drukken: geen enkel kind wordt homoseksualiteit aangepraat, maar door er zo krampachtig over te doen en afwijkende voorkeuren impliciet af te keuren zorg je er wel voor dat kinderen die niet in het keurslijf passen zich doodongelukkig kunnen voelen.
Huilen dan.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 14:45:07 #101
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204261466
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 13:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Daar vergis je je helaas in, als we het over de VS hebben dan.
https://worldpopulationre(...)dont-teach-evolution

Ook een hekel punt als we het hebben over les geven in de vs.
Dit is in een aantal staten aan de orde.
Sommigen willen creationisme leren IPV evolutie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 14:46:18 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204261480
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:41 schreef theguyver het volgende:

[..]
7 uur aan telefoon gesprekken wat mist.
Da's wel raar.
Je zou denken dat hier in BNW nu alle alarmbellen afgaan: WAT MAG ER NIET BEKEND WORDEN???????!!!???!
Huilen dan.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 14:49:08 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204261516
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je zou denken dat hier in BNW nu alle alarmbellen afgaan: WAT MAG ER NIET BEKEND WORDEN???????!!!???!
Denk de afspraken met de lokale auto spuiterij om zijn kleurtje bij te werken..
Wat kan het anders zijn?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 14:52:48 #104
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204261559
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:45 schreef theguyver het volgende:

[..]
https://worldpopulationre(...)dont-teach-evolution

Ook een hekel punt als we het hebben over les geven in de vs.
Dit is in een aantal staten aan de orde.
Sommigen willen creationisme leren IPV evolutie.
Ja dat soort dingen blijven over de jaren terug komen... soms met een intelligent design pseudowetenschappelijk sausje. Daar had BBC Horizon al een goeie over in 2006:
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 maart 2022 @ 15:07:16 #105
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204261645
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Met kinderen praten over dergelijke zaken is niet beinvloeden met gedachtengoed. Als je op die manier praat over homoseksualiteit of transgender zijn doe je net alsof je van een kind een homo of transgender kunt maken. Dat is niet zo. Daar zit ook geen opvoedingstaak in. Maar het een verboden onderwerp maken betekent ook dat jonge kinderen die zich niet voelen zoals ze geacht worden zich te voelen, zich heel ongelukkig en onbegrepen kunnen gaan voelen. En ja, dat kan al op zeer jonge leeftijd. Niet altijd, soms wel.

Het maakt het bovendien lastig om over bepaalde zaken te praten. Mag een kind op school dus niet vragen hoe het kan dat mikey twee papa's heeft als het tussen de 5 en 9 jaar is?

En ik begrijp het werkelijk niet. Ik begrijp gewoon het probleem niet. Iedereen is anders. Als iedereen zich nou eens vooral met zichzelf bezig hield en niet met hoe een ander zijn leven leidt, zou dat een hoop narigheid schelen.
Dit is een vrij klassiek liberaal perspectief eigenlijk. En dan is het dus ook niet nodig dat kinderen (op hele jonge leeftijd) specifiek les krijgen over over seksueel of geslachtsgerelateerde aangelegenheden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204261675
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 14:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Je mist het punt denk ik een beetje.

Deze wet is puur en alleen gericht op de allerjongsten, tussen 5 en 9, en alleen op onderwijs. Niets staat je als ouder in de weg om je kind alsnog LGBTQ+ positief op te voeden. En vanaf 10 is het allemaal dus wel mogelijk op school.

Het is alleen niet aan de scholen/leerkrachten om kinderen van die leeftijd te beinvloeden met hun gedachtengoed en dus deze opvoedtaak weg te houden van de ouders.

Vandaar het verbod op het zonder de ouders op de hoogte te stellen te doen. Als een meisje met een brandweerauto wil spelen, helemaal prima, maar ga niet op dr inpraten dat ze wel eens trans kan zijn en geef helemaal geen "therapie" op school waar de ouders niets van mogen weten.

Dat en puur en alleen dat is wat deze wet tegen wil gaan. Kids tussen 5 en 9, op school. That's it.
Waarom heeft DeSantis dan de fam Littlejohn bij zijn pressco gesleept dat in dit topic wordt bestempeld als 'schrikbarend' verhaal? Hun dochter is 13 jaar? Blijkbaar kon ze er op school wel over praten en thuis niet? Wat ik veel schrikbarender vind is dat zo'n moeder maar al te graag de publiciteit opzoekt, een rechtszaak tegen de school begint en er niet alles aan doet om samen met de school (en haar dochter) een oplossing te zoeken voor dit probleem.

Overigens heeft de leiding van de betreffende school al lang aangegeven nog eens naar de guidelines te zullen kijken omdat ze ook echt veel liever de ouders er wél bij betrekken dus is het sws een beetje laag om daar alsnog bij een pressco de nadruk op te leggen omdat het je politiek blijkbaar beter uitkomt.

Het hele verhaal:

twitter


Waarin de school ook bestrijdt dat er geen overleg is geweest:

quote:
Leon school officials took the unusual step of addressing ongoing litigation to contradict claims made in the Littlejohn lawsuit.

"From the moment Mrs. Littlejohn first emailed her child's teacher to inform our staff of the situation, this has been handled together in partnership with clear communication," said a Leon County Schools spokesperson. "We understand that outside entities have now become involved, but the family clearly instructed the school staff via email to allow their child to 'take the lead on this' and to do 'whatever you think is the best.' Additionally, our superintendent met with the family and committed to amend any vague or unclear policy language--of which we have created a committee and are working on currently."

The Littlejohns claim in their lawsuit, however, that school leaders in Leon County are "unjustifiably" assuming all parents will disapprove of their children's gender identity.

"It paints all parents as dangerous to their children," Littlejohn said. "Not only is it a lie, it's a wedge -- it's pushing a narrative to separate children from their families."
Ergo: wat DeSantis doet is niets anders dan stemmingmakerij. Een kruistocht tegen een niet bestaand probleem om het conservatieve deel van de bevolking achter hem te krijgen. Net zoals het onderwijzen van 'CRT' op scholen dat is voor de huidige GOP oiv Trump-aanhangers. Allemaal gebakken lucht.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 29-03-2022 16:19:29 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204261691
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 15:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is een vrij klassiek liberaal perspectief eigenlijk. En dan is het dus ook niet nodig dat kinderen (op hele jonge leeftijd) specifiek les krijgen over over seksueel of geslachtsgerelateerde aangelegenheden.
Dat is geen neutraal onderwijs; dat is jouw mening over dit onderwerp.
pi_204261708
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 12:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Maar die andere kant laten zien moet dan al zeer vroeg beginnen op een leeftijd dat kinderen helemaal nog niet bezig zijn met seksualiteit?
Het probleem is dat het steeds geframed wordt als seksualiteit.
Als voorbeeld werd bijvoorbeeld lesmateriaal van het Nederlandse COC aangehaald. Dat heb ik bekeken, maar daar zit niets seksueels in. Enkel wat voor identiteit je hebt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204261725
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 13:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zou het kunnen dat je hier weer eens een hysterische hyperbool creëert? Wie opteert voor het straffen van homo's?
[..]

Oh, dat kun je zelf wel invullen.
Je houdt je nu van de domme.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204261997
Sinds wanneer is een economische stroming die voor de vrijheid van het individu is opeens tegen sommige scholen. In de liberale wereld kiezen mensen dan een school die beter bij hun wereldbeeld aansluit.

Of intrepeteer ik liberaal zijn anders. 8-)
  dinsdag 29 maart 2022 @ 16:33:17 #111
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204262456
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 15:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Waarom heeft DeSantis dan de fam Littlejohn bij zijn pressco gesleept dat in dit topic wordt bestempeld als 'schrikbarend' verhaal? Hun dochter is 13 jaar? Blijkbaar kon ze er op school wel over praten en thuis niet? Wat ik veel schrikbarender vind is dat zo'n moeder maar al te graag de publiciteit opzoekt, een rechtszaak tegen de school begint en er niet alles aan doet om samen met de school (en haar dochter) een oplossing te zoeken voor dit probleem.

Overigens heeft de leiding van de betreffende school al lang aangegeven nog eens naar de guidelines te zullen kijken omdat ze ook echt veel liever de ouders er wél bij betrekken dus is het sws een beetje laag om daar alsnog bij een pressco de nadruk op te leggen omdat het je politiek blijkbaar beter uitkomt.

Het hele verhaal:

[ twitter ]

Waarin de school ook bestrijdt dat er geen overleg is geweest:
[..]
Ergo: wat DeSantis doet is niets anders dan stemmingmakerij. Een kruistocht tegen een niet bestaand probleem om het conservatieve deel van de bevolking achter hem te krijgen. Net zoals het onderwijzen van 'CRT' op scholen dat is voor de huidige GOP oiv Trump-aanhangers. Allemaal gebakken lucht.
Nee hoor, dat is niet het geval. DeSantis is fantastisch bezig met een bestaand probleem te bestrijden. Dat jij, afgaande op links en progressieve media, anders wilt geloven staat jou natuurlijk helemaal vrij. Maar het lezen van dergelijke propaganda doet helaas aan de realiteit niet veranderen.

Ik zie trouwens wat fouten in het artikel van Politico:

Fout:
quote:
The teen, according to a federal lawsuit, said they “might be non-binary” and wanted to change their name ahead of the upcoming school year to one that fit a gender different from the one they were assigned at birth.
Goed:
quote:
The teen, according to a federal lawsuit, said she “might be non-binary” and wanted to change her name ahead of the upcoming school year to one that fit a gender different from the one she was assigned at birth.
En ook nog een inhoudsloze claim in het artikel:
quote:
“This is about trying to erase the entirety of the LGBTQ community.”
Cathryn Oakley, Human Rights Campaign state legislative director and senior counsel
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 29 maart 2022 @ 16:41:12 #112
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204262512
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 15:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, dat kun je zelf wel invullen.
Je houdt je nu van de domme.
Nee, eigenlijk niet. En aan welke straffen moet ik zoal denken?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204262527
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, dat is niet het geval. DeSantis is fantastisch bezig met een bestaand probleem te bestrijden. Dat jij, afgaande op links en progressieve media, anders wilt geloven staat jou natuurlijk helemaal vrij. Maar het lezen van dergelijke propaganda doet helaas aan de realiteit niet veranderen.

Ik zie trouwens wat fouten in het artikel van Politico:

Fout:
[..]
Goed:
[..]
En ook nog een inhoudsloze claim in het artikel:
[..]

Ik dacht dat jij neutraal wilde, maar je wil toch jouw mening doordrukken?
  dinsdag 29 maart 2022 @ 16:47:29 #114
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204262561
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:43 schreef The_End het volgende:

[..]
Ik dacht dat jij neutraal wilde, maar je wil toch jouw mening doordrukken?
Nee hoor, de nieuwe wet in Florida zorgt niet voor rechts en conservatief onderwijs. Deze zorgt er slechts voor dat (jonge) kinderen niet te maken krijgen met een LGBTQ-lespakket terwijl ze in de kleuterklas zitten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 29 maart 2022 @ 16:51:07 #115
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204262591
quote:
“This is about trying to erase the entirety of the LGBTQ community.”
Cathryn Oakley, Human Rights Campaign state legislative director and senior counsel
Dit geeft idd gewoon aan hoe leugenachtig de "dont say gay" roepers te werk zijn gegaan. Op geen enkele manier wordt er iets afgedaan aan rechten van LGBTQ+ mensen, ze mogen alleen niet meer kinderen tussen 5-9 zonder toestemming van hun ouders aan allerlei propaganda blootstellen. Kinderen zijn niet "LGBTQ+", het zijn kinderen.

Je mag prima LGBTQ zijn, je eigen kinderen zo opvoeden, je hele leven zo leiden zonder dat deze wet daar ook maar 1 seconde inbreuk op maakt. Wat jij in de privesfeer doet is niet beperkt door deze wet.

Het is alleen niet aan de leraar om een kind van een ander seksueel op te voeden volgens de inzichten van die leraar. En het feit dat de wet het expliciet heeft over dat het zonder de ouders in te lichten gaat geeft aan dat het niets te maken heeft met een totaal verzonnen verbod op LGBTQ+ levenstijlen. Als het zo "goed"zou zijn, waarom het dan verbergen voor de ouders?

En nee, dit is niet op alle scholen schering en inslag, maar het is weldegelijk aangetoond dat er heel veel scholen zijn die dit wel doen, en daarom is er nu deze wet, om verdere verspreiding tegen te gaan.

Er was pas een hoorzitting in de VS waarbij de spreker werd verzocht bepaald ongepast seksueel taalgebruik niet in de raadzaal te gebruiken. Leuk detail was dat dat ongepaste taalgebruik uit lesmateriaal van een school kwam. Dus het is niet eens gepast voor volwassenen, maar kinderen, die moeten dat allemaal aan horen :').

Voor heel erg veel voorbeelden van LGBTQ+ indoctrinatie op lager onderwijs, zie het twitteraccount van @LibsofTikTok.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204262625
Het Linkse gedachtegoed kan alleen voortbestaan wanneer het van jongs af aan er in wordt gestampt. Daarom wordt er ook all-in gegaan in het groomen van kinderen. Wanneer de hersenen van kinderen voldoende zijn ontwikkeld voor kritisch denken, is het onmogelijk voor hen om het Linkse gedachtengoed te accepteren omdat het irrationeel is.
pi_204262628
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, de nieuwe wet in Florida zorgt niet voor rechts en conservatief onderwijs. Deze zorgt er slechts voor dat (jonge) kinderen niet te maken krijgen met een LGBTQ-lespakket terwijl ze in de kleuterklas zitten.
En dat krijgen ze nu wel? Voorbeelden?
pi_204262633
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:56 schreef QuidProJoe het volgende:
Het Linkse gedachtegoed kan alleen voortbestaan wanneer het van jongs af aan er in wordt gestampt. Daarom wordt er ook all-in gegaan in het groomen van kinderen. Wanneer de hersenen van kinderen voldoende zijn ontwikkeld voor kritisch denken, is het onmogelijk voor hen om het Linkse gedachtengoed te accepteren omdat het irrationeel is.
Ach nog zo'n enorm neutrale opmerking. _O- BNWers houden helemaal niet van kritisch denken, dan moeten we maar in een ander forum posten. Beetje apart dit...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2022 16:57:47 ]
  dinsdag 29 maart 2022 @ 16:57:35 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204262638
twitter


Hier 1 voorbeeld, van de 32 kinderen van 9-10 zouden 20 opeens LGBTQ+ zijn. En dan zou er geen sprake zijn van indoctrinatie.

Puh-lease.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204262643
Het zegt ook voldoende waarom Linkse indoctrineerders er zo fel tegen zijn dat ouders te weten krijgen wat hun kinderen voorgeschoteld krijgen.
pi_204262649
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:57 schreef QuidProJoe het volgende:
Het zegt ook voldoende waarom Linkse indoctrineerders er zo fel tegen zijn dat ouders te weten krijgen wat hun kinderen voorgeschoteld krijgen.
Waar mogen ouders niet weten wat hun kinderen voorgeschoteld krijgen?
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:00:38 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204262676
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:58 schreef The_End het volgende:

[..]
Waar mogen ouders niet weten wat hun kinderen voorgeschoteld krijgen?
https://www.dailymail.co.(...)s-equity-survey.html

Hier bijvoorbeeld.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:03:55 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204262706
twitter


Orale seks, niet seksueel :R
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:05:08 #124
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204262715
twitter


Oh, toch indoctrinatie op een ELEMENTARY school....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204262718
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

Orale seks, niet seksueel :R
Iets zegt me dat ze daar de voorkeur voor de Democraten hebben.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:07:11 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204262732
twitter


Beetje spammerig, sorry, maar geeft wel aan dat het WELDEGELIJK gebeurt op scholen met hele jonge kinderen. En dat daar de wet dus tegen bedoeld is. Niets meer, niets minder.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 maart 2022 @ 17:08:30 #127
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204262736
Mogen die vlaggen niet?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:08:46 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204262739
twitter


Ik hou zo op, maar ik kan letterlijk nog 10 topics volspammen hiermee.

Dus het hele "ik geloof niet dat men dat doet op scholen" kan wel de prullenbak in lijkt me.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:10:19 #129
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204262750
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:05 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Iets zegt me dat ze daar de voorkeur voor de Democraten hebben.
Uiteraard, dit soort fantasme scoort enorm goed onder een bepaald deel van de Blauwe stemmers.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 maart 2022 @ 17:10:32 #130
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204262751
Mag dit worden besproken?

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:11:11 #131
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204262754
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:08 schreef Ulx het volgende:
Mogen die vlaggen niet?
Waarom zijn ze nodig? Je hebt de Amerikaanse vlag toch al.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:11:25 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204262760
twitter


En nog 1, weliswaar ietsjes oudere kinderen, voorbeeld van het achter de rug om van de ouders...

Helder nu? B-).

Edit: de oorspronkelijke bron van achter de rug om :



[ Bericht 8% gewijzigd door HeatWave op 29-03-2022 17:18:01 ]
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204262766
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:10 schreef Ulx het volgende:
Mag dit worden besproken?

[ twitter ]
Uiteraard mag jij je psy-opsjes plaatsen. En uiteraard direct vergeten wanneer het onvermijdelijke gebeurt. Een beetje zoals met Russiagate. Of Ukrainegate. Of al die rechtzaken tegen President Trump.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:16:40 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204262804
twitter

Deze als afsluiter dan maar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:19:04 #135
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204262823
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dit geeft idd gewoon aan hoe leugenachtig de "dont say gay" roepers te werk zijn gegaan. Op geen enkele manier wordt er iets afgedaan aan rechten van LGBTQ+ mensen, ze mogen alleen niet meer kinderen tussen 5-9 zonder toestemming van hun ouders aan allerlei propaganda blootstellen. Kinderen zijn niet "LGBTQ+", het zijn kinderen.

Je mag prima LGBTQ zijn, je eigen kinderen zo opvoeden, je hele leven zo leiden zonder dat deze wet daar ook maar 1 seconde inbreuk op maakt. Wat jij in de privesfeer doet is niet beperkt door deze wet.

Het is alleen niet aan de leraar om een kind van een ander seksueel op te voeden volgens de inzichten van die leraar. En het feit dat de wet het expliciet heeft over dat het zonder de ouders in te lichten gaat geeft aan dat het niets te maken heeft met een totaal verzonnen verbod op LGBTQ+ levenstijlen. Als het zo "goed"zou zijn, waarom het dan verbergen voor de ouders?

En nee, dit is niet op alle scholen schering en inslag, maar het is weldegelijk aangetoond dat er heel veel scholen zijn die dit wel doen, en daarom is er nu deze wet, om verdere verspreiding tegen te gaan.

Er was pas een hoorzitting in de VS waarbij de spreker werd verzocht bepaald ongepast seksueel taalgebruik niet in de raadzaal te gebruiken. Leuk detail was dat dat ongepaste taalgebruik uit lesmateriaal van een school kwam. Dus het is niet eens gepast voor volwassenen, maar kinderen, die moeten dat allemaal aan horen :').

Voor heel erg veel voorbeelden van LGBTQ+ indoctrinatie op lager onderwijs, zie het twitteraccount van @:LibsofTikTok.
Dat zoiets bestaat als een man-man of een vrouw-vrouw relatie valt tegenwoordig ook al onder propaganda? Damn zeg.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:22:20 #136
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204262848
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat zoiets bestaat als een man-man of een vrouw-vrouw relatie valt tegenwoordig ook al onder propaganda? Damn zeg.
Waar staat dat in die post precies?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:23:08 #137
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204262853
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waar staat dat in die post precies?
Dat hele kinderen niet blootstellen aan propaganda gebeuren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:27:39 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204262887
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat hele kinderen niet blootstellen aan propaganda gebeuren.
Ik zal het voor de wat minder snelle geesten in 1 simpel plaatje weergeven:

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:29:52 #139
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204262899
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat hele kinderen niet blootstellen aan propaganda gebeuren.
Zeer jonge kinderen actief pushen om bezig te zijn met zaken zoals seksualiteit en een vermeend spectrum aan geslachten, dat is inderdaad propaganda. Maar nergens in zijn post zegt @HeatWave dat het letterlijke bestaan van man-man en vrouw-vrouw relaties onder propaganda valt. Zulke dingen kunnen thuis met de ouders gewoon worden besproken als die daar de tijd rijp voor achten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:31:37 #140
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204262913
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:10 schreef Ulx het volgende:
Mag dit worden besproken?

[ twitter ]
Nee mag niet zie je niet dat men veel te druk is met schuimbekken over kinderen die blootgesteld worden aan EXTREEM progressieve indoctrinatieporno?
Huilen dan.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:31:50 #141
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204262915
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zeer jonge kinderen actief pushen om bezig te zijn met zaken zoals seksualiteit en een vermeend spectrum aan geslachten, dat is inderdaad propaganda. Maar nergens in zijn post zegt @:Heatwave dat het letterlijke bestaan van man-man en vrouw-vrouw relaties onder propaganda valt. Zulke dingen kunnen thuis met de ouders gewoon worden besproken als die daar de tijd rijp voor achten.
In de context van die wet is dat wel degelijk wat daar dan staat.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:32:59 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204262930
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee mag niet zie je niet dat men veel te druk is met schuimbekken over kinderen die blootgesteld worden aan EXTREEM progressieve indoctrinatieporno?
Je vergeet de propaganda! Belangrijk woord, blijkbaar.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:33:37 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204262932
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zeer jonge kinderen actief pushen om bezig te zijn met zaken zoals seksualiteit en een vermeend spectrum aan geslachten, dat is inderdaad propaganda. Maar nergens in zijn post zegt @:Heatwave dat het letterlijke bestaan van man-man en vrouw-vrouw relaties onder propaganda valt. Zulke dingen kunnen thuis met de ouders gewoon worden besproken als die daar de tijd rijp voor achten.
Sterker nog, dat heb ik in een andere post ontkracht. En dat is ook zeker niet het doel van de wet. Er mag nog gewoon op een kinderlijke manier aandacht besteed worden aan de 2 papas van Sterre. Alleen mag de leraar niet achter de rug van Sterres ouders om Sterre aanpraten dat ze trans is of dat anale seks heel normaal is.

Dus hij liegt en framet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204262939
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 16:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, eigenlijk niet. En aan welke straffen moet ik zoal denken?
Dat zul je die christelijke rechts conservatieven moeten vragen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:36:49 #145
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204262965
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sterker nog, dat heb ik in een andere post ontkracht. En dat is ook zeker niet het doel van de wet. Er mag nog gewoon op een kinderlijke manier aandacht besteed worden aan de 2 papas van Sterre. Alleen mag de leraar niet achter de rug van Sterres ouders om Sterre aanpraten dat ze trans is of dat anale seks heel normaal is.

Dus hij liegt en framet.
Waarom staat dit dan in de wetstext?

" prohibits classroom discussion about sexual orientation or gender identity in certain grade levels"
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:42:01 #146
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204263007
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
In de context van die wet is dat wel degelijk wat daar dan staat.
Nee, dat is niet het geval. En dit is de letterlijke tekst uit die wet trouwens:
quote:
A school district may not encourage classroom discussion about sexual orientation or gender identity in primary grade levels or in a manner that is not age-appropriate or developmentally appropriate for students.

Bron
Dat is dus iets heel anders dan wat jij er nu van probeert te maken, dan zou er moeten staan:
quote:
A school district may not tell children about the existence of same-sex couples.
Maar dat staat er niet.
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat zul je die christelijke rechts conservatieven moeten vragen.
Kortom, je kunt je eerdere aantijgingen niet hardmaken. Dat lag al in de lijn der verwachting.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sterker nog, dat heb ik in een andere post ontkracht. En dat is ook zeker niet het doel van de wet. Er mag nog gewoon op een kinderlijke manier aandacht besteed worden aan de 2 papas van Sterre. Alleen mag de leraar niet achter de rug van Sterres ouders om Sterre aanpraten dat ze trans is of dat anale seks heel normaal is.

Dus hij liegt en framet.
Tja, dat is een beetje de norm. Zonder het optuigen van stropoppen of het gebruiken van hyperbolen kan men het niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:44:28 #147
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204263035
twitter


:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:45:31 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204263050
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Waarom staat dit dan in de wetstext?

" prohibits classroom discussion about sexual orientation or gender identity in certain grade levels"
Er staat "A school district may not encourage classroom discussion about sexual orientation or gender identity in primary grade levels or in a manner that is not age-appropriate or developmentally appropriate for students."

Een vraag over Sterre's 2 papas van een kind is dus geen initiatief vanuit de school en mag, op een voor jonge kinderen geschikte manier, nog steeds prima besproken worden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204263092
quote:
Kijk jij ooit wel eens of datgene wat in de Daily Mail (of op TikTok) beweerd wordt ook strookt met de werkelijkheid? Want iedere keer als ik op zoek ga naar zo'n claim blijkt het toch weer echt wat genuanceerder te liggen :')

Sartell-St. Stephen superintendent responds to equity audit concerns

quote:
"I think things were misinterpreted and misconstrued," said Sartell-St. Stephen Superintendent Jeffery Ridlehoover. "The teachers were asked to ensure that the students were answering the questions regarding their experience, and not from their friends or their parents or family."
Bovendien werd dit onderzoek tijdens de pandemie afgenomen (thuisonderwijs), waren de ouders ervan op de hoogte en zelfs via ZOOM aanwezig.

quote:
"This was all done via Zoom," Ridlehoover said. "There were parents actually on the call. If we had a teacher actually tell students to keep information from their parents, our phone lines would have lit up instantaneously."
Veel succes met het 10 topics volspammen met dit soort claims maar ik ga ze echt niet meer controleren. Ze zijn stuk voor stuk rechtse propaganda :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:55:00 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204263141
quote:
81s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:49 schreef Kijkertje het volgende:
"I think things were misinterpreted and misconstrued,
Ja, dat zou ik ook roeptoeteren als je betrapt bent :').

quote:
Veel succes met het 10 topics volspammen met dit soort claims maar ik ze echt niet meer controleren. Ze zijn stuk voor stuk rechtse propaganda
Dan doe je het lekker niet, alsof ik ook maar ene moer te maken hebt met wat jij wel en niet vindt, wat een nutteloze toevoeging :'). van de 20 heb je er 1 gevonden waarbij achteraf WELLICHT wat nuance bij geplaatst zou kunnen worden, de rest negeer je nu op basis daarvan.

Sus.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204263168
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, dat zou ik ook roeptoeteren als je betrapt bent :').
[..]
Dan doe je het lekker niet, alsof ik ook maar ene moer te maken hebt met wat jij wel en niet vindt, wat een nutteloze toevoeging :'). van de 20 heb je er 1 gevonden waarbij achteraf WELLICHT wat nuance bij geplaatst zou kunnen worden, de rest negeer je nu op basis daarvan.

Sus.
Tja blijkbaar ben je niet zo geinteresseerd in wat nou wel of niet waar is en post je maar al te graag claims die bij jouw beeld ervan passen zonder er kritisch naar te kijken. Prima hoor maar dan weten we dat ;)
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 29 maart 2022 @ 17:57:55 #152
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204263179
quote:
81s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Kijk jij ooit wel eens of datgene wat in de Daily Mail (of op TikTok) beweerds wordt ook strookt met de werkelijkheid? Want iedere keer als ik op zoek ga naar zo'n claim blijkt het toch weer echt wat genuanceerder te liggen :')

Sartell-St. Stephen superintendent responds to equity audit concerns
[..]
Bovendien werd dit onderzoek tijdens de pandemie afgenomen, waren de ouders ervan op de hoogte en zelfs via ZOOM aanwezig.
[..]
Veel succes met het 10 topics volspammen met dit soort claims maar ik ga ze echt niet meer controleren. Ze zijn stuk voor stuk rechtse propaganda :')
Ah ja, natuurlijk. Haha, deze bronnen tellen niet want het is het gaat niet door de ideologische filter van mevrouw. Ik denk dat het er weinig mee te maken heeft dat dit 'rechtse propaganda' zou betreffen. Dat is namelijk niet het geval. Ik denk eerder dat jij misschien iets te veel (radicaal) links en progressieve media tot je neemt. En deze enorm tribale benaderingswijze projecteer je dan vervolgens op een ander. Het is weer erg voorspelbaar allemaal.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204263203
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah ja, natuurlijk. Haha, deze bronnen tellen niet want het is het gaat niet door de ideologische filter van mevrouw. Ik denk dat het er weinig mee te maken heeft dat dit 'rechtse propaganda' zou betreffen. Dat is namelijk niet het geval. Ik denk eerder dat jij misschien iets te veel (radicaal) links en progressieve media tot je neemt. En deze enorm tribale benaderingswijze projecteer je dan vervolgens op een ander. Het is weer erg voorspelbaar allemaal.
Tja de Daily Mail en TikTok staan nu eenmaal niet bekend als betrouwbare informatiebronnen :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:01:17 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204263220
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja blijkbaar ben je niet zo geinteresseerd in wat nou wel of niet waar is en post je maar al te graag claims die bij jouw beeld ervan passen zonder er kritisch naar te kijken. Prima hoor maar dan weten we dat ;)
Sja, als ik even snel 20 voorbeelden wil laten zien zou er best 1 tussen kunnen zitten die niet helemaal klopt, wil ik prima toegeven hoor.

Maar van de tig voorbeelden er 1 cherrypicken, terwijl de rest veel meer in your face zijn, is wat makkelijk. Maar
goed, wat jij wil verder.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:03:08 #155
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204263238
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, dat is niet het geval. En dit is de letterlijke tekst uit die wet trouwens:
[..]
Dat is dus iets heel anders dan wat jij er nu van probeert te maken, dan zou er moeten staan:
[..]
Maar dat staat er niet.
[..]
Kortom, je kunt je eerdere aantijgingen niet hardmaken. Dat lag al in de lijn der verwachting.
[..]
Tja, dat is een beetje de norm. Zonder het optuigen van stropoppen of het gebruiken van hyperbolen kan men het niet.
Staat wel degelijk in de officiële informatie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:05:34 #156
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204263268
Beantwoord de tegenvraag dan eens:

Waarom wil "jij" zonodig met hele jonge kinderen die niet van jou zijn over seks praten?

Waar is de noodzaak? Het dringende argument waarom je Sterre van 6 en Henkie van 7 zo nodig moet onderwijzen op dat gebied?

Laat kinderen lekker kind zijn, waarom zou dat in vredesnaam een extreme opvatting zijn? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204263285
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, als ik even snel 20 voorbeelden wil laten zien zou er best 1 tussen kunnen zitten die niet helemaal klopt, wil ik prima toegeven hoor.

Maar van de tig voorbeelden er 1 cherrypicken, terwijl de rest veel meer in your face zijn, is wat makkelijk. Maar
goed, wat jij wil verder.
Op zich is wat jij doet juist cherrypicken. Weet je wel hoeveel kinderen er naar school gaan en hoeveel 'claims' jij beweert te hebben? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:09:41 #158
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204263301
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja de Daily Mail en TikTok staan nu eenmaal niet bekend als betrouwbare informatiebronnen :D
Hihi, aldus de user de geregeld de meest random berichten van Twitter presenteert als de onomstreden waarheid.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Staat wel degelijk in de officiële informatie.
Waar dan precies?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:10:42 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204263313
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Op zich is wat jij doet juist cherrypicken. Weet je wel hoeveel kinderen er naar school gaan en hoeveel 'claims' jij beweert te hebben? :D
Nee, dat is een trend herkennen, een trend die blijkbaar door wetgevers zo trending is dat ze er een wet voor hebben aangenomen :').

Of denk jij dat de wetgevers in Florida ook alleen TikTok als bron gebruiken? Nee he, die hebben onderzocht dat dit soort praktijken meer en meer voorkomt op scholen en daar hebben ze tegen ingegrepen.

En terecht in mijn ogen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:12:01 #160
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204263324
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Er staat "A school district may not encourage classroom discussion about sexual orientation or gender identity in primary grade levels or in a manner that is not age-appropriate or developmentally appropriate for students."

Een vraag over Sterre's 2 papas van een kind is dus geen initiatief vanuit de school en mag, op een voor jonge kinderen geschikte manier, nog steeds prima besproken worden.
Ik zie al waar het mis gaat. Dat staat in de oudere versie van de wet. De uiteindelijke quote is deze:

" prohibiting classroom discussion about sexual orientation or gender identity in certain grade levels or in a specified manner"

en

"3. Classroom instruction by school personnel or third parties on sexual orientation or gender identity may not occur in kindergarten through grade 3 or in a manner that is not age appropriate or developmentally appropriate for students in accordance with state standards."

Dus nee, die vraag van Sterre kan niet meer besproken worden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204263327
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, aldus de user de geregeld de meest random berichten van Twitter presenteert als de onomstreden waarheid.

Oh twitter kan ook heel onbetrouwbaar zijn idd maar het maakt wel uit of degene die je volgt betrouwbare informatie post.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:12:24 #162
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204263328
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hihi, aldus de user de geregeld de meest random berichten van Twitter presenteert als de onomstreden waarheid.
[..]
Waar dan precies?
Zie hierboven.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204263352
quote:
82s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Oh twitter kan ook heel onbetrouwbaar zijn idd maar het maakt wel uit of degene die je volgt betrouwbare informatie post.
Probeer het eens te praktiseren.
pi_204263368
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:15 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Probeer het eens te praktiseren.
Het is aan jou om mij erop te wijzen als dat niet zo is en tot nu toe heb ik je daar nog niet op kunnen betrappen :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:18:15 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204263374
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ik zie al waar het mis gaat. Dat staat in de oudere versie van de wet. De uiteindelijke quote is deze:

" prohibiting classroom discussion about sexual orientation or gender identity in certain grade levels or in a specified manner"

en

"3. Classroom instruction by school personnel or third parties on sexual orientation or gender identity may not occur in kindergarten through grade 3 or in a manner that is not age appropriate or developmentally appropriate for students in accordance with state standards."

Dus nee, die vraag van Sterre kan niet meer besproken worden.
Staat er ook niet, classroom instruction, dus het onderdeel van je lesmateriaal maken mag niet meer OF iig niet op een manier die niet geschikt is voor kinderen.

De 2 papa's van Sterre vinden elkaar lief, als antwoord op een vraag van een kind mag dus nog prima.

Leerkrachten mogen dus alleen niet meer het initiatief tot die discussie nemen, of het dus onderdeel maken van hun lesstof.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204263398
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Staat er ook niet, classroom instruction, dus het onderdeel van je lesmateriaal maken mag niet meer OF iig niet op een manier die niet geschikt is voor kinderen.

De 2 papa's van Sterre vinden elkaar lief, als antwoord op een vraag van een kind mag dus nog prima.

Leerkrachten mogen dus alleen niet meer het initiatief tot die discussie nemen, of het dus onderdeel maken van hun lesstof.
Maar dat gebeurt ook helemaal niet. Heb net nog een homoseksuele onderwijzer gehoord die dit soort gesprekken met kinderen meestal heeft nav van vragen van de kinderen zelf. En dat zou nu meer mogen? 8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204263416
twitter

Dat is toch wel een beetje wat hier ook speelt hè. Ik ben benieuwd als een figuur zoals Hochul deze wet had ingevoerd in NY er ook een complete hetze vanuit de media was geweest.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:23:54 #168
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204263426
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Staat er ook niet, classroom instruction, dus het onderdeel van je lesmateriaal maken mag niet meer OF iig niet op een manier die niet geschikt is voor kinderen.

De 2 papa's van Sterre vinden elkaar lief, als antwoord op een vraag van een kind mag dus nog prima.

Leerkrachten mogen dus alleen niet meer het initiatief tot die discussie nemen, of het dus onderdeel maken van hun lesstof.
Er staat toch letterlijk prohibiting en may not occur voor die leeftijdsgroep? :? De samenvatting zegt dus ook vrij duidelijk het mag niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:25:09 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204263438
quote:
81s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Maar dat gebeurt ook helemaal niet. Heb net nog een homoseksuele onderwijzer gehoord dat dit gesprekken met kinderen meestal nav van vragen zijn van kinderen zelf. En dat zou nu meer mogen? 8)7
Ja, kappen nu he? Dat het weldegelijk gebeurt is voldoende aangetoond, ook al was 1 van de vele voorbeelden wellicht niet helemaal accuraat. Ik kan er zo nog 100 meer posten, posters in klaslokalen, huiswerk vol LGBTQ+materiaal etc etc.

Dus dat hoofdstuk kan echt dicht, het gebeurt en blijkbaar op een zo groot toenemende schaal dat er verdomme speciaal een wet voor wordt aangenomen, hoe kan je dan nog ontkennen dat het niet zo is? :').

En nee drammer, dat zeg ik net. Als die leraar vragen krijgt mag hij die prima beantwoorden. Het is alleen niet de bedoeling dat leraren hele lesprogrammas verzinnen om (hun) seksualiteit aan koters uit te leggen

Zo lastig is het allemaal echt niet hoor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 maart 2022 @ 18:25:24 #170
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204263443
Ik heb er zelf nooit bij stilgestaan dat trumpisten allemaal met zichzelf hebben moeten vechten tot ze eindelijk besloten toch maar hetero te worden. Dus ik kan me voorstellen dat ze bang zijn dat andere kinderen niet zo sterk zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:28:01 #171
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204263466
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, kappen nu he? Dat het weldegelijk gebeurt is voldoende aangetoond, ook al was 1 van de vele voorbeelden wellicht niet helemaal accuraat. Ik kan er zo nog 100 meer posten, posters in klaslokalen, huiswerk vol LGBTQ+materiaal etc etc.

Dus dat hoofdstuk kan echt dicht, het gebeurt en blijkbaar op een zo groot toenemende schaal dat er verdomme speciaal een wet voor wordt aangenomen, hoe kan je dan nog ontkennen dat het niet zo is? :').

...
Nou niet bepaald. De claims over wat er gaande zou zijn gaan veel verder dan de voorbeelden die je hier laat zien.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:28:35 #172
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204263472
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Er staat toch letterlijk prohibiting en may not occur voor die leeftijdsgroep? :? De samenvatting zegt dus ook vrij duidelijk het mag niet.
Classroom instruction....may not occur.

Je mag er dus geen les in geven.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:29:40 #173
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204263486
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Classroom instruction....may not occur.

Je mag er dus geen les in geven.
"prohibiting classroom discussion about sexual orientation"
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204263517
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, kappen nu he? Dat het weldegelijk gebeurt is voldoende aangetoond, ook al was 1 van de vele voorbeelden wellicht niet helemaal accuraat. Ik kan er zo nog 100 meer posten, posters in klaslokalen, huiswerk vol LGBTQ+materiaal etc etc.

Dus dat hoofdstuk kan echt dicht, het gebeurt en blijkbaar op een zo groot toenemende schaal dat er verdomme speciaal een wet voor wordt aangenomen, hoe kan je dan nog ontkennen dat het niet zo is? :').

En nee drammer, dat zeg ik net. Als die leraar vragen krijgt mag hij die prima beantwoorden. Het is alleen niet de bedoeling dat leraren hele lesprogrammas verzinnen om (hun) seksualiteit aan koters uit te leggen

Zo lastig is het allemaal echt niet hoor.
Maar waar gebeurt dat dan dat dat specifiek op seksualiteit is gericht in lesstof voor hele jonge kinderen :? En geef dan je allerbeste voorbeeld en niet alleen maar een claim van de Daily Mail/Caller of TikTok.

Moet nu overigens echt weg, zie het antwoord later wel :W
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:32:48 #175
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204263535
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:25 schreef Ulx het volgende:
Ik heb er zelf nooit bij stilgestaan dat trumpisten allemaal met zichzelf hebben moeten vechten tot ze eindelijk besloten toch maar hetero te worden. Dus ik kan me voorstellen dat ze bang zijn dat andere kinderen niet zo sterk zijn.
Zijn Trump-stemmers dan allemaal hetero?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:36:44 #176
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204263578
Regenboogonderwijs ook in NL

Vraag leerlingen op eerste schooldag niet alleen naar hun naam, maar ook naar hun genderidentiteit

quote:
Nu leerlingen weer naar school zullen komen, is er een kans om op de eerste schooldag goed kennis met ze te maken. Niet alleen door hun naam te vragen, maar ook met welk voornaamwoord ze willen worden aangeduid, bepleiten docenten Nederlands Merlijn Borsboom en Nienke Draaisma.
Het GenderDoeboek voor Scholen :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204263613
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zijn Trump-stemmers dan allemaal hetero?
Volgens de progressieven is Trump een enorme homofoob, deze beschuldiging is uiteraard totaal ongefundeerd.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:43:35 #178
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204263646
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
"prohibiting classroom discussion about sexual orientation"
Ok. Dat deel had ik dan even verward met die andere quote. My bad.

Ik ben het daar dan niet mee eens opzich als dat daadwerkelijk zou betekenen dat er helemaal niet over gesproken mag worden.

Ik interpreteer het nog steeds als dat het niet vanuit de leraar zou moeten komen ipv dat er helemaal niet over gesproken mag worden, maar goed, dat is idd niet helemaal waterdicht.

Maar dat overtuigt me verder niet dat de wet verder geen goed idee zou zijn. Als dat een hard verbod zou zijn, dan doe je die vraag als leraar idd maar af met "dat is iets dat je vader of moeder je wel uitlegt". Dat is in mijn ogen wenselijker dan dat een leerkracht zijn visie erop maar even als waarheid aan je kind verkondigt.

Maar de kern van de wet is puur gericht op het niet onderwijzen van dit soort dingen en een verbod op achter de rug van de ouders om een kind begeleiden bij transistioneren etc.

Als het iets doorslaat door het helemaal niet bespreekbaar te maken, spijtig, maar hey. Vanaf 10 jaartjes oud, leef je uit.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:48:35 #179
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204263703
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat hele kinderen niet blootstellen aan propaganda gebeuren.
Hoe zit het trouwens met kinderen meenemen naar Trump rally's?

Over propaganda gesproken :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204263729
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, dat is niet het geval. En dit is de letterlijke tekst uit die wet trouwens:
[..]
Dat is dus iets heel anders dan wat jij er nu van probeert te maken, dan zou er moeten staan:
[..]
Maar dat staat er niet.
[..]
Kortom, je kunt je eerdere aantijgingen niet hardmaken. Dat lag al in de lijn der verwachting.
[..]
Tja, dat is een beetje de norm. Zonder het optuigen van stropoppen of het gebruiken van hyperbolen kan men het niet.
Ik maak geen aantijging.
Dat verzin jij erbij omdat je geen goede reactie weet op mijn argument.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:53:41 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204263768
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Volgens de progressieven is Trump een enorme homofoob, deze beschuldiging is uiteraard totaal ongefundeerd.
Maybe, maybe not maar duidelijk dat veel van die Community duidelijk niet op hem heeft gestemd.
https://www.advocate.com/(...)eople-heres-evidence

Hey... Zo komen we weer on-topic :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204263799
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah ja, natuurlijk. Haha, deze bronnen tellen niet want het is het gaat niet door de ideologische filter van mevrouw. Ik denk dat het er weinig mee te maken heeft dat dit 'rechtse propaganda' zou betreffen. Dat is namelijk niet het geval. Ik denk eerder dat jij misschien iets te veel (radicaal) links en progressieve media tot je neemt. En deze enorm tribale benaderingswijze projecteer je dan vervolgens op een ander. Het is weer erg voorspelbaar allemaal.
Leuke reactie op een punt dat niet is gemaakt.
Al die rookgordijnen en hyperbolen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:56:01 #183
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204263804
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:29 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
"prohibiting classroom discussion about sexual orientation"
Dus op welk vlak zou dit nu alleen man-man en vrouw-vrouw koppels raken? Dat was namelijk jouw initiële claim. Maar ik weet niet of je je het realiseert, heteroseksualiteit valt daar ook onder. Dat is ook een seksuele oriëntatie. De conclusie is dus dat er in het algemeen door docenten niet met jonge kinderen niet over seksualiteit worden gesproken. En dat is een logisch besluit natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 29 maart 2022 @ 18:58:26 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204263838
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dus op welk vlak zou dit nu alleen man-man en vrouw-vrouw koppels raken? Dat was namelijk jouw initiële claim. Maar ik weet niet of je je het realiseert, heteroseksualiteit valt daar ook onder. Dat is ook een seksuele oriëntatie. De conclusie is dus dat er in het algemeen door docenten niet met jonge kinderen niet over seksualiteit worden gesproken. En dat is een logisch besluit natuurlijk.
Precies, dat was het punt dat maar niet van het puntje van mijn tong kwam. Gewoon niet over seks praten met kinderen tussen de 5 en 9. :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 19:11:06 #185
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204264012
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:53 schreef theguyver het volgende:

[..]
Maybe, maybe not maar duidelijk dat veel van die Community duidelijk niet op hem heeft gestemd.
https://www.advocate.com/(...)eople-heres-evidence

Hey... Zo komen we weer on-topic :P
Er hebben meer homo's op Trump gestemd in 2020 dan in 2016. Dat 'The Advocate' (een radicaal links en progressieve LGBTQ-outlet) een of ander zeurartikel schrijft over vermeende onderdrukking en discriminatie doet daar weinig aan veranderen. Deze fantasten beweerden een aantal jaar geleden nog dat Peter Thiel niet écht homo was vanwege zijn banden met de Republikeinse Partij. 'Peter Thiel may sleep with men, but he is not gay'

🤡
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204264035
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er hebben meer homo's op Trump gestemd in 2020 dan in 2016. Dat The Advocate, een radicaal links en progressieve LGBTQ-outlet een of ander jammer artikel schrijft doet daar weinig aan veranderen. Deze fantasten beweerden een aantal jaar geleden nog dat Peter Thiel niet écht homo was vanwege zijn banden met de Republikeinse Partij. 'Peter Thiel may sleep with men, but he is not gay'

🤡
Tja, toon maar aan dat er meer op Trump hebben gestemd.
Graag met naam en rugnummers...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 29 maart 2022 @ 19:20:34 #187
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204264159
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, toon maar aan dat er meer op Trump hebben gestemd.
Graag met naam en rugnummers...
Moet je niet bij mij zijn, ik zou de NYTimes even contacteren 2016, 2020.

Dit is trouwens door meerdere exit polls bevestigt, wat natuurlijk voor schuimbekkende reacties zorgde bij een aantal progressieven op Twitter. Zoals, en. Hihi.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 29 maart 2022 @ 19:21:05 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204264161
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er hebben meer homo's op Trump gestemd in 2020 dan in 2016. Dat 'The Advocate' (een radicaal links en progressieve LGBTQ-outlet) een of ander zeurartikel schrijft over vermeende onderdrukking en discriminatie doet daar weinig aan veranderen. Deze fantasten beweerden een aantal jaar geleden nog dat Peter Thiel niet écht homo was vanwege zijn banden met de Republikeinse Partij. 'Peter Thiel may sleep with men, but he is not gay'

🤡
https://www.washingtonpos(...)esidential-election/

Uhu ik geloof deze pol iets meer dan jou woorden en de reden zie vorige link, dat Trump een behoorlijk negatieve houding had jegens dezelfde Community.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204264197
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Moet je niet bij mij zijn, ik zou de NYTimes even contacteren 2016, 2020.

Dit is trouwens door meerdere exit polls bevestigt, wat natuurlijk voor schuimbekkende reacties zorgde bij een aantal progressieven op Twitter. Zoals, en. Hihi.
Lastig, die link gaan naar TheAdvocate.
Die nieuwsbron heb je net nog afgekeurd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 29 maart 2022 @ 19:25:21 #190
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204264214
Ik snap nooit dat er nog mensen zijn die niet inzien dat er gewoon heel erg veel mensen NIET anti-trump zijn in de VS.

Ook al is de tendens in media enorm wel anti-Trump en ook behoorlijk pro-Biden, er hebben in 2020 gewoon nog steeds 74,222,958 mensen, 46.8% WEL op hem gestemd.

Als je de officiele cijfers wil aanhouden iig, ik ga niet in op claims van verkiezingsfraude B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204264261
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 18:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zijn Trump-stemmers dan allemaal hetero?
Hoezo denk je dat dat het punt is wat gemaakt wordt?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204264279
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap nooit dat er nog mensen zijn die niet inzien dat er gewoon heel erg veel mensen NIET anti-trump zijn in de VS.
Dat is ook een punt dat niet gemaakt is.

quote:
Ook al is de tendens in media enorm wel anti-Trump en ook behoorlijk pro-Biden, er hebben in 2020 gewoon nog steeds 74,222,958 mensen, 46.8% WEL op hem gestemd.

Als je de officiele cijfers wil aanhouden iig, ik ga niet in op claims van verkiezingsfraude B-).
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 29 maart 2022 @ 19:30:58 #193
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204264300
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is ook een punt dat niet gemaakt is.
[..]

Ik quote dan ook niemand he? :7.

Het valt me gewoon op dat er mensen zijn die denken dat anti-trump zo'n beetje de gangbare mening is van de gemiddelde Amerikaan, terwijl bijna de helft dus helemaal niet zo denkt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204264327
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik quote dan ook niemand he? :7.

Het valt me gewoon op dat er mensen zijn die denken dat anti-trump zo'n beetje de gangbare mening is van de gemiddelde Amerikaan, terwijl bijna de helft dus helemaal niet zo denkt.
Snap niet hoe je daar bij komt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 29 maart 2022 @ 19:32:54 #195
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204264347
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap nooit dat er nog mensen zijn die niet inzien dat er gewoon heel erg veel mensen NIET anti-trump zijn in de VS.

Ook al is de tendens in media enorm wel anti-Trump en ook behoorlijk pro-Biden, er hebben in 2020 gewoon nog steeds 74,222,958 mensen, 46.8% WEL op hem gestemd.

Als je de officiele cijfers wil aanhouden iig, ik ga niet in op claims van verkiezingsfraude B-).
Ow niemand twijfelt hier over het feit dat veel mensen op Trump hebben gestemd.
Maar er word getwijfeld aan het feit dat meer mensen op Biden hebben gestemd.
En de gene met de meeste kiesmannen wint nu eenmaal zie 2016 waarbij Hilary wel de meeste stemmen won maar niet de meeste kiesmannen mee kreeg, dat was een krappere race dan wat nu het geval was.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 19:33:52 #196
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204264363
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Lastig, die link gaan naar TheAdvocate.
Die nieuwsbron heb je net nog afgekeurd.
:D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 19:45:55 #197
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204264590
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Lastig, die link gaan naar TheAdvocate.
Die nieuwsbron heb je net nog afgekeurd.
Nee, die links gaan naar de NYTimes en Twitter. Niet naar The Advocate.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:02:44 #198
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204264918
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik quote dan ook niemand he? :7.

Het valt me gewoon op dat er mensen zijn die denken dat anti-trump zo'n beetje de gangbare mening is van de gemiddelde Amerikaan, terwijl bijna de helft dus helemaal niet zo denkt.
https://www.pewresearch.o(...)ay-mostly-favorable/
Buiten de VS was hij alles behalve populair..
Op wat fanboy's hier dan na.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:07:05 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204265011
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:02 schreef theguyver het volgende:

[..]
https://www.pewresearch.o(...)ay-mostly-favorable/
Buiten de VS was hij alles behalve populair..
Op wat fanboy's hier dan na.
Ik had het over de gemiddelde Amerikaan.

Over waarom buiten de VS mensen een slecht beeld van hem hebben hoef ik niet uit te leggen hoop ik? Er is alleen al in NL geen politiek programma geweest dat ook maar 1 positief woord over hem heeft uitgesproken, en dat is wereldwijd net zo goed het geval :').

Gekleurde media? Nee, dat bestaat niet :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204265138
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 19:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, die links gaan naar de NYTimes en Twitter. Niet naar The Advocate.
Deeply disturbing news. With 28% “LGBT”’identified voters voting for Trump, what will we do to address LGBT white supremacy in the US? ⁦
@TheAdvocateMag

advocate.com
LGBT Support for Trump Doubled Since 2016, Early Exit Polls Show
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204265158
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik had het over de gemiddelde Amerikaan.

Over waarom buiten de VS mensen een slecht beeld van hem hebben hoef ik niet uit te leggen hoop ik? Er is alleen al in NL geen politiek programma geweest dat ook maar 1 positief woord over hem heeft uitgesproken, en dat is wereldwijd net zo goed het geval :').

Gekleurde media? Nee, dat bestaat niet :P.
Media is uiteraard gekleurd.
Ook media die positief is over Trump.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:16:57 #202
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204265189
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Media is uiteraard gekleurd.
Ook media die positief is over Trump.
Ja, maar er is gewoon geen positieve media hier mbt Trump :').

Zelfs gematigd is ver te zoeken, het is vrijwel allemaal orangemanbad en dat ie niets goeds gedaan zou hebben, ever :P.

74 miljoen Amerikanen zijn het daar niet mee eens.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:36:55 #203
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204265491
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Deeply disturbing news. With 28% “LGBT”’identified voters voting for Trump, what will we do to address LGBT white supremacy in the US? ⁦
@:TheAdvocateMag

advocate.com
LGBT Support for Trump Doubled Since 2016, Early Exit Polls Show

Dat is een boze tweet van een Blauwe stemmer. Het gaat daar om de reactie, niet de link. Dat geeft ik ook duidelijk aan in mijn post. Je geeft er dus weer een mooie draai aan zodat je niet hoeft in te gaan op het feit dat ik natuurlijk gelijk had en er meer homo's in 2020 op Trump hebben gestemd dan in 2016.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:41:17 #204
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204265558
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik had het over de gemiddelde Amerikaan.

Over waarom buiten de VS mensen een slecht beeld van hem hebben hoef ik niet uit te leggen hoop ik? Er is alleen al in NL geen politiek programma geweest dat ook maar 1 positief woord over hem heeft uitgesproken, en dat is wereldwijd net zo goed het geval :').

Gekleurde media? Nee, dat bestaat niet :P.
En weet je hoe dat komt?
Door hem zelf!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:42:01 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204265575
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:41 schreef theguyver het volgende:

[..]
En weet je hoe dat komt?
Door hem zelf!
Dit bedoel ik dus :).

Wederom: 74 miljoen Amerikanen zijn het niet met je eens.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:43:11 #206
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204265599
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dit bedoel ik dus :).

Wederom: 74 miljoen Amerikanen zijn het niet met je eens.
Dus?
Huilen dan.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:49:45 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204265718
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dus?
Dus is Trump helemaal niet zo impopulair als sommige mensen hier denken, en komt het negatieve beeld van hem in de rest van de wereld voornamelijk door eenzijdig gekleurde media.

Wel opletten he? :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204265767
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is een boze tweet van een Blauwe stemmer. Het gaat daar om de reactie, niet de link. Dat geeft ik ook duidelijk aan in mijn post. Je geeft er dus weer een mooie draai aan zodat je niet hoeft in te gaan op het feit dat ik natuurlijk gelijk had en er meer homo's in 2020 op Trump hebben gestemd dan in 2016.
Komt over als selectief shoppen.
De tweet, overigens op een platform dat Trump weert, verwijst naar een artikel in The Advocate.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:53:47 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204265774
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dit bedoel ik dus :).

Wederom: 74 miljoen Amerikanen zijn het niet met je eens.
Klopt maar op hoeveel republikeinen konden ze anders stemmen?
Als je wil winnen in de VS heb je 2 kampen democraten en republikeinen de rest is spek en bonen.
Als je de voorverkiezingen wint is er gewoon maar 1 optie.

Dus dat is de optie voor de VS maar de reden waarom hij buiten de VS alles behalve populair is komt puur door m zelf niet door een ander nee puur door wat hij doet en wat hij zegt en wie hij is!

Het is niet zo dat men hem gaat, nee men vind m niet geschikt voor de positie die hij had.

Ik heb ook geen hekel aan m, in tegendeel.

Hij is een van de betere stand-up comedians van de VS!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204265777
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dus is Trump helemaal niet zo impopulair als sommige mensen hier denken, en komt het negatieve beeld van hem in de rest van de wereld voornamelijk door eenzijdig gekleurde media.

Wel opletten he? :7.
Hoezo denken sommige mensen dat?
Dat blijkt nergens uit.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:55:52 #211
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204265811
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dus is Trump helemaal niet zo impopulair als sommige mensen hier denken,
Ik zie niemand ontkennen dat tientallen miljoenen mensen op hem gestemd hebben, dus dit lijkt me niet het geval.

quote:
en komt het negatieve beeld van hem in de rest van de wereld voornamelijk door eenzijdig gekleurde media.

Wel opletten he? :7.
Hoezo is de media eenzijdig gekleurd met betrekking tot Trump, en waarom is dat negatieve beeld van Trump buiten de VS niet gewoon gebaseerd op berichtgeving overeenkomstig met de realiteit?
Huilen dan.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:57:03 #212
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204265829
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoezo denken sommige mensen dat?
Dat blijkt nergens uit.
Hap toch niet zo de hele tijd :P.

Het viel me gewoon op dat je een soort van verbaasd zou zijn omdat er uberhaupt en wellicht meer homo's op Trump zouden hebben gestemd.

Alsof er hele bevolkingsgroepen zijn die puur anti Trump zouden moeten zijn op basis van hun afkomst of geaardheid ofzo :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204265885
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Hap toch niet zo de hele tijd :P.

Het viel me gewoon op dat je een soort van verbaasd zou zijn omdat er uberhaupt en wellicht meer homo's op Trump zouden hebben gestemd.
Nee, ik vraag om onderbouwing, die vervolgens niet komt.
En dat vlak na het verwijt aan mij voor onderbouwing over christelijk rechts conservatieven en hoe die over praktiserende homoseksualiteit denken...


quote:
Alsof er hele bevolkingsgroepen zijn die puur anti Trump zouden moeten zijn op basis van hun afkomst of geaardheid ofzo :P.
Nee, dat is weer het extreme waarin je probeert de discussie te trekken.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 29 maart 2022 @ 21:28:09 #214
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204266471
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik zie niemand ontkennen dat tientallen miljoenen mensen op hem gestemd hebben, dus dit lijkt me niet het geval.
[..]
Hoezo is de media eenzijdig gekleurd met betrekking tot Trump, en waarom is dat negatieve beeld van Trump buiten de VS niet gewoon gebaseerd op berichtgeving overeenkomstig met de realiteit?
De reden achter die beeldvorming ligt voornamelijk in ideologie en politieke affiliatie. Zoals we weten is het medialandschap in de VS (lees: de journalisten) voor een groot deel links en radicaal progressief georiënteerd, met een diepe afkeer en haat jegens alles wat conservatisme betreft. Schijnbaar kreeg GW Bush ook al de volle laag tijdens zijn tijd in het Witte Huis. En als Trump er niet was, zou bij winst een DeSantis of Haley zou dat ook krijgen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, ik vraag om onderbouwing, die vervolgens niet komt.
En dat vlak na het verwijt aan mij voor onderbouwing over christelijk rechts conservatieven en hoe die over praktiserende homoseksualiteit denken...
[..]
Nee, dat is weer het extreme waarin je probeert de discussie te trekken.
Inderdaad. Jij stelde dat christelijke rechts conservatief georiënteerden, homo's maar ziekelijk vinden en tevens van mening zijn dat deze gestraft moeten worden. Dat is natuurlijk een vreemde uitspraak, die je logischerwijs ook niet verder kon onderbouwen. Ik heb daarentegen mijn claim over dat er in 2020 meer homo's dan in 2016 op Trump stemden, wel kunnen onderbouwen met meerdere linkjes naar exit polls.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:57 schreef HeatWave het volgende:
Alsof er hele bevolkingsgroepen zijn die puur anti Trump zouden moeten zijn op basis van hun afkomst of geaardheid ofzo :P.
Dit is absoluut hoe veel van Links het zien, al zal men dat niet snel openlijk toegeven. Als je bijvoorbeeld zwart bent of homo, Mexicaans of vrouw en voor Trump stemt. Dan stem je volgens progressieven 'tegen jezelf'. Want je bent immers een verschrikkelijk onderdrukt slachtoffer en alleen de Democraten zullen jouw leven zogenaamd verbeteren. Dit is ook een reden dat zwarte Amerikanen altijd een hele lading kritiek krijgen als men conservatief stemt.

Conclusie: minderheden zijn voor Links niet meer dan marionetten voor politieke winst.

[ Bericht 10% gewijzigd door HowardRoark op 29-03-2022 21:38:37 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204266753
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De reden achter die beeldvorming ligt voornamelijk in ideologie en politieke affiliatie. Zoals we weten is het medialandschap in de VS (lees: de journalisten) voor een groot deel links en radicaal progressief georiënteerd, met een diepe afkeer en haat jegens alles wat conservatisme betreft. Schijnbaar kreeg GW Bush ook al de volle laag tijdens zijn tijd in het Witte Huis. En als Trump er niet was zou bij winst een DeSantis of Haley zou dat ook krijgen.
[..]
Inderdaad. Jij stelde dat christelijke rechts conservatief georiënteerden, homo's ziekelijk vinden en tevens van mening zijn dat dezen gestraft moeten worden. Dat is natuurlijk nogal een vreemde uitspraak, die je logischerwijs ook niet verder kon onderbouwen.

Die heb je zelf gegeven, toen je een homostel deelde die via draagmoeders 2 kinderen op komst hadden, en die volgens christelijk rechts conservatieven daarvoor standrechtelijk zouden moeten worden geëxecuteerd.

quote:
Ik heb daarentegen mijn uitspraak over dat er in 2020 meer homo's dan in 2016 op Trump stemden wel kunnen onderbouwen met meerdere linkjes naar exit polls.
[..]
Yup, maar dat was een reactie op een punt dat niet is gemaakt, en dat bovendien weer werd weerlegd door anderen in de discussie.


quote:
Dit is zeker hoe veel van Links het zien, al zal men dat niet snel openlijk toegeven. Als je pakweg zwart bent of homo, Mexicaans of vrouw en voor Trump stemt. Dan stem je volgens progressieven 'tegen jezelf'. Want je bent immers een verschrikkelijk onderdrukt slachtoffer en alleen de Democraten zullen jouw leven zogenaamd verbeteren. Dit is ook een reden dat zwarte Amerikanen altijd een hele lading kritiek krijgen als men conservatief is.

Conclusie: minderheden zijn voor Links niet meer dan marionetten voor politieke winst.
Ik ken ook transgenders die op Baudet hebben gestemd.
Dus dat zegt allemaal niets.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 29 maart 2022 @ 21:59:41 #216
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204267142
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:40 schreef Wantie het volgende:
Die heb je zelf gegeven, toen je een homostel deelde die via draagmoeders 2 kinderen op komst hadden, en die volgens christelijk rechts conservatieven daarvoor standrechtelijk zouden moeten worden geëxecuteerd.
Dat betrof een screenshot dat iemand op Twitter had gepost van het Telegram kanaal van Milo Yiannopoulos. Een homo die nu zegt hetero te zijn. Ik denk niet dat dit een stereotype is voor christelijk rechts conservatieve Amerikanen in het algemeen. Sterker nog, die mafklapper is zelf niet eens Amerikaans.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204267275
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat betrof een screenshot dat iemand op Twitter had gepost van het Telegram kanaal van Milo Yiannopoulos. Een homo die nu zegt hetero te zijn. Ik denk niet dat dit een stereotype is voor christelijk rechts conservatieve Amerikanen in het algemeen. Sterker nog, die mafklapper is zelf niet eens Amerikaans.
Als je dat verplaatst naar de discussie, waarom vind je dat als zo iemand kinderen heeft en ze dat meegeeft, waarom mogen die kinderen dan niet in het onderwijs een andere benadering ervaren?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 29 maart 2022 @ 22:10:07 #218
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204267376
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als je dat verplaatst naar de discussie, waarom vind je dat als zo iemand kinderen heeft en ze dat meegeeft, waarom mogen die kinderen dan niet in het onderwijs een andere benadering ervaren?
Die kerel heeft geen kinderen. En gelukkig maar.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204267378
twitter

twitter


[ Bericht 30% gewijzigd door Kijkertje op 29-03-2022 22:22:14 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204267692
twitter

twitter

twitter

Goh zou het één wat met het ander te maken hebben? O-)

Het is niet alsof Trump met niemand telefonisch contact heeft gehad in die 7,37 uur

twitter


[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 30-03-2022 00:23:46 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204268101
twitter

twitter


[ Bericht 34% gewijzigd door Kijkertje op 29-03-2022 23:12:12 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204269181
twitter
pi_204270183
twitter
pi_204270301
twitter

Goed nieuws voor Florida en in het verlengde het land zelf. Dit zegt natuurlijk wel iets over de kansen van DeSantis mocht hij ooit de nominatie weten te pakken.
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:04:43 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204270307
NWS / Trump vraagt Poetin om ‘de vuile was’ over Bidens familie

Denk dat Poetin wel wat anders aan de kop heeft.
En dan nog denk je dat als hij gehoor geeft dat het enige is wat hij vrij zal geven?
Ik denk dat hij een giertank met drek heeft over alles en iedereen waaronder Trump dus hiermee zal hij zijn ruiten nog verder in gaan gooien.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204270309
Facinerend dat blijkbaar federale onderzoekers alle bewijsmateriaal zomaar doorspeelt naar een hoerenloper. 8-)
pi_204270351
Ik denk dat Zelensky wel een beetje spijt heeft dat hij de corruptie van de Biden familie onder de pet heeft gehouden.
Als die corruptie bekend was geworden dan was Biden nooit president geworden en hoogst waarschijnlijk had Putin het wel uit zijn hoofd gelaten om Oekraïne binnen te vallen.
pi_204270354
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:14 schreef Chivaz het volgende:
Ik denk dat Zelensky wel een beetje spijt heeft dat hij de corruptie van de Biden familie onder de pet heeft gehouden.
Als die corruptie bekend was geworden dan was Biden nooit president geworden en hoogst waarschijnlijk had Putin het wel uit zijn hoofd gelaten om Oekraïne binnen te vallen.
_O- Wat een fantasie.
pi_204270355
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:15 schreef The_End het volgende:

[..]
_O- Wat een fantasie.
Een theorie, dat het zaakje rond de Biden familie stinkt is wel duidelijk.
pi_204270361
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:15 schreef The_End het volgende:

[..]
_O- Wat een fantasie.
Buiten dat blijft het bijzonder dat deze vermeende corruptie helemaal top gevonden wordt door dezelfde user als het Trump betreft die allerlei posities in het Witte Huis aan zijn (schoon)familie gaf.
pi_204270366
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een theorie, dat het zaakje rond de Biden familie stinkt is wel duidelijk.
Jouw grote leider heeft net hulp aan Poetin gevraagd.
pi_204270376
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een theorie, dat het zaakje rond de Biden familie stinkt is wel duidelijk.
Alles over de Amerikaanse politiek stinkt, dat land is door en door verrot.
Maar het land zit politiek ook muurvast, dus vernieuwing zal er niet komen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204270384
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:14 schreef Chivaz het volgende:
Ik denk dat Zelensky wel een beetje spijt heeft dat hij de corruptie van de Biden familie onder de pet heeft gehouden.
Als die corruptie bekend was geworden dan was Biden nooit president geworden en hoogst waarschijnlijk had Putin het wel uit zijn hoofd gelaten om Oekraïne binnen te vallen.
En wat had Trump dan gedaan om deze invasie te voorkomen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204270437
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Alles over de Amerikaanse politiek stinkt, dat land is door en door verrot.
Maar het land zit politiek ook muurvast, dus vernieuwing zal er niet komen...
Vernieuwing is ook niet nodig, waar beide partijen het eigenlijk over eens moeten worden is het ontmantelen van de federale overheid. Meer macht voor de staten, democratie op lokaal niveau en ben je het niet eens met het beleid in je staat kun je altijd nog kiezen om te verhuizen naar een andere staat.
Het feit dat er zoveel macht geconcentreerd is in DC maakt het land uiteindelijk onbestuurbaar.
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:28:15 #235
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204270443
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
En wat had Trump dan gedaan om deze invasie te voorkomen...
Het NAVO-lidmaatschap van de VS beëindigd en Poetin geen strobreed in de weg gelegd. Waarom zou hij Poetin tegenwerken? Hij is doodsbang voor die man. Bovendien is Trump al decennialang afhankelijk van Russische leningen voor zijn investeringen, en is zijn politieke campagne ook deels gefinancierd met Russisch geld.
Huilen dan.
pi_204270447
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
En wat had Trump dan gedaan om deze invasie te voorkomen...
Trumps onberekenbare persoonlijkheid was al afschrikwekkend genoeg. Slapjanus Biden zit in het witte huis en Oekraïne word binnen gevallen.
pi_204270471
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het NAVO-lidmaatschap van de VS beëindigd en Poetin geen strobreed in de weg gelegd. Waarom zou hij Poetin tegenwerken? Hij is doodsbang voor die man. Bovendien is Trump al decennialang afhankelijk van Russische leningen voor zijn investeringen, en is zijn politieke campagne ook deels gefinancierd met Russisch geld.
Maar waarom dan niet invallen onder Trump? Waarom wachten tot Biden president word om vervolgens dan binnen te vallen?
Biden was volgens de Biden zelf en de media de aangewezen man om dit soort dreigingen het hoofd te bieden. En nu zijn de Russen Oekraïne binnen gevallen en wat heeft Biden gedaan om dat te voorkomen? Wat gaat hij nu nog doen om het stop te zetten? Zelfs Erdogan geniet nu meer respect van de Russen dan Biden.
pi_204270490
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Trumps onberekenbare persoonlijkheid was al afschrikwekkend genoeg. Slapjanus Biden zit in het witte huis en Oekraïne word binnen gevallen.
Trump is niet onberekenbaar. Tegenovergestelde juist. Daarnaast is Biden een slapjanus, maar geen enkele VS president had dit kunnen stoppen. Trump heeft Putin wel enorm in de kaart gespeeld en doet dat nu weer door hulp te vragen aan hem.
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:33:37 #239
8369 speknek
Another day another slay
pi_204270494
Ga je nou echt nog volhouden dat Trump opgestaan had tegen Putin, twee posts nadat hij op zijn knietjes bij Putin loopt te bedelen? :').

Ruslands leger moest een vernieuwingsslag maken, er moest 600 miljard gespaard worden tegen de sancties en corona maakte het onmogelijk een leger samen te laten trekken. Veel ingewikkelder is het niet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_204270497
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Vernieuwing is ook niet nodig, waar beide partijen het eigenlijk over eens moeten worden is het ontmantelen van de federale overheid. Meer macht voor de staten, democratie op lokaal niveau en ben je het niet eens met het beleid in je staat kun je altijd nog kiezen om te verhuizen naar een andere staat.
Het feit dat er zoveel macht geconcentreerd is in DC maakt het land uiteindelijk onbestuurbaar.
Dat klinkt als een forse vernieuwing :7
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:35:53 #241
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204270510
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Maar waarom dan niet invallen onder Trump? Waarom wachten tot Biden president word om vervolgens dan binnen te vallen?
Poetin hoopte natuurlijk op een tweede termijn van Trump, en het door Trump beloofde beëindigen van het Amerikaanse NAVO-lidmaatschap. Toen bleek dat dat niet ging gebeuren ging hij er maar gewoon voor (wellicht in de hoop dat Europa het toch niet eens zou worden en daardoor geen vuist zou maken, en al helemaal zonder Merkel).

En Poetin was doodsbang voor het 'het is maar een griepje' waardoor hij het grootste deel van de pandemie grotendeels afgezonderd op zijn zolderkamertje heeft doorgebracht, waar hij alle tijd had om zichzelf boven de bosatlas te verlekkeren aan stukjes land die hij dacht zich wel toe te kunnen eigenen.
Huilen dan.
pi_204270528
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Maar waarom dan niet invallen onder Trump? Waarom wachten tot Biden president word om vervolgens dan binnen te vallen?
Biden was volgens de Biden zelf en de media de aangewezen man om dit soort dreigingen het hoofd te bieden. En nu zijn de Russen Oekraïne binnen gevallen en wat heeft Biden gedaan om dat te voorkomen? Wat gaat hij nu nog doen om het stop te zetten? Zelfs Erdogan geniet nu meer respect van de Russen dan Biden.
Tja, waarom de inval koppelen aan welke president de VS heeft?
Geen enkele president had dit kunnen voorkomen. Rusland gaat gewoon zijn eigen gang en dreigt met kernwapens richting iedereen die probeert in te mengen.
De enige opties zijn Oekraïne steunen in hun strijd tegen Rusland en Rusland zoveel mogelijk economisch treffen. Dat is niet voldoende om Putin te weerhouden deze oorlog te starten.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204270534
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:33 schreef speknek het volgende:
Ga je nou echt nog volhouden dat Trump opgestaan had tegen Putin, twee posts nadat hij op zijn knietjes bij Putin loopt te bedelen? :').

Ruslands leger moest een vernieuwingsslag maken en corona maakte het onmogelijk een leger samen te laten trekken.
Ah het was Corona dat roet in het eten had gegooid. Ik neem aan dat de Russen hun soldaten verplicht hadden laten vaccineren. En zo niet dan was dat een simpele maatregel geweest om het leger paraat te houden. Bovendien geven de Russen niet zo heel erg veel om mensenlevens dus ook daar rammelt je theorie over Corona.
Maar goed het leiderschap van Biden heeft tot nu toe de wereld veel goed gedaan…..
pi_204270536
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
wat heeft Biden gedaan om dat te voorkomen? Wat gaat hij nu nog doen om het stop te zetten?
Aangezien militair ingrijpen categorisch uitgesloten is zolang er geen NAVO-landen worden aangevallen doet Biden (maar ook Europa) wel zo'n beetje het maximale met de hoeveelheid sancties en hoeveelheid wapenleveringen.

Misschien om de vraag om te draaien: wat had Biden volgens jou kúnnen doen om de invasie te voorkomen, en wat kan hij nu nog doen om het stop te zetten?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204270540
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat klinkt als een forse vernieuwing :7
Het ligt eraan hoe je het ziet, ik zie het eerder als terug gaan naar het oude.
pi_204270542
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:28 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Trumps onberekenbare persoonlijkheid was al afschrikwekkend genoeg. Slapjanus Biden zit in het witte huis en Oekraïne word binnen gevallen.
Trump was geen tegenaanval richting Rusland gestart.
Trump wordt juist door zijn aanhang geprezen als president die niet oorlogszuchtig is.
Hoezo zou hij dan wél een oorlog tegen Rusland starten vanwege de inval in Oekraïne.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204270555
quote:
5s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Aangezien militair ingrijpen categorisch uitgesloten is zolang er geen NAVO-landen worden aangevallen doet Biden (maar ook Europa) wel zo'n beetje het maximale met de hoeveelheid sancties en hoeveelheid wapenleveringen.

Misschien om de vraag om te draaien: wat had Biden volgens jou kúnnen doen om de invasie te voorkomen, en wat kan hij nu nog doen om het stop te zetten?
Helemaal niets, dit is nu eenmaal het gevolg van het installeren van een slappe persoonlijkheid als president.
pi_204270565
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Helemaal niets, dit is nu eenmaal het gevolg van het installeren van een slappe persoonlijkheid als president.
Oke. Wat had een sterke leider dan gedaan om de invasie te voorkomen, en wat zou die nu gedaan hebben om de invasie stop te zetten?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204270567
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Trump was geen tegenaanval richting Rusland gestart.
Trump wordt juist door zijn aanhang geprezen als president die niet oorlogszuchtig is.
Hoezo zou hij dan wél een oorlog tegen Rusland starten vanwege de inval in Oekraïne.
Ik denk niet dat hij een oorlog was gestart tegen de Russen. Maar het idee bestaat dat hij dat zou kunnen doen.
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 10:43:09 #250
5428 crew  miss_sly
pi_204270584
Dit is dan ook wel een leuke kijk op de situatie:

twitter
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:45:15 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204270605
Sja, dat Oscardrama heeft wel lekker de aandacht van Biden's regime change retoriek weg weten te halen.

Zal wel toeval zijn O-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204270608
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Helemaal niets, dit is nu eenmaal het gevolg van het installeren van een slappe persoonlijkheid als president.
Dat is geen argument.
Er is geen enkele aanwijzing dat deze invasie is gekoppeld aan de politieke situatie in de VS.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204270618
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:43 schreef miss_sly het volgende:
Dit is dan ook wel een leuke kijk op de situatie:

[ twitter ]
Ja MaAr TrUmP HaD aLs StErKe LeIdEr PoEtIn DwArSgEzEtEN. EcHt WaAr HoOr.
pi_204270622
quote:
6s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:45 schreef HeatWave het volgende:
Sja, dat Oscardrama heeft wel lekker de aandacht van Biden's regime change retoriek weg weten te halen.

Zal wel toeval zijn O-).
Het was ook best zwak van Biden om te suggereren dat het tijd wordt voor een wisseling van de macht in Rusland.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204270626
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is geen argument.
Er is geen enkele aanwijzing dat deze invasie is gekoppeld aan de politieke situatie in de VS.
Tuurlijk wel, er is hard bewijs. Dit gebeurde niet onder Trump, ergo, dit komt door Biden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:47:49 #256
8369 speknek
Another day another slay
pi_204270636
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:38 schreef Chivaz het volgende:
Ah het was Corona dat roet in het eten had gegooid. Ik neem aan dat de Russen hun soldaten verplicht hadden laten vaccineren.
Ja dat denk ik ook.
quote:
En zo niet dan was dat een simpele maatregel geweest om het leger paraat te houden. Bovendien geven de Russen niet zo heel erg veel om mensenlevens dus ook daar rammelt je theorie over Corona.
-nee-

[ Bericht 2% gewijzigd door miss_sly op 30-03-2022 10:48:48 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:50:28 #257
8369 speknek
Another day another slay
pi_204270662
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:47 schreef speknek het volgende:

[..]
Ja dat denk ik ook.
[..]
-nee-
Miss sly heeft mijn bericht geblokkeerd, maar laat ik je dan helpen en denk even na wanneer de corona vaccins beschikbaar waren die ze verplicht in zijn hele leger moesten spuiten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:54:16 #258
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204270701
Beter je verwachtingen wat temperen.
Huilen dan.
pi_204270758
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is geen argument.
Er is geen enkele aanwijzing dat deze invasie is gekoppeld aan de politieke situatie in de VS.
Kan ik het aantonen, nee. Maar goed zijn onberekenbaar gedrag laat mij denken dat andere leiders niet goed kunnen inschatten wat de gevolgen zijn van bepaalde acties.
pi_204270774
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:50 schreef speknek het volgende:

[..]
Miss sly heeft mijn bericht geblokkeerd, maar laat ik je dan helpen en denk even na wanneer de corona vaccins beschikbaar waren die ze verplicht in zijn hele leger moesten spuiten.
Jammer, ik was wel benieuwd wat je zei.
Maar goed je hebt gelijk ik zat er naast qua tijdlijn. Maar dan nog was het goed mogelijk om binnen te vallen. Corona treft vooral ouderen en aangezien het leger bestaat uit veelal jongere mensen is Corona nog steeds geen argument om de invasie uit te stellen. Vooral als je zoals de media en de Democraten 4 jaar lang aan het roeptoeteren waren dat Trump in de zak zat van Putin.
  woensdag 30 maart 2022 @ 11:03:11 #261
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204270778
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:46 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja MaAr TrUmP HaD aLs StErKe LeIdEr PoEtIn DwArSgEzEtEN. EcHt WaAr HoOr.
Ik zou je toetsenbord even laten nakijken. Je Caps Lock lijkt een beetje vast te zitten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 30 maart 2022 @ 11:04:13 #262
8369 speknek
Another day another slay
pi_204270786
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jammer, ik was wel benieuwd wat je zei.
Maar goed je hebt gelijk ik zat er naast qua tijdlijn. Maar dan nog was het goed mogelijk om binnen te vallen. Corona treft vooral ouderen en aangezien het leger bestaat uit veelal jongere mensen is Corona nog steeds geen argument om de invasie uit te stellen. Vooral als je zoals de media en de Democraten 4 jaar lang aan het roeptoeteren waren dat Trump in de zak zat van Putin.
Ookal gaan vooral ouderen naar het ziekenhuis, het is niet handig als je halve leger koorts heeft en loopt te rochelen. Eerste wereldoorlog en Napoleon lieten dat ook zien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 30 maart 2022 @ 11:05:00 #263
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204270795
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Kan ik het aantonen, nee. Maar goed zijn onberekenbaar gedrag laat mij denken dat andere leiders niet goed kunnen inschatten wat de gevolgen zijn van bepaalde acties.
Behalve wanneer die leider trump in zijn broekzak heeft zitten, trump doodsbang voor die leider is, en trump het amerikaanse NAVO-lidmaatschap beëindigt.
Huilen dan.
  woensdag 30 maart 2022 @ 11:06:06 #264
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204270810
Trump had Poetin niet in zijn broekzak (vice-versa ook niet). Maar ik denk wel dat Poetin voorzichtiger was geweest met Trump aan het roer.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204270817
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Kan ik het aantonen, nee. Maar goed zijn onberekenbaar gedrag laat mij denken dat andere leiders niet goed kunnen inschatten wat de gevolgen zijn van bepaalde acties.
Het is een mooie gedachte, dat in de VS een president aan de macht is die zo gek is dat andere landen het niet wagen om een conflict te starten.
Maar ik geloof niet dat Trump aan dat profiel voldoet.
Ik denk eerder dat Putin had verwacht dat de militaire actie een snelle ingreep in Oekraïne zou zijn die voorbij was voordat het westen kon reageren.
Dat lijkt ook naar voren te komen uit de eerste strategie van de Russen, die falikant is mislukt en onnodig veel Russische slachtoffers heeft geëist..
Die strategie is omgegooid naar een totale oorlog in Oekraïne, waarbij hele gebieden worden platgegooid.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204270822
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:06 schreef HowardRoark het volgende:
Trump had Poetin niet in zijn broekzak (vice-versa ook niet). Maar ik denk wel dat Poetin voorzichtiger was geweest met Trump aan het roer.
Maar meer is het ook niet, een gedachte.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204270830
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Behalve wanneer die leider trump in zijn broekzak heeft zitten, trump doodsbang voor die leider is, en trump het amerikaanse NAVO-lidmaatschap beëindigt.
Trump heeft wel het klimaat gecreëerd waarin deze oorlog mogelijk was.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 30 maart 2022 @ 11:13:12 #268
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204270858
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Trump heeft wel het klimaat gecreëerd waarin deze oorlog mogelijk was.
Vooral het zwakke Europese optreden bij eerdere avontuurtjes van Poetin hebben dat klimaat gecreëerd. Trump of geen Trump: Poetin was al langer met dit plannetje bezig. Ik denk dat corona en de hoop op een tweede termijn van Trump slechts voor een beetje uitstel gezorgd hebben.
Huilen dan.
  woensdag 30 maart 2022 @ 11:40:29 #269
8369 speknek
Another day another slay
pi_204271126
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:06 schreef HowardRoark het volgende:
Trump had Poetin niet in zijn broekzak (vice-versa ook niet). Maar ik denk wel dat Poetin voorzichtiger was geweest met Trump aan het roer.
Daarom wil hij ook zo graag dat Trump weer aan de macht komt, zodat hij gevaar loopt en voorzichtiger moet zijn :').

quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2022 10:43 schreef miss_sly het volgende:
Dit is dan ook wel een leuke kijk op de situatie:

[ twitter ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_204271200
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Vooral het zwakke Europese optreden bij eerdere avontuurtjes van Poetin hebben dat klimaat gecreëerd. Trump of geen Trump: Poetin was al langer met dit plannetje bezig. Ik denk dat corona en de hoop op een tweede termijn van Trump slechts voor een beetje uitstel gezorgd hebben.
Maar daarin is Europa altijd al zwak geweest sinds de tweede wereldoorlog.
Het was uiteindelijk de VS die voor militair overmacht kon zorgen en niet Europa.

Maar onder Trump is daar twijfel over gezaaid, is de vanzelfsprekendheid dat de VS ingrijpt om Europa te beschermen buiten de deur gezet en medegedeeld dat Europa zelf maar zijn zaakjes op orde moet krijgen en de eigen broek ophouden.
Verder de ruzies over Amerikaanse inmenging in Oekraïne, Oekraïense inmenging in Amerikaanse politiek, het weigeren van wapenleveranties vanwege die inmenging, Trump die openlijk zegt dat hij meer vertrouwen heeft in Russische informatie dan die van zijn eigen inlichtingendiensten. Dan de enorme bende rond de verkiezingen, met als dieptepunt de bestorming van het Capitool, opgehitst door de voormalige president die tot de dag van vandaag volhoudt dat de verkiezingen gestolen zijn en de VS democratisch gezien niet beter zijn dan een gemiddeld pauperland met een schijndemocratie, het blijven afschilderen van de zittende president als een telg uit een criminele familie, etc.
Het heeft het beeld gecreëerd dat de Amerikaanse hegemonie in verval is en de VS vooral bezig is met binnenlandse perikelen en zich minder bekommerd om wat in het buitenland gebeurt.
Poetin heeft jarenlang Oekraïne geïntimideerd, zonder daarbij noemenswaardige repercussies te krijgen. En nu een grotere stap gedurfd, en zich daarin verslikt.
Maar om nu te zeggen dat dat door Biden komt...
Uiteraard is bovenstaande niet alleen de schuld van Trump en hebben ook de democraten daar schuld aan.
Niet voor niets is Trump destijds als buitenstaander op de troon gekomen.
Maar helaas heeft hij niet bijgedragen in het ontspannen van de impasse in de Amerikaanse politiek, hij heeft deze eerder versterkt voor persoonlijk gewin.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204271211
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:40 schreef speknek het volgende:

[..]
Daarom wil hij ook zo graag dat Trump weer aan de macht komt, zodat hij gevaar loopt en voorzichtiger moet zijn :').
[..]

Ik denk niet dat Poetin Trump graag als president wil, maar handig inspeelt op het sentiment dat Trump in zijn broekzak zit.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204271371
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Poetin Trump graag als president wil, maar handig inspeelt op het sentiment dat Trump in zijn broekzak zit.
Ik denk het wel. Trump is beinvloedbaar in zijn bewondering voor sterke dictators. Vergeet niet dat Trump de Koerden in Syrie als een baksteen liet vallen door de Amerikaanse troepen daar terug te trekken na een telefoontje met Erdogan.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204271398
quote:
6s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik denk het wel. Trump is beinvloedbaar in zijn bewondering voor sterke dictators. Vergeet niet dat Trump de Koerden in Syrie als een baksteen liet vallen door de Amerikaanse troepen daar terug te trekken na een telefoontje met Erdogan.
Erdogan is natuurlijk onderdeel van NAVO.

Maar als je het zo schetst, dan was deze invasie wellicht gepland voor onder Trump zijn presidentschap, maar die verloor helaas.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_204271663
twitter

Zorgwekkende ontwikkeling dit, de Chinezen zijn net als wij bezig de bevolking voor te bereiden op een strijd. De economische sancties hebben als effect gehad dat de Chinezen de Russen meer gaan steunen. Als ze India nog meekrijgen en een paar landen in het midden oosten dan spreken we toch over een gevaarlijk machtsblok en het trieste is dat wij in het westen niet in staat zijn om die dreiging het hoofd te bieden.
pi_204272109
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Erdogan is natuurlijk onderdeel van NAVO.

Maar als je het zo schetst, dan was deze invasie wellicht gepland voor onder Trump zijn presidentschap, maar die verloor helaas.
Het is niet voor niks dat Trump's gesprekken met Putin (en andere leiders) verborgen werden gehouden

quote:
Trump closely guarded his private conversations with foreign leaders while in office, going as far as to have some hidden in the NSC’s top-secret codeword system to limit staffers’ and even cabinet members’ access and prevent leaks. Readouts of Trump's calls with Putin would often come from the Kremlin first, or through Trump’s Twitter feed. But while the calls were not recorded, aides were typically still on the line and taking notes of what was said. The resulting loose transcripts are known as “memcons,” or memorandums of conversation.

Trump went to particularly great lengths to keep his in-person conversations with the Russian leader private, from confiscating his interpreter’s notes to forgoing American translators and notetakers altogether in their meetings. That desire for secrecy has extended even past his time in office. One former Trump official argued last week that records of Trump’s conversations with Putin, which often lasted an hour or more, should not be made available to his successor.

“There are certain things a president and his immediate staff should be able to hold privileged to do the work of government, without being subject to constant partisan gamesmanship,” said a second former Trump White House official.

POLITICO
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204272149
quote:
6s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het is niet voor niks dat Trump's gesprekken met Putin (en andere leiders) verborgen werden gehouden
[..]

En tegelijkertijd tekeer gaan over e-mails van Clinton....

Hoezo boter op je hoofd....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 30 maart 2022 @ 15:17:24 #277
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204273629
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Vooral het zwakke Europese optreden bij eerdere avontuurtjes van Poetin hebben dat klimaat gecreëerd. Trump of geen Trump: Poetin was al langer met dit plannetje bezig. Ik denk dat corona en de hoop op een tweede termijn van Trump slechts voor een beetje uitstel gezorgd hebben.
Zwakke Europese optredens?
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:40 schreef speknek het volgende:

[..]
Daarom wil hij ook zo graag dat Trump weer aan de macht komt, zodat hij gevaar loopt en voorzichtiger moet zijn :').
[..]

Wil hij dat? Ik zie hem hier dat namelijk niet zeggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 30 maart 2022 @ 15:21:40 #278
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204273671
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:06 schreef HowardRoark het volgende:
Trump had Poetin niet in zijn broekzak (vice-versa ook niet). Maar ik denk wel dat Poetin voorzichtiger was geweest met Trump aan het roer.
Juist niet, want Trump zou de president zijn die zich niet zo zou bemoeien met buitenlandse aangelegenheden. Als er een president gunstig was voor Poetin, dan zou dat juist Trump zijn.
  woensdag 30 maart 2022 @ 15:25:44 #279
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204273706
Daar ben ik het niet mee eens. Trump is gewoon enorm onberekenbaar. Het ene moment noemt hij de invasie van Oekraïne geniaal, het andere moment dreigt hij met nucleaire onderzeeërs. Die man kun je gewoon geen pijl op trekken. Dat zal zo'n Poetin wel in overweging nemen.

Al begrijp ik wel waarom sommigen er hierbij gebaat zijn om een ander beeld te schetsen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204273736
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:25 schreef HowardRoark het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Trump is gewoon enorm onberekenbaar. Het ene moment noemt hij de invasie van Oekraïne geniaal, het andere moment dreigt hij met nucleaire onderzeeërs. Die man kun je gewoon geen pijl op trekken. Dat zal zo'n Poetin wel in overweging nemen.

Al begrijp ik wel waarom sommigen er hierbij gebaat zijn om een ander beeld te schetsen.
Och, heb er geen moeite mee dat je Trump schetst als een onberekenbare maniak :7
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 30 maart 2022 @ 15:29:49 #281
8369 speknek
Another day another slay
pi_204273744
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:17 schreef HowardRoark het volgende:
Wil hij dat? Ik zie hem hier dat namelijk niet zeggen.
Russische politieke praatprogramma's zijn 100% gedirigeerd door het Kremlin.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 30 maart 2022 @ 15:30:23 #282
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204273749
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Och, heb er geen moeite mee dat je Trump schetst als een onberekenbare maniak :7
Het woord 'maniak' heb ik niet gebruik.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204273828
twitter

Zullen mensen hier in het topic ook mensen met een Trump tshirt zo behandelen?
  woensdag 30 maart 2022 @ 15:44:42 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204273864
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Zullen mensen hier in het topic ook mensen met een Trump tshirt zo behandelen?
Zeker weten. Ik heb, ironisch, rustig maar, een Make America Great Again petje. Ik draag nooit petjes, maar dit levert zelfs hier al hele vuile blikken op :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204273871
Trump is onberekenbaar omdat hij beinvloedbaar is via vleierij en manipulatie.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204273888
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:45 schreef Kijkertje het volgende:
Trump is onberekenbaar omdat hij beinvloedbaar is via vleierij en manipulatie.
je weet dat ie al een tijdje geen president meer is he?
  woensdag 30 maart 2022 @ 15:47:23 #287
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204273889
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:45 schreef Kijkertje het volgende:
Trump is onberekenbaar omdat hij beinvloedbaar is via vleierij en manipulatie.
En Biden via smeergeld uit Oekraine, dus ja :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 30 maart 2022 @ 15:48:26 #288
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204273904
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Zwakke Europese optredens?
Jij vindt van niet?
Huilen dan.
  Overall beste user 2022 woensdag 30 maart 2022 @ 15:48:31 #289
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204273906
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Zullen mensen hier in het topic ook mensen met een Trump tshirt zo behandelen?
Geen idee, maar ik krijg bij VVD-PVV-FVD bijeenkomsten altijd commentaar op mijn DDR shirt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204273912
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:47 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
je weet dat ie al een tijdje geen president meer is he?
Mss moet je even teruglezen waar het over gaat.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 30 maart 2022 @ 15:49:43 #291
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204273919
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:47 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
je weet dat ie al een tijdje geen president meer is he?
Je weet dat het gaat over wat Poetin wel of niet zou durven met Trump als clown in chief?
Huilen dan.
  woensdag 30 maart 2022 @ 15:49:46 #292
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204273920
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:45 schreef Kijkertje het volgende:
Trump is onberekenbaar omdat hij beinvloedbaar is via vleierij en manipulatie.
Haha, het is me ook wat met dit soort heetgebakerde boomers. Dat zijn waarschijnlijk de mensen die vroeger bij van die gezellige groeperingen als Weathermen Underground zaten.
quote:
6s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En Biden via smeergeld uit Oekraine, dus ja :7.
Ho ho, kijk uit wat je zegt hoor. Nu jaag je haar op de kast. Kritiek op de Blauwen en hun leider is een hevige trigger voor Links.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204273922
quote:
6s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En Biden via smeergeld uit Oekraine, dus ja :7.
Bron?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 30 maart 2022 @ 15:50:46 #294
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204273930
quote:
5s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Bron?
Gasbel eerder.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204273942
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Zullen mensen hier in het topic ook mensen met een Trump tshirt zo behandelen?
Veel BNWers zijn erg agressief hier op het forum, maar ik denk dat ze in de echte wereld wel wat rustiger zijn! Daarnaast lijkt het erop dat ze vaak voorstander zijn van Trump!
  woensdag 30 maart 2022 @ 15:52:00 #296
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204273961
quote:
7s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Jij vindt van niet?
Het ontgaat mij even welke situaties je bedoelt. Die conflicten binnen Rusland zelf (met Tsjetsjenië) en Georgië? En hoe had Europa daar volgens jou op moeten reageren?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204273969
quote:
6s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Gasbel eerder.
Gasbel wat :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204273980
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Zullen mensen hier in het topic ook mensen met een Trump tshirt zo behandelen?
Hoe worden mensen die in regenboog shirtjes die voor de klas staan hier door onze rechtse papagaaien neergezet? _O-
pi_204273987
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:39 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Zullen mensen hier in het topic ook mensen met een Trump tshirt zo behandelen?
Dit is dus een direct gevolg van de hetze tegen Trump en zijn kiezers. Het geweld tegen trumpsupporters werd genegeerd of gebagatelliseerd door de media en lieden in de democratische partij. Blijkbaar geeft dat voor een deel van de bevolking een vrijbrief om die mensen ongevraagd hun mening te geven of erger. Het is goed dat ze van het vliegtuig is gezet en haar activisme heeft er mogelijk voor gezorgd dat ze de begrafenis van haar schoonmoeder moet missen. Hoogst waarschijnlijk zal ze de schuld bij Trump en zijn volgelingen leggen ipv de hand in eigen boezem te steken.
pi_204273991
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:51 schreef The_End het volgende:

[..]
Veel BNWers zijn erg agressief hier op het forum, maar ik denk dat ze in de echte wereld wel wat rustiger zijn! Daarnaast lijkt het erop dat ze vaak voorstander zijn van Trump!
de never Trumpers lijken nogal agressief. Gelukkig werd die Karen gelijk uit het vliegtuig verwijderd.
pi_204274023
quote:
6s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Gasbel eerder.
Lmao!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')