Tja blijkbaar ben je niet zo geinteresseerd in wat nou wel of niet waar is en post je maar al te graag claims die bij jouw beeld ervan passen zonder er kritisch naar te kijken. Prima hoor maar dan weten we datquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook roeptoeteren als je betrapt bent.
[..]
Dan doe je het lekker niet, alsof ik ook maar ene moer te maken hebt met wat jij wel en niet vindt, wat een nutteloze toevoeging. van de 20 heb je er 1 gevonden waarbij achteraf WELLICHT wat nuance bij geplaatst zou kunnen worden, de rest negeer je nu op basis daarvan.
Sus.
Ah ja, natuurlijk. Haha, deze bronnen tellen niet want het is het gaat niet door de ideologische filter van mevrouw. Ik denk dat het er weinig mee te maken heeft dat dit 'rechtse propaganda' zou betreffen. Dat is namelijk niet het geval. Ik denk eerder dat jij misschien iets te veel (radicaal) links en progressieve media tot je neemt. En deze enorm tribale benaderingswijze projecteer je dan vervolgens op een ander. Het is weer erg voorspelbaar allemaal.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:49 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Kijk jij ooit wel eens of datgene wat in de Daily Mail (of op TikTok) beweerds wordt ook strookt met de werkelijkheid? Want iedere keer als ik op zoek ga naar zo'n claim blijkt het toch weer echt wat genuanceerder te liggen![]()
Sartell-St. Stephen superintendent responds to equity audit concerns
[..]
Bovendien werd dit onderzoek tijdens de pandemie afgenomen, waren de ouders ervan op de hoogte en zelfs via ZOOM aanwezig.
[..]
Veel succes met het 10 topics volspammen met dit soort claims maar ik ga ze echt niet meer controleren. Ze zijn stuk voor stuk rechtse propaganda![]()
Tja de Daily Mail en TikTok staan nu eenmaal niet bekend als betrouwbare informatiebronnenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ah ja, natuurlijk. Haha, deze bronnen tellen niet want het is het gaat niet door de ideologische filter van mevrouw. Ik denk dat het er weinig mee te maken heeft dat dit 'rechtse propaganda' zou betreffen. Dat is namelijk niet het geval. Ik denk eerder dat jij misschien iets te veel (radicaal) links en progressieve media tot je neemt. En deze enorm tribale benaderingswijze projecteer je dan vervolgens op een ander. Het is weer erg voorspelbaar allemaal.
Sja, als ik even snel 20 voorbeelden wil laten zien zou er best 1 tussen kunnen zitten die niet helemaal klopt, wil ik prima toegeven hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja blijkbaar ben je niet zo geinteresseerd in wat nou wel of niet waar is en post je maar al te graag claims die bij jouw beeld ervan passen zonder er kritisch naar te kijken. Prima hoor maar dan weten we dat
Staat wel degelijk in de officiële informatie.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het geval. En dit is de letterlijke tekst uit die wet trouwens:
[..]
Dat is dus iets heel anders dan wat jij er nu van probeert te maken, dan zou er moeten staan:
[..]
Maar dat staat er niet.
[..]
Kortom, je kunt je eerdere aantijgingen niet hardmaken. Dat lag al in de lijn der verwachting.
[..]
Tja, dat is een beetje de norm. Zonder het optuigen van stropoppen of het gebruiken van hyperbolen kan men het niet.
Op zich is wat jij doet juist cherrypicken. Weet je wel hoeveel kinderen er naar school gaan en hoeveel 'claims' jij beweert te hebben?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als ik even snel 20 voorbeelden wil laten zien zou er best 1 tussen kunnen zitten die niet helemaal klopt, wil ik prima toegeven hoor.
Maar van de tig voorbeelden er 1 cherrypicken, terwijl de rest veel meer in your face zijn, is wat makkelijk. Maar
goed, wat jij wil verder.
Hihi, aldus de user de geregeld de meest random berichten van Twitter presenteert als de onomstreden waarheid.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:00 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Tja de Daily Mail en TikTok staan nu eenmaal niet bekend als betrouwbare informatiebronnen
Waar dan precies?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Staat wel degelijk in de officiële informatie.
Nee, dat is een trend herkennen, een trend die blijkbaar door wetgevers zo trending is dat ze er een wet voor hebben aangenomenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Op zich is wat jij doet juist cherrypicken. Weet je wel hoeveel kinderen er naar school gaan en hoeveel 'claims' jij beweert te hebben?
Ik zie al waar het mis gaat. Dat staat in de oudere versie van de wet. De uiteindelijke quote is deze:quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er staat "A school district may not encourage classroom discussion about sexual orientation or gender identity in primary grade levels or in a manner that is not age-appropriate or developmentally appropriate for students."
Een vraag over Sterre's 2 papas van een kind is dus geen initiatief vanuit de school en mag, op een voor jonge kinderen geschikte manier, nog steeds prima besproken worden.
Oh twitter kan ook heel onbetrouwbaar zijn idd maar het maakt wel uit of degene die je volgt betrouwbare informatie post.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, aldus de user de geregeld de meest random berichten van Twitter presenteert als de onomstreden waarheid.
Zie hierboven.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hihi, aldus de user de geregeld de meest random berichten van Twitter presenteert als de onomstreden waarheid.
[..]
Waar dan precies?
Probeer het eens te praktiseren.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh twitter kan ook heel onbetrouwbaar zijn idd maar het maakt wel uit of degene die je volgt betrouwbare informatie post.
Het is aan jou om mij erop te wijzen als dat niet zo is en tot nu toe heb ik je daar nog niet op kunnen betrappenquote:
Staat er ook niet, classroom instruction, dus het onderdeel van je lesmateriaal maken mag niet meer OF iig niet op een manier die niet geschikt is voor kinderen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik zie al waar het mis gaat. Dat staat in de oudere versie van de wet. De uiteindelijke quote is deze:
" prohibiting classroom discussion about sexual orientation or gender identity in certain grade levels or in a specified manner"
en
"3. Classroom instruction by school personnel or third parties on sexual orientation or gender identity may not occur in kindergarten through grade 3 or in a manner that is not age appropriate or developmentally appropriate for students in accordance with state standards."
Dus nee, die vraag van Sterre kan niet meer besproken worden.
Maar dat gebeurt ook helemaal niet. Heb net nog een homoseksuele onderwijzer gehoord die dit soort gesprekken met kinderen meestal heeft nav van vragen van de kinderen zelf. En dat zou nu meer mogen?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Staat er ook niet, classroom instruction, dus het onderdeel van je lesmateriaal maken mag niet meer OF iig niet op een manier die niet geschikt is voor kinderen.
De 2 papa's van Sterre vinden elkaar lief, als antwoord op een vraag van een kind mag dus nog prima.
Leerkrachten mogen dus alleen niet meer het initiatief tot die discussie nemen, of het dus onderdeel maken van hun lesstof.
Er staat toch letterlijk prohibiting en may not occur voor die leeftijdsgroep?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Staat er ook niet, classroom instruction, dus het onderdeel van je lesmateriaal maken mag niet meer OF iig niet op een manier die niet geschikt is voor kinderen.
De 2 papa's van Sterre vinden elkaar lief, als antwoord op een vraag van een kind mag dus nog prima.
Leerkrachten mogen dus alleen niet meer het initiatief tot die discussie nemen, of het dus onderdeel maken van hun lesstof.
Ja, kappen nu he? Dat het weldegelijk gebeurt is voldoende aangetoond, ook al was 1 van de vele voorbeelden wellicht niet helemaal accuraat. Ik kan er zo nog 100 meer posten, posters in klaslokalen, huiswerk vol LGBTQ+materiaal etc etc.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt ook helemaal niet. Heb net nog een homoseksuele onderwijzer gehoord dat dit gesprekken met kinderen meestal nav van vragen zijn van kinderen zelf. En dat zou nu meer mogen?
Nou niet bepaald. De claims over wat er gaande zou zijn gaan veel verder dan de voorbeelden die je hier laat zien.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, kappen nu he? Dat het weldegelijk gebeurt is voldoende aangetoond, ook al was 1 van de vele voorbeelden wellicht niet helemaal accuraat. Ik kan er zo nog 100 meer posten, posters in klaslokalen, huiswerk vol LGBTQ+materiaal etc etc.
Dus dat hoofdstuk kan echt dicht, het gebeurt en blijkbaar op een zo groot toenemende schaal dat er verdomme speciaal een wet voor wordt aangenomen, hoe kan je dan nog ontkennen dat het niet zo is?.
...
Classroom instruction....may not occur.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er staat toch letterlijk prohibiting en may not occur voor die leeftijdsgroep?De samenvatting zegt dus ook vrij duidelijk het mag niet.
"prohibiting classroom discussion about sexual orientation"quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Classroom instruction....may not occur.
Je mag er dus geen les in geven.
Maar waar gebeurt dat dan dat dat specifiek op seksualiteit is gericht in lesstof voor hele jonge kinderenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, kappen nu he? Dat het weldegelijk gebeurt is voldoende aangetoond, ook al was 1 van de vele voorbeelden wellicht niet helemaal accuraat. Ik kan er zo nog 100 meer posten, posters in klaslokalen, huiswerk vol LGBTQ+materiaal etc etc.
Dus dat hoofdstuk kan echt dicht, het gebeurt en blijkbaar op een zo groot toenemende schaal dat er verdomme speciaal een wet voor wordt aangenomen, hoe kan je dan nog ontkennen dat het niet zo is?.
En nee drammer, dat zeg ik net. Als die leraar vragen krijgt mag hij die prima beantwoorden. Het is alleen niet de bedoeling dat leraren hele lesprogrammas verzinnen om (hun) seksualiteit aan koters uit te leggen
Zo lastig is het allemaal echt niet hoor.
Zijn Trump-stemmers dan allemaal hetero?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 18:25 schreef Ulx het volgende:
Ik heb er zelf nooit bij stilgestaan dat trumpisten allemaal met zichzelf hebben moeten vechten tot ze eindelijk besloten toch maar hetero te worden. Dus ik kan me voorstellen dat ze bang zijn dat andere kinderen niet zo sterk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |