Het probleem is dat er in feite 2 partijen zijn die de dienst uitmaken.quote:Op maandag 19 januari 2026 12:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Integendeel. Ook aan moslims heb ik een broertje aan dood, hoewel dat natuurlijk een error geeft in je social media brein. En het westen is ook superieur. Vooral als we afscheid zouden kunnen nemen van primitieve gebruiken zoals geloven in domme dingen.
Niets mis met christenen en joden etc verder trouwens, ik heb zelf ook bepaalde hobby's die ongetwijfeld niet door iedereen begrepen worden. De amerikaanse vorm met name daarentegen is er een van haat en afgunst en het controleren van iedereen die anders denkt. Hopelijk komt er ooit nog een president die al dat ongewenste volk
En ik was vorig jaar nog op een ontzettend leuke joodse bruiloft in Washington! Hoe rijmt dat allemaal precies?
Alleen als ik zijn kop zie en hij zijn muil los trekt.quote:Op woensdag 21 januari 2026 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er lopen miljoenen mensen rond die al een rolberoerte krijgen als ze de naam Trump zien.
Ah, Newsom "rent-free" heeft een foto en de angstige en jaloerse onderlaag van de samenleving is meteen in alle staten van paniek.quote:Op donderdag 22 januari 2026 22:05 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, soms zie je dingen.
Onze gelpot Newsom, destijds met zijn vrouw Kimberly Guilfoyle die nu full on MAGA is![]()
Ook foto'tje op niveau van "they'r not like us"
Onze nepobaby Newsom verdiend een eigen topic, zeker omdat hij uit de Getty familie komt en neefje is van Pelosi.
[ afbeelding ]
Heel California wordt al jaren gerund door 4 families. Tis een corrupte Mafiabende!
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah, Newsom "rent-free" heeft een foto en de angstige en jaloerse onderlaag van de samenleving is meteen in alle staten van paniek.
Ook grappig om te zien hoe diaper Don als de dood is voor iemand die wel coherente zinnen kan vormen en het verschil tussen IJsland en Groenland weet.
Opmerkelijk dat meteen weer een Democraat verdedigt dient te worden. Waar komt de drang toch altijd vandaan om voor die partij in de bres te springen?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 08:48 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah, Newsom "rent-free" heeft een foto en de angstige en jaloerse onderlaag van de samenleving is meteen in alle staten van paniek.
Ook grappig om te zien hoe diaper Don als de dood is voor iemand die wel coherente zinnen kan vormen en het verschil tussen IJsland en Groenland weet.
Het zit sommigen inderdaad énorm hoog, dat is wel duidelijk. Gelukkig weten we ook wat voor soort mens dit meestal betreft. In de praktijk vaak individuen die helemaal niet zo gelukkig zijn en daarom hun woede/frustratie op deze manier moeten uiten.quote:Op donderdag 22 januari 2026 19:44 schreef epicbeardman het volgende:
Holy shit zeg, ik had niet verwacht dat Trump zo veel emotie ooit nog zou oproepen. Het is gewoon een genot om Reddit te openen en bepaalde topics hier.
De waanillusies, de woede, de angst, het onbegrip, de machteloosheid, de hersenkronkels.. nooit had ik dit durven te dromen dat 2026 zo zou starten.
Reddit staat letterlijk BOMvol met alleen maar dingen over Trump of zijn administratie, Elon of wie dan ook die Trump steunt. Feiten worden verdraaid, bot upvotes, propaganda posts. Het feestje is letterlijk losgebarsten.
Aan de ene kant is het ook best beangstigend om te zien dat zulke massale groepen zo beïnvloedbaar zijn door tekst en video's op hen schermpje. Maar het klopt wel wat je zegt, groot deel is natuurlijk gewoon erg ontevreden met het leven zelf en voelen zich beter wanneer ze zich kunnen mengen in gelijkgestemden. Zo voelen ze zich toch nog beetje gehoord en geliefd.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zit sommigen inderdaad énorm hoog, dat is wel duidelijk. Gelukkig weten we ook wat voor soort mens dit meestal betreft. In de praktijk vaak individuen die helemaal niet zo gelukkig zijn en daarom hun woede/frustratie op deze manier moeten uiten.
Zeker op een website als Reddit vindt je er daar genoeg van terug. Je vraagt je ook af in wat voor thuissituatie zulke mensen zijn opgevoed, de kans is aanwezig dat er daar nooit grenzen zijn getrokken of het goede voorbeeld is gegeven.
Jij hebt het de hele tijd over hem. De obsessie druipt er vanaf.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je weet wel dat je post eigenlijk over jezelf gaat he, maar dan met Trump. Wantietje.
Newsom heeft daar helemaal niets te zoeken, want hij is geen officiele delegatie van Amerika. Zal hij ook nooit worden.
Waar verdedig ik hem dan? Ik constateer feitelijk dat Newsom, ondanks dat hij relatief irrelevant is, ontzettend spannend is voor extreem rechts Amerika en dat Donnie het verschil niet weet tussen IJsland en het land dat hij wil annexeren.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 10:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat meteen weer een Democraat verdedigt dient te worden. Waar komt de drang toch altijd vandaan om voor die partij in de bres te springen?
Dat jij nog niet door hebt dat Newsom voor een Presidentiële run gaat kan ik weinig aan doen. Daarom is hij interessant, ook zijn mafia familie banden, nepo baby, de enorme teleurgang van California onder zijn bewind, het falen bij het ingrijpen van de California fires, de healthcare die hij aan illegalen geeft, het verstrekken van rijbewijzen aan illegalen wat voor meerdere doden zorgt op snelwegen.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Jij hebt het de hele tijd over hem. De obsessie druipt er vanaf.
[..]
Waar verdedig ik hem dan? Ik constateer feitelijk dat Newsom, ondanks dat hij relatief irrelevant is, ontzettend spannend is voor extreem rechts Amerika en dat Donnie het verschil niet weet tussen IJsland en het land dat hij wil annexeren.
Maar dat jij er meteen weer bovenop springt illustreert de angst en de wanhoop dan weer wel direct. Snowflake-rechts strikes again.
https://www.reddit.com/r/USCIS/comments/1qhgs32/n400_denied/quote:My case got denied guys I need help and advice please...
I got registered to vote unlawfully back in 2020 at the DMV during a DL appointment. I went to my Naturalization interview last year and found out about the registration..
I can appeal but I don't know if it will be worth it..
Please help me..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |