Excuus, jij was ongetwijfeld de eerste kinderliefhebber die die meme gebruikte.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:06 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ga je nu ook al mijn grappen stelen, allemachies. Maar we weten allemaal dat the left can't meme en geen humor hebben
Verzin zelf eens wat NPCtje.
Je kan wel doen alsof je tof bent, maar dat ben je zeker niet. Voor een oude boomer die statements probeert te maken val je hard door de mand. Ouwe linkse gek dat je bent van me.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Excuus, jij was ongetwijfeld de eerste kinderliefhebber die die meme gebruikte.
En ik weet niet waar je de hele tijd dat "left" vandaan haalt. Je mag best een beetje teruggraven in mijn posts, dan zie je dat ik over het algemeen juist tamelijk rechts ben. Ik ben alleen geen fan van seniele pedofielen en hun fanclubs. Dat is van toepassing op zowel Mohammed als Trump.
Ook weer verkeerd. Net als je kapsel en je seksuele voorkeuren.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je kan wel doen alsof je tof bent, maar dat ben je zeker niet. Voor een oude boomer die statements probeert te maken val je hard door de mand. Ouwe linkse gek dat je bent van me.
Ja, dat is precies hoe extremisten denken. In extremen. Daarom is iedereen die je wijst op je dommigheden ook links.quote:Zeg je nu trouwens dat je rechts bent? Hitler!
Misschien moet je het ook daadwerkelijk lezen. Maar ik vermoed dat je meer van de filmpjes bentquote:En heb eventjes in je Pohi gekeken van 2010, de eerste 2 pagina's van je post historie zie ik meedere threads over pedo's gaan.. mmmm.. interesting.
NWS / pedo...........................................dood
ems. in NWS / Sterrenmeisje: Pedofiel mishandelde me toen ik 6 was
Ik stop maar met doorzoeken, ben beetje in schock.
Precies. Niet naar pedo Trump kijken. Kijk naar Biden!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:43 schreef epicbeardman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Sniff sniff
Heb je enig bewijs over "pedo" Trump? ook maar iets? gaat dit ook komen? neequote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Ook weer verkeerd. Net als je kapsel en je seksuele voorkeuren.
[..]
Ja, dat is precies hoe extremisten denken. In extremen. Daarom is iedereen die je wijst op je dommigheden ook links.
Maar sowieso is het hele links rechts denken een beetje kinderachtig. Maar op jouw leeftijd is dat misschien nog stoer.
[..]
Misschien moet je het ook daadwerkelijk lezen. Maar ik vermoed dat je meer van de filmpjes bent
[..]
Precies. Niet naar pedo Trump kijken. Kijk naar Biden!
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:43 schreef epicbeardman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Sniff sniff
Ik weet dat je bepaalde situaties graag wil gelijkstellen, maar je vergelijkingen slaan natuurlijk nergens op. Jezelf achter beschermers van pedofielen scharen om je vermeende zieligheid tijdens corona jaren geleden te uiten gaat je op de lange termijn niet gelukkiger maken.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:36 schreef epicbeardman het volgende:
Toch mooi om te zien dat het andere kamp zich in eens in de conspiracy hoek moet verplaatsten omdat, natuurlijk straks daadwerkelijk op papier staat dat Trump nooit op Epstein Island is geweest. Eindelijk voelen ze eens hoe de wappies zich voelden ten tijde van corona, of de amerikanen destijds toen Biden de verkiezingen stal door mail-in-ballot fraude en andere gewiekste manieren.
Ze staan straks te roeptoeteren en niets kan bewezen worden of zal door rechters worden weggewuifd, zoals ik al eerder in dit topic aangaf is het allemaal maar afleiding. Trump is ondertussen met hele andere dingen bezig op de achtergrond waar op dit moment geen aandacht voor is, geen rellen of iets. Het lijkt mij bijna vooropgezet spel.
Feit dat de democraten/reddit mensen echt niet begrijpen welke humor Trump en Vance hebben laat wel weer dit pareltje zien. Trump posts fat JD Vance meme sparking rumor they've fallen out.
Sparking rumor they've fallen outals iemand ook maar iets verdiept heeft in Vance vindt hij die meme's hartstikke mooi.
Nogmaals genieten over dat het nu pas beetje begint door te dringen bij de anti-Trumpers dat ze een wortel zijn voorgehouden.
Huh, waren het de democraten niet die 5 jaar lang niets met het Epstein bewijs hebben gedaan?quote:Op maandag 28 juli 2025 09:45 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik weet dat je bepaalde situaties graag wil gelijkstellen, maar je vergelijkingen slaan natuurlijk nergens op. Jezelf achter beschermers van pedofielen scharen om je vermeende zieligheid tijdens corona jaren geleden te uiten gaat je op de lange termijn niet gelukkiger maken.
Ik verdedig de democraten niet. Zij zijn bijna net zo kut als de republikeinen. Nogmaals: jezelf achter beschermers van pedofielen scharen om je vermeende zieligheid tijdens corona jaren geleden te uiten gaat je op de lange termijn niet gelukkiger maken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Huh, waren het de democraten niet die 5 jaar lang niets met het Epstein bewijs hebben gedaan?
Er is geen bewijs tegen Trump, er is wel bewijs tegen Hunter en Pedo Pete.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik verdedig de democraten niet. Zij zijn bijna net zo kut als de republikeinen. Nogmaals: jezelf achter beschermers van pedofielen scharen om je vermeende zieligheid tijdens corona jaren geleden te uiten gaat je op de lange termijn niet gelukkiger maken.
Trump heeft meer foto's samen met iemand waarvan het een publiek geheim was dat hij van jonge meisjes hield, dan ik met mijn oma heb. Elkaars beste vrienden totdat Epstein concurrent bij een vastgoed deal was. Dat van die jonge meisjes hebben we van Trump zelf. Hij wist er dus van. Het meest beroemde slachtoffer van Epstein kwam ook van Trump vandaan.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Er is geen bewijs tegen Trump, er is wel bewijs tegen Hunter en Pedo Pete.
Wie gaf er ookal weer last minute pardons weg? Pedo Pete.
Nogmaals, als Trump daadwerkelijk iets geflikt had daar dan hadden we allang een claim, rechtszaak, boek of fbi file vanuit de TDS FBI onder Biden en natuurlijk alle toeters en bellen er bij.
Waarom zouden de democraten wachten totdat Kash Patel eventueel een clean sheet er van kan maken?
Waarom talloze politieke prul rechts/civiele zaken terwijl ze 4 jaar lang het bewijs in handen hebben.
Iedereen heeft foto's met Trump, want iedereen hield van Trump voordat hij President wilde worden. Dusja dat ze zich in dezelfde kringen bevonden is niet zo gek.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:54 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Trump heeft meer foto's samen met iemand waarvan het een publiek geheim was dat hij van jonge meisjes hield, dan ik met mijn oma heb. Elkaars beste vrienden totdat Epstein concurrent bij een vastgoed deal was. Dat van die jonge meisjes hebben we van Trump zelf. Hij wist er dus van. Het meest beroemde slachtoffer van Epstein kwam ook van Trump vandaan.
Deze feiten alleen al maken hem ongeschikt om manager bij McDonalds te zijn. Laat staan president.
Dit.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Er is geen bewijs tegen Trump, er is wel bewijs tegen Hunter en Pedo Pete.
Wie gaf er ookal weer last minute pardons weg? Pedo Pete.
Nogmaals, als Trump daadwerkelijk iets geflikt had daar dan hadden we allang een claim, rechtszaak, boek of fbi file vanuit de TDS FBI onder Biden en natuurlijk alle toeters en bellen er bij.
Waarom zouden de democraten wachten totdat Kash Patel eventueel een clean sheet er van kan maken?
Waarom talloze politieke prul rechts/civiele zaken terwijl ze 4 jaar lang het bewijs in handen hebben.
Daar ging ik ook altijd van uit, totdat Trump zich bijzonder erg ging gedragen alsof ie sowieso schuldig is en elke dag maakt hij het nog een beetje erger. Lastig om dan niet te gaan twijfelen over zijn onschuld.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:34 schreef UncleScorp het volgende:
Democraten hadden Trump al lang aan de schandpaal genageld.
Ik twijfel niet over onschuld.quote:Op woensdag 30 juli 2025 15:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar ging ik ook altijd van uit, totdat Trump zich bijzonder erg ging gedragen alsof ie sowieso schuldig is en elke dag maakt hij het nog een beetje erger. Lastig om dan niet te gaan twijfelen over zijn onschuld.
Waarom Israël en niet het Britse koningshuis bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:10 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ik twijfel niet over onschuld.
Ik vind het opvallend dat republikeinen noch democraten dit machtig zwaard hanteren.
Daarom nogmaals -》Israel
Israelische lobby in de VS...quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waarom Israël en niet het Britse koningshuis bijvoorbeeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |