abonnement Unibet Coolblue
pi_213141967
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee hoor, en ik snap jouw sentiment tegen hem wel. Zoals ik ook al zei, ik pruim de man ook niet. Maar hij zit niet vast voor wat hij gedaan heeft. Dus dan zou je ook de wet moeten volgen. Onschuldig tot bewezen.. Daarbij blijf ik van mening wat ik in dit topic al vaker aangegeven heb dat ze nu weer gaan kiezen tussen Biden en Trump. Beide compleet ongeschikt lijkt mij.
Hij zit niet vast omdat hij geld heeft. We hebben het over het land waarin je ermee wegkomt als je iemand neerschiet die de schijn tegen zich heeft (mits hij arm is). Natuurlijk is het armoede troef dat je moet kiezen tussen twee bejaarden, maar als je dan moet kiezen tussen de incapabele criminele narcist die te overtuigd van zichzelf is om zich te laten adviseren door mensen die wel begrijpen hoe het zit en de ander, dan zou je per definitie voor de ander moeten kiezen, ongeacht wie het is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kansenjongere op 09-04-2024 08:17:08 ]
  Moderator maandag 8 april 2024 @ 21:55:39 #152
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213142006
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 21:52 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Hij zit niet vast omdat hij geld heeft. We hebben het over het land waarin je ermee wegkomt als je iemand neerschiet die de schijn tegen zich heeft (mits hij arm heeft). Natuurlijk is het armoede troef dat je moet kiezen tussen twee bejaarden, maar als je dan moet kiezen tussen de incapabele criminele narcist die te overtuigd van zichzelf is om zich te laten adviseren door mensen die wel begrijpen hoe het zit en de ander, dan zou je per definitie voor de ander moeten kiezen, ongeacht wie het is.
Tja, of ik het met je eens ben dat het komt omdat ie geld heeft doet niet echt ter zake. Wet is wet.

Wat ik dan net weer lees dat Trump in de peilingen in 6 swing States nu een voorsprong heeft omdat de democraten beginnen te twijfelen of Biden het nog wel kan trekken.

Tja keuzes keuzes.
Lach met een schone bips
  dinsdag 9 april 2024 @ 08:17:00 #153
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_213143925
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat er ook maar 1 rechtszaak loopt over handel en wandel in drugs of ontvoeringen o.i.d. Dat is nogal een beetje anders dan zakelijk de boel verdraaien of achterhouden voor autoriteiten. Maar correct if I'm wrong.
Aanranding komt dan weer wel wat dichter bij die categorie toch. Maar true, Trump is meer een grootschalige fraudeur.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_213164661
twitter


De P in NPR staat voor propaganda. Wel een mooi kijkje in hoe tot op het bot slecht en verrot die organisatie (en in het verlgende de gehele legacy media) is. Russia Today is er niets bij.
  Moderator woensdag 10 april 2024 @ 21:51:09 #155
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213164712
quote:
14s.gif Op woensdag 10 april 2024 21:47 schreef QuidProJoe het volgende:
[ x ]

De P in NPR staat voor propaganda. Wel een mooi kijkje in hoe tot op het bot slecht en verrot die organisatie (en in het verlgende de gehele legacy media) is. Russia Today is er niets bij.
Ben jij op wereldreis geweest? Lang gelee dat je hier was :)
Lach met een schone bips
pi_213165682
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Tja, of ik het met je eens ben dat het komt omdat ie geld heeft doet niet echt ter zake. Wet is wet.

Wat ik dan net weer lees dat Trump in de peilingen in 6 swing States nu een voorsprong heeft omdat de democraten beginnen te twijfelen of Biden het nog wel kan trekken.

Tja keuzes keuzes.
Trump is gewoon te tegendraads.
Daarom wordt hij voor alles aangeklaagd en komt Biden er mee weg.
Dat zie je hier ook met Wilders.
Die rechtszaken zijn gewoon politiek georiënteerd.
  Moderator woensdag 10 april 2024 @ 23:51:53 #157
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213165710
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 23:42 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Trump is gewoon te tegendraads.
Daarom wordt hij voor alles aangeklaagd en komt Biden er mee weg.
Dat zie je hier ook met Wilders.
Die rechtszaken zijn gewoon politiek georiënteerd.
Ik geloof ook inderdaad wel dat je een serieus punt hebt hier met betrekking tot Wilders. Al ben ik het met hem ook niet helemaal eens in veel gevallen. Maar Trump en Biden? Dit geloofd toch niemand meer? Ik kan er met de kop niet bij. Ik denk serieus dat we wel kunnen spreken van clownsworld.
Lach met een schone bips
pi_213176005
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat er ook maar 1 rechtszaak loopt over handel en wandel in drugs of ontvoeringen o.i.d. Dat is nogal een beetje anders dan zakelijk de boel verdraaien of achterhouden voor autoriteiten. Maar correct if I'm wrong.
Dit is natuurlijk veel erger omdat een president veel meer macht heeft dan een drugsdealer. Hij heeft fraude gepleegd om zijn kansen op verkiezing te vegroten.

ELECTION INTERFERENCE!

Alles waar hij Biden/Democraten van beschuldigt heeft hij zich schuldig aan gemaakt.

quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nee hoor, en ik snap jouw sentiment tegen hem wel. Zoals ik ook al zei, ik pruim de man ook niet. Maar hij zit niet vast voor wat hij gedaan heeft. Dus dan zou je ook de wet moeten volgen. Onschuldig tot bewezen.. Daarbij blijf ik van mening wat ik in dit topic al vaker aangegeven heb dat ze nu weer gaan kiezen tussen Biden en Trump. Beide compleet ongeschikt lijkt mij.
Als hij geen president was geweest had hij al lang vastgezeten en ja voor de wet is hij (nog) onschuldig maar schuldig is hij. De bewijzen zijn er (kan iedereen inzien) en niet alleen in deze zaak. Het is zeg maar net zo duidelijk als iemand live op tv een bank zien beroven maar voor de wet is hij nog 'onschuldig' zolang hij niet veroordeeld is.

Afgezien daarvan houdt een veroordeling hem ook helemaal niet tegen. Dat kan alleen de kiezer nu ook de Supreme Court het heeft af laten weten in navolging van de Republikeinen die hem natuurlijk hadden moeten afzetten als president toen ze de kans nog hadden.

Maar ja berouw komt na de zonde, de GOP bestaat niet meer, het is nu de Trump Party.

twitter

Als het allemaal 'bullshit' is waarom is hij dan eindeloos de rechtszaken aan het traineren met hoger beroep-aanvragen en deze week een dozijn moties? (Allemaal afgewezen door verschillende rechters die inmiddels zijn spelletje wel doorhebben).

twitter

Hij bedelt ook niet voor niets om immuniteit bij de Supreme Court die daar nog een tijdje over wil 'nadenken' :')

twitter

Maandag begint het met de selectie van de jury en Trump moet verplicht aanwezig zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 12-04-2024 04:06:18 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Beste debater 2022 vrijdag 12 april 2024 @ 23:40:36 #159
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213186346
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 april 2024 03:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk veel erger omdat een president veel meer macht heeft dan een drugsdealer. Hij heeft fraude gepleegd om zijn kansen op verkiezing te vegroten.

ELECTION INTERFERENCE!

Alles waar hij Biden/Democraten van beschuldigt heeft hij zich schuldig aan gemaakt.
[..]
Als hij geen president was geweest had hij al lang vastgezeten en ja voor de wet is hij (nog) onschuldig maar schuldig is hij. De bewijzen zijn er (kan iedereen inzien) en niet alleen in deze zaak. Het is zeg maar net zo duidelijk als iemand live op tv een bank zien beroven maar voor de wet is hij nog 'onschuldig' zolang hij niet veroordeeld is.

Afgezien daarvan houdt een veroordeling hem ook helemaal niet tegen. Dat kan alleen de kiezer nu ook de Supreme Court het heeft af laten weten in navolging van de Republikeinen die hem natuurlijk hadden moeten afzetten als president toen ze de kans nog hadden.

Maar ja berouw komt na de zonde, de GOP bestaat niet meer, het is nu de Trump Party.

[ x ]
Als het allemaal 'bullshit' is waarom is hij dan eindeloos de rechtszaken aan het traineren met hoger beroep-aanvragen en deze week een dozijn moties? (Allemaal afgewezen door verschillende rechters die inmiddels zijn spelletje wel doorhebben).

[ x ]
Hij bedelt ook niet voor niets om immuniteit bij de Supreme Court die daar nog een tijdje over wil 'nadenken' :')

[ x ]
Maandag begint het met de selectie van de jury en Trump moet verplicht aanwezig zijn.
Van Jefferson, Lincoln, Roosevelt, Eisenhower, Kennedy, Johnson, Bush Sr., Clinton en Obama naar dit...

Krijg steeds meer 'End of the Roman Empire' vibes als ik Trump zie en hoor. Wat is de VS afgegleden...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213219504
De "total war" vibes van Biden zijn veel beter ntl.
Duimen dat hij wint.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_213220236
Terecht dat het einde van het Romeinse Rijk wordt genoemd. Daar was de oorzaak de import van barbaren, hetzelfde dat onder de Uniparty gebeurt. Gelukkig is er een President Trump om het verval en de verloedering tegen te gaan.
pi_213220951
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2024 19:04 schreef QuidProJoe het volgende:
Terecht dat het einde van het Romeinse Rijk wordt genoemd. Daar was de oorzaak de import van barbaren, hetzelfde dat onder de Uniparty gebeurt. Gelukkig is er een President Trump om het verval en de verloedering tegen te gaan.
Ik denk dat het daarvoor al telaat is. Laat Biden zijn mess zelf maar opkuisen.
Gotta finish what you started :Y
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_213221716
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 19:50 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik denk dat het daarvoor al telaat is. Laat Biden zijn mess zelf maar opkuisen.
Gotta finish what you started :Y
Ik denk niet dat Joe Biden in daartoe in staat is. Gelukkig kan Doctor Jill Biden daarbij helpen.
pi_213244403
De zoveelste voormalige Trump-official:

twitter

twitter


[ Bericht 25% gewijzigd door Kijkertje op 18-04-2024 00:16:57 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_213245220
quote:
14s.gif Op maandag 15 april 2024 19:04 schreef QuidProJoe het volgende:
Daar was de oorzaak de import van barbaren
Haha, nee.
Conscience do cost.
pi_213389287
twitter
#GoBankrupt4Ukraine
pi_213389314
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 08:43 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Breaking is tegenwoordig nogal een hype geworden.
Alles is breaking.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_213389363
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2024 08:43 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Jeetje, ik wist niet dat projectmanagers tegenwoordig ook al toegang hadden tot de topoverleggen waar besloten wordt dat de directeuren Trump niet gaan briefen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_213390486
twitter
#GoBankrupt4Ukraine
pi_213429595
twitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')