abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218861869
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 20:22 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Beste VP ooit lmao!
Deze dan _O-

twitter

Over diegene die vandaag 3 mensen heeft vermoord, met kogelhulzen gegraveerd "Fuck-Ice"
Zal dit in NL nieuws komen?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218862068
quote:
6s.gif Op woensdag 24 september 2025 21:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Deze dan _O-

[ x ]

Over diegene die vandaag 3 mensen heeft vermoord, met kogelhulzen gegraveerd "Fuck-Ice"
Zal dit in NL nieuws komen?
Welnee, evenals dat het toegeven van censuur vanuit Google gedwongen door het Witte Huis nauwelijks in het nieuws te vinden is.
Ik begrijp natuurlijk wel waarom, links progressieven zijn uiteindelijk pro censuur zolang hun maar bepalen wat er gecensureerd moet worden.
pi_218862433
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 21:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Welnee, evenals dat het toegeven van censuur vanuit Google gedwongen door het Witte Huis nauwelijks in het nieuws te vinden is.
Ik begrijp natuurlijk wel waarom, links progressieven zijn uiteindelijk pro censuur zolang hun maar bepalen wat er gecensureerd moet worden.
Ook hier in Nederland zijn er veel activisten die bij NOS/RTL werken, we zullen de diversiteitsbokaal natuurlijk niet vergeten.

Wel grappig om te zien ze alweer vol BNW gaan omtrent "ANTI ICE" sharpie op de kogels. Leuk om ze eens aan de andere kant te zien, waar ze 4 jaar onder Biden de FBI hadden gepolitiseerd betichten ze nu Trump van hetzelfde.

Kash is natuurlijk een hele eerlijke vent. Dat kan je zien aan zijn ogen.
Als Kash straks de Epstein files naar buiten brengt zonder Trump oh dan zal er een storm losbarsten, het is bij de anti-Trumpers natuurlijk nooit goed.

Als Trump nu in eens anti-Rusland gaat zijn zullen de anti-Trumpers weer vermoedelijk pro-Putin worden, de breintjes helemaal volgens de "orangemanbad" retoriek geprogrammeerd.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218862493
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2025 22:26 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ook hier in Nederland zijn er veel activisten die bij NOS/RTL werken, wezullen de diversiteitsbokaal natuurlijk niet vergeten.

Wel grappig om te zien ze alweer vol BNW gaan omtrent "ANTI ICE" sharpie op de kogels. Leuk om ze eens aan de andere kant te zien, waar ze 4 jaar onder Biden de FBI hadden gepolitiseerd betichten ze nu Trump van hetzelfde.

Kash is natuurlijk een hele eerlijke vent. Dat kan je zien aan zijn ogen.
Als Kash straks de Epstein files naar buiten brengt zonder Trump oh dan zal er een storm losbarsten, het is bij de anti-Trumpers natuurlijk nooit goed.

Als Trump nu in eens anti-Rusland gaat zijn zullen de anti-Trumpers weer vermoedelijk pro-Putin worden, de breintjes helemaal volgens de "orangemanbad" retoriek geprogrammeerd.
Waarom zou Trump er niet instaan? Er zijn videobeelden van 'm waarin hij met Epstein naar meiden wijst. En de beste man heeft een liefdesverklaring aan 'm geschreven. Dat Kash Patel 'm eruit kan gummen; zichzelf FBI director noemend, heeft weinig met waarheidsvinding te maken.

BNW lijkt met Trump wel op te houden met functioneren en alle kaarten willen omkeren. Alsof het hogere doel altijd al een autocratie was. Veel slap gelul van Trump-steunende kant, geen enkele overtuiging meer vinden.
pi_218862661
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2025 22:31 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Waarom zou Trump er niet instaan? Er zijn videobeelden van 'm waarin hij met Epstein naar meiden wijst. En de beste man heeft een liefdesverklaring aan 'm geschreven. Dat Kash Patel 'm eruit kan gummen; zichzelf FBI director noemend, heeft weinig met waarheidsvinding te maken.

BNW lijkt met Trump wel op te houden met functioneren en alle kaarten willen omkeren. Alsof het hogere doel altijd al een autocratie was. Veel slap gelul van Trump-steunende kant, geen enkele overtuiging meer vinden.
Omdat als er echt iets instond over Trump, belastends, dat we dat natuurlijk allang onder Biden's regiem hadden vernomen en zodoende er echte kansen waren om zijn Presidentiële run ongeldig te maken of hem in de bak te krijgen.

Laat staan de vrouwen die miljoenen kunnen Kashen als ze een exclusive interview geven over wat Trump met ze heeft "gedaan" op Epstein Eiland, waar zijn ze?

Maar ze kwamen met 93 sham rechtszaken, civiele zaken en meuk. Nee, er staat inderdaad niets in over Trump. Vorige FBI director onder Biden heeft zelfs TDS.
pi_218863144
twitter

Over de TDS FBI director gesproken
pi_218863215
pi_218863304
twitter

Net wanneer ik naar bed wou gaan zie ik dit ineens in mijn TL. Zit nog te twijfelen of ik het nu ga kijken of anders morgenavond.
pi_218863986
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 19:01 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik ga niet meer mee in republikein/democraat. Voor mij heeft Trump nu bewezen dat ze allen gewoon een agenda volgen. Rood/blauw is enkel nog om het kiesvee te pleasen.
Dat is zeker zo.
Net zoals hier met links en rechts, zijn gewoon verdeel en heers trucjes.
Zolang wij met elkaar bezig zijn kunnen ze doen wat ze willen.
pi_218864565
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 08:13 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dat is zeker zo.
Net zoals hier met links en rechts, zijn gewoon verdeel en heers trucjes.
Zolang wij met elkaar bezig zijn kunnen ze doen wat ze willen.
Ok, het wordt duidelijk dat het anders moet. Minder invloed van Israel, minder invloed van lobbygroepen en meer focus op het Rijnlandmodel en klimaatverandering ook. (sorry, geen complot)

Ik vind dit subforum ook niet echt oproepen tot verbondenheid van links en rechts om dat te bereiken. Het is alsof 'de autocratie' als utopie op een podium wordt gezet en dan ineens alles van onderzoeksjournalistiek-achtige duidingen tot tot fout geschetste complotten niet meer echt werkt.
pi_218866927
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 09:53 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ok, het wordt duidelijk dat het anders moet. Minder invloed van Israel, minder invloed van lobbygroepen en meer focus op het Rijnlandmodel en klimaatverandering ook. (sorry, geen complot)

Ik vind dit subforum ook niet echt oproepen tot verbondenheid van links en rechts om dat te bereiken. Het is alsof 'de autocratie' als utopie op een podium wordt gezet en dan ineens alles van onderzoeksjournalistiek-achtige duidingen tot tot fout geschetste complotten niet meer echt werkt.
Zodra mensen eendracht gaan vertonen gaat de overheid proberen daar verandering in te brengen.
Online kunnen ze dat vrij makkelijk doen, niemand die dat in de gaten heeft.
Offline gebruiken ze romeo's enzo.
pi_218867835
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 14:06 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zodra mensen eendracht gaan vertonen gaat de overheid proberen daar verandering in te brengen.
Online kunnen ze dat vrij makkelijk doen, niemand die dat in de gaten heeft.
Offline gebruiken ze romeo's enzo.
Online is er ook geen eendracht. Samen als één groot blok strijden tegen miljardairs en voor eerlijkere belastingen is absoluut tegen iedere agenda die momenteel draait.
pi_218868315
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 15:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Online is er ook geen eendracht. Samen als één groot blok strijden tegen miljardairs en voor eerlijkere belastingen is absoluut tegen iedere agenda die momenteel draait.
Zeker wel hoor, maar niet op openbare fora..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')