abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221230091
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 22:42 schreef epicbeardman het volgende:
ondertussen zijn ze bezig met een plan om een echte coup te plegen.
Dus alles is mislukt totnutoe.
Miljarden $$$, een heuse wapenvoorraad en een massa doden...voor wat?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_221230095
Straffe uitspraken hier...de VS en Israel die zogezegd de "slechterikken" proberen uitschakelen maar zich ondertussen nog erger gedragen dan diegenen die ze willen uitschakelen.
:')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zaterdag 4 juli 2026 @ 09:29:44 #128
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221230490
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 07:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Niet militair, eerder strategisch.
Militaire giganten VS en Israel staan er nu met hun broek op hun enkels.
Hmm.

Nee, het enige wat Iran kon was de Straat van Hormuz blokkeren, meer niet.

Trump heeft uiteindelijk met het oog op de aankomende midterm verkiezingen late dit jaar ingezet op een deal omdat de Straat van Hormuz deblokkeren een grote militaire actie zou vragen met naar alle waarschijnlijkheid meer Amerikaanse slachtoffers en potentieel gevolgen voor de wereldeconomie en zeker bondgenoten in de regio. Het Iraanse regime is immer in staat om als men de controle over de Straat zou verliezen, nog even een paar duizenden raketten af te vuren op Dubai of zo.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 07:13 schreef UncleScorp het volgende:
Straffe uitspraken hier...de VS en Israel die zogezegd de "slechterikken" proberen uitschakelen maar zich ondertussen nog erger gedragen dan diegenen die ze willen uitschakelen.
Oh, interessant. Heb je hier ook voorbeelden van? Als jij de VS en Israël slechter vindt dan pakweg Hamas, Hezbollah of het Iraanse regime, dat zou toch een nogal curieus standpunt zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221231177
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 22:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat suggereert dat Iran, Amerika militair heeft overklast. Daar was natuurlijk geen sprake van.
Integendeel natuurlijk. Amerika heeft grotere bommetjes ja, maar gezien de grove incompetentie van de amerikaanse leiding zegt dat niet zoveel en moeten ze met de witte vlag zwaaien en smeken om vergiffenis.

Hilarisch om vervolgens te zien hoe je helden het proberen te verkopen als een soort grote overwinning. Wat een armoede _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 22:40 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]

Nouja niemand boeit het wat volgens mij, de left maakt zich drukker om de reflecting pool. Iran is iedereen alweer vergeten. Was maar een side questje.
De hele wereld mocht de vruchten plukken van het prestige project van de oorlogszuchtige broekpoeper. Mensen in je social media bubbel proberen inderdaad snel te doen alsof het vergeten is maar in de grote mensen wereld werkt het niet zo.
Conscience do cost.
  zaterdag 4 juli 2026 @ 14:50:57 #130
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221232961
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 10:47 schreef ems. het volgende:

[..]
Integendeel natuurlijk. Amerika heeft grotere bommetjes ja, maar gezien de grove incompetentie van de amerikaanse leiding zegt dat niet zoveel en moeten ze met de witte vlag zwaaien en smeken om vergiffenis.

Hilarisch om vervolgens te zien hoe je helden het proberen te verkopen als een soort grote overwinning. Wat een armoede _O-
[..]
De hele wereld mocht de vruchten plukken van het prestige project van de oorlogszuchtige broekpoeper. Mensen in je social media bubbel proberen inderdaad snel te doen alsof het vergeten is maar in de grote mensen wereld werkt het niet zo.
Hmm, nee, ik beschrijf niet eens iets. Ik geef slechts aan dat Iran niet de VS heeft weten te overklassen. Het enige wat Iran kon, als laatste strohalm was de Straat van Hormuz dichtgooien. Dan wordt het een kwestie wie er bereid is het meeste pijn te lijden en dat is Iran. Het bleek uiteindelijk dat de regering van Trump niet zat te wachten op meer economische gevolgen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_221233527
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 14:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, nee, ik beschrijf niet eens iets. Ik geef slechts aan dat Iran niet de VS heeft weten te overklassen.
Juist wel. Ze hebben met veel minder een "sterkere" tegenstander huilend buiten spel gezet. Amerika heeft getoond hoe incompetent hun oorlogsapparaat is. Het enige wat Amerika heeft is kwantiteit, geen kwaliteit.
quote:
Het enige wat Iran kon, als laatste strohalm was de Straat van Hormuz dichtgooien. Dan wordt het een kwestie wie er bereid is het meeste pijn te lijden en dat is Iran.
De hele wereld heeft economisch pijn geleden onder de legendarische domheid van een groepje mongolen in Amerika.
quote:
Het bleek uiteindelijk dat de regering van Trump niet zat te wachten op meer economische gevolgen.
Misschien hadden ze zoiets kunnen bedenken voordat ze een futiele oorlog hadden gestart omdat ze denken dat oorlog stoer is, als de onzekere jochies die het zijn.
Conscience do cost.
pi_221233592
twitter

Wie bepaald wat winnen of verliezen is trouwens, de grootste klap zal nog komen voor Iran

De sidequest is not niet over, maar er zijn belangrijke dingen

Trump zal slopen wat Hussein Obama heeft opgebouwd in Iran
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221234212
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 14:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, nee, ik beschrijf niet eens iets. Ik geef slechts aan dat Iran niet de VS heeft weten te overklassen. Het enige wat Iran kon, als laatste strohalm was de Straat van Hormuz dichtgooien. Dan wordt het een kwestie wie er bereid is het meeste pijn te lijden en dat is Iran. Het bleek uiteindelijk dat de regering van Trump niet zat te wachten op meer economische gevolgen.
De Straat van Hormus was voorheen open en onbelast..nu is ze gesloten en moet er taks betaald worden. Wat win je nu eigenlijk? En daar geef je 100 miljard $ aan uit ??
En Trump zat niet te wachten op meer econ gevolgen??? Hij zette gewoon de hele wereldeconomie op het spel omdat hij de olie onder zijn controle wil en puppet bibi zn zin krijgt en Iran mag uitmoorden.
Nogmaals...who really are the bad guys here?
pi_221234272
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 16:27 schreef ems. het volgende:

[..]
Juist wel. Ze hebben met veel minder een "sterkere" tegenstander huilend buiten spel gezet. Amerika heeft getoond hoe incompetent hun oorlogsapparaat is. Het enige wat Amerika heeft is kwantiteit, geen kwaliteit.
[..]
De hele wereld heeft economisch pijn geleden onder de legendarische domheid van een groepje mongolen in Amerika.
[..]
Misschien hadden ze zoiets kunnen bedenken voordat ze een futiele oorlog hadden gestart omdat ze denken dat oorlog stoer is, als de onzekere jochies die het zijn.
Omg ik ben het zowaar met je eens.
Mochten er geen verkiezingen op het spel staan zou Trump er volgens mij niet voor terug deinzen de ganse wereldeconomie te doen kelderen om zijn profijt/gelijk te halen.
Iran heeft em koekje van eigen deeg gegeven.
pi_221234801
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 17:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Omg ik ben het zowaar met je eens.
Mochten er geen verkiezingen op het spel staan zou Trump er volgens mij niet voor terug deinzen de ganse wereldeconomie te doen kelderen om zijn profijt/gelijk te halen.
Iran heeft em koekje van eigen deeg gegeven.
Trump doet het voor de Iraanse volk en veiligheid in de regio.

Obama heeft jaren lang de terroristische staat gesponsord en gesteund. Tijd dat Trump daar korte metten mee maakt.

Alsof deze Iran sidequest goed was voor de midterms, maar daar denkt Trump niet aan. Hij doet het uit liefde, hij weet hoe lang het Perzische volk onderdrukt wordt. Hij is niet zoals Obama die miljarden vrij gaf om het volk te blijven onderdrukken en zelfs pellets met cash te geven aan de extremistische ayatollahs

[ Bericht 3% gewijzigd door epicbeardman op 04-07-2026 18:50:10 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221234902
Obama deed dit ook net allemaal sneaky en snel voordat Trump in office ging, net zoals Biden tal van vriendjes preemtive pardons gaf.

https://www.voanews.com/a(...)isoners/3471591.html

2016

Obama heeft het geld zelfs laten omwisselen naar Euros en andere valuta omdat hij wist dat het illegaal was om terroristische staat dollars te geven.

Obama is en was een moslim, en cia trainee.

quote:
Cash transfer

On the day of the transfer, non-U.S. currency cash — in euros and Swiss francs among others — was stacked on wooden pallets and flown into Iran on an unmarked cargo plane.

It was the first installment on a $1.7 billion settlement stemming from the failed U.S. weapons pact with Iran in 1979 just before its last monarch, Shah Mohammed Reza Pahlavi, was toppled. The U.S. dispatched the cash in foreign currencies because any transaction with Iran in dollars is illegal under U.S. law.
pi_221235239
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 18:45 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Trump doet het voor de Iraanse volk en veiligheid in de regio.

Obama heeft jaren lang de terroristische staat gesponsord en gesteund. Tijd dat Trump daar korte metten mee maakt.

Alsof deze Iran sidequest goed was voor de midterms, maar daar denkt Trump niet aan. Hij doet het uit liefde, hij weet hoe lang het Perzische volk onderdrukt wordt. Hij is niet zoals Obama die miljarden vrij gaf om het volk te blijven onderdrukken en zelfs pellets met cash te geven aan de extremistische ayatollahs
Heeft hij daarom in december de iraanse munt doen kelderen? En geld en wapens (en duizenden starlinktermals) gegeven om opstanden uit te lokken met het bedoelde geweld als gevolg in de hoop dat de vele burgerdoden zouden geleid hebben tot opstand tegen het regime?
En toen dat niet lukte (omdat Rusland starlink jamde en alle terminals getraceerd werden) zijn ze maar vol in de aanval gegaan.
En toen dat niet lukte zei je nu dat ze een nieuw plan voor regime change bekijken.
Mocht ik dit allemaal door Iran zien uitgevoerd worden zou ik je gelijk geven dat het een schurkenstaat is die aangepakt moet worden.
Totnutoe is mijn oordeel echter omgekeerd.
En dan nog zeggen dat hij het uit liefde voor het iraanse volk doet :?
Omg
Dit gaat gewoon puur om de olie en het aanpakken van China door de as Rusland-Iran-China te doorbreken. Daarvoor hebben ze ook de lont in oekraine gestoken.
Wow dit gaat me petje te boven...uit liefde...
En Bibi moordt ook alles uit uit liefde dan ?
Wat een wereld zeg
  zaterdag 4 juli 2026 @ 19:34:27 #138
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221235541
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 16:27 schreef ems. het volgende:

[..]
Hmm.

Hebben de Amerikaan moeten huilen dan? Het oorlogsapparaat van de VS is niet incompetent, immers zijn talloze doelen in Iran gebombardeerd. Het enige wat het Iraanse regime nog had was de controle over de Straat van Hormuz, meer niet.

Die had de VS niet kunnen weghalen zonder A) meer Amerikaanse slachtoffers, B) vergelding op bondgenoten in het Midden-Oosten en dan met name de Golfstaten en C) nog veel meer economische gevolgen.

Jij laat daar vervolgens een hele eigen interpretatie op na vol wensdenken. Uiteindelijk gaan dit soort oorlogen tegen zulke regimes om wie er bereid is het meest pijn te lijden. Dat is natuurlijk het Iraanse regime, al zouden er miljoenen burgers om het leven komen, maar zij aan de macht blijven dan ziet men dat als een overwinning.

Westerse landen met democratieën werken niet op die manier, daar zul je altijd ene bepaalde steun van het electoraat moeten houden. Als er nog meer Amerikaanse slachtoffers waren gevallen en meer economische gevolgen geweest, hadden de Democraten later dit jaar de midterms met een gigantische landslide gewonnen. Die kans blijft trouwens sowieso bestaan.
  Moderator zaterdag 4 juli 2026 @ 19:39:38 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221235609
Iran geeft niet zoveel om die talloze doelen die zijn gebombardeerd, letterlijk alles draait om olie en om de straat van Hormuz, het feit dat ze dit nog steeds in kunnen zetten om hun zin te krijgen maakt dit matige oorlogje mislukt

of daar letterlijk iemand van moet huilen weet ik niet maar het is duidelijk niet de gewenste uitkomst
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221235649
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 19:17 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Heeft hij daarom in december de iraanse munt doen kelderen? En geld en wapens (en duizenden starlinktermals) gegeven om opstanden uit te lokken met het bedoelde geweld als gevolg in de hoop dat de vele burgerdoden zouden geleid hebben tot opstand tegen het regime?
En toen dat niet lukte (omdat Rusland starlink jamde en alle terminals getraceerd werden) zijn ze maar vol in de aanval gegaan.
En toen dat niet lukte zei je nu dat ze een nieuw plan voor regime change bekijken.
Mocht ik dit allemaal door Iran zien uitgevoerd worden zou ik je gelijk geven dat het een schurkenstaat is die aangepakt moet worden.
Totnutoe is mijn oordeel echter omgekeerd.
En dan nog zeggen dat hij het uit liefde voor het iraanse volk doet :?
Omg
Dit gaat gewoon puur om de olie en het aanpakken van China door de as Rusland-Iran-China te doorbreken. Daarvoor hebben ze ook de lont in oekraine gestoken.
Wow dit gaat me petje te boven...uit liefde...
En Bibi moordt ook alles uit uit liefde dan ?
Wat een wereld zeg
Heb je daar bewijs voor? Klinkt alsof je te veel op Reddit hebt gezeten met starlinksets en weet ik het waar je het allemaal over hebt. Je begrijpt goed dat alles wat uit Iran komt of tegen Trump propaganda is?

Je weet wel dat er destijds al een Nederlandse journalist met starlink gearresteerd was in Iran?

Het enige wat het volk daar heeft is het intranet. Mijn Perzische chica kon maanden dan wel jaren moeilijk contact krijgen.

Obama heeft ze ge-enabled destijds, om zo Israël aan te pakken. Want Obama is uit op totale chaos in de wereld en 1 grote moslim kalifaat van de wereld te maken. Daarom ook al die Arabische Lentes.
pi_221235884
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 19:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Heb je daar bewijs voor? Klinkt alsof je te veel op Reddit hebt gezeten met starlinksets en weet ik het waar je het allemaal over hebt. Je begrijpt goed dat alles wat uit Iran komt of tegen Trump propaganda is?

Je weet wel dat er destijds al een Nederlandse journalist met starlink gearresteerd was in Iran?

Het enige wat het volk daar heeft is het intranet. Mijn Perzische chica kon maanden dan wel jaren moeilijk contact krijgen.

Obama heeft ze ge-enabled destijds, om zo Israël aan te pakken. Want Obama is uit op totale chaos in de wereld en 1 grote moslim kalifaat van de wereld te maken. Daarom ook al die Arabische Lentes.
Ik zit niet op reddit
quote:

U.S. Smuggled Thousands of Starlink Terminals Into Iran After Protest Crackdown

The Trump administration has denied fomenting public unrest in Iran, but the operation shows it has provided covert support to antiregime efforts

The Trump administration covertly sent thousands of Starlink terminals into Iran after the regime’s brutal crackdown on demonstrations last month, U.S. officials said, an effort to keep dissidents online following Tehran’s stifling of internet access.

https://www.wsj.com/world(...)t-crackdown-69a8c74f
quote:
Amid Turmoil in Iran, a U.S. Company Plays a Pivotal Role

Amid an uprising in Iran, protesters have been relying on Starlink’s satellite service to bypass a government-imposed internet blackout to communicate with each other and the outside world. But last week, Iran jammed signals to Starlink terminals, according to investigators, significantly slowing traffic across the SpaceX subsidiary.
News reports indicate that there are about 50,000 Starlink terminals in Iran, and after the protests started, SpaceX apparently decided to make Starlink free inside Iran. That led the Iranian government to try to locate and seize individuals’ receivers and to use military-grade electronic jamming or GPS spoofing tools to interfere with the signals between the satellites and the receivers.

https://www.law.virginia.(...)y-plays-pivotal-role
Heb jij ook bewijs van hoe Trump uit liefde oorlog en chaos zaait?
pi_221236917
Bewust kelderen van de rial en zo aanwakkeren van protesten.

quote:
U.S. Uses the Dollar as a Weapon — Iran’s Rial Crashes, Bitcoin Spikes

U.S. Treasury Secretary Scott Bessent has openly acknowledged that sanctions and the global dollar system played a big role in destabilizing Iran’s economy — creating a dollar shortage, bank failures, and massive inflation that sent the rial into freefall and sparked protests nationwide.

https://www.binance.com/en/square/post/36073729871417
pi_221237111
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 19:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik zit niet op reddit
[..]
[..]
Heb jij ook bewijs van hoe Trump uit liefde oorlog en chaos zaait?
Wsj artikelen, je zit dus wel op Reddit.
Ook je theorie dat Trump de economie van Iran laat crashen zodat ze daar gaan demonstreren haha, komt rechtstreeks van de fabeltjes krant.

Alsof het volk niet jaren lang al onderdrukt wordt, Obama steunde dit allemaal. Die maakt het Perzische volk nog meer afhankelijk van de extremisten.

Trump wil het volk bevrijden, in Iran hebben ze helemaal geen starlink dit is ook allemaal fake news.

Ik date de laatste tijd met een Perzische toevallig en wat jij allemaal zegt is klinkklare onzin. 50.000 starlinks haha 😆 gvd dat iemand zulke onzin kan geloven. Die dingen vallen hardstikke op. Alsof iemand dat ding ook maar durft te gebruiken. Denk je zelf wel eens na over de dingen die je post? En alsof het Iraanse regiem technologie heeft om dit signaal te blokkeren.

Nee soms zag ik je nog wel goede posts maken in bnw maar dit slaat helemaal nergens op.
pi_221237313
Wat een artikelen worden er aangehaald, Ashley Deeks een of andere opinie van een Trump en mannen hatende vrouw.

En dan Binance van een cryptokiddy genaamd 'FXRonin'

Zelfs onze diplomaten komen niet weg of binnen met starlink

Diplomatieke rel Nederland en Iran na inbeslagname bagage diplomaat in Teheran - https://nos.nl/l/260387

Als er echt 50.000 starlink setjes waren hadden we veel meer beeld gezien vanuit Iran, maar enige wat we nog zien is de begrafenis

[ Bericht 12% gewijzigd door epicbeardman op 04-07-2026 21:19:16 ]
pi_221237569
Lachen met mij maar ondertussen zelf verkondigen dat Trump handelt uit liefde voor het Iraanse volk.
I rest my case
pi_221239210
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 21:26 schreef UncleScorp het volgende:
Lachen met mij maar ondertussen zelf verkondigen dat Trump handelt uit liefde voor het Iraanse volk.
I rest my case
Natuurlijk niet alleen dat, ook om Israël natuurlijk te pleasen. Daarom roept Trump ook dat gelovige joden gek zijn als ze op Democraten stemmen. Onder Obama gingen er miljarden naar die terrorisme Staten om instabiliteit te creëren.

Ook de DSA nu intern ruzie maakt met de establishment zoals Pelosi, Clinton's, Schumers, Bushes.

HasanAbi en zijn DSA vrienden haten joden en deze worden steeds populairder in de DNC contreien en le Reddit.

Het hele Iran stuk is bij lange niet zo belangrijk dan de Save Act of dat hij 20 miljoen illegalen die onder Biden naar binnen zijn gehaald door NGOs en USAID.
pi_221239245

Op deze dag herdenken wij ook Democraten. 4th July.
pi_221239297
twitter

This is not the funeral of a leader.

It is the public liquidation of the terrorist Islamic Regime occupying Iran.

Watch the spectacle carefully.

Anyone who has ever seen a syndicate collapse knows the final ritual: one last parade, one last flag, one last rented roar to cover the sound of an empty vault.

The corpse they are carrying never belonged to Iran anyway.

Born from foreign loyalties.
Spent on foreign wars.
A servant of every cause except the nation he helped ruin.

Now they are burning their last currency on a ghost show, hoping ceremony can hide what every Iranian already sees:

the foundations are rotten,
the empire is broke,
the myth is dead.

Let them scream into the void.

The theater is empty.
The architect is ash.
The bankruptcy is absolute.

Iran is not mourning.

The occupation is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')