abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219902651

De eerste arrestatie voor BushBondi?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219902911

Lol, soms zie je dingen.
Onze gelpot Newsom, destijds met zijn vrouw Kimberly Guilfoyle die nu full on MAGA is >:)

Ook foto'tje op niveau van "they'r not like us"
Onze nepobaby Newsom verdiend een eigen topic, zeker omdat hij uit de Getty familie komt en neefje is van Pelosi.

Heel California wordt al jaren gerund door 4 families. Tis een corrupte Mafiabende!
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 22 januari 2026 @ 22:28:19 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219903078
quote:
8s.gif Op maandag 19 januari 2026 12:49 schreef ems. het volgende:

[..]
Integendeel. Ook aan moslims heb ik een broertje aan dood, hoewel dat natuurlijk een error geeft in je social media brein. En het westen is ook superieur. Vooral als we afscheid zouden kunnen nemen van primitieve gebruiken zoals geloven in domme dingen.

Niets mis met christenen en joden etc verder trouwens, ik heb zelf ook bepaalde hobby's die ongetwijfeld niet door iedereen begrepen worden. De amerikaanse vorm met name daarentegen is er een van haat en afgunst en het controleren van iedereen die anders denkt. Hopelijk komt er ooit nog een president die al dat ongewenste volk

En ik was vorig jaar nog op een ontzettend leuke joodse bruiloft in Washington! Hoe rijmt dat allemaal precies?
Het probleem is dat er in feite 2 partijen zijn die de dienst uitmaken.
Dus je hebt 2 opties, Het zou mooier zijn als je daadwerkelijk 10 of zo opties hebt.
Echte opties, niet vooruitgeschoven opties.

Als ik even terug kijk over de afgelopen 25 jaar was de enige die ik echt als een president zag Obama geweest.
Hij had ook de charisma, Bush ondanks zijn beleid vond ik een goeie 2e..
De rest.... waardeloos, niet alleen de gene die president werden maar ook hun tegenstanders.

heb het vaker gezegd, dit is het beste wat de VS heeft en het is diep triest! :')
what a year!, and its only Januari!
  donderdag 22 januari 2026 @ 22:29:56 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_219903087
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Er lopen miljoenen mensen rond die al een rolberoerte krijgen als ze de naam Trump zien.
Alleen als ik zijn kop zie en hij zijn muil los trekt. :P
what a year!, and its only Januari!
pi_219904385
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2026 22:05 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, soms zie je dingen.
Onze gelpot Newsom, destijds met zijn vrouw Kimberly Guilfoyle die nu full on MAGA is >:)

Ook foto'tje op niveau van "they'r not like us"
Onze nepobaby Newsom verdiend een eigen topic, zeker omdat hij uit de Getty familie komt en neefje is van Pelosi.

[ afbeelding ]

Heel California wordt al jaren gerund door 4 families. Tis een corrupte Mafiabende!
Ah, Newsom "rent-free" heeft een foto en de angstige en jaloerse onderlaag van de samenleving is meteen in alle staten van paniek.

Ook grappig om te zien hoe diaper Don als de dood is voor iemand die wel coherente zinnen kan vormen en het verschil tussen IJsland en Groenland weet.
Conscience do cost.
pi_219904947
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 08:48 schreef ems. het volgende:

[..]
Ah, Newsom "rent-free" heeft een foto en de angstige en jaloerse onderlaag van de samenleving is meteen in alle staten van paniek.

Ook grappig om te zien hoe diaper Don als de dood is voor iemand die wel coherente zinnen kan vormen en het verschil tussen IJsland en Groenland weet.

Je weet wel dat je post eigenlijk over jezelf gaat he, maar dan met Trump. Wantietje.

Newsom heeft daar helemaal niets te zoeken, want hij is geen officiele delegatie van Amerika. Zal hij ook nooit worden.
pi_219905168
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 08:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat meteen weer een Democraat verdedigt dient te worden. Waar komt de drang toch altijd vandaan om voor die partij in de bres te springen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219905250
quote:
10s.gif Op donderdag 22 januari 2026 19:44 schreef epicbeardman het volgende:
Holy shit zeg, ik had niet verwacht dat Trump zo veel emotie ooit nog zou oproepen. Het is gewoon een genot om Reddit te openen en bepaalde topics hier.

De waanillusies, de woede, de angst, het onbegrip, de machteloosheid, de hersenkronkels.. nooit had ik dit durven te dromen dat 2026 zo zou starten.

Reddit staat letterlijk BOMvol met alleen maar dingen over Trump of zijn administratie, Elon of wie dan ook die Trump steunt. Feiten worden verdraaid, bot upvotes, propaganda posts. Het feestje is letterlijk losgebarsten.
Het zit sommigen inderdaad énorm hoog, dat is wel duidelijk. Gelukkig weten we ook wat voor soort mens dit meestal betreft. In de praktijk vaak individuen die helemaal niet zo gelukkig zijn en daarom hun woede/frustratie op deze manier moeten uiten.

Zeker op een website als Reddit vindt je er daar genoeg van terug. Je vraagt je ook af in wat voor thuissituatie zulke mensen zijn opgevoed, de kans is aanwezig dat er daar nooit grenzen zijn getrokken of het goede voorbeeld is gegeven.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219906470
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het zit sommigen inderdaad énorm hoog, dat is wel duidelijk. Gelukkig weten we ook wat voor soort mens dit meestal betreft. In de praktijk vaak individuen die helemaal niet zo gelukkig zijn en daarom hun woede/frustratie op deze manier moeten uiten.

Zeker op een website als Reddit vindt je er daar genoeg van terug. Je vraagt je ook af in wat voor thuissituatie zulke mensen zijn opgevoed, de kans is aanwezig dat er daar nooit grenzen zijn getrokken of het goede voorbeeld is gegeven.
Aan de ene kant is het ook best beangstigend om te zien dat zulke massale groepen zo beïnvloedbaar zijn door tekst en video's op hen schermpje. Maar het klopt wel wat je zegt, groot deel is natuurlijk gewoon erg ontevreden met het leven zelf en voelen zich beter wanneer ze zich kunnen mengen in gelijkgestemden. Zo voelen ze zich toch nog beetje gehoord en geliefd.

Het is ook een groepje dat we zien/horen dat eigenlijk heel klein is, maar een enorm grote mond heeft, beetje hetzelfde als de LGQBTI/Trans community wat velen malen groter lijkt te zijn online dan natuurlijk realiteit is.

Ik weet nog wel dat Reddit volstond met dat Kamala zou gaan winnen, en dit ook geamplificeerd werd hier. Ze hebben zelf ook niet door dat ze full on conspiracytheorists zijn geworden. Over Charlie Kirk en Erika, over Trump, over weet ik het wat niet allemaal.

Ze leven in hen eigen online oorlog ofzo. De ene is nog extremer dan de andere. Als ik nu naar www.reddit.com/r/nederlands ga of thenetherlands (overigens gewoon 1,4mil subs) kom ik om de 2 posts iets tegen over Trump.
Het domste is nog wel dat ze denken dat al dat gebral daadwerkelijk impact heeft of iets veranderd, de circlejerk is enorm en maar iets afwijkende mening krijg je bans.

Maar Reddit is sowieso cooked met hen upvote systeem, waardoor mensen neigen naar populaire meningen over te nemen. Om zo karma te farmen en zichzelf een "online" dopemine shot te krijgen ofzo. Zitten ook vast veel van die mods zijn die helemaal trots zijn dat ze een subreddit moderen (no offense fok mods O+ )
pi_219906602
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:00 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Je weet wel dat je post eigenlijk over jezelf gaat he, maar dan met Trump. Wantietje.

Newsom heeft daar helemaal niets te zoeken, want hij is geen officiele delegatie van Amerika. Zal hij ook nooit worden.
Jij hebt het de hele tijd over hem. De obsessie druipt er vanaf.

quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 10:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Opmerkelijk dat meteen weer een Democraat verdedigt dient te worden. Waar komt de drang toch altijd vandaan om voor die partij in de bres te springen?
Waar verdedig ik hem dan? Ik constateer feitelijk dat Newsom, ondanks dat hij relatief irrelevant is, ontzettend spannend is voor extreem rechts Amerika en dat Donnie het verschil niet weet tussen IJsland en het land dat hij wil annexeren.

Maar dat jij er meteen weer bovenop springt illustreert de angst en de wanhoop dan weer wel direct. Snowflake-rechts strikes again.
Conscience do cost.
pi_219906758
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2026 13:09 schreef ems. het volgende:

[..]
Jij hebt het de hele tijd over hem. De obsessie druipt er vanaf.
[..]
Waar verdedig ik hem dan? Ik constateer feitelijk dat Newsom, ondanks dat hij relatief irrelevant is, ontzettend spannend is voor extreem rechts Amerika en dat Donnie het verschil niet weet tussen IJsland en het land dat hij wil annexeren.

Maar dat jij er meteen weer bovenop springt illustreert de angst en de wanhoop dan weer wel direct. Snowflake-rechts strikes again.
Dat jij nog niet door hebt dat Newsom voor een Presidentiële run gaat kan ik weinig aan doen. Daarom is hij interessant, ook zijn mafia familie banden, nepo baby, de enorme teleurgang van California onder zijn bewind, het falen bij het ingrijpen van de California fires, de healthcare die hij aan illegalen geeft, het verstrekken van rijbewijzen aan illegalen wat voor meerdere doden zorgt op snelwegen.

En dan ben ik nog niet eens toegekomen dat hij een soros puppet is.

twitter

Maarja, de hele DNC is gekocht door Soros.

pi_219907012
twitter

Hmm, het blijkt nu dus als je gestemd hebt als non-citizen dat je naturalisatie nog wel eens kan backfireren.

quote:
My case got denied guys I need help and advice please...

I got registered to vote unlawfully back in 2020 at the DMV during a DL appointment. I went to my Naturalization interview last year and found out about the registration..

I can appeal but I don't know if it will be worth it..

Please help me..
https://www.reddit.com/r/USCIS/comments/1qhgs32/n400_denied/

Dat de DMV sowieso non-citizens de mogelijkheid geven om te stemmen.
Ik denk dat de democraten met voter-ID wellicht niet eens aan de 50 miljoen komen qua stemmen in een election.
pi_219908683
twitter

He, Julian heeft ook nog internet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')