Waarschijnlijk speelt Trump dan wel wat militaire documenten/tactieken door naar het Kremlin.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:44 schreef Tijger_m het volgende:
Maar dat had Poetin al ver voor de verkiezingen aan Trump geleverd, wat wil hij nu nog meer en vooral, wat gaat Trump daarvoor aan Poetin geven want voor niets gaat de zon op, dat weet de grote zakenman toch wel?
Of denkt hij dat Poetin dit als een lening ziet?
De man die Oekraine verraadde en ze geen wapens wilde sturen om zich te verdedigen terwijl het Congress dat goedgekeurd had is jouw held? Bijzonder.quote:Op woensdag 30 maart 2022 11:58 schreef KroketBroodje het volgende:
Trump onze Held, nog een grotere held dan Baudet <3.
Dat ze snel die kindersnuiver weg halen daar. Marco Borsato is hier niks mee.
Of levert geen wapens aan Oekraine...oh...wacht...quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:03 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk speelt Trump dan wel wat militaire documenten/tactieken door naar het Kremlin.
Trump kan inderdaad geen wapens leveren. Daar beslist Biden over.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Of levert geen wapens aan Oekraine...oh...wacht...
Tja, als hij een Benedict Arnold wil spelen dan moet hij dat vooral doen maar Trumps USB stickjes zullen dan vooral informatie bevatten die al waardeloos is.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:09 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Trump kan inderdaad geen wapens leveren. Daar beslist Biden over.
Maar Trump heeft vast wel een voorraad USB-stickjes gevuld toen hij hoorde dat hij president af was.
Waarom vind jij dat Oekraïne wapens moet krijgen? Wat wil jij dat Oekraïne daarmee doet? Mensen doden? Vind jij dat fijn als mensen gedood worden?quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De man die Oekraine verraadde en ze geen wapens wilde sturen om zich te verdedigen terwijl het Congress dat goedgekeurd had is jouw held? Bijzonder.
Maar goed, ik begrijp hieruit dat je een fan bent van President Kamala Harris die het overnmeemt als Biden aftreed?
Ik vind het fijn dat Oekraine zich kan verdedigen tegen een buitenlandse agressor. Ik vind het ook fijn dat Nederland zichzelf kan verdedigen, iedere soeverein land heeft dat recht, volgens mij.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:11 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Waarom vind jij dat Oekraïne wapens moet krijgen? Wat wil jij dat Oekraïne daarmee doet? Mensen doden? Vind jij dat fijn als mensen gedood worden?
quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:11 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Waarom vind jij dat Oekraïne wapens moet krijgen? Wat wil jij dat Oekraïne daarmee doet? Mensen doden? Vind jij dat fijn als mensen gedood worden?
Maar Rusland mag wel schieten?quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:11 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De militairen van buitenlandse agressors bij een invasie doden, dat lijkt me toch wel acceptabel. Anders hadden wij ondertussen Duits gesproken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:11 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Eh, we spreken toch ook Duits? Ik wel iigquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De militairen van buitenlandse agressors bij een invasie doden, dat lijkt me toch wel acceptabel. Anders hadden wij ondertussen Duits gesproken.
Alleen ironischquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, we spreken toch ook Duits? Ik wel iig
Het zou mij eerlijk weinig interesseren wie Oekraïne 'verraad'. We moeten vriendschappen opbouwen met Rusland niet met de zwakke schakel. Deden we ook niet in Irak/Afghanistan.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De man die Oekraine verraadde en ze geen wapens wilde sturen om zich te verdedigen terwijl het Congress dat goedgekeurd had is jouw held? Bijzonder.
Maar goed, ik begrijp hieruit dat je een fan bent van President Kamala Harris die het overnmeemt als Biden aftreed?
We moeten helemaal niets en het verleden heeft ons al ruim geinformeerd wat er gebeurt met mensen die "vriendschappen" opbouwen met types als Poetin.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:32 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Het zou mij eerlijk weinig interesseren wie Oekraïne 'verraad'. We moeten vriendschappen opbouwen met Rusland niet met de zwakke schakel. Deden we ook niet in Irak/Afghanistan.
Ben geen fan van Kamala maar wellicht valt het kaartenhuis zo sneller
Dus die 2% die we jaarlijks aan defensie moeten uitgeven vanuit de navo is ook weggeooid geld met al die wapens die we daarmee moeten aanschaffen. Toch mooi dat jij zo pascifistisch bent.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:11 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik ben het eens met de Zwitsers.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:18 schreef einzeinz het volgende:
[..]
[..]
Maar Rusland mag wel schieten?
Je kan altijd een schietbeweging maken met je vinger en 'pang' roepen naar de Russen, maakt vast veel indruk
Als vrede je doel is, wat wil je dan bereiken met die wapens?quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat Oekraine zich kan verdedigen tegen een buitenlandse agressor. Ik vind het ook fijn dat Nederland zichzelf kan verdedigen, iedere soeverein land heeft dat recht, volgens mij.
Ieder soeverein land heeft ook het recht om zich bij anderen te willen aansluiten om hun veiligheid te waarborgen.
En specifiek, het Amerikaanse Congress en de Senaat hebben besloten om deze wapens aan Oekraine te leveren en als een president dat dan tegenhoud om dat hij vind dat hij recht heeft op een persoonlijk voordeel daaran dan zie ik dat als behoorlijk fout.
Ik ben tegen oorlog en ook de machtsstrijd die aanleiding is tot een oorlog.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus die 2% die we jaarlijks aan defensie moeten uitgeven vanuit de navo is ook weggeooid geld met al die wapens die we daarmee moeten aanschaffen. Toch mooi dat jij zo pascifistisch bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |