abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 30 maart 2022 @ 09:50:30 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_204270228
Trump vraagt Poetin om ‘de vuile was’ over Bidens familie buiten te hangen

De voormalige Amerikaanse president Donald Trump heeft in een nieuw interview de Russische president Poetin opgeroepen om ‘alle schadelijke informatie’ die hij heeft over de familie Biden - de huidige president van de VS - vrij te geven.

Trump deed in het interview met JustTheNews deze week onbewezen beweringen over de zakelijke transacties in Rusland van Hunter Biden, de zoon van de Amerikaanse president. Hij vraagt Poetin om alle informatie die hij mogelijk heeft over die transacties vrij te geven. Het is onduidelijk of dat materiaal daadwerkelijk bestaat, of dat het Kremlin er toegang toe heeft. Het bedrijf van Bidens zoon zou miljoenen hebben ontvangen van een oligarch in Moskou, claimt Trump. ,,Ik zou denken dat Poetin het antwoord daarop zou weten”, zei hij. ,,Ik denk dat hij het moet vrijgeven. Ik denk dat we dat antwoord moeten weten.’’

Nu moet Biden zijn rol als ‘leider van de vrije wereld’ echt gaan bewijzen
Media als CNN noemen het een ‘brutaal verzoek’ voor ‘binnenlandse politieke hulp van Amerika’s grootste tegenstander’. ,,Het is het laatste voorbeeld van de bereidheid van Trump om politieke hulp van buitenlandse mogendheden te vragen en te omarmen – zelfs van Poetin, die momenteel een bloedige oorlog tegen Oekraïne voert”, oordeelt CNN.

Rijkelijk beloond
De zoon van Biden is onderwerp van een strafrechtelijk onderzoek door het Amerikaanse ministerie van Justitie. Hunter Biden werd rijkelijk beloond voor advieswerk dat hij deed in het buitenland, waaronder Oekraïne en China, toen zijn vader vice-president was onder Barack Obama. Zo zat Hunter in de raad van bestuur van het Oekraïense gasbedrijf Burisma, dat is gelinkt aan corruptie. Trump probeerde daarmee Bidens kandidatuur voor het presidentschap in de wielen te rijden. Justitie onderzoekt deze transacties en mogelijke financiële misdrijven, maar hij wordt officieel nog nergens van verdacht.

Er is geen bewijs naar voren gekomen die de beweringen van Trump ondersteunen dat de Bidens betrokken waren bij corruptie of het Amerikaanse beleid beïnvloedden voor persoonlijk gewin. Hunter Biden ontkent enig wangedrag.

Het is niet voor het eerst dat Trump hulp vraagt aan Poetin. In 2016 drong hij er bij de Russische president op aan om de persoonlijke e-mails van toenmalig presidentskandidaat Hillary Clinton te hacken. De Trump-campagne profiteerde later ook van de Russische bemoeienis met de verkiezingen tegen Clinton, onder meer door gelekte e-mails. Leden van de binnenste cirkel van Trump ontmoetten tijdens de campagne ook een Russische agent die vuile was rond Clinton beloofde.

De video van Trump die Poetin om hulp vraagt, is gepubliceerd door een nieuwswebsite die is opgericht door John Solomon, een pro-Trump-journalist.

https://www.ad.nl/buitenl(...)-te-hangen~af2bc2bd/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_204270245
Heerlijke actie van Trump *O*
Cindy De Vuyst
pi_204270273
Mooi, opzouten met Biden, met z'n smerige kralenoogjes.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_204270539
Ik zie liever dat hij het materiaal waarmee hij Trump al 6 jaar chanteert vrijgeeft.
pi_204271156
Van alle dingen die je tegen Putin kan zeggen dit kiezen _O_
-nee-
pi_204271170
Maar dat had Poetin al ver voor de verkiezingen aan Trump geleverd, wat wil hij nu nog meer en vooral, wat gaat Trump daarvoor aan Poetin geven want voor niets gaat de zon op, dat weet de grote zakenman toch wel?

Of denkt hij dat Poetin dit als een lening ziet?
pi_204271302
Trump onze Held, nog een grotere held dan Baudet <3.
Dat ze snel die kindersnuiver weg halen daar. Marco Borsato is hier niks mee.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_204271358
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:44 schreef Tijger_m het volgende:
Maar dat had Poetin al ver voor de verkiezingen aan Trump geleverd, wat wil hij nu nog meer en vooral, wat gaat Trump daarvoor aan Poetin geven want voor niets gaat de zon op, dat weet de grote zakenman toch wel?

Of denkt hij dat Poetin dit als een lening ziet?
Waarschijnlijk speelt Trump dan wel wat militaire documenten/tactieken door naar het Kremlin.
Cindy De Vuyst
pi_204271403
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 11:58 schreef KroketBroodje het volgende:
Trump onze Held, nog een grotere held dan Baudet <3.
Dat ze snel die kindersnuiver weg halen daar. Marco Borsato is hier niks mee.
De man die Oekraine verraadde en ze geen wapens wilde sturen om zich te verdedigen terwijl het Congress dat goedgekeurd had is jouw held? Bijzonder.

Maar goed, ik begrijp hieruit dat je een fan bent van President Kamala Harris die het overnmeemt als Biden aftreed?
pi_204271407
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:03 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Waarschijnlijk speelt Trump dan wel wat militaire documenten/tactieken door naar het Kremlin.
Of levert geen wapens aan Oekraine...oh...wacht...
  woensdag 30 maart 2022 @ 12:08:26 #11
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204271439
Dat begint wmb toch steeds meer op hoogverraad te lijken..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_204271460
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Of levert geen wapens aan Oekraine...oh...wacht...
Trump kan inderdaad geen wapens leveren. Daar beslist Biden over.
Maar Trump heeft vast wel een voorraad USB-stickjes gevuld toen hij hoorde dat hij president af was.
Cindy De Vuyst
pi_204271488
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:09 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Trump kan inderdaad geen wapens leveren. Daar beslist Biden over.
Maar Trump heeft vast wel een voorraad USB-stickjes gevuld toen hij hoorde dat hij president af was.
Tja, als hij een Benedict Arnold wil spelen dan moet hij dat vooral doen maar Trumps USB stickjes zullen dan vooral informatie bevatten die al waardeloos is.
  woensdag 30 maart 2022 @ 12:11:52 #14
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_204271490
quote:

[..]
De man die Oekraine verraadde en ze geen wapens wilde sturen om zich te verdedigen terwijl het Congress dat goedgekeurd had is jouw held? Bijzonder.

Maar goed, ik begrijp hieruit dat je een fan bent van President Kamala Harris die het overnmeemt als Biden aftreed?
Waarom vind jij dat Oekraïne wapens moet krijgen? Wat wil jij dat Oekraïne daarmee doet? Mensen doden? Vind jij dat fijn als mensen gedood worden?
pi_204271558
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:11 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Waarom vind jij dat Oekraïne wapens moet krijgen? Wat wil jij dat Oekraïne daarmee doet? Mensen doden? Vind jij dat fijn als mensen gedood worden?
Ik vind het fijn dat Oekraine zich kan verdedigen tegen een buitenlandse agressor. Ik vind het ook fijn dat Nederland zichzelf kan verdedigen, iedere soeverein land heeft dat recht, volgens mij.
Ieder soeverein land heeft ook het recht om zich bij anderen te willen aansluiten om hun veiligheid te waarborgen.

En specifiek, het Amerikaanse Congress en de Senaat hebben besloten om deze wapens aan Oekraine te leveren en als een president dat dan tegenhoud om dat hij vind dat hij recht heeft op een persoonlijk voordeel daaran dan zie ik dat als behoorlijk fout.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2022 12:17:24 ]
pi_204271586
quote:

[..]
quote:

[..]
Maar Rusland mag wel schieten?
Je kan altijd een schietbeweging maken met je vinger en 'pang' roepen naar de Russen, maakt vast veel indruk :')
Cindy De Vuyst
pi_204271624
quote:

[..]
De militairen van buitenlandse agressors bij een invasie doden, dat lijkt me toch wel acceptabel. Anders hadden wij ondertussen Duits gesproken.
-nee-
pi_204271682
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:20 schreef Marsenal het volgende:

[..]
De militairen van buitenlandse agressors bij een invasie doden, dat lijkt me toch wel acceptabel. Anders hadden wij ondertussen Duits gesproken.
Eh, we spreken toch ook Duits? Ik wel iig :D
pi_204271689
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Eh, we spreken toch ook Duits? Ik wel iig :D
Alleen ironisch
-nee-
pi_204271755
quote:

[..]

Het zou mij eerlijk weinig interesseren wie Oekraïne 'verraad'. We moeten vriendschappen opbouwen met Rusland niet met de zwakke schakel. Deden we ook niet in Irak/Afghanistan.

Ben geen fan van Kamala maar wellicht valt het kaartenhuis zo sneller
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_204271794
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:32 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Het zou mij eerlijk weinig interesseren wie Oekraïne 'verraad'. We moeten vriendschappen opbouwen met Rusland niet met de zwakke schakel. Deden we ook niet in Irak/Afghanistan.

Ben geen fan van Kamala maar wellicht valt het kaartenhuis zo sneller
We moeten helemaal niets en het verleden heeft ons al ruim geinformeerd wat er gebeurt met mensen die "vriendschappen" opbouwen met types als Poetin.
pi_204271819
quote:

[..]
Dus die 2% die we jaarlijks aan defensie moeten uitgeven vanuit de navo is ook weggeooid geld met al die wapens die we daarmee moeten aanschaffen. Toch mooi dat jij zo pascifistisch bent. ^O^
  woensdag 30 maart 2022 @ 12:39:34 #23
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_204271844
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:18 schreef einzeinz het volgende:

[..]
[..]
Maar Rusland mag wel schieten?
Je kan altijd een schietbeweging maken met je vinger en 'pang' roepen naar de Russen, maakt vast veel indruk :')
Ik ben het eens met de Zwitsers.

Die geven ook geen wapens.

Waarom is dat slecht als je je zo opstelt als Zwitserland? Ben je dan meteen een Putin vriend?
  woensdag 30 maart 2022 @ 12:41:15 #24
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_204271869
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik vind het fijn dat Oekraine zich kan verdedigen tegen een buitenlandse agressor. Ik vind het ook fijn dat Nederland zichzelf kan verdedigen, iedere soeverein land heeft dat recht, volgens mij.
Ieder soeverein land heeft ook het recht om zich bij anderen te willen aansluiten om hun veiligheid te waarborgen.

En specifiek, het Amerikaanse Congress en de Senaat hebben besloten om deze wapens aan Oekraine te leveren en als een president dat dan tegenhoud om dat hij vind dat hij recht heeft op een persoonlijk voordeel daaran dan zie ik dat als behoorlijk fout.
Als vrede je doel is, wat wil je dan bereiken met die wapens?
  woensdag 30 maart 2022 @ 12:42:06 #25
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_204271880
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:37 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dus die 2% die we jaarlijks aan defensie moeten uitgeven vanuit de navo is ook weggeooid geld met al die wapens die we daarmee moeten aanschaffen. Toch mooi dat jij zo pascifistisch bent. ^O^
Ik ben tegen oorlog en ook de machtsstrijd die aanleiding is tot een oorlog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')