abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204265158
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik had het over de gemiddelde Amerikaan.

Over waarom buiten de VS mensen een slecht beeld van hem hebben hoef ik niet uit te leggen hoop ik? Er is alleen al in NL geen politiek programma geweest dat ook maar 1 positief woord over hem heeft uitgesproken, en dat is wereldwijd net zo goed het geval :').

Gekleurde media? Nee, dat bestaat niet :P.
Media is uiteraard gekleurd.
Ook media die positief is over Trump.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:16:57 #202
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204265189
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:14 schreef Wantie het volgende:

[..]
Media is uiteraard gekleurd.
Ook media die positief is over Trump.
Ja, maar er is gewoon geen positieve media hier mbt Trump :').

Zelfs gematigd is ver te zoeken, het is vrijwel allemaal orangemanbad en dat ie niets goeds gedaan zou hebben, ever :P.

74 miljoen Amerikanen zijn het daar niet mee eens.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:36:55 #203
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204265491
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Deeply disturbing news. With 28% “LGBT”’identified voters voting for Trump, what will we do to address LGBT white supremacy in the US? ⁦
@:TheAdvocateMag

advocate.com
LGBT Support for Trump Doubled Since 2016, Early Exit Polls Show

Dat is een boze tweet van een Blauwe stemmer. Het gaat daar om de reactie, niet de link. Dat geeft ik ook duidelijk aan in mijn post. Je geeft er dus weer een mooie draai aan zodat je niet hoeft in te gaan op het feit dat ik natuurlijk gelijk had en er meer homo's in 2020 op Trump hebben gestemd dan in 2016.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:41:17 #204
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204265558
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik had het over de gemiddelde Amerikaan.

Over waarom buiten de VS mensen een slecht beeld van hem hebben hoef ik niet uit te leggen hoop ik? Er is alleen al in NL geen politiek programma geweest dat ook maar 1 positief woord over hem heeft uitgesproken, en dat is wereldwijd net zo goed het geval :').

Gekleurde media? Nee, dat bestaat niet :P.
En weet je hoe dat komt?
Door hem zelf!
what a year!, and its only Januari!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:42:01 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204265575
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:41 schreef theguyver het volgende:

[..]
En weet je hoe dat komt?
Door hem zelf!
Dit bedoel ik dus :).

Wederom: 74 miljoen Amerikanen zijn het niet met je eens.
Get woke, go broke!
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:43:11 #206
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204265599
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus?
Huilen dan.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:49:45 #207
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204265718
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dus?
Dus is Trump helemaal niet zo impopulair als sommige mensen hier denken, en komt het negatieve beeld van hem in de rest van de wereld voornamelijk door eenzijdig gekleurde media.

Wel opletten he? :7.
Get woke, go broke!
pi_204265767
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is een boze tweet van een Blauwe stemmer. Het gaat daar om de reactie, niet de link. Dat geeft ik ook duidelijk aan in mijn post. Je geeft er dus weer een mooie draai aan zodat je niet hoeft in te gaan op het feit dat ik natuurlijk gelijk had en er meer homo's in 2020 op Trump hebben gestemd dan in 2016.
Komt over als selectief shoppen.
De tweet, overigens op een platform dat Trump weert, verwijst naar een artikel in The Advocate.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:53:47 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204265774
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Klopt maar op hoeveel republikeinen konden ze anders stemmen?
Als je wil winnen in de VS heb je 2 kampen democraten en republikeinen de rest is spek en bonen.
Als je de voorverkiezingen wint is er gewoon maar 1 optie.

Dus dat is de optie voor de VS maar de reden waarom hij buiten de VS alles behalve populair is komt puur door m zelf niet door een ander nee puur door wat hij doet en wat hij zegt en wie hij is!

Het is niet zo dat men hem gaat, nee men vind m niet geschikt voor de positie die hij had.

Ik heb ook geen hekel aan m, in tegendeel.

Hij is een van de betere stand-up comedians van de VS!
pi_204265777
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dus is Trump helemaal niet zo impopulair als sommige mensen hier denken, en komt het negatieve beeld van hem in de rest van de wereld voornamelijk door eenzijdig gekleurde media.

Hoezo denken sommige mensen dat?
Dat blijkt nergens uit.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:55:52 #211
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204265811
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dus is Trump helemaal niet zo impopulair als sommige mensen hier denken,
Ik zie niemand ontkennen dat tientallen miljoenen mensen op hem gestemd hebben, dus dit lijkt me niet het geval.

quote:
en komt het negatieve beeld van hem in de rest van de wereld voornamelijk door eenzijdig gekleurde media.

Hoezo is de media eenzijdig gekleurd met betrekking tot Trump, en waarom is dat negatieve beeld van Trump buiten de VS niet gewoon gebaseerd op berichtgeving overeenkomstig met de realiteit?
Huilen dan.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 20:57:03 #212
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204265829
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoezo denken sommige mensen dat?
Dat blijkt nergens uit.
Hap toch niet zo de hele tijd :P.

Het viel me gewoon op dat je een soort van verbaasd zou zijn omdat er uberhaupt en wellicht meer homo's op Trump zouden hebben gestemd.

Alsof er hele bevolkingsgroepen zijn die puur anti Trump zouden moeten zijn op basis van hun afkomst of geaardheid ofzo :P.
Get woke, go broke!
pi_204265885
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Hap toch niet zo de hele tijd :P.

Het viel me gewoon op dat je een soort van verbaasd zou zijn omdat er uberhaupt en wellicht meer homo's op Trump zouden hebben gestemd.
Nee, ik vraag om onderbouwing, die vervolgens niet komt.
En dat vlak na het verwijt aan mij voor onderbouwing over christelijk rechts conservatieven en hoe die over praktiserende homoseksualiteit denken...

quote:
Alsof er hele bevolkingsgroepen zijn die puur anti Trump zouden moeten zijn op basis van hun afkomst of geaardheid ofzo :P.
Nee, dat is weer het extreme waarin je probeert de discussie te trekken.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 21:28:09 #214
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204266471
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik zie niemand ontkennen dat tientallen miljoenen mensen op hem gestemd hebben, dus dit lijkt me niet het geval.
[..]
Hoezo is de media eenzijdig gekleurd met betrekking tot Trump, en waarom is dat negatieve beeld van Trump buiten de VS niet gewoon gebaseerd op berichtgeving overeenkomstig met de realiteit?
De reden achter die beeldvorming ligt voornamelijk in ideologie en politieke affiliatie. Zoals we weten is het medialandschap in de VS (lees: de journalisten) voor een groot deel links en radicaal progressief georiënteerd, met een diepe afkeer en haat jegens alles wat conservatisme betreft. Schijnbaar kreeg GW Bush ook al de volle laag tijdens zijn tijd in het Witte Huis. En als Trump er niet was, zou bij winst een DeSantis of Haley zou dat ook krijgen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, ik vraag om onderbouwing, die vervolgens niet komt.
En dat vlak na het verwijt aan mij voor onderbouwing over christelijk rechts conservatieven en hoe die over praktiserende homoseksualiteit denken...
[..]
Nee, dat is weer het extreme waarin je probeert de discussie te trekken.
Inderdaad. Jij stelde dat christelijke rechts conservatief georiënteerden, homo's maar ziekelijk vinden en tevens van mening zijn dat deze gestraft moeten worden. Dat is natuurlijk een vreemde uitspraak, die je logischerwijs ook niet verder kon onderbouwen. Ik heb daarentegen mijn claim over dat er in 2020 meer homo's dan in 2016 op Trump stemden, wel kunnen onderbouwen met meerdere linkjes naar exit polls.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 20:57 schreef HeatWave het volgende:
Dit is absoluut hoe veel van Links het zien, al zal men dat niet snel openlijk toegeven. Als je bijvoorbeeld zwart bent of homo, Mexicaans of vrouw en voor Trump stemt. Dan stem je volgens progressieven 'tegen jezelf'. Want je bent immers een verschrikkelijk onderdrukt slachtoffer en alleen de Democraten zullen jouw leven zogenaamd verbeteren. Dit is ook een reden dat zwarte Amerikanen altijd een hele lading kritiek krijgen als men conservatief stemt.

Conclusie: minderheden zijn voor Links niet meer dan marionetten voor politieke winst.

[ Bericht 10% gewijzigd door HowardRoark op 29-03-2022 21:38:37 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204266753
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De reden achter die beeldvorming ligt voornamelijk in ideologie en politieke affiliatie. Zoals we weten is het medialandschap in de VS (lees: de journalisten) voor een groot deel links en radicaal progressief georiënteerd, met een diepe afkeer en haat jegens alles wat conservatisme betreft. Schijnbaar kreeg GW Bush ook al de volle laag tijdens zijn tijd in het Witte Huis. En als Trump er niet was zou bij winst een DeSantis of Haley zou dat ook krijgen.
[..]
Inderdaad. Jij stelde dat christelijke rechts conservatief georiënteerden, homo's ziekelijk vinden en tevens van mening zijn dat dezen gestraft moeten worden. Dat is natuurlijk nogal een vreemde uitspraak, die je logischerwijs ook niet verder kon onderbouwen.

Die heb je zelf gegeven, toen je een homostel deelde die via draagmoeders 2 kinderen op komst hadden, en die volgens christelijk rechts conservatieven daarvoor standrechtelijk zouden moeten worden geëxecuteerd.

quote:
Ik heb daarentegen mijn uitspraak over dat er in 2020 meer homo's dan in 2016 op Trump stemden wel kunnen onderbouwen met meerdere linkjes naar exit polls.
[..]
Yup, maar dat was een reactie op een punt dat niet is gemaakt, en dat bovendien weer werd weerlegd door anderen in de discussie.

quote:
Dit is zeker hoe veel van Links het zien, al zal men dat niet snel openlijk toegeven. Als je pakweg zwart bent of homo, Mexicaans of vrouw en voor Trump stemt. Dan stem je volgens progressieven 'tegen jezelf'. Want je bent immers een verschrikkelijk onderdrukt slachtoffer en alleen de Democraten zullen jouw leven zogenaamd verbeteren. Dit is ook een reden dat zwarte Amerikanen altijd een hele lading kritiek krijgen als men conservatief is.

Conclusie: minderheden zijn voor Links niet meer dan marionetten voor politieke winst.
Ik ken ook transgenders die op Baudet hebben gestemd.
Dus dat zegt allemaal niets.
  dinsdag 29 maart 2022 @ 21:59:41 #216
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204267142
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:40 schreef Wantie het volgende:
Die heb je zelf gegeven, toen je een homostel deelde die via draagmoeders 2 kinderen op komst hadden, en die volgens christelijk rechts conservatieven daarvoor standrechtelijk zouden moeten worden geëxecuteerd.
Dat betrof een screenshot dat iemand op Twitter had gepost van het Telegram kanaal van Milo Yiannopoulos. Een homo die nu zegt hetero te zijn. Ik denk niet dat dit een stereotype is voor christelijk rechts conservatieve Amerikanen in het algemeen. Sterker nog, die mafklapper is zelf niet eens Amerikaans.
pi_204267275
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 21:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat betrof een screenshot dat iemand op Twitter had gepost van het Telegram kanaal van Milo Yiannopoulos. Een homo die nu zegt hetero te zijn. Ik denk niet dat dit een stereotype is voor christelijk rechts conservatieve Amerikanen in het algemeen. Sterker nog, die mafklapper is zelf niet eens Amerikaans.
Als je dat verplaatst naar de discussie, waarom vind je dat als zo iemand kinderen heeft en ze dat meegeeft, waarom mogen die kinderen dan niet in het onderwijs een andere benadering ervaren?
  dinsdag 29 maart 2022 @ 22:10:07 #218
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204267376
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 22:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als je dat verplaatst naar de discussie, waarom vind je dat als zo iemand kinderen heeft en ze dat meegeeft, waarom mogen die kinderen dan niet in het onderwijs een andere benadering ervaren?
Die kerel heeft geen kinderen. En gelukkig maar.
pi_204267378
twitter

twitter

[ Bericht 30% gewijzigd door Kijkertje op 29-03-2022 22:22:14 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204267692
twitter

twitter

twitter

Goh zou het één wat met het ander te maken hebben? O-)

Het is niet alsof Trump met niemand telefonisch contact heeft gehad in die 7,37 uur

twitter

[ Bericht 18% gewijzigd door Kijkertje op 30-03-2022 00:23:46 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204268101
twitter

twitter

[ Bericht 34% gewijzigd door Kijkertje op 29-03-2022 23:12:12 ]
pi_204269181
twitter
pi_204270183
twitter
pi_204270301
twitter

Goed nieuws voor Florida en in het verlengde het land zelf. Dit zegt natuurlijk wel iets over de kansen van DeSantis mocht hij ooit de nominatie weten te pakken.
  woensdag 30 maart 2022 @ 10:04:43 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204270307
NWS / Trump vraagt Poetin om ‘de vuile was’ over Bidens familie

Denk dat Poetin wel wat anders aan de kop heeft.
En dan nog denk je dat als hij gehoor geeft dat het enige is wat hij vrij zal geven?
Ik denk dat hij een giertank met drek heeft over alles en iedereen waaronder Trump dus hiermee zal hij zijn ruiten nog verder in gaan gooien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')