Media is uiteraard gekleurd.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had het over de gemiddelde Amerikaan.
Over waarom buiten de VS mensen een slecht beeld van hem hebben hoef ik niet uit te leggen hoop ik? Er is alleen al in NL geen politiek programma geweest dat ook maar 1 positief woord over hem heeft uitgesproken, en dat is wereldwijd net zo goed het geval.
Gekleurde media? Nee, dat bestaat niet.
Ja, maar er is gewoon geen positieve media hier mbt Trumpquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Media is uiteraard gekleurd.
Ook media die positief is over Trump.
Dat is een boze tweet van een Blauwe stemmer. Het gaat daar om de reactie, niet de link. Dat geeft ik ook duidelijk aan in mijn post. Je geeft er dus weer een mooie draai aan zodat je niet hoeft in te gaan op het feit dat ik natuurlijk gelijk had en er meer homo's in 2020 op Trump hebben gestemd dan in 2016.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Deeply disturbing news. With 28% “LGBT”’identified voters voting for Trump, what will we do to address LGBT white supremacy in the US?
@:TheAdvocateMag
advocate.com
LGBT Support for Trump Doubled Since 2016, Early Exit Polls Show
En weet je hoe dat komt?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had het over de gemiddelde Amerikaan.
Over waarom buiten de VS mensen een slecht beeld van hem hebben hoef ik niet uit te leggen hoop ik? Er is alleen al in NL geen politiek programma geweest dat ook maar 1 positief woord over hem heeft uitgesproken, en dat is wereldwijd net zo goed het geval.
Gekleurde media? Nee, dat bestaat niet.
Dit bedoel ik dusquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
En weet je hoe dat komt?
Door hem zelf!
Dus?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
Wederom: 74 miljoen Amerikanen zijn het niet met je eens.
Dus is Trump helemaal niet zo impopulair als sommige mensen hier denken, en komt het negatieve beeld van hem in de rest van de wereld voornamelijk door eenzijdig gekleurde media.quote:
Komt over als selectief shoppen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is een boze tweet van een Blauwe stemmer. Het gaat daar om de reactie, niet de link. Dat geeft ik ook duidelijk aan in mijn post. Je geeft er dus weer een mooie draai aan zodat je niet hoeft in te gaan op het feit dat ik natuurlijk gelijk had en er meer homo's in 2020 op Trump hebben gestemd dan in 2016.
Klopt maar op hoeveel republikeinen konden ze anders stemmen?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
Wederom: 74 miljoen Amerikanen zijn het niet met je eens.
Hoezo denken sommige mensen dat?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus is Trump helemaal niet zo impopulair als sommige mensen hier denken, en komt het negatieve beeld van hem in de rest van de wereld voornamelijk door eenzijdig gekleurde media.
Wel opletten he?.
Ik zie niemand ontkennen dat tientallen miljoenen mensen op hem gestemd hebben, dus dit lijkt me niet het geval.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus is Trump helemaal niet zo impopulair als sommige mensen hier denken,
Hoezo is de media eenzijdig gekleurd met betrekking tot Trump, en waarom is dat negatieve beeld van Trump buiten de VS niet gewoon gebaseerd op berichtgeving overeenkomstig met de realiteit?quote:en komt het negatieve beeld van hem in de rest van de wereld voornamelijk door eenzijdig gekleurde media.
Wel opletten he?.
Hap toch niet zo de hele tijdquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hoezo denken sommige mensen dat?
Dat blijkt nergens uit.
Nee, ik vraag om onderbouwing, die vervolgens niet komt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hap toch niet zo de hele tijd.
Het viel me gewoon op dat je een soort van verbaasd zou zijn omdat er uberhaupt en wellicht meer homo's op Trump zouden hebben gestemd.
Nee, dat is weer het extreme waarin je probeert de discussie te trekken.quote:Alsof er hele bevolkingsgroepen zijn die puur anti Trump zouden moeten zijn op basis van hun afkomst of geaardheid ofzo.
De reden achter die beeldvorming ligt voornamelijk in ideologie en politieke affiliatie. Zoals we weten is het medialandschap in de VS (lees: de journalisten) voor een groot deel links en radicaal progressief georiënteerd, met een diepe afkeer en haat jegens alles wat conservatisme betreft. Schijnbaar kreeg GW Bush ook al de volle laag tijdens zijn tijd in het Witte Huis. En als Trump er niet was, zou bij winst een DeSantis of Haley zou dat ook krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zie niemand ontkennen dat tientallen miljoenen mensen op hem gestemd hebben, dus dit lijkt me niet het geval.
[..]
Hoezo is de media eenzijdig gekleurd met betrekking tot Trump, en waarom is dat negatieve beeld van Trump buiten de VS niet gewoon gebaseerd op berichtgeving overeenkomstig met de realiteit?
Inderdaad. Jij stelde dat christelijke rechts conservatief georiënteerden, homo's maar ziekelijk vinden en tevens van mening zijn dat deze gestraft moeten worden. Dat is natuurlijk een vreemde uitspraak, die je logischerwijs ook niet verder kon onderbouwen. Ik heb daarentegen mijn claim over dat er in 2020 meer homo's dan in 2016 op Trump stemden, wel kunnen onderbouwen met meerdere linkjes naar exit polls.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, ik vraag om onderbouwing, die vervolgens niet komt.
En dat vlak na het verwijt aan mij voor onderbouwing over christelijk rechts conservatieven en hoe die over praktiserende homoseksualiteit denken...
[..]
Nee, dat is weer het extreme waarin je probeert de discussie te trekken.
Dit is absoluut hoe veel van Links het zien, al zal men dat niet snel openlijk toegeven. Als je bijvoorbeeld zwart bent of homo, Mexicaans of vrouw en voor Trump stemt. Dan stem je volgens progressieven 'tegen jezelf'. Want je bent immers een verschrikkelijk onderdrukt slachtoffer en alleen de Democraten zullen jouw leven zogenaamd verbeteren. Dit is ook een reden dat zwarte Amerikanen altijd een hele lading kritiek krijgen als men conservatief stemt.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:57 schreef HeatWave het volgende:
Alsof er hele bevolkingsgroepen zijn die puur anti Trump zouden moeten zijn op basis van hun afkomst of geaardheid ofzo.
Die heb je zelf gegeven, toen je een homostel deelde die via draagmoeders 2 kinderen op komst hadden, en die volgens christelijk rechts conservatieven daarvoor standrechtelijk zouden moeten worden geëxecuteerd.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De reden achter die beeldvorming ligt voornamelijk in ideologie en politieke affiliatie. Zoals we weten is het medialandschap in de VS (lees: de journalisten) voor een groot deel links en radicaal progressief georiënteerd, met een diepe afkeer en haat jegens alles wat conservatisme betreft. Schijnbaar kreeg GW Bush ook al de volle laag tijdens zijn tijd in het Witte Huis. En als Trump er niet was zou bij winst een DeSantis of Haley zou dat ook krijgen.
[..]
Inderdaad. Jij stelde dat christelijke rechts conservatief georiënteerden, homo's ziekelijk vinden en tevens van mening zijn dat dezen gestraft moeten worden. Dat is natuurlijk nogal een vreemde uitspraak, die je logischerwijs ook niet verder kon onderbouwen.
Yup, maar dat was een reactie op een punt dat niet is gemaakt, en dat bovendien weer werd weerlegd door anderen in de discussie.quote:Ik heb daarentegen mijn uitspraak over dat er in 2020 meer homo's dan in 2016 op Trump stemden wel kunnen onderbouwen met meerdere linkjes naar exit polls.
[..]
Ik ken ook transgenders die op Baudet hebben gestemd.quote:Dit is zeker hoe veel van Links het zien, al zal men dat niet snel openlijk toegeven. Als je pakweg zwart bent of homo, Mexicaans of vrouw en voor Trump stemt. Dan stem je volgens progressieven 'tegen jezelf'. Want je bent immers een verschrikkelijk onderdrukt slachtoffer en alleen de Democraten zullen jouw leven zogenaamd verbeteren. Dit is ook een reden dat zwarte Amerikanen altijd een hele lading kritiek krijgen als men conservatief is.
Conclusie: minderheden zijn voor Links niet meer dan marionetten voor politieke winst.
Dat betrof een screenshot dat iemand op Twitter had gepost van het Telegram kanaal van Milo Yiannopoulos. Een homo die nu zegt hetero te zijn. Ik denk niet dat dit een stereotype is voor christelijk rechts conservatieve Amerikanen in het algemeen. Sterker nog, die mafklapper is zelf niet eens Amerikaans.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:40 schreef Wantie het volgende:
Die heb je zelf gegeven, toen je een homostel deelde die via draagmoeders 2 kinderen op komst hadden, en die volgens christelijk rechts conservatieven daarvoor standrechtelijk zouden moeten worden geëxecuteerd.
Als je dat verplaatst naar de discussie, waarom vind je dat als zo iemand kinderen heeft en ze dat meegeeft, waarom mogen die kinderen dan niet in het onderwijs een andere benadering ervaren?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat betrof een screenshot dat iemand op Twitter had gepost van het Telegram kanaal van Milo Yiannopoulos. Een homo die nu zegt hetero te zijn. Ik denk niet dat dit een stereotype is voor christelijk rechts conservatieve Amerikanen in het algemeen. Sterker nog, die mafklapper is zelf niet eens Amerikaans.
Die kerel heeft geen kinderen. En gelukkig maar.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 22:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je dat verplaatst naar de discussie, waarom vind je dat als zo iemand kinderen heeft en ze dat meegeeft, waarom mogen die kinderen dan niet in het onderwijs een andere benadering ervaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |