Ik zal niet af willen doen aan je professionaliteit maar het is niet aannemelijk dat je daadwerkelijk een autoriteit bent op werkelijk elk onderdeel van het militaire apparaat.quote:
Hebben ze geen laddertje voor nodig he. Ze kunnen omkeren, en zie daar: rust.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Rusland een laddertje geven om weer rust in de regio te brengen.
Anders bekijk je zijn reactie even. Stemming makerij zonder onderbouwing, komen we niks mee verder.quote:
Het topic is een "beetje" een kennis verpis wedstrijd geworden. Gaat echt nergens over hoe jullie die discussies voerenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:03 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Anders bekijk je zijn reactie even. Stemming makerij zonder onderbouwing, komen we niks mee verder.
Een grote vloot vergt nogal wat onderhoud, geen idee hoe bedreven de Russen daarin zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:09 schreef nixxx het volgende:
Als je zo het rode leger ziet, dan vraag ik me ook af wat de staat van de rode vloot is tegenwoordig. Zouden ze nog wel wat kunnen met die onderzeeboten van ze. Ik stap misschien nog liever direct in een normale doodskist.
Dat is een half eskadron (4tks per peloton + 1tk voor de EC)... Voor een compleet tankbataljon heb je dus alleen al voor de tanks 52 C17's nodig... En dan heb ik nog niet eens over de overige voertuigen binnen een tkbat...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:47 schreef ExTec het volgende:
Ik weet dat je gewoon overal een antwoord op kan bedenken.
Ik help je ff: eerst punt voor MIJ: je kan natuurlijk ook 10 C17 Globemasters sturen, ipv 1, heb je niet 1 M1A2, maar heb je er 10.
Een mobility kill is voldoende he, je hoeft een tank helemaal niet te doorboren of tot op de grond te slopen... Daarnaast zou ik wel eens willen weten over welke munitie je het precies hebt. Een RPG geloof ik wel maar die komen ook niet door een T80 oid heen... Met een wapen als een Kornet of een T80 wordt het toch een heel ander verhaal.quote:En afaik doorboort de munitie van de rommel waar rusland mee rijd de romp van de ambrams niet eens, is waargenomen in het MO. Kun je een bridgehead beveiligen waar daarna op andere manieren materiaal word aangevoerd.
Nou ja, als je strategisch transport vlakbij het front op de grond gaat zetten dan loop je daar een gerede kans op ja... Lijkt me verder geen hogere wiskunde. Maar goed, ik weet natuurlijk niet wat voor afstand jij voor ogen hebt met "dichtbij".quote:Punt voor jou: Ja maar die C17's kunnen ook onder vuur genomen worden, bla bla bla.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:15 schreef ExTec het volgende:
Maar als het echt moet kan een Globemaster een tank live afdumpen dicht bij het slagveld.
Dat zeg ik helemaal nergens... Onze "big stick" (Speak softly, but carry a big stick) is er gewoon niet meer. Dat verzin ik niet, dat zijn gewoon feiten. En alle militairen, analisten, denktanks en weet ik het die je atm in het nieuws hoort onderschrijven die feiten...quote:Maar dan eindigen we heel snel bij jouw natte droom: overal staande legers van 200.000 man plus.
Want idd, je hebt gelijk; alleen dat voorkomt dat absoluut!
Rusland is prima in staat om zeeroutes af te sluiten. En nee, over de hele Atlantic air-superiority organiseren gaat ze niet lukken. Ik vraag me verder ook wat het nut en belang daarvan zou zijn... Misschien kun jij daar enige uitleg over geven?quote:Maar misschien moeten we dan eens vragen wat we precies willen bereiken. En dat lijkt in geval, het theoretische offensief van rusland op NAVO/grondgebied afslaan.
En dan is rusland niet in staat om de zeeroutes af te sluiten.
En dan is rusland niet in staat om air-superiority over de gehele atlantische oceaan te realiseren.
Het gaat helemaal niet om doelpalen verplaatsen jij komt steeds met oplossingen die in jouw wereldbeeld passen en volgens jou dus uitvoerbaar zijn. En als ik daar dan wat van zeg en aantoon dat het niet zo werkt verzet ik plotseling de doelpalen...quote:Dus het verzoek om die natte droom van jou, en het scenario wat hier de revue passeert, te onderscheiden, en niet comfortabel consequent de doelpaal maar neer te zetten bij datgene dat maakt dat je kan blijven praten.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:53 schreef Ulx het volgende:
Waarom zou zwaar spul als de Abrams en de Leopard 2 niet wegzakken in de modder terwijl lichtere tanks als de T72 dat al doen?
In principe prima, maar is dat onderhoud ook gebeurt?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een grote vloot vergt nogal wat onderhoud, geen idee hoe bedreven de Russen daarin zijn.
De Soviet unie deed het nog wel aardig, maar nu? Valt natuurlijk ook heel veel geld te verduisteren bij zo’n marine.. met die kleptocraten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een grote vloot vergt nogal wat onderhoud, geen idee hoe bedreven de Russen daarin zijn.
Precies, want tanks kunnen ook alleen per compleet bataljon ingezet worden. Minder dan dat, dat KAN gewoon niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is een half eskadron (4tks per peloton + 1tk voor de PC)... Voor een compleet tankbataljon heb je dus alleen al voor de tanks 52 C17's nodig... En dan heb ik nog niet eens over de overige voertuigen binnen een tkbat...
Nou je ziet aan de Russen in Oekraiene wat er gebeurt als je ze maar wat op eigen houtje laat doen...quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:18 schreef ExTec het volgende:
Precies, want tanks kunnen ook alleen per compleet bataljon ingezet worden. Minder dan dat, dat KAN gewoon niet.
Ik laat het erbij
Koop een boot, werk je dood.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tijdje terug in een analyse van de Russische krijgsmacht gelezen dat Rusland eigenlijk financieel niet in staat is om een marine ter grootte van de sovjetmarine in stand te houden, maar dat wel doet. Je mag je dus afvragen wat de staat van onderhoud van al die schepen is.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
De Soviet unie deed het nog wel aardig, maar nu? Valt natuurlijk ook heel veel geld te verduisteren bij zo’n marine.. met die kleptocraten.
Top, bedankt voor dit antwoord, dat waardeer ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:01 schreef ExTec het volgende:
Ik zal niet af willen doen aan je professionaliteit maar het is niet aannemelijk dat je daadwerkelijk een autoriteit bent op werkelijk elk onderdeel van het militaire apparaat.
Dat zou iig de operationele primeur zijn... Ze hebben wel een aantal testlaunches gedaan maar het systeem was voor zover we wisten nog niet operationeel.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:02 schreef bleiblei het volgende:
De Russen beweren dat ze de Kinzhal raketten succesvol ingezet hebben (bron AD).
Dat zou ik dan weer wel een spooky idee vinden eerlijk gezegd.
Het is ook gewoon piemel vergelijken. Een hypersonische raket is alleen sneller, verder niet heel bijzonder of zo.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zou iig de operationele primeur zijn... Ze hebben wel een aantal testlaunches gedaan maar het systeem was voor zover we wisten nog niet operationeel.
Geeft wel weer aan dat de Russen toch nog wel wat capaciteiten uit de hoge hoed weten te toveren, mits waar natuurlijk want het kan ook gewoon propaganda zijn.
De Russen hebben nog heel veel bommen en granaten om dood en verderf mee te zaaien.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zou iig de operationele primeur zijn... Ze hebben wel een aantal testlaunches gedaan maar het systeem was voor zover we wisten nog niet operationeel.
Geeft wel weer aan dat de Russen toch nog wel wat capaciteiten uit de hoge hoed weten te toveren, mits waar natuurlijk want het kan ook gewoon propaganda zijn.
Niet of nauwelijks te onderscheppen vind ik toch wel vrij bijzonder.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is ook gewoon piemel vergelijken. Een hypersonische raket is alleen sneller, verder niet heel bijzonder of zo.
Ach, daar verzinnen ze wel weer een laser ding voor ofzo. Verder blijft het gewoon knalvuurwerk.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet of nauwelijks te onderscheppen vind ik toch wel vrij bijzonder.
1000?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De Russen hebben nog heel veel bommen en granaten om dood en verderf mee te zaaien.
Het is waarschijnlijk ook een doorontwikkeling van de Iskander.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het is ook gewoon piemel vergelijken. Een hypersonische raket is alleen sneller, verder niet heel bijzonder of zo.
quote:
Ah, niets bijzonders, dus.quote:It is worth noting that Russia’s designation of the Kinzhal as a “hypersonic” missile is somewhat misleading, as nearly all ballistic missiles reach hypersonic speeds (i.e. above Mach 5) at some point during their flight.
Dat kan ook als je er wel klaar voor bent lijkt mequote:Op zaterdag 19 maart 2022 12:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom? je kunt toch gewoon zeggen: we doen het niet, punt.
Ja, leuk. Maar wanneer? Want als ie er nu mee zou gaan schieten zijn we dus de lul.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach, daar verzinnen ze wel weer een laser ding voor ofzo. Verder blijft het gewoon knalvuurwerk.
Geen paniek nergens voor nodigquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:26 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar wanneer? Want als ie er nu mee zou gaan schieten zijn we dus de lul.
Denk nog steeds dat we prima rusland kunnen verdrijven uit Oekraïne.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat kan ook als je er wel klaar voor bent lijkt me
Mijn punt is dat we dat nu niet zijn dus en dat ingrijpen dus geen optie
ik weet niet welk punt jij probeert te maken
Als je niet wil poepen dan moet je niet zo snoepenquote:
Dat is insgelijks. Miscommunicatie dan denk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat kan ook als je er wel klaar voor bent lijkt me
Mijn punt is dat we dat nu niet zijn dus en dat ingrijpen dus geen optie
ik weet niet welk punt jij probeert te maken
Als je op tijd gereageerd had ... misschienquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat we prima rusland kunnen verdrijven uit Oekraïne.
Maar putin zelf zal een van de grootste voorstanders van NAVO interventie zijn.
Mijn punt lijkt me gewoon duidelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is insgelijks. Miscommunicatie dan denk ik.
Dat laatste hé.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als je op tijd gereageerd had ... misschien
En het ligt er sterk aan wat je ervoor over hebt want het gaat ff duren en niemand gaat het leuk vinden
Mwah, vooralsnog wordt ingeschat dat ze er een stuk of 20 (nu 19 dan) van op voorraad hebben dus ik zou me er niet al te veel zorgen om maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:26 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar wanneer? Want als ie er nu mee zou gaan schieten zijn we dus de lul.
Ik doe niet mee dus ik zou dat wel epic vindenquote:
Ik vind het inmiddels best wel lastig om nog op grond van (vermeend) bewijs een oordeel te gaan hebben of iets rechtvaardig zou zijn. Bewijzen hebben pas waarde wanneer ze in context gebracht van toepassing zijn. Powell wilde hier ook alleen maar de bewijzen zien die hij wilde zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Juist, je zou kunnen denken, het is best mogelijk dat er zo'n biolab is. En dan is de opzet van de Russen geslaagd. Aangezien er geen bewijs geleverd is, is het wekken van de suggestie voor de Russen al winst.
Overigens denk ik dat er bij de massavernietigingswapens iets anders gebeurde, Powell dacht wel zeker, op basis van inlichtingen, dat er massavernietigingswapens waren, en er waren zelfs bewijzen voor. Dat is bij het verhaaltje van de Russen wel anders.
Hier, de oude Piet Hein (F811) van de KM:quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:37 schreef Tengano het volgende:
Even iets anders.... Ik vond met googelen een filmpje van zo'n megajacht. Dit is het duurste jacht. Die dingen zijn dus zo gebouwd dat ze kogelwerend glas hebben en deze heeft ook nog een missile defense system. Filmpje kijken in de link is echt de moeite waard.
Huren is ook mogelijk voor zover deze nog niet in beslag is genomen. Voor 2 miljoen per week kun je al lekker een beetje dobberen. Heeft ook een eigen onderzeeer aan boord om een beetje koraal te bekijken bijvoorbeeld.
https://man-man.nl/luxe-superjacht-roman-abramovich/
Dit is het luxe superjacht van Roman Abramovich
[ afbeelding ]
Eh, ja en nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik doe niet mee dus ik zou dat wel epic vinden
In zijn algemeenheid
Ik kan me nog een tijd herinneren dat er op een dag een revolutionaire anti-vliegtuig raket was ontwikkeld, die zo geweldig goed was dat ie af en toe zelfs raketten uit de lucht wist te krijgen. Tegenwoordig is zoiets blijkbaar een moetje geworden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:26 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat een likkie verf niet kan doenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hier, de oude Piet Hein (F811) van de KM:
Verder is NL heer en meester in het maken van dit soort jachten. Als je technisch bent kun je zo aan de bak bij één van de jachtbouwers. Hoewel, het klantenbestand is wellicht wel iets geslonken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:37 schreef Tengano het volgende:
Even iets anders.... Ik vond met googelen een filmpje van zo'n megajacht. Dit is het duurste jacht. Die dingen zijn dus zo gebouwd dat ze kogelwerend glas hebben en deze heeft ook nog een missile defense system. Filmpje kijken in de link is echt de moeite waard.
Huren is ook mogelijk voor zover deze nog niet in beslag is genomen. Voor 2 miljoen per week kun je al lekker een beetje dobberen. Heeft ook een eigen onderzeeer aan boord om een beetje koraal te bekijken bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Is die niet in beslag genomen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:37 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb je een update van waar ze gebleven zijn. De Eclipse was wel op de vlucht en in dit filmpje hebben ze hem getrackt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:56 schreef quirina het volgende:
[..]
Is die niet in beslag genomen?
Net zoals die andere jachten van oligarchen?
Als hij een missile defense system heeft, dan kan onze Marine hem misschien aanschaffen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:37 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
Ding kost 1,5 miljard. Moeten we eerst ff sparen. En dan moet hij nog een beetje omgebouwd worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als hij een missile defense system heeft, dan kan onze Marine hem misschien aanschaffen.
Hadden we ook maar zo een schip in beslag genomen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ding kost 1,5 miljard. Moeten we eerst ff sparen. En dan moet hij nog een beetje omgebouwd worden.
Leuk voor een FOK! meetquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hadden we ook maar zo een schip in beslag genomen.
Welke Nederlaag?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:34 schreef Ulx het volgende:
Arikeltje over hoe Poetin zijn nederlaag als een soort overwinning zou kunnen verkopen.
https://www.smh.com.au/na(...)20220317-p5a5j3.html
Hoe verzin je het? Het is geen Cor hier!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:19 schreef Za het volgende:
[..]
Welke Nederlaag?
Het is andersom hè, al zijn eisen worden ingewilligd, er zullen nog wat puntjes op de i gezet worden vwb betreft het aftreden van Zelensky, verbod op samenscholing van extreem rechte figuren etc, plus dat hij permanent controleurs bij de kerncentrales zal installeren.
Maar voor het overige, geen geflirt meer met de Navo door Oekraine, neutraliseren militaire doelen, een neutrale zone dus, Geen binnenlands probleem meer voor de bevolking van Donetsk en Loegansk, daar gaat allemaal aan voldaan worden.
De Nederlaag is eerder voor alle landen die Oekraiene steunden, met Oekraiense vlaggen liepen en Rusland sancties oplegden, omdat ze door hun opstelling tegen de grootste energiecrisis in de geschiedenis gaan aanlopen, en China waarschijnlijk een Yuan deal met SA heeft waardoor de dollar onder druk zal komen te staan.
Het is jammer dat het allemaal zo is gelopen, en was te voorkomen geweest.
Het is nog niet zo gelopen, dromertje.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:19 schreef Za het volgende:
Het is jammer dat het allemaal zo is gelopen,
Kun je beter drie LCFregatten van kopen danquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ding kost 1,5 miljard. Moeten we eerst ff sparen. En dan moet hij nog een beetje omgebouwd worden.
Wel een monsterlijk dingIs weer eens iets anders dan een TB2
Vwb de klemgreep waarin de Europese landen zitten qua energie afhankelijkheid heb je gelijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:19 schreef Za het volgende:
[..]
Welke Nederlaag?
Het is andersom hè, al zijn eisen worden ingewilligd, er zullen nog wat puntjes op de i gezet worden vwb betreft het aftreden van Zelensky, verbod op samenscholing van extreem rechte figuren etc, plus dat hij permanent controleurs bij de kerncentrales zal installeren.
Maar voor het overige, geen geflirt meer met de Navo door Oekraine, neutraliseren militaire doelen, een neutrale zone dus, Geen binnenlands probleem meer voor de bevolking van Donetsk en Loegansk, daar gaat allemaal aan voldaan worden.
De Nederlaag is eerder voor alle landen die Oekraiene steunden, met Oekraiense vlaggen liepen en Rusland sancties oplegden, omdat ze door hun opstelling tegen de grootste energiecrisis in de geschiedenis gaan aanlopen, en China waarschijnlijk een Yuan deal met SA heeft waardoor de dollar onder druk zal komen te staan.
1,5 miljard spendeerden we tijdens Corona dagelijks aan maatregelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wel een monsterlijk dingIs weer eens iets anders dan een TB2
En dan? Die ouwe meuk gaan ombouwen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als hij een missile defense system heeft, dan kan onze Marine hem misschien aanschaffen.
Wat rook jij?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:19 schreef Za het volgende:
[..]
Welke Nederlaag?
Misschien moet je maar eens naar de Russische heilstaat verkassen als het hier allemaal zo verschrikkelijk is dan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:43 schreef Jellereppe het volgende:
Ik leer enigszins dankbaar te zijn voor bepaalde afschuwelijke realiteiten van de westerse wereld die voor de rest van de mensheid volledig in beeld zijn gekomen als gevolg van het Russische offensief in Oekraïne. Een fagrante en afschuwelijke racisme, nu recht in onze gekleurde gezichten, witjoekels. Mensen zonder pardon hiërarchiseren op huidskleur in de media en politiek, rechtstreeks uit de 19e eeuw.
Westerse landen die hebben gedaan waar Rusland van wordt beschuldigd, niet gedurende 3 weken, maar gedurende vele decennia... zijn niet onderworpen aan enige corrigerende of bestraffende procedure! De VS. NAVO. Frankrijk. Brittannië. Australië. Israël. Alleen al de 1 miljoen doden in Irak zullen nooit de eerste stap van gerechtigheid krijgen in een westerse rechtbank. Zelfs op individueel niveau worden oorlogsmisdadigers geëerd in plaats van gehekeld. Kind moordenaar Navy SEAL Eddie Gallagher, die gelukkig zou zijn geweest in de Waffen-SS, krijgt presidentieel pardon. Mede-uitvinder van massavernietigingswapens Tony Blair wordt geridderd - de hoogste eer die een Brits staatsburger kan krijgen. We moeten hem nu Sir noemen.
Plots zijn ook alle beschuldigingen tegen Iran en Venezuela verdwenen. De ineenstorting van de Venezolaanse economie en samenleving was niet te wijten aan Maduro's vermeende dictatuur of mensenrechtenschendingen, maar aan westerse economische oorlogsvoering. Het waren nooit eerlijke westerse waarden in. Mensenrechten, democratie. Angstaanjagende beschuldigingen en schijnheilig hoogdraven. Allemaal leugens. Het was allemaal een gefabriceerd voorwendsel om derdewereldlanden op te blazen die geen vernederende eisen van de Verenigde Staten zouden accepteren.
Ik zou vandaag nog asiel aanvragen in Rusland als ik u was.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:43 schreef Jellereppe het volgende:
Ik leer enigszins dankbaar te zijn voor bepaalde afschuwelijke realiteiten van de westerse wereld die voor de rest van de mensheid volledig in beeld zijn gekomen als gevolg van het Russische offensief in Oekraïne. Een fagrante en afschuwelijke racisme, nu recht in onze gekleurde gezichten, witjoekels. Mensen zonder pardon hiërarchiseren op huidskleur in de media en politiek, rechtstreeks uit de 19e eeuw.
Westerse landen die hebben gedaan waar Rusland van wordt beschuldigd, niet gedurende 3 weken, maar gedurende vele decennia... zijn niet onderworpen aan enige corrigerende of bestraffende procedure! De VS. NAVO. Frankrijk. Brittannië. Australië. Israël. Alleen al de 1 miljoen doden in Irak zullen nooit de eerste stap van gerechtigheid krijgen in een westerse rechtbank. Zelfs op individueel niveau worden oorlogsmisdadigers geëerd in plaats van gehekeld. Kind moordenaar Navy SEAL Eddie Gallagher, die gelukkig zou zijn geweest in de Waffen-SS, krijgt presidentieel pardon. Mede-uitvinder van massavernietigingswapens Tony Blair wordt geridderd - de hoogste eer die een Brits staatsburger kan krijgen. We moeten hem nu Sir noemen.
Plots zijn ook alle beschuldigingen tegen Iran en Venezuela verdwenen. De ineenstorting van de Venezolaanse economie en samenleving was niet te wijten aan Maduro's vermeende dictatuur of mensenrechtenschendingen, maar aan westerse economische oorlogsvoering. Het waren nooit eerlijke westerse waarden in. Mensenrechten, democratie. Angstaanjagende beschuldigingen en schijnheilig hoogdraven. Allemaal leugens. Het was allemaal een gefabriceerd voorwendsel om derdewereldlanden op te blazen die geen vernederende eisen van de Verenigde Staten zouden accepteren.
Whatabout?!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:43 schreef Jellereppe het volgende:
Plots zijn ook alle beschuldigingen tegen Iran en Venezuela verdwenen. De ineenstorting van de Venezolaanse economie en samenleving was niet te wijten aan Maduro's vermeende dictatuur of mensenrechtenschendingen, maar aan westerse economische oorlogsvoering. Het waren nooit eerlijke westerse waarden. Mensenrechten, democratie. Angstaanjagende beschuldigingen en schijnheilig hoogdraven. Allemaal leugens. Het was allemaal een gefabriceerd voorwendsel om derdewereldlanden op te blazen die geen vernederende eisen van de Verenigde Staten zouden accepteren.
de Holland klasse heeft niet echt plek voor een mar41 vlsquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dan? Die ouwe meuk gaan ombouwen?
Gewoon de SM2's vervangen door SM3's op de Zeven Provinciën schepen, Holland Klasse uitrusten met de Mark41 VLS en daar de oude SM2's in stoppen (Er is plaats gereserveerd voor die dingen bij de bouw) en als de sodemieter die nieuwe fregatten in de vaart nemen.
Schijnt ook dat ze guided missiles uit de lucht halen met getrainde sportduiven.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:45 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Interessant. Ik ben benieuwd. Er staat me nog een discussie over raketten bij.
Arme dieren. Kunnen ze geen voorbeeld nemen aan de schietsport en daar kleiduiven voor gebruiken?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijnt ook dat ze guided missiles uit de lucht halen met getrainde sportduiven.
Bij mijn weten is er bij de bouw rekening mee gehouden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
de Holland klasse heeft niet echt plek voor een mar41 vls
Dit zijn al onze hulpgoederen voor de slachtoffers in Oekrainequote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:59 schreef BEFEM het volgende:
Ik hoorde dat bij de eerste Nederlandse zending naar Oekraïne onze douane het tegenhield omdat er niet goed btw aangifte was gedaan
Maar dan ging het om wapensquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit zijn al onze hulpgoederen voor de slachtoffers in Oekraine![]()
Heeft u daar een bon voor
Regelmatig worden cruise missiles en fighters uit de lucht geschoten. Het gebruik van hypersonische raketten blijft dan over echter daar hangt een geheel ander prijskaartje aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:45 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Zover ik weet zijn hulpgoederen vrijgesteld van importkosten.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:59 schreef BEFEM het volgende:
Ik hoorde dat bij de eerste Nederlandse zending naar Oekraïne onze douane het tegenhield omdat er niet goed btw aangifte was gedaan
Maar dit is geen kruisvluchtwapen. Dit is een ballistische raket.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:10 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Regelmatig worden cruise missiles en fighters uit de lucht geschoten. Het gebruik van hypersonische raketten blijft dan over echter daar hangt een geheel ander prijskaartje aan.
Volgende keer even Google translate op Engels zetten, misschien komt er dan een wat coherenter stuk uit.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:27 schreef Jellereppe het volgende:
Gefeliciteerd heren en dames in de politiek, media en denktanks. Het zeer vijandig bejegenen (door de voorgenoemde drie bronnen van chaos) en het strategisch omcirkelen van dat land door de heren in Brussel en Washington D.C. heeft zijn vruchten eindelijk afgeworpen na een kleine 30 jaar. Wie kan die kanker eens schoonvegen in de media en denktanks. Als het gaat om politiek moet men daar rustig bij stilstaan maar wat een kanker loopt toch rond in westerse media en denktanks. Herhaling van de fouten in Versailles 1919.
En verdomme wat is deze reeks een gesloten echo-chamber. Niet verwonderlijk gezien de demografie maar versterkt elkaar in de overtuigingen en ziet andere kanten van deze wereld niet.
https://edu.gcfglobal.org(...)s-an-echo-chamber/1/
Wie jelle? Waarom dat nu weer? Ja hij komt bij elke gebeurtenis zeggen dat het westen nog erger is (zie ook hong kong protesten) maar om hem nou te kicken?quote:
ik gok om dat gekanker de hele tijdquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wie jelle? Waarom dat nu weer? Ja hij komt bij elke gebeurtenis zeggen dat het westen nog erger is (zie ook hong kong protesten) maar om hem nou te kicken?
Ik heb de hele tijd ruzie met mijn vriendin erover. Die wil ook gaan vechten. Staat er al helemaal klaar voorquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:42 schreef Lospedrosa het volgende:
De kabouter is al terug.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)s-geweest~abd51cccf/
Wat denk je dan ook?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
Klopt, op Twitter gelezen dat dit confirmed isquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schijnt ook dat ze guided missiles uit de lucht halen met getrainde sportduiven.
Maar je moet wel allerlei papieren invullen voor de douane. En daar deed de douane moeilijk overquote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:11 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn hulpgoederen vrijgesteld van importkosten.
Althans toen ik me er mee bezig hield 20 jaar geleden
Deze man.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:42 schreef Lospedrosa het volgende:
De kabouter is al terug.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)s-geweest~abd51cccf/
Wat denk je dan ook?![]()
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:45 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
LCF.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bij mijn weten is er bij de bouw rekening mee gehouden.
Edit - niet dus. Ik vraag me af met welk schip ik deze nu verwissel.
niet gelezenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:43 schreef Jellereppe het volgende:
Plots zijn ook alle beschuldigingen tegen Iran en Venezuela verdwenen. De ineenstorting van de Venezolaanse economie en samenleving was niet te wijten aan Maduro's vermeende dictatuur of mensenrechtenschendingen, maar aan westerse economische oorlogsvoering. Het waren nooit eerlijke westerse waarden. Mensenrechten, democratie. Angstaanjagende beschuldigingen en schijnheilig hoogdraven. Allemaal leugens. Het was allemaal een gefabriceerd voorwendsel om derdewereldlanden op te blazen die geen vernederende eisen van de Verenigde Staten zouden accepteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |