Ja, leuk. Maar wanneer? Want als ie er nu mee zou gaan schieten zijn we dus de lul.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ach, daar verzinnen ze wel weer een laser ding voor ofzo. Verder blijft het gewoon knalvuurwerk.
Geen paniek nergens voor nodigquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:26 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar wanneer? Want als ie er nu mee zou gaan schieten zijn we dus de lul.
Denk nog steeds dat we prima rusland kunnen verdrijven uit Oekraïne.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat kan ook als je er wel klaar voor bent lijkt me
Mijn punt is dat we dat nu niet zijn dus en dat ingrijpen dus geen optie
ik weet niet welk punt jij probeert te maken
Als je niet wil poepen dan moet je niet zo snoepenquote:
Dat is insgelijks. Miscommunicatie dan denk ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat kan ook als je er wel klaar voor bent lijkt me
Mijn punt is dat we dat nu niet zijn dus en dat ingrijpen dus geen optie
ik weet niet welk punt jij probeert te maken
Als je op tijd gereageerd had ... misschienquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Denk nog steeds dat we prima rusland kunnen verdrijven uit Oekraïne.
Maar putin zelf zal een van de grootste voorstanders van NAVO interventie zijn.
Mijn punt lijkt me gewoon duidelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is insgelijks. Miscommunicatie dan denk ik.
Dat laatste hé.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als je op tijd gereageerd had ... misschien
En het ligt er sterk aan wat je ervoor over hebt want het gaat ff duren en niemand gaat het leuk vinden
Mwah, vooralsnog wordt ingeschat dat ze er een stuk of 20 (nu 19 dan) van op voorraad hebben dus ik zou me er niet al te veel zorgen om maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:26 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar wanneer? Want als ie er nu mee zou gaan schieten zijn we dus de lul.
Ik doe niet mee dus ik zou dat wel epic vindenquote:
Ik vind het inmiddels best wel lastig om nog op grond van (vermeend) bewijs een oordeel te gaan hebben of iets rechtvaardig zou zijn. Bewijzen hebben pas waarde wanneer ze in context gebracht van toepassing zijn. Powell wilde hier ook alleen maar de bewijzen zien die hij wilde zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 22:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Juist, je zou kunnen denken, het is best mogelijk dat er zo'n biolab is. En dan is de opzet van de Russen geslaagd. Aangezien er geen bewijs geleverd is, is het wekken van de suggestie voor de Russen al winst.
Overigens denk ik dat er bij de massavernietigingswapens iets anders gebeurde, Powell dacht wel zeker, op basis van inlichtingen, dat er massavernietigingswapens waren, en er waren zelfs bewijzen voor. Dat is bij het verhaaltje van de Russen wel anders.
Hier, de oude Piet Hein (F811) van de KM:quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:37 schreef Tengano het volgende:
Even iets anders.... Ik vond met googelen een filmpje van zo'n megajacht. Dit is het duurste jacht. Die dingen zijn dus zo gebouwd dat ze kogelwerend glas hebben en deze heeft ook nog een missile defense system. Filmpje kijken in de link is echt de moeite waard.
Huren is ook mogelijk voor zover deze nog niet in beslag is genomen. Voor 2 miljoen per week kun je al lekker een beetje dobberen. Heeft ook een eigen onderzeeer aan boord om een beetje koraal te bekijken bijvoorbeeld.
https://man-man.nl/luxe-superjacht-roman-abramovich/
Dit is het luxe superjacht van Roman Abramovich
[ afbeelding ]
Eh, ja en nee.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik doe niet mee dus ik zou dat wel epic vinden
In zijn algemeenheid
Ik kan me nog een tijd herinneren dat er op een dag een revolutionaire anti-vliegtuig raket was ontwikkeld, die zo geweldig goed was dat ie af en toe zelfs raketten uit de lucht wist te krijgen. Tegenwoordig is zoiets blijkbaar een moetje geworden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:26 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat een likkie verf niet kan doenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hier, de oude Piet Hein (F811) van de KM:
Verder is NL heer en meester in het maken van dit soort jachten. Als je technisch bent kun je zo aan de bak bij één van de jachtbouwers. Hoewel, het klantenbestand is wellicht wel iets geslonken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:37 schreef Tengano het volgende:
Even iets anders.... Ik vond met googelen een filmpje van zo'n megajacht. Dit is het duurste jacht. Die dingen zijn dus zo gebouwd dat ze kogelwerend glas hebben en deze heeft ook nog een missile defense system. Filmpje kijken in de link is echt de moeite waard.
Huren is ook mogelijk voor zover deze nog niet in beslag is genomen. Voor 2 miljoen per week kun je al lekker een beetje dobberen. Heeft ook een eigen onderzeeer aan boord om een beetje koraal te bekijken bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Is die niet in beslag genomen?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:37 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb je een update van waar ze gebleven zijn. De Eclipse was wel op de vlucht en in dit filmpje hebben ze hem getrackt.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:56 schreef quirina het volgende:
[..]
Is die niet in beslag genomen?
Net zoals die andere jachten van oligarchen?
Als hij een missile defense system heeft, dan kan onze Marine hem misschien aanschaffen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:37 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
Ding kost 1,5 miljard. Moeten we eerst ff sparen. En dan moet hij nog een beetje omgebouwd worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:08 schreef polderturk het volgende:
[..]
Als hij een missile defense system heeft, dan kan onze Marine hem misschien aanschaffen.
Hadden we ook maar zo een schip in beslag genomen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:10 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ding kost 1,5 miljard. Moeten we eerst ff sparen. En dan moet hij nog een beetje omgebouwd worden.
Leuk voor een FOK! meetquote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hadden we ook maar zo een schip in beslag genomen.
Welke Nederlaag?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:34 schreef Ulx het volgende:
Arikeltje over hoe Poetin zijn nederlaag als een soort overwinning zou kunnen verkopen.
https://www.smh.com.au/na(...)20220317-p5a5j3.html
Hoe verzin je het? Het is geen Cor hier!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:19 schreef Za het volgende:
[..]
Welke Nederlaag?
Het is andersom hè, al zijn eisen worden ingewilligd, er zullen nog wat puntjes op de i gezet worden vwb betreft het aftreden van Zelensky, verbod op samenscholing van extreem rechte figuren etc, plus dat hij permanent controleurs bij de kerncentrales zal installeren.
Maar voor het overige, geen geflirt meer met de Navo door Oekraine, neutraliseren militaire doelen, een neutrale zone dus, Geen binnenlands probleem meer voor de bevolking van Donetsk en Loegansk, daar gaat allemaal aan voldaan worden.
De Nederlaag is eerder voor alle landen die Oekraiene steunden, met Oekraiense vlaggen liepen en Rusland sancties oplegden, omdat ze door hun opstelling tegen de grootste energiecrisis in de geschiedenis gaan aanlopen, en China waarschijnlijk een Yuan deal met SA heeft waardoor de dollar onder druk zal komen te staan.
Het is jammer dat het allemaal zo is gelopen, en was te voorkomen geweest.
Het is nog niet zo gelopen, dromertje.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 15:19 schreef Za het volgende:
Het is jammer dat het allemaal zo is gelopen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |