SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red Bull RB18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aston Martin AMR22SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.McLaren MCL36SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AlphaTauri AT03SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Williams FW44SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferrari F1-75 (17 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mercedes W13 (18 februari)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpine 522 (21 februari)
Alfa Romeo C42 (27 februari)![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het enige wat ik nu op Viaplay aan te merken heb is die walgelijke kwaliteit van de circuitbeelden. Inmiddels wel 60 fps maar die bitrateHoop dat dit wordt opgelost anders hebben ze een GROOT PROBLEEM.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
vanaf morgen schijnt het beter te zijn
[ twitter ]![]()
Ja, kwaliteit is echt compleet kut. Onacceptabel wmb.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
die walgelijke kwaliteit van de circuitbeelden. Inmiddels wel 60 fps maar die bitrateHoop dat dit wordt opgelost anders hebben ze een GROOT PROBLEEM.
Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Het is vanmorgen begonnen, is toch niet gek dat ze nog niet aan een biertje zitten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:53 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, ik meen het precies zoals ik het zeg. Jij vindt 't misschien overdreven, en dat mag gewoon.
[..]
Ze staan aan een tafel... Waarom zitten ze niet? En waarom is er niet gewoon een biertje joh.
[..]
Ja, maar ze nemen zich te serieus dus die gezelligheid gaat er echt niet komen.
[..]
Nee, blij toe. Alle voor/nabeschouwingen en f1 cafe blijft nu vrijwel ongewijzigd bij ziggo. Jammer dat Tom Coronel en Giedo van de Garde zijn overgestapt, maar die twee maken voor mij de belabberde sfeer bij viaplay beslist niet goed genoeg om dat als vervanger voor de F1 voor/nabeschouwingen te gaan bekijken.![]()
![]()
Sorry Viaplay echt bagger
zit nu ook weer naar een uur geleuter te kijken
waarbij ik me echt afvraag of ze het allemaal over hetzelfde hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja soms moet je een boek lezen om wijzer te worden en soms moet je even luisteren.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
waarbij ik me echt afvraag of ze het allemaal over hetzelfde hebben
Al snap ik best dat stripboeken leuk zijn.And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Je luistert ook geen Podcasts over de Formule 1?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:57 schreef greysbones het volgende:
waarbij ik me echt afvraag of ze het allemaal over hetzelfde hebben![]()
Grandprix radioquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je luistert ook geen Podcasts over de Formule 1?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Albers probeert het duidelijk beter te doen dan Doornbos. Wat mij betreft is die goed bezig.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
ik houd van jou niet anders verwachtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Albers probeert het duidelijk beter te doen dan Doornbos. Wat mij betreft is die goed bezig.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die luister ik ook, naast een paar anderen. Maar Frans Verschuur is imo de koning in dom geleuter.quote:![]()
![]()
Je weet Doornbos poppiejoppie moest doen omdat Kamphues zo debiel aan het presenteren wasquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Albers probeert het duidelijk beter te doen dan Doornbos. Wat mij betreft is die goed bezig.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik houd van jou niet anders verwacht
LiefGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Oh nog even voor de goede orde....
Wat hebben we tegen Albers ook al weer?
Ik weet alleen dat het een F1 coureur was in den achterste regionen...And everything under the sun is in tune
De overlay-software had ook nog wat opstartproblemen blijkbaar.
#3 Ocon langzamer dan #4 Leclerc, maar toch erboven in de lijst.
#8 Vettel sneller dan #6 Norris en #7 Verstappen?Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Hij deed een Massa'tje (iets met een tankslang)quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik weet alleen dat het een F1 coureur was in den achterste regionen...Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
#20 Albers????quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:03 schreef Tokus het volgende:
[ afbeelding ]
#8 Vettel sneller dan #6 Norris en #7 Verstappen?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Vond hem altijd wel arrogant, dus had hem liever niet gezien bij Viaplay.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik weet alleen dat het een F1 coureur was in den achterste regionen...
maar eerlijk is eerlijk, hij valt me nu 100% mee.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2022 15:04:58 ]![]()
commentaarduo is niet in Bahrein?
'Ik ben er geweest, hier in Bahrein' wordt net gezegd, wat impliceert dat hij daar nu NIET zou zijn
In het rampjaar met Ronald van Dam schoof hij twee keer aan. Dat waren geen leuke races. Het woord 'ik' is hem niet vies, en Nederlands is niet zijn sterkste punt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik weet alleen dat het een F1 coureur was in den achterste regionen...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja dat weet ik nogquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij deed een Massa'tje (iets met een tankslang)
Maar daarom mogen we hem niet begrijp ik?And everything under the sun is in tune
Chevy is weer de F1 huistroll aan het uithangenquote:
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
behalve dat hij het charisma heeft van een baksteen niet zoveel. Ben wel blij dat hij niet bij ziggo zitquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik weet alleen dat het een F1 coureur was in den achterste regionen...
i knowquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Chevy is weer de F1 huistroll aan het uithangen
vandaar nu al zijn liefde voor AlbersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Blijkbaar heeft @Nattekat een aversie tegen hemquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog
Maar daarom mogen we hem niet begrijp ik?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Allard kalf geeft wel een beetje back in the days gevoelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ben het zomaar met hem eensquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft @:Nattekat een aversie tegen hem
verwaande kwallebal
die graag afgeeft op een ander
omdat hij het allemaal beter kanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind hem altijd beter qua pitreporter dan Jack Plooij toentertijdquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
Allard kalf geeft wel een beetje back in the days gevoelFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd beter qua pitreporter dan Jack Plooij toentertijd![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ai daar ging die even door het zandquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Maanden geleden deed iedereen eenomdat Albers bij Viaplay zou zitten en daarom wilden ze niet naar Viaplay.
Ik vroeg mij toen al af waarom in godsnaam? Maar ik ken hem dan ook alleen als middelmatig coureur.
Wat niets zegt over zijn analyses toch?
Ik vind het vandaag iig wel meevallenAnd everything under the sun is in tune
hij zat ook regelmatig bij dat andere motorsport programma op rtl7??quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:09 schreef ondeugend het volgende:
Maanden geleden deed iedereen eenomdat Albers bij Viaplay zou zitten en daarom wilden ze niet naar Viaplay.
Ik vroeg mij toen al af waarom in godsnaam? Maar ik ken hem dan ook alleen als middelmatig coureur.
Ik vind het vandaag iig wel meevallen
af te geven op anderen
dat hij het beter kanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
en jij vindt een Doornbos niet verwaand/arrogant?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben het zomaar met hem eens
verwaande kwallebal
die graag afgeeft op een ander
omdat hij het allemaal beter kan
Misschien hoort dat wel een beetje in dat wereldje.
Velen vinden Max ook verwaand/arrogant.And everything under the sun is in tune
Komt door de venijnige steekjes die hij aan Ziggo en Doornbos uitdeelde de laatste jaren. Maar inderdaad, dat zegt weinig over hoe hij de Formule 1 analyseert in dit soort programma's.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:09 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het vandaag iig wel meevallenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
in Podcast vond ik hem vooral heel zuur overkomen, verongelijkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:09 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het vandaag iig wel meevallenbeetje, maar niet zuur.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
en jij vindt een Doornbos niet verwaand/arrogant?
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2022 15:11:58 ]![]()
Die heeft wel ook zelfspot. Is meer bravoure. Albers is bloedserieus.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
en jij vindt een Doornbos niet verwaand/arrogant?![]()
anders??quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
en jij vindt een Doornbos niet verwaand/arrogant?
klinkt niet logisch op een andere manier verwaandThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zal hem in het snotje houden maar voorlopig deze middag vind ik hem een prima analist.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders??
klinkt niet logisch op een andere manier verwaandAnd everything under the sun is in tune
Dat is waar maar hij dosseerde wat mij betreft iets teveel flauw gegrap.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:11 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die heeft wel ook zelfspot. Is meer bravoure. Albers is bloedserieus.And everything under the sun is in tune
Oke ik ga op de zuurgraad van Albers letten.
And everything under the sun is in tune
Valt mij tegen van Williams dat ze niet even snel zo'n achterophanging kunnen vervangen
Maar misschien is dat moeilijker dan ik denk vanuit mijn zolderkamerGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
De hele achterkant stond in lichterlaaie en werd daarna met poeder geblust, dus er moet veel meer vervangen worden dan enkel een achterwielophanging, de hele achterkant zal je moeten vervangen inclusief kabelbomen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Valt mij tegen van Williams dat ze niet even snel zo'n achterophanging kunnen vervangen
Maar misschien is dat moeilijker dan ik denk vanuit mijn zolderkamer![]()
valt me tegen dat jij niet even bent gaan helpenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar misschien is dat moeilijker dan ik denk vanuit mijn zolderkamer
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Inderdaad... maar maakt nog steeds geen zin af.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
Allard kalf geeft wel een beetje back in the days gevoel
And everything under the sun is in tune
Heb ooit een poederblusser moeten legen in mn Ascona A uit '73. Zelfs na alles afschuren en opnieuw in de verf was hij binnen het jaar doorgerot.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De hele achterkant stond in lichterlaaie en werd daarna met poeder geblust, dus er moet veel meer vervangen worden dan enkel een achterwielophanging, de hele achterkant zal je moeten vervangen inclusief kabelbomen.![]()
![]()
Ocon stukGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Er is genoeg mis bij de meeste teams.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Echt weer zo'n ouderwetse testdag met constant rode vlaggen.SOONY![]()
MustangGodGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Kan zo in de NASCARAnd everything under the sun is in tune
Dat doen ze toch wel vaker in testing?quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Alhoewel je dat dan eigenlijk aan het einde van een sessie zou moeten doenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ligt aan de kwaliteit van je streamquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Leuke meid hèquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoe kan iemand nou iets hebben tegen Stéphane
Mijn ogen hebben niks te klagen met die damesGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Stéphane wel > Amberquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuke meid hè
Mijn ogen hebben niks te klagen met die damesRini dankjewel.![]()
Ik kijk via app op de tv, maar hij moet elke 19 seconden bufferenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt aan de kwaliteit van je stream![]()
![]()
Ik heb nergens last van, de resolutie mag alleen maar omhoog.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik kijk via app op de tv, maar hij moet elke 19 seconden bufferenSOONY![]()
Posities kloppen wel, verschil niet overal inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:03 schreef Tokus het volgende:
[ afbeelding ]
#8 Vettel sneller dan #6 Norris en #7 Verstappen?No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Sandbaggingquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:47 schreef Sked het volgende:
Niet om aan te zien hoe die Mercedes over de baan gaat.![]()
Omdat niet iedereen de stream op mute heeft staan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoe kan iemand nou iets hebben tegen Stéphane![]()
Dat zag er niet uit idd. Schraapt en stuitert….quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:47 schreef Sked het volgende:
Niet om aan te zien hoe die Mercedes over de baan gaat.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Arrows Buzzbomb mod lijkt dus te werkenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:50 schreef manny het volgende:
[..]
Dat zag er niet uit idd. Schraapt en stuitert…."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Lijkt of best een eind duwen met dat dingGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Korter dan vooruitquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lijkt of best een eind duwen met dat ding![]()
![]()
Ja dat nog net wel jaquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Jammer Kees, het is niet alleen RBR die er wat van gezegd heeft. Ook Ferrari vindt het niet in de geest van de reglementen passen.
En als teams er wat van vinden mogen ze er best wel wat van zeggen.No Dyson Barrier is going to stop me!
Geest van de reglementen wordt wel het codewoord dit seizoen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:57 schreef Starflyer het volgende:
Jammer Kees, het is niet alleen RBR die er wat van gezegd heeft. Ook Ferrari vindt het niet in de geest van de reglementen.![]()
RB houdt vast aan de harde band vooralsnog. Gaan we nog snelle runs zien vandaag?
Wel groen in S1... gas los daarna![]()
Meestal krijg je op de laatste dag zo'n moment dat bijna iedereen opeens besluit een soort van mini kwalificatiesessie te houden.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:59 schreef alpeko het volgende:
RB houdt vast aan de harde band vooralsnog. Gaan we nog snelle runs zien vandaag?
Wel groen in S1... gas los daarna![]()
Leuk hoe het Viaplay duo elkaar totaal niet aanvoeltGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Jammer dat die auto’s zo zwaar zijn inderdaad AllardGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dit is dan ook niet het duo dat de races/kwalis gaat doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk hoe het Viaplay duo elkaar totaal niet aanvoelt![]()
Die won uiteindelijk welquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Horner kijkt niet enthousiast na deze soft run van MaxGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Gelukkig niet nee maar ik vind het wel opvallenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet het duo dat de races/kwalis gaat doen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
het is allemaal erg stijfjes en netjes iddquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk hoe het Viaplay duo elkaar totaal niet aanvoelthardcoholic![]()
Hadden ze vorig jaar ook niet exact dit probleem tijdens de tests? Kan me iets herinneren dat vorig jaar RB er eigenlijk uitzag zoals de Ferrari nu en Merc de hele tijd zeer onstabiel eruit zag (net als nu).quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:15 schreef Tijn het volgende:
De Mercedes lijkt wel wat stabieler nu dan eerder op de dag.![]()
Nee. Zou me niks verbazen als ze er niet bij zitten in de absolute top over een weekquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Horner kijkt niet enthousiast na deze soft run van Max![]()
Ik haat dat commentaar nu al
"Omae wa mou shindeiru."
Er zit geen emotie in. Geen feel. Het klinkt alsof het een stel half-geprogrammeerde AI's zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik haat al dat commentaar hier nu ook al idd."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Dit. Kan er geen apart topic voor komen?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik haat al dat commentaar hier nu ook al idd.![]()
tis een testdag, geen wedstrijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zit geen emotie in. Geen feel. Het klinkt alsof het een stel half-geprogrammeerde AI's zijn.![]()
Eens, en heb er eentje geopend, elke x dat gezeur erover begint vervelend te worden, ik kijk met de Britten mee, en filter wel wat ik wel en niet interessant van wat ik hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit. Kan er geen apart topic voor komen?![]()
Nog wel een boel glijden bij iedereen zie ik."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Sjezus, wrm
"Omae wa mou shindeiru."
Als we naar de long runs kijken…. Kan er daar al iets over gezegd worden?N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Dat Max iig goede tijden neerzette, althans hoorde ik ze zeggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:53 schreef nils7 het volgende:
Als we naar de long runs kijken…. Kan er daar al iets over gezegd worden?"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Met enige bias natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat Max iig goede tijden neerzette, althans hoorde ik ze zeggen.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Jazeker, over the long run kunnen we wel zeggen dat Christian Albers minder zuur overkomt dan verwacht, maar over het algemeen lijkt de beeldkwaliteit toch minder te zijn. Maar ze hebben vast nog niet het achterste van hun tong laten zien en we verwachten dat ze er het eerste race weekend gewoon weer staan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:53 schreef nils7 het volgende:
Als we naar de long runs kijken…. Kan er daar al iets over gezegd worden?![]()
Dat ze langer zijn dan de korte runs.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:53 schreef nils7 het volgende:
Als we naar de long runs kijken…. Kan er daar al iets over gezegd worden?![]()
Eerste aflevering Drive to survive. Lijkt net of het geedit is door dezelfde gasten die al die dating shows doen.
Wat een wijverige overdramatisering heel erg Amerikaans.![]()
![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Hoeveelste seizoen is dit ondertussen al?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
Eerste aflevering Drive to survive. Lijkt net of het geedit is door dezelfde gasten die al die dating shows doen.
Wat een wijverige overdramatisering heel erg Amerikaans.
Het is toch al lang duidelijk wat DTS is en voor wie het gemaakt wordt? Snap niet dat mensen na zoveel jaar nog zo verbaasd zijn. Het is geen docu, het is geen samenvatting. Het is gewoon een promo van een paar uur lang wat vooral gemaakt is voor Amerikanen die niet of niet aandachtig genoeg kijken. Alles krijgt een drama sausje, dingen worden verdraaid, maar als je dat van te voren allemaal weet is het best vermakelijk en een leuke opwarmer voor volgende week.
Ik ga ook niet naar een Taylor Swift concert om vervolgens te zeuren dat het jammer is dat het geen metal concert was.![]()
Evenstar
![]()
Trouwens RB had nog steeds geen updates toch? Niet heel aandachtig kunnen kijken vandaag. Morgen dan?![]()
Gefeliciteerd, je hebt het format door.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
Wat een wijverige overdramatisering heel erg Amerikaans.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
No shit Sherlock.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
![]()
Mercedes 1-2 confirmedCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Dit was echt vorig jaar exact hetzelfde, Auto zag er onstabiel uit in de testweek en tijdens de eerste race reden ze gewoon weer vooraan.![]()
Evenstar
![]()
Yup en toen zag de RB er steeds uit alsof die op rails reed, super strak. Toch was Mercedes vorig jaar de eerste paar races gewoon de betere.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit was echt vorig jaar exact hetzelfde, Auto zag er onstabiel uit in de testweek en tijdens de eerste race reden ze gewoon weer vooraan.![]()
ik kijk die shit al lang niet meerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
Maar omdat het vorig jaar ook gebeurde, hoeft niet automatisch te betekenen dat het dit jaar hetzelfde gaat toch? Daar wordt wel heel makkelijk over gedacht..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup en toen zag de RB er steeds uit alsof die op rails reed, super strak. Toch was Mercedes vorig jaar de eerste paar races gewoon de betere.![]()
Magnussen rijdt nu de snelste tijd van allemaal 1:33.207 op de C4
No Dyson Barrier is going to stop me!
K Mag er zijn dusquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:49 schreef Starflyer het volgende:
Magnussen rijdt nu de snelste tijd van allemaal 1:33.207 op de C4
Moderator DIG
Masterplan van Haasquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:49 schreef Starflyer het volgende:
Magnussen rijdt nu de snelste tijd van allemaal 1:33.207 op de C4![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:10 schreef Evenstar het volgende:
Trouwens RB had nog steeds geen updates toch? Niet heel aandachtig kunnen kijken vandaag. Morgen dan?quote:„Of er morgen updates op de auto zitten? Misschien, misschien niet. Dat gaan jullie vanzelf zien”, aldus Verstappen in een poging mysterieus te blijven. Zijn lach leek echter veel te verraden. „Tot nu toe voelt de auto prima aan, al zijn er altijd zaken waar we aan kunnen werken.”![]()
Ik hoorde vandaag dat Marko gezegd zou hebben dat de updates morgen komen. Althans de updates waarvan iedereen meteen met het blote oog ziet dat het updates zijn.![]()
Perez heeft vandaag ook al gezegd dat de updates morgen konen.
En Haas mag morgen de rest van de verloren tijd inhalen. 's Morgens beginnen ze een uur eerder en aan het eind van de dag krijgen ze nog twee uur extra.No Dyson Barrier is going to stop me!
Evenstar
![]()
Nee klopt, maar het is de afgelopen jaren vaker voorgekomen dat Mercedes in een underdog rol wil kruipen, terwijl ze dat echt niet zijn. Vandaar dat ik er van uit ga dat het nu weer gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar omdat het vorig jaar ook gebeurde, hoeft niet automatisch te betekenen dat het dit jaar hetzelfde gaat toch? Daar wordt wel heel makkelijk over gedacht..![]()
Mercedes gewoon weer eens ouderwets aan het sandbaggen.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Mercedes blijft de favoriet tenzij ze in de eerste races anders bewijzenAltijd onderweg naar het avontuur![]()
Haha dat Drive to Survive verhaaltje rondom Silverstone is weer typisch. Buxton, Lewis, Toto en de hele sfeer creëren dat Max super agressief is en Lewis de meest nette coureur die er is.
Ik blijf het kijken voor de zijverhalen zoals Gunter Steiner enzo. Dit blijft om te kotsen.Of saté?![]()
Is de formule 1 toevallig op een Belgische zender of de BBC te zien? Ik voel niet zo veel voor zo'n Viaplay-abonnement.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Ja dat stukje is wel een partijtje sneu zeg. En die gasten van Mercedes zeggen dat dit een les was voor Verstappen. Alsof iemand met 300 de muur inknallen een simpel leermoment is.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:47 schreef Schnitzels het volgende:
Haha dat Drive to Survive verhaaltje rondom Silverstone is weer typisch. Buxton, Lewis, Toto en de hele sfeer creëren dat Max super agressief is en Lewis de meest nette coureur die er is.
Ik blijf het kijken voor de zijverhalen zoals Gunter Steiner enzo. Dit blijft om te kotsen.![]()
Dan neem je F1 TV Pro.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
Is de formule 1 toevallig op een Belgische zender of de BBC te zien? Ik voel niet zo veel voor zo'n Viaplay-abonnement.![]()
Ah dat zal toch niet. Nauwelijks een ziektebeeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:07 schreef VacaLoca het volgende:
Hoop niet dat dit seizoen naar de klote gaat door Omikron.Via IPTV SkySports? Geen gratis optie in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
Is de formule 1 toevallig op een Belgische zender of de BBC te zien? Ik voel niet zo veel voor zo'n Viaplay-abonnement.Ja, ook dat inderdaad. Echt een propagandamachine dat Mercedes, alles om hun verhaal zelf neer te zetten zodat ze hun huilverhaaltje kunnen vertellen. Vind het voornamelijk schokkend dat er nog zoveel mensen in dat verhaal trappen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja dat stukje is wel een partijtje sneu zeg. En die gasten van Mercedes zeggen dat dit een les was voor Verstappen. Alsof iemand met 300 de muur inknallen een simpel leermoment is.Of saté?![]()
Nou ja, erg genoeg voor Ricciardo om op z'n hotelkamer te blijven. Het zou wel zonde zijn als we elk raceweekend dat soort uitvallers gaan zien.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:04 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Ah dat zal toch niet. Nauwelijks een ziektebeeld.![]()
In de auto valt er weinig te besmetten ... maar local rulesquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, erg genoeg voor Ricciardo om op z'n hotelkamer te blijven. Het zou wel zonde zijn als we elk raceweekend dat soort uitvallers gaan zien.![]()
Ricciardo voelde zich niet goed, toch? Daarom was-ie ook weer uitgestapt, want hij was er 's ochtends wel bij dacht ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In de auto valt er weinig te besmetten ... maar local rules![]()
OK gemist dus hierquote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ricciardo voelde zich niet goed, toch? Daarom was-ie ook weer uitgestapt, want hij was er 's ochtends wel bij dacht ik.![]()
Nee, die rechten zijn allemaal in handen van commercieele partijen. In het VK is dat Sky en in Belgie weet ik het niet maar iig niet bij de publieke zenders. Ook in Duitsland niet, overigens, daar is het ook in handen van Skyquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
Is de formule 1 toevallig op een Belgische zender of de BBC te zien? Ik voel niet zo veel voor zo'n Viaplay-abonnement.![]()
Ik krijg hiervan wel zin om het te kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:47 schreef Schnitzels het volgende:
Ik blijf het kijken voor de zijverhalen zoals Gunter Steiner enzo. Dit blijft om te kotsen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
En schermen voor de pitbox. Die zijn bezig met upgradesquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:43 schreef Tinos85 het volgende:
Red Bull doet alsof het FP3 is? Geen haast om naar buiten te komen![]()
![]()
Je zou verwachten dat ze die vanmorgen vroeg al gemonteerd hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
En schermen voor de pitbox. Die zijn bezig met upgrades![]()
Geen idee hoeveel eerder ze er zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat ze die vanmorgen vroeg al gemonteerd hebben.
Perez naar buiten bij deze![]()
![]()
En gelijk P1quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel eerder ze er zijn.
Perez naar buiten bij deze![]()
![]()
De Mercedes stuitert nog lekker doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:47 schreef Peterselieman het volgende:
De Mercedes stuitert nog lekker doorIk lach me dood als die met hun revolutionaire design straks gewoon p7 en p8 staan na Q1 volgende week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wishfull thinking, maar toch.![]()
Het lek is boven bij RB of de zandzakken zijn los…..
Hamilton stuiteren, lockup en buiten de baan.SOONY![]()
Het kan ook zijn dat deze auto Perez veel beter ligt en daardoor er wel snelle tijden uit peurt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:17 schreef DKUp het volgende:
Het lek is boven bij RB of de zandzakken zijn los…..
Hamilton stuiteren, lockup en buiten de baan.
Even afwachten met conclusies trekken.Wie dit leest is gek![]()
De auto is vandaag ook weer anders.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat deze auto Perez veel beter ligt en daardoor er wel snelle tijden uit peurt.
Even afwachten met conclusies trekken.SOONY![]()
Wiedes. Het is een mening. Dat kun je zien aan de woorden 'Ik vind'. Ik hoef daar derhalve ook geen verantwoording voor af te leggen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 00:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Om redenen die je bij voorkeur eerst zelf verzint."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Mercedes ziet er heel slecht uit.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
'Ik vind', niet 'hij is'. Het is mijn mening.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:32 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Waarom is hij lachwekkend en hypocriet?"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
mwah, het racetempo ziet er niet slecht uit voor hun.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Mercedes ziet er heel slecht uit.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Weet je wat de hele tijd op en neer gaan op hoge snelheid doet met banden?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, het racetempo ziet er niet slecht uit voor hun.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De handling ziet er echt niet goed uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, het racetempo ziet er niet slecht uit voor hun."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Hij kan de AT niet eens losrijden."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Het is een totaal andere wagen dan de afgelopen dagen en daarvoor. Bovendien had Perez al aangekondigd dat hij vandaag wilde laten zien wat de performance van de wagen was en dat RB daar eerder nog geen runs aan wilde besteden.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat deze auto Perez veel beter ligt en daardoor er wel snelle tijden uit peurt.
Even afwachten met conclusies trekken.![]()
Perez op Medium deze tijd gereden?N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Perez maar 20 ronden...Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
De Ferrari is snel, maar lijkt aan het eind van het rechte stuk van alle auto's de meeste last te hebben van het stuiteren.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik hoop dat de vullingen van Sainz goed vast zitten."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
De AT van Gasly zat echt nokkie vol toen hij met #44 'racete'100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
heb je het samen rijden niet gezien?quote:
Gasly ging daarna nog heel lang door en maakte tussendoor nog 1 of 2 stopsAltijd onderweg naar het avontuur![]()
Maar waar komt die uitspraak plots vandaan?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heb je het samen rijden niet gezien?
Gasly ging daarna nog heel lang door en maakte tussendoor nog 1 of 2 stops
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hij heeft volgens mij best veel out- en inlaps gedaan zonder vliegende rondequote:geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
omdat het mij plots opviel dat Gasly toch echt met een raceafstand bezig was en zoveel langer doorging dan de Mercquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar waar komt die uitspraak plots vandaan?Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Pitstops oefenen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:57 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij best veel out- en inlaps gedaan zonder vliegende ronde![]()
Het gaat er niet om of ze ziek er van zijn. Als ze dit seizoen nog krampachtig doen in allerlei landen waar ze racen over quarantaine dan zit je met een veel besmettelijkere variant met redelijk hoog risico dat je een race mist.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:04 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Ah dat zal toch niet. Nauwelijks een ziektebeeld.![]()
Ik verwacht volgende week gewoon weer Mercedes met de snelste wagen en op enige afstand Ferrari en Red Bull. De rest van het veld zal waarschijnlijk wel wat dichter bij elkaar zitten.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Hoez 'gewoon weer'? Vorig jaar kwam de RB als snelste auto uit de wintertest.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:28 schreef PzKpfw het volgende:
Ik verwacht volgende week gewoon weer Mercedes met de snelste wagen en op enige afstand Ferrari en Red Bull. De rest van het veld zal waarschijnlijk wel wat dichter bij elkaar zitten."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Ik heb het ook niet over hoe de auto's uit de test komen maar wat de stand van zaken is na de eerste kwalificatie.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hoez 'gewoon weer'? Vorig jaar kwam de RB als snelste auto uit de wintertest.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ah, Ok. Max, Sainz, Norris.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:42 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over hoe de auto's uit de test komen maar wat de stand van zaken is na de eerste kwalificatie."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Auto's zijn echt teveel veranderd om er maar gewoon vanuit te gaan dat alles hetzelfde blijft.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:28 schreef PzKpfw het volgende:
Ik verwacht volgende week gewoon weer Mercedes met de snelste wagen en op enige afstand Ferrari en Red Bull. De rest van het veld zal waarschijnlijk wel wat dichter bij elkaar zitten.![]()
Ik zou wel even bij Albon aan boord willen loerenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
iemand ook problemen om bij F1TV in te loggen ???
melding: sorry, er is iets fout gegaan ( wel met VPN want ik zit nu in het buitenland )woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Geen VPN gebruiken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:32 schreef Predator40 het volgende:
melding: sorry, er is iets fout gegaan ( wel met VPN want ik zit nu in het buitenland )100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
dan geen F1TV.....word niet ondersteund hierquote:
en gister geen last mee gehadwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Heb het niet, maar de F1-apps lopen allemaal te bokkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:32 schreef Predator40 het volgende:
melding: sorry, er is iets fout gegaan ( wel met VPN want ik zit nu in het buitenland )Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Nergens last van.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb het niet, maar de F1-apps lopen allemaal te bokken100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
kan er inmiddels weer in via een andere VPN maar ik zie geen live uitzending meer.....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb het niet, maar de F1-apps lopen allemaal te bokkenwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Valt me wel op dat Russel met de zwarte T-cam rijdt en Hamilton met geel.
Misschien omdat de gele T-cam beter bij Hamiltons gele cijfers past![]()
![]()
Zwart is eerste rijder dus dan weet je wie kampioen wordtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:38 schreef Tinos85 het volgende:
Valt me wel op dat Russel met de zwarte T-cam rijdt en Hamilton met geel.
Misschien omdat de gele T-cam beter bij Hamiltons gele cijfers pastGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Gasly reed vorig seizoen met geel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zwart is eerste rijder dus dan weet je wie kampioen wordt![]()
De Alpine is compleet rozeGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:19 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de feiten, Verstappen heeft geluk dat ie nog niemand heeft doodgereden, en Hamilton doet ook altijd zijn uiterste best om dit te verkomen, yield or crash is Verstappen zn motto nou eenmaal..
Feyenoord!!! * Barça![]()
Ja en Norris ookquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Die verwar ik elke keer nog met Racing Point
Altijd onderweg naar het avontuur![]()
Als je op een pc of laptop wil kijken zou ik Race Control eens proberen. Is een erg goede client die geen problemen heeft met een VPN.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dan geen F1TV.....word niet ondersteund hier
en gister geen last mee gehad![]()
Oké, dank je wel, maar het is dus nergens gratis te zien?quote:[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
De wereldkampioen is op de baan
Ik herhaal
De wereldkampioen is op de baanGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Niet legaal.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, dank je wel, maar het is dus nergens gratis te zien?![]()
gaan we weer met de standaard Mercedes spelletjes:
Hamilton verwacht Mercedes niet vooraan tijdens eerste race in Bahrein
Lewis Hamilton gelooft niet dat Mercedes volgende week het te kloppen team zal zijn in Bahrein. Volgens de zevenvoudig wereldkampioen kampt de Duitse fabrieksformatie met problemen die niet snel zijn op te lossen.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Nee, dat sowieso niet. F1 is al heel lang niet meer gratis op TV in Nederland. Dit jaar wordt voor het eerst in jaren de grand prix van Zandvoort op een publiek kanaal uitgezonden, maar verder zit alles achter een paywall.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, dank je wel, maar het is dus nergens gratis te zien?![]()
Dat hebben we aan de snelle longrun wel gezienquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:13 schreef Predator40 het volgende:
gaan we weer met de standaard Mercedes spelletjes:
Hamilton verwacht Mercedes niet vooraan tijdens eerste race in Bahrein
Lewis Hamilton gelooft niet dat Mercedes volgende week het te kloppen team zal zijn in Bahrein. Volgens de zevenvoudig wereldkampioen kampt de Duitse fabrieksformatie met problemen die niet snel zijn op te lossen.Altijd onderweg naar het avontuur![]()
waren ze de snelste in verhouding ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat hebben we aan de snelle longrun wel gezienwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Weet ik zo niet, maar stabiele snelle rondetijden waren er welquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
waren ze de snelste in verhouding ?Altijd onderweg naar het avontuur![]()
ja, ik vraag me af wat hij voor dat moderatorschap heeft moeten doen...........:Dquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nattekat. De altijd behulpzame moderator.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
1.34.467 op de C2 in de RB
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
de C4 is de enezachtste compound dacht ik......quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:24 schreef Peterselieman het volgende:
Max zag er op de C4 prima uit, ondanks dat de auto wat gleed
hij reed op de C2 toch ?woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
eh jaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
de C4 is de enezachtste compound dacht ik......
hij reed op de C2 toch ?Altijd onderweg naar het avontuur![]()
LeclercGodGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
VERSTAPPEN PAARSGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
VERSTAPPEN 1Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Vlag maar af!And everything under the sun is in tune
Ik vind dat 1 logo van Max zo lelijk
Het is niet een goede sterke “1!”Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Yes. Maar binnen een week fixen ze dat welquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:34 schreef Tinos85 het volgende:
Die Red Bull ziet er wel een stuk stabieler uit dan de Mercedes, tot nu toe.![]()
Komt volgend jaar wel als hij terecht kampioen is.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is niet een goede sterke “1!”![]()
![]()
eenschquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is niet een goede sterke “1!”![]()
Evenstar
![]()
Nou, Mercedes gejank dat ze lichtjaren achterlopen en RB beide titels gaat pakken incoming in 3 2 1![]()
playing to be the underdog in 1,2,3,quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:36 schreef Evenstar het volgende:
Nou, Mercedes gejank dat ze lichtjaren achterlopen en RB beide titels gaat pakken incoming in 3 2 1![]()
Evenstar
![]()
Dolfijntje spelen kan toch echt niet fijn voor je nek zijn. Niet normaal hoe hard die Mercedes stuitert.![]()
Nog steeds 2 seconden langzamer dan de eerste testdag vorig jaar. Toch nog wel een best verschil.
En nog bijna 4 seconden langzamer dan de snelste tijd vorig jaar.![]()
Vind die Alfa best vet eruitzienGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
2 seconden langzamer valt wel mee, er werd gepraat over meerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:37 schreef Tinos85 het volgende:
Nog steeds 2 seconden langzamer dan de eerste testdag vorig jaar. Toch nog wel een best verschil.
En nog bijna 4 seconden langzamer dan de snelste tijd vorig jaar.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Evenstar
![]()
Werd gezegd tussen 2-3 seconden langzamer, dus zo gek is het niet toch? Denk dat de RB nog wel minstens een seconde sneller kan, waarschijnlijk wel meer.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:37 schreef Tinos85 het volgende:
En nog bijna 4 seconden langzamer dan de snelste tijd vorig jaar.![]()
Bij Vettel ook wel wat problemen met het lateraal remmenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
De vorm van de neus van Mercedes lijkt wel een beetje op wat ze in 2015 haddenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Je merkt George het gas vasthouden precies voordat die auto gaat stuiterenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Iemand dm met link naar gratis viaplay stream. Benieuwd of t echt zo saai en erg is als iedereen zegt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Nee dat is om het stuiteren voor te zijn zoals ik aangafquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:47 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes lage topsnelheid, overduidelijk teruggeschroefd.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
hij is al meer dan terecht kampioen.....als de FIA consistent was geweest dan had het niet eens op de laatste race aangekomen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Komt volgend jaar wel als hij terecht kampioen is.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
weer ff een partijtje kotsen op lewis en toto.....en volgende week gewoon de pole pakkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:36 schreef Evenstar het volgende:
Nou, Mercedes gejank dat ze lichtjaren achterlopen en RB beide titels gaat pakken incoming in 3 2 1woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
“De toeren zakken halverwege”
Ja is normaal als je lift he xDGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Joh, meen je dat nou?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hij is al meer dan terecht kampioen.....als de FIA consistent was geweest dan had het niet eens op de laatste race aangekomen.![]()
![]()
Jouw post klopt dan nietquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dat is om het stuiteren voor te zijn zoals ik aangaf
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
lekker veilig ook.....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:37 schreef Evenstar het volgende:
Dolfijntje spelen kan toch echt niet fijn voor je nek zijn. Niet normaal hoe hard die Mercedes stuitert.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Evenstar
![]()
Ze kunnen niet eens volle snelheid op de rechte stukken .... Verwacht wel dat ze het oplossen op één of andere manier, maar zo niet dan staan ze niet op podium volgende week hoor.quote:![]()
1:31 zit er ook nog wel in, denk ik. Dan zijn ze min of meer alweer op de pace die ze vorig jaar hadden.![]()
Jawel. Want even geleden ging George ontzettend stuiteren net voor die laatste bocht toen die wel het hele stuk volgas gingquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
en dan ook nog de wagen legaal moeten maken....ai ai aiquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ze kunnen niet eens volle snelheid op de rechte stukken .... Verwacht wel dat ze het oplossen op één of andere manier, maar zo niet dan staan ze niet op podium volgende week hoor.
aangezien spiegels met een aero werking gewoon niet toegestaan zijnwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Onzin. Is wel toegestaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en dan ook nog de wagen legaal moeten maken....ai ai ai
aangezien spiegels met een aero werking gewoon niet toegestaan zijnGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Loslatenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jawel. Want even geleden ging George ontzettend stuiteren net voor die laatste bocht toen die wel het hele stuk volgas ging
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Evenstar
![]()
Nee, is niet toegestaan.quote:https://www.autosport.com(...)%20to%20boost%20aero.quote:However, F1’s rules are clear that the mirror designs should be purely structural and not be designed in such a way to boost aero.
Under F1’s technical regulations, the mirrors are actually excluded from specific bodywork regulations.
However, that means they fall under the remit of Article 3.2.2 that means that their design must not deliver any aerodynamic benefit.
The regulation states: “The aerodynamic influence of any component of the car not considered to be bodywork must be incidental to its main function. Any design which aims to maximise such an aerodynamic influence is prohibited.”.
Ik zeg niet dat Mercedes het doet, maar als ze het wel doen mag het gewoon niet.![]()
quote:
Moderator DIG
Williams moest een paar jaar geleden ook hun spiegels aanpassen toen ze zelf dachten iedereen te slim te zijn afgeweest...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, is niet toegestaan.
[..]
https://www.autosport.com(...)%20to%20boost%20aero.
Ik zeg niet dat Mercedes het doet, maar als ze het wel doen mag het gewoon niet.![]()
![]()
Alles wat Mercedes uitprobeert doen ze in samenwerking met de FIA, zodat ze zeker weten dat ze compliant zijn. Was ook met DAS zo. Dus die zullen nooit een illegale auto hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, is niet toegestaan.
[..]
https://www.autosport.com(...)%20to%20boost%20aero.
Ik zeg niet dat Mercedes het doet, maar als ze het wel doen mag het gewoon niet.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
ja? vraag dat maar aan Ferrari dan......quote:woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: