Geen VPN gebruiken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:32 schreef Predator40 het volgende:
iemand ook problemen om bij F1TV in te loggen ???
melding: sorry, er is iets fout gegaan ( wel met VPN want ik zit nu in het buitenland )
dan geen F1TV.....word niet ondersteund hierquote:
Heb het niet, maar de F1-apps lopen allemaal te bokkenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:32 schreef Predator40 het volgende:
iemand ook problemen om bij F1TV in te loggen ???
melding: sorry, er is iets fout gegaan ( wel met VPN want ik zit nu in het buitenland )
Nergens last van.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb het niet, maar de F1-apps lopen allemaal te bokken
kan er inmiddels weer in via een andere VPN maar ik zie geen live uitzending meer.....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb het niet, maar de F1-apps lopen allemaal te bokken
Zwart is eerste rijder dus dan weet je wie kampioen wordtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:38 schreef Tinos85 het volgende:
Valt me wel op dat Russel met de zwarte T-cam rijdt en Hamilton met geel.
Misschien omdat de gele T-cam beter bij Hamiltons gele cijfers past
Gasly reed vorig seizoen met geel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zwart is eerste rijder dus dan weet je wie kampioen wordt
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:19 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de feiten, Verstappen heeft geluk dat ie nog niemand heeft doodgereden, en Hamilton doet ook altijd zijn uiterste best om dit te verkomen, yield or crash is Verstappen zn motto nou eenmaal..
Ja en Norris ookquote:
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Die verwar ik elke keer nog met Racing Point
Als je op een pc of laptop wil kijken zou ik Race Control eens proberen. Is een erg goede client die geen problemen heeft met een VPN.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dan geen F1TV.....word niet ondersteund hier
en gister geen last mee gehad
Oké, dank je wel, maar het is dus nergens gratis te zien?quote:
Niet legaal.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, dank je wel, maar het is dus nergens gratis te zien?
Nee, dat sowieso niet. F1 is al heel lang niet meer gratis op TV in Nederland. Dit jaar wordt voor het eerst in jaren de grand prix van Zandvoort op een publiek kanaal uitgezonden, maar verder zit alles achter een paywall.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 13:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, dank je wel, maar het is dus nergens gratis te zien?
Dat hebben we aan de snelle longrun wel gezienquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:13 schreef Predator40 het volgende:
gaan we weer met de standaard Mercedes spelletjes:
Hamilton verwacht Mercedes niet vooraan tijdens eerste race in Bahrein
Lewis Hamilton gelooft niet dat Mercedes volgende week het te kloppen team zal zijn in Bahrein. Volgens de zevenvoudig wereldkampioen kampt de Duitse fabrieksformatie met problemen die niet snel zijn op te lossen.
waren ze de snelste in verhouding ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat hebben we aan de snelle longrun wel gezien
Weet ik zo niet, maar stabiele snelle rondetijden waren er welquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
waren ze de snelste in verhouding ?
ja, ik vraag me af wat hij voor dat moderatorschap heeft moeten doen...........:Dquote:Op zaterdag 12 maart 2022 14:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nattekat. De altijd behulpzame moderator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |