Dit is dan ook niet het duo dat de races/kwalis gaat doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk hoe het Viaplay duo elkaar totaal niet aanvoelt
Die won uiteindelijk welquote:
lijkt me niet fijn als je er in zitquote:
Gelukkig niet nee maar ik vind het wel opvallenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet het duo dat de races/kwalis gaat doen.
het is allemaal erg stijfjes en netjes iddquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk hoe het Viaplay duo elkaar totaal niet aanvoelt
Hadden ze vorig jaar ook niet exact dit probleem tijdens de tests? Kan me iets herinneren dat vorig jaar RB er eigenlijk uitzag zoals de Ferrari nu en Merc de hele tijd zeer onstabiel eruit zag (net als nu).quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:15 schreef Tijn het volgende:
De Mercedes lijkt wel wat stabieler nu dan eerder op de dag.
Nee. Zou me niks verbazen als ze er niet bij zitten in de absolute top over een weekquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Horner kijkt niet enthousiast na deze soft run van Max
Er zit geen emotie in. Geen feel. Het klinkt alsof het een stel half-geprogrammeerde AI's zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik haat al dat commentaar hier nu ook al idd.
Dit. Kan er geen apart topic voor komen?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik haat al dat commentaar hier nu ook al idd.
tis een testdag, geen wedstrijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zit geen emotie in. Geen feel. Het klinkt alsof het een stel half-geprogrammeerde AI's zijn.
Eens, en heb er eentje geopend, elke x dat gezeur erover begint vervelend te worden, ik kijk met de Britten mee, en filter wel wat ik wel en niet interessant van wat ik hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit. Kan er geen apart topic voor komen?
Dat Max iig goede tijden neerzette, althans hoorde ik ze zeggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:53 schreef nils7 het volgende:
Als we naar de long runs kijken…. Kan er daar al iets over gezegd worden?
Met enige bias natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat Max iig goede tijden neerzette, althans hoorde ik ze zeggen.
Jazeker, over the long run kunnen we wel zeggen dat Christian Albers minder zuur overkomt dan verwacht, maar over het algemeen lijkt de beeldkwaliteit toch minder te zijn. Maar ze hebben vast nog niet het achterste van hun tong laten zien en we verwachten dat ze er het eerste race weekend gewoon weer staan.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:53 schreef nils7 het volgende:
Dat ze langer zijn dan de korte runs.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:53 schreef nils7 het volgende:
Hoeveelste seizoen is dit ondertussen al?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
Eerste aflevering Drive to survive. Lijkt net of het geedit is door dezelfde gasten die al die dating shows doen.
Wat een wijverige overdramatisering heel erg Amerikaans.
Gefeliciteerd, je hebt het format door.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
Eerste aflevering Drive to survive. Lijkt net of het geedit is door dezelfde gasten die al die dating shows doen.
No shit Sherlock.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
Yup en toen zag de RB er steeds uit alsof die op rails reed, super strak. Toch was Mercedes vorig jaar de eerste paar races gewoon de betere.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit was echt vorig jaar exact hetzelfde, Auto zag er onstabiel uit in de testweek en tijdens de eerste race reden ze gewoon weer vooraan.
ik kijk die shit al lang niet meerquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
Maar omdat het vorig jaar ook gebeurde, hoeft niet automatisch te betekenen dat het dit jaar hetzelfde gaat toch? Daar wordt wel heel makkelijk over gedacht..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup en toen zag de RB er steeds uit alsof die op rails reed, super strak. Toch was Mercedes vorig jaar de eerste paar races gewoon de betere.
K Mag er zijn dusquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:49 schreef Starflyer het volgende:
Magnussen rijdt nu de snelste tijd van allemaal 1:33.207 op de C4
Masterplan van Haasquote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:49 schreef Starflyer het volgende:
Magnussen rijdt nu de snelste tijd van allemaal 1:33.207 op de C4
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:10 schreef Evenstar het volgende:
Trouwens RB had nog steeds geen updates toch? Niet heel aandachtig kunnen kijken vandaag. Morgen dan?
quote:„Of er morgen updates op de auto zitten? Misschien, misschien niet. Dat gaan jullie vanzelf zien”, aldus Verstappen in een poging mysterieus te blijven. Zijn lach leek echter veel te verraden. „Tot nu toe voelt de auto prima aan, al zijn er altijd zaken waar we aan kunnen werken.”
Nee klopt, maar het is de afgelopen jaren vaker voorgekomen dat Mercedes in een underdog rol wil kruipen, terwijl ze dat echt niet zijn. Vandaar dat ik er van uit ga dat het nu weer gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar omdat het vorig jaar ook gebeurde, hoeft niet automatisch te betekenen dat het dit jaar hetzelfde gaat toch? Daar wordt wel heel makkelijk over gedacht..
Ja dat stukje is wel een partijtje sneu zeg. En die gasten van Mercedes zeggen dat dit een les was voor Verstappen. Alsof iemand met 300 de muur inknallen een simpel leermoment is.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:47 schreef Schnitzels het volgende:
Haha dat Drive to Survive verhaaltje rondom Silverstone is weer typisch. Buxton, Lewis, Toto en de hele sfeer creëren dat Max super agressief is en Lewis de meest nette coureur die er is.
Ik blijf het kijken voor de zijverhalen zoals Gunter Steiner enzo. Dit blijft om te kotsen.
Dan neem je F1 TV Pro.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
Is de formule 1 toevallig op een Belgische zender of de BBC te zien? Ik voel niet zo veel voor zo'n Viaplay-abonnement.
Ah dat zal toch niet. Nauwelijks een ziektebeeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:07 schreef VacaLoca het volgende:
Hoop niet dat dit seizoen naar de klote gaat door Omikron.
Via IPTV SkySports? Geen gratis optie in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
Is de formule 1 toevallig op een Belgische zender of de BBC te zien? Ik voel niet zo veel voor zo'n Viaplay-abonnement.
Ja, ook dat inderdaad. Echt een propagandamachine dat Mercedes, alles om hun verhaal zelf neer te zetten zodat ze hun huilverhaaltje kunnen vertellen. Vind het voornamelijk schokkend dat er nog zoveel mensen in dat verhaal trappen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja dat stukje is wel een partijtje sneu zeg. En die gasten van Mercedes zeggen dat dit een les was voor Verstappen. Alsof iemand met 300 de muur inknallen een simpel leermoment is.
Nou ja, erg genoeg voor Ricciardo om op z'n hotelkamer te blijven. Het zou wel zonde zijn als we elk raceweekend dat soort uitvallers gaan zien.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:04 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Ah dat zal toch niet. Nauwelijks een ziektebeeld.
In de auto valt er weinig te besmetten ... maar local rulesquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, erg genoeg voor Ricciardo om op z'n hotelkamer te blijven. Het zou wel zonde zijn als we elk raceweekend dat soort uitvallers gaan zien.
Ricciardo voelde zich niet goed, toch? Daarom was-ie ook weer uitgestapt, want hij was er 's ochtends wel bij dacht ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In de auto valt er weinig te besmetten ... maar local rules
OK gemist dus hierquote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ricciardo voelde zich niet goed, toch? Daarom was-ie ook weer uitgestapt, want hij was er 's ochtends wel bij dacht ik.
Nee, die rechten zijn allemaal in handen van commercieele partijen. In het VK is dat Sky en in Belgie weet ik het niet maar iig niet bij de publieke zenders. Ook in Duitsland niet, overigens, daar is het ook in handen van Skyquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
Ik krijg hiervan wel zin om het te kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:47 schreef Schnitzels het volgende:
Haha dat Drive to Survive verhaaltje rondom Silverstone is weer typisch. Buxton, Lewis, Toto en de hele sfeer creëren dat Max super agressief is en Lewis de meest nette coureur die er is.
Ik blijf het kijken voor de zijverhalen zoals Gunter Steiner enzo. Dit blijft om te kotsen.
En schermen voor de pitbox. Die zijn bezig met upgradesquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:43 schreef Tinos85 het volgende:
Red Bull doet alsof het FP3 is? Geen haast om naar buiten te komen
Je zou verwachten dat ze die vanmorgen vroeg al gemonteerd hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
En schermen voor de pitbox. Die zijn bezig met upgrades
Geen idee hoeveel eerder ze er zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat ze die vanmorgen vroeg al gemonteerd hebben.
En gelijk P1quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel eerder ze er zijn.
Perez naar buiten bij deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:47 schreef Peterselieman het volgende:
De Mercedes stuitert nog lekker doorIk lach me dood als die met hun revolutionaire design straks gewoon p7 en p8 staan na Q1 volgende week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wishfull thinking, maar toch.
Het kan ook zijn dat deze auto Perez veel beter ligt en daardoor er wel snelle tijden uit peurt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:17 schreef DKUp het volgende:
Het lek is boven bij RB of de zandzakken zijn los…..
Hamilton stuiteren, lockup en buiten de baan.
De auto is vandaag ook weer anders.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat deze auto Perez veel beter ligt en daardoor er wel snelle tijden uit peurt.
Even afwachten met conclusies trekken.
Wiedes. Het is een mening. Dat kun je zien aan de woorden 'Ik vind'. Ik hoef daar derhalve ook geen verantwoording voor af te leggen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 00:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Om redenen die je bij voorkeur eerst zelf verzint.
'Ik vind', niet 'hij is'. Het is mijn mening.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:32 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Waarom is hij lachwekkend en hypocriet?
mwah, het racetempo ziet er niet slecht uit voor hun.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Mercedes ziet er heel slecht uit.
Weet je wat de hele tijd op en neer gaan op hoge snelheid doet met banden?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, het racetempo ziet er niet slecht uit voor hun.
De handling ziet er echt niet goed uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, het racetempo ziet er niet slecht uit voor hun.
Het is een totaal andere wagen dan de afgelopen dagen en daarvoor. Bovendien had Perez al aangekondigd dat hij vandaag wilde laten zien wat de performance van de wagen was en dat RB daar eerder nog geen runs aan wilde besteden.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat deze auto Perez veel beter ligt en daardoor er wel snelle tijden uit peurt.
Even afwachten met conclusies trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |