Dit is dan ook niet het duo dat de races/kwalis gaat doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk hoe het Viaplay duo elkaar totaal niet aanvoelt
Die won uiteindelijk welquote:
lijkt me niet fijn als je er in zitquote:
Gelukkig niet nee maar ik vind het wel opvallenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet het duo dat de races/kwalis gaat doen.
het is allemaal erg stijfjes en netjes iddquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk hoe het Viaplay duo elkaar totaal niet aanvoelt
Hadden ze vorig jaar ook niet exact dit probleem tijdens de tests? Kan me iets herinneren dat vorig jaar RB er eigenlijk uitzag zoals de Ferrari nu en Merc de hele tijd zeer onstabiel eruit zag (net als nu).quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:15 schreef Tijn het volgende:
De Mercedes lijkt wel wat stabieler nu dan eerder op de dag.
Nee. Zou me niks verbazen als ze er niet bij zitten in de absolute top over een weekquote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Horner kijkt niet enthousiast na deze soft run van Max
Er zit geen emotie in. Geen feel. Het klinkt alsof het een stel half-geprogrammeerde AI's zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik haat al dat commentaar hier nu ook al idd.
Dit. Kan er geen apart topic voor komen?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik haat al dat commentaar hier nu ook al idd.
tis een testdag, geen wedstrijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zit geen emotie in. Geen feel. Het klinkt alsof het een stel half-geprogrammeerde AI's zijn.
Eens, en heb er eentje geopend, elke x dat gezeur erover begint vervelend te worden, ik kijk met de Britten mee, en filter wel wat ik wel en niet interessant van wat ik hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit. Kan er geen apart topic voor komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |