Nee klopt, maar het is de afgelopen jaren vaker voorgekomen dat Mercedes in een underdog rol wil kruipen, terwijl ze dat echt niet zijn. Vandaar dat ik er van uit ga dat het nu weer gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 17:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar omdat het vorig jaar ook gebeurde, hoeft niet automatisch te betekenen dat het dit jaar hetzelfde gaat toch? Daar wordt wel heel makkelijk over gedacht..
Ja dat stukje is wel een partijtje sneu zeg. En die gasten van Mercedes zeggen dat dit een les was voor Verstappen. Alsof iemand met 300 de muur inknallen een simpel leermoment is.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:47 schreef Schnitzels het volgende:
Haha dat Drive to Survive verhaaltje rondom Silverstone is weer typisch. Buxton, Lewis, Toto en de hele sfeer creëren dat Max super agressief is en Lewis de meest nette coureur die er is.
Ik blijf het kijken voor de zijverhalen zoals Gunter Steiner enzo. Dit blijft om te kotsen.
Dan neem je F1 TV Pro.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
Is de formule 1 toevallig op een Belgische zender of de BBC te zien? Ik voel niet zo veel voor zo'n Viaplay-abonnement.
Ah dat zal toch niet. Nauwelijks een ziektebeeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:07 schreef VacaLoca het volgende:
Hoop niet dat dit seizoen naar de klote gaat door Omikron.
Via IPTV SkySports? Geen gratis optie in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
Is de formule 1 toevallig op een Belgische zender of de BBC te zien? Ik voel niet zo veel voor zo'n Viaplay-abonnement.
Ja, ook dat inderdaad. Echt een propagandamachine dat Mercedes, alles om hun verhaal zelf neer te zetten zodat ze hun huilverhaaltje kunnen vertellen. Vind het voornamelijk schokkend dat er nog zoveel mensen in dat verhaal trappen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:11 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja dat stukje is wel een partijtje sneu zeg. En die gasten van Mercedes zeggen dat dit een les was voor Verstappen. Alsof iemand met 300 de muur inknallen een simpel leermoment is.
Nou ja, erg genoeg voor Ricciardo om op z'n hotelkamer te blijven. Het zou wel zonde zijn als we elk raceweekend dat soort uitvallers gaan zien.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:04 schreef Schnitzels het volgende:
[..]
Ah dat zal toch niet. Nauwelijks een ziektebeeld.
In de auto valt er weinig te besmetten ... maar local rulesquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, erg genoeg voor Ricciardo om op z'n hotelkamer te blijven. Het zou wel zonde zijn als we elk raceweekend dat soort uitvallers gaan zien.
Ricciardo voelde zich niet goed, toch? Daarom was-ie ook weer uitgestapt, want hij was er 's ochtends wel bij dacht ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In de auto valt er weinig te besmetten ... maar local rules
OK gemist dus hierquote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ricciardo voelde zich niet goed, toch? Daarom was-ie ook weer uitgestapt, want hij was er 's ochtends wel bij dacht ik.
Nee, die rechten zijn allemaal in handen van commercieele partijen. In het VK is dat Sky en in Belgie weet ik het niet maar iig niet bij de publieke zenders. Ook in Duitsland niet, overigens, daar is het ook in handen van Skyquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
Ik krijg hiervan wel zin om het te kijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 21:47 schreef Schnitzels het volgende:
Haha dat Drive to Survive verhaaltje rondom Silverstone is weer typisch. Buxton, Lewis, Toto en de hele sfeer creëren dat Max super agressief is en Lewis de meest nette coureur die er is.
Ik blijf het kijken voor de zijverhalen zoals Gunter Steiner enzo. Dit blijft om te kotsen.
En schermen voor de pitbox. Die zijn bezig met upgradesquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:43 schreef Tinos85 het volgende:
Red Bull doet alsof het FP3 is? Geen haast om naar buiten te komen
Je zou verwachten dat ze die vanmorgen vroeg al gemonteerd hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
En schermen voor de pitbox. Die zijn bezig met upgrades
Geen idee hoeveel eerder ze er zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat ze die vanmorgen vroeg al gemonteerd hebben.
En gelijk P1quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel eerder ze er zijn.
Perez naar buiten bij deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:47 schreef Peterselieman het volgende:
De Mercedes stuitert nog lekker doorIk lach me dood als die met hun revolutionaire design straks gewoon p7 en p8 staan na Q1 volgende week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wishfull thinking, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |