En gelijk P1quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel eerder ze er zijn.
Perez naar buiten bij deze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:47 schreef Peterselieman het volgende:
De Mercedes stuitert nog lekker doorIk lach me dood als die met hun revolutionaire design straks gewoon p7 en p8 staan na Q1 volgende week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wishfull thinking, maar toch.
Het kan ook zijn dat deze auto Perez veel beter ligt en daardoor er wel snelle tijden uit peurt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:17 schreef DKUp het volgende:
Het lek is boven bij RB of de zandzakken zijn los…..
Hamilton stuiteren, lockup en buiten de baan.
De auto is vandaag ook weer anders.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat deze auto Perez veel beter ligt en daardoor er wel snelle tijden uit peurt.
Even afwachten met conclusies trekken.
Wiedes. Het is een mening. Dat kun je zien aan de woorden 'Ik vind'. Ik hoef daar derhalve ook geen verantwoording voor af te leggen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 00:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Om redenen die je bij voorkeur eerst zelf verzint.
'Ik vind', niet 'hij is'. Het is mijn mening.quote:Op woensdag 9 maart 2022 22:32 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Waarom is hij lachwekkend en hypocriet?
mwah, het racetempo ziet er niet slecht uit voor hun.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Mercedes ziet er heel slecht uit.
Weet je wat de hele tijd op en neer gaan op hoge snelheid doet met banden?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, het racetempo ziet er niet slecht uit voor hun.
De handling ziet er echt niet goed uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, het racetempo ziet er niet slecht uit voor hun.
Het is een totaal andere wagen dan de afgelopen dagen en daarvoor. Bovendien had Perez al aangekondigd dat hij vandaag wilde laten zien wat de performance van de wagen was en dat RB daar eerder nog geen runs aan wilde besteden.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat deze auto Perez veel beter ligt en daardoor er wel snelle tijden uit peurt.
Even afwachten met conclusies trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |