behalve dat hij het charisma heeft van een baksteen niet zoveel. Ben wel blij dat hij niet bij ziggo zitquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:03 schreef ondeugend het volgende:
Oh nog even voor de goede orde....
Wat hebben we tegen Albers ook al weer?
Ik weet alleen dat het een F1 coureur was in den achterste regionen...
i knowquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Chevy is weer de F1 huistroll aan het uithangen
Blijkbaar heeft @Nattekat een aversie tegen hemquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog
Maar daarom mogen we hem niet begrijp ik?
ben het zomaar met hem eensquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft @:Nattekat een aversie tegen hem
Ik vind hem altijd beter qua pitreporter dan Jack Plooij toentertijdquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
Allard kalf geeft wel een beetje back in the days gevoel
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd beter qua pitreporter dan Jack Plooij toentertijd
Ai daar ging die even door het zandquote:
hij zat ook regelmatig bij dat andere motorsport programma op rtl7??quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:09 schreef ondeugend het volgende:
Maanden geleden deed iedereen eenomdat Albers bij Viaplay zou zitten en daarom wilden ze niet naar Viaplay.
Ik vroeg mij toen al af waarom in godsnaam? Maar ik ken hem dan ook alleen als middelmatig coureur.
Wat niets zegt over zijn analyses toch?
Ik vind het vandaag iig wel meevallen
en jij vindt een Doornbos niet verwaand/arrogant?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben het zomaar met hem eens
verwaande kwallebal
die graag afgeeft op een ander
omdat hij het allemaal beter kan
Komt door de venijnige steekjes die hij aan Ziggo en Doornbos uitdeelde de laatste jaren. Maar inderdaad, dat zegt weinig over hoe hij de Formule 1 analyseert in dit soort programma's.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:09 schreef ondeugend het volgende:
Maanden geleden deed iedereen eenomdat Albers bij Viaplay zou zitten en daarom wilden ze niet naar Viaplay.
Ik vroeg mij toen al af waarom in godsnaam? Maar ik ken hem dan ook alleen als middelmatig coureur.
in Podcast vond ik hem vooral heel zuur overkomen, verongelijkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:09 schreef ondeugend het volgende:
beetje, maar niet zuur.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
en jij vindt een Doornbos niet verwaand/arrogant?
Die heeft wel ook zelfspot. Is meer bravoure. Albers is bloedserieus.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
anders??quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zal hem in het snotje houden maar voorlopig deze middag vind ik hem een prima analist.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
anders??
klinkt niet logisch op een andere manier verwaand
Dat is waar maar hij dosseerde wat mij betreft iets teveel flauw gegrap.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:11 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die heeft wel ook zelfspot. Is meer bravoure. Albers is bloedserieus.
De hele achterkant stond in lichterlaaie en werd daarna met poeder geblust, dus er moet veel meer vervangen worden dan enkel een achterwielophanging, de hele achterkant zal je moeten vervangen inclusief kabelbomen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Valt mij tegen van Williams dat ze niet even snel zo'n achterophanging kunnen vervangen
Maar misschien is dat moeilijker dan ik denk vanuit mijn zolderkamer
valt me tegen dat jij niet even bent gaan helpenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 15:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Valt mij tegen van Williams dat ze niet even snel zo'n achterophanging kunnen vervangen
Maar misschien is dat moeilijker dan ik denk vanuit mijn zolderkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |